• Eindelijk komen die verkiezingen eraan! Na een maandenlange strijd van de kandidaten tegen elkaar en (grotendeels) tegen zichzelf en hun schandaaltjes, trekken de Amerikanen morgen eindelijk naar de stembus. Wie wordt de 45ste president van de Verenigde Staten? Wie verwachten jullie dat president wordt? Welk van de twee bijgevoegde (wonderbaarlijk gefotoshopte, niet te vergeten) prenten zien jullie het liefst verschijnen? Wiens hoofd hebben jullie genoeg gezien? Bij welk hoofd gaan jullie spontaan overgeven? Het zijn vragen die velen zich stellen. :Y)
    Maar heus nu even, als er nog iets is dat jullie kwijt willen over te verkiezingen: dit is de plaats!

    [ bericht aangepast op 8 nov 2016 - 21:22 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 7 nov 2016 - 22:14 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Wat voor grap is dit.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Wasikowska schreef:
    Wat voor grap is dit.


    Een slechte.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik moest lachen. Hoe triest. Zie die man dan praten. Ffs wat is dit.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Nou, da's kut.


    Queer zijn is gewoon alles

    'Hij belooft ons nieuwe jobs.' Why u so naive, 'merica ?


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ja ok. Thnx duidelijk.het wordt trump dus. Fuck this shit. I'm out. Stupid americans


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    't Is officieel gescheten. Clinton gaat niet nog én de twee tied states winnen, én twee staten waar Trump voor ligt. Not gonna happen.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Firgun schreef:
    't Is officieel gescheten. Clinton gaat niet nog én de twee tied states winnen, én twee staten waar Trump voor ligt. Not gonna happen.


    Desondanks hoop ik op een wonder :/

    Ik hoop dat ik straks wakker wordt en Michelle Obama op de een of andere manier heeft gewonnen.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Soms zijn Amerikanen echt dom!
    Nja k ga mn bed uit en het nieuws dus even kijken. Ik plaats wel weer wat als er belangrijke informatie bij zit.


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    Nee nee nee nee nee ik word hier erg ongelukkig van


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wouter?? Wouter? Hebben we contact???
    Tenminste nog eens iets grappigs :'D


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Echt huilen dit.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Het staat 215 tegenover 244, voor Trump dus.


    Edit: de democraten zijn ook de senaat kwijt.


    Ik vind het heel jammer. Het zou voor Amerika echt een positief iets zijn als er een vrouwelijke president was en niet een man die zowel de rechten homo's als de rechten van vrouwen wilt terugtrekken.

    [ bericht aangepast op 9 nov 2016 - 7:22 ]


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    Hoi ik ben bang en heb over een uur een toets.


    take me back to the basics and the simple life

    Kan amerika echt niet meer serieus nemen als trump in het witte huis zit