• Eindelijk komen die verkiezingen eraan! Na een maandenlange strijd van de kandidaten tegen elkaar en (grotendeels) tegen zichzelf en hun schandaaltjes, trekken de Amerikanen morgen eindelijk naar de stembus. Wie wordt de 45ste president van de Verenigde Staten? Wie verwachten jullie dat president wordt? Welk van de twee bijgevoegde (wonderbaarlijk gefotoshopte, niet te vergeten) prenten zien jullie het liefst verschijnen? Wiens hoofd hebben jullie genoeg gezien? Bij welk hoofd gaan jullie spontaan overgeven? Het zijn vragen die velen zich stellen. :Y)
    Maar heus nu even, als er nog iets is dat jullie kwijt willen over te verkiezingen: dit is de plaats!

    [ bericht aangepast op 8 nov 2016 - 21:22 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 7 nov 2016 - 22:14 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    WHATTHEFUCKINGFUCK IS DIT ECHT WAAR
    DIE MAN GAAT HELE FUCKING WERELDOORLOG ONTKETENEN. caps want boos.


    Heaven is a place that we all have

    Het is officieel: Amerikanen zijn de domste mensen op aard. Hoe kun je in hemelsnaam een man laten winnen die openlijk vulgair praat over vrouwen, die vrouwen heeft verkracht, die nota bene een mùùr à la game of thrones wil bouwen richting Mexico?
    Alles wat ooit vooruitstrevend was aan Amerika gaat terug geschroefd worden


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Krolock schreef:
    Kan amerika echt niet meer serieus nemen als trump in het witte huis zit

    Sowieso elke amerikaan die op TV voorbij komt maakt dat gevoel erger. Maar dit is slecht, heel erg slecht :')


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    I'm triggered


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    idk man hij hEEFT NOTABENE DE GODVERDOMDE NUCLEARE CODES WE ZIJN GENEUKT HE


    Heaven is a place that we all have

    9GAG en ik zijn allebei getriggers door Florida.


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    om te huilen dit. ik kijk al uit naar zijn overwinningsspeech


    Heaven is a place that we all have

    Amerika is zojuist weer een van de grootste grappen ooit geworden, sorry. Van alle mensen in heel Amerika die presidentkwaliteiten had kunnen hebben kiezen ze voor deze ezel. :'D


    That is a perfect copy of reality.

    EN ZELFS HET CONGRES STAAT AAN ZIJN KANT
    they're screwed


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Wasikowska schreef:
    EN ZELFS HET CONGRES STAAT AAN ZIJN KANT
    they're screwed


    frennie we're done


    Heaven is a place that we all have

    Ik start een potje om een bunker te kopen. Wie inlegt mag erin komen wonen. Dan zijn we i.i.g. veilig van Trump.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    ik pak mijn meubeltjes mee, kost ons minder c:

    [ bericht aangepast op 9 nov 2016 - 7:39 ]


    Heaven is a place that we all have

    Jumin schreef:
    Ik start een potje om een bunker te kopen. Wie inlegt mag erin komen wonen. Dan zijn we i.i.g. veilig van Trump.


    Ik heb nog soep voor een maand in de diepvries staan, hebben we ook nog wat te eten.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Pennsylvania goes Trump. Hij heeft nu nog zes kiesmannen nodig. Jap, officieel, gescheten.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Firgun schreef:
    Pennsylvania goes Trump. Hij heeft nu nog zes kiesmannen nodig. Jap, officieel, gescheten.


    Nog 3, ondertussen.

    +bouwen we die bunker op Mars?

    [ bericht aangepast op 9 nov 2016 - 7:52 ]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28