• Eindelijk komen die verkiezingen eraan! Na een maandenlange strijd van de kandidaten tegen elkaar en (grotendeels) tegen zichzelf en hun schandaaltjes, trekken de Amerikanen morgen eindelijk naar de stembus. Wie wordt de 45ste president van de Verenigde Staten? Wie verwachten jullie dat president wordt? Welk van de twee bijgevoegde (wonderbaarlijk gefotoshopte, niet te vergeten) prenten zien jullie het liefst verschijnen? Wiens hoofd hebben jullie genoeg gezien? Bij welk hoofd gaan jullie spontaan overgeven? Het zijn vragen die velen zich stellen. :Y)
    Maar heus nu even, als er nog iets is dat jullie kwijt willen over te verkiezingen: dit is de plaats!

    [ bericht aangepast op 8 nov 2016 - 21:22 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 7 nov 2016 - 22:14 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Hillary Clinton is now leading in Florida. She is at 49.2% and Donald Trump is at 47.9%.

    Trump is ahead in Ohio - 52.1% to Clinton's 43%.


    Your make-up is terrible

    Square schreef:
    Er worden nu twee mensen geïnterviewd bij de NOS die ooit mee hebben gedaan aan The Apprentice, en de ene is een blanke man die nu probeert Donald Trumps rare uitspraken over vrouwen te verdedigen en de andere is een zwarte vrouw die net kort, helder en keihard Trump de grond in heeft gestampt en op de achtergrond nog net niet met haar ogen rolt en zij is fantastisch, ha. :'D


    Die man laat niemand uitpraten en dat is mega irritant. :'D


    That is a perfect copy of reality.

    Thunderfvck schreef:
    (...)

    Die gast die erbij zit ook met zijn 'spreek voor jezelf' als die witte dude probeert te vertellen hoe alle mannen zijn.


    Ja, mijn God, bedankt Nederlandse-interviewer-wiens-naam-ik-nu-even-niet-meer-weet.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Syoxisia schreef:
    (...)

    Die man laat niemand uitpraten en dat is mega irritant. :'D


    Jaaa, ik haat dat. :'D Al helemaal omdat de vrouw met een hoop feiten kwam, terwijl hij als onderbouwing telkens maar wat blubberde over dat alle mannen assholes zijn, min of meer.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Er is ergens iets heel erg fout gegaan, want de ene bron zegt dat 13% van de FL votes binnen is en de andere meer dan 50%.

    Edit:
    Just an update on reporting methods: NY Times is reporting about 13% of FL reporting in, whereas CNN is reporting about 67% of the vote reporting in. The difference is how the outlets are reporting the early vote, which is accounting for approximately 60-70% of the total vote in FL. CNN considers the early vote as "precincts", whereas NY Times is reporting the election day precincts that have reported.

    [ bericht aangepast op 9 nov 2016 - 1:57 ]


    Your make-up is terrible

    Trump wins:
    Kentucky
    Indiana
    West Virginia
    South Carolina
    Electoral vote total: 33/270

    Clinton wins:
    Vermont
    Electoral vote total: 3/270


    Your make-up is terrible

    Aha, eindelijk een rijtje blauwe staten. Het ziet er toch wat beter uit als het niet meer 3 vs 33 is. (nerd)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik zie nu 68 - 37 staan voor Clinton.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Trump wins:
    Kentucky
    Indiana
    West Virginia
    South Carolina
    Tennessee
    Mississippi
    Oklahoma
    Electoral vote total: 43/270

    Clinton wins:
    Vermont
    Massachusetts
    Rhode Island
    New Jersey
    Delaware
    Maryland
    Washington DC
    Electoral vote total: 68/270


    Your make-up is terrible

    Faberge schreef:
    (...)

    Je kunt ook stemmen op Gary Johnson (libertarier, en mijn mening ook een ongelooflijke idioot) en Jill Stein (Green Party, opzich wel sympathiek maar lijkt er de helft van de tijd niet veel van te snappen). Ze maken beiden eigenlijk geen kans (5 en 3% in de peilingen geloof ik)

    Dan is er inderdaad weinig keuze om op te kiezen. Het is niet heel betrouwbaar he.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik kan dit echt niet aan. Het is zo spannend!


    ©1998

    Wanneer weten ze wie het geworden is?


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Het kan nooit lang meer duren. Volgens mij zouden we het over een half uur al kunnen weten (helaas, voor mij).


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik ga het nieuws vanaf nu maar negeren, want ik begin echt heel bang te worden voor de uitkomst ><


    I am an idiot, I move.

    Hoe kan het in godsnaam dat trump voorstaat


    LaAt ZiEn WiE jE bENt