• Eindelijk komen die verkiezingen eraan! Na een maandenlange strijd van de kandidaten tegen elkaar en (grotendeels) tegen zichzelf en hun schandaaltjes, trekken de Amerikanen morgen eindelijk naar de stembus. Wie wordt de 45ste president van de Verenigde Staten? Wie verwachten jullie dat president wordt? Welk van de twee bijgevoegde (wonderbaarlijk gefotoshopte, niet te vergeten) prenten zien jullie het liefst verschijnen? Wiens hoofd hebben jullie genoeg gezien? Bij welk hoofd gaan jullie spontaan overgeven? Het zijn vragen die velen zich stellen. :Y)
    Maar heus nu even, als er nog iets is dat jullie kwijt willen over te verkiezingen: dit is de plaats!

    [ bericht aangepast op 8 nov 2016 - 21:22 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 7 nov 2016 - 22:14 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Groningen schreef:
    Wordt het nu Mars of de maan?


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ah nee het is officieel.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Ik wil huilen. Ik weet niet hoe ik anders moet reageren.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."


    i put the fun in funeral

    Letterlijk heel mijn Facebook flipt over dat Trump gewonnen heeft.

    Also, het schijnt dat Hillary wel de meeste stemmen heeft maar dus niet de meeste kiesmannen. America and it stupid systems.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Zusak schreef:
    Letterlijk heel mijn Facebook flipt over dat Trump gewonnen heeft.

    Also, het schijnt dat Hillary wel de meeste stemmen heeft maar dus niet de meeste kiesmannen. America and it stupid systems.


    Ja het is een belachelijk systeem. D:
    Succes in Tennessee he :')


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Zusak schreef:
    Letterlijk heel mijn Facebook flipt over dat Trump gewonnen heeft.

    Also, het schijnt dat Hillary wel de meeste stemmen heeft maar dus niet de meeste kiesmannen. America and it stupid systems.


    Ze moeten hun democratie eens aan gaan passen.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ben blij dat het over is. Rip America


    El Diablo.

    Ik vind het echt bizar. De eerste keer dat ik een paar maanden geleden over Trump hoorde dacht ik echt dat zo'n idioot nooit stemmen zou krijgen. Ik snap het echt niet.


    Every villain is a hero in his own mind.

    ik houd serieus mijn hart vast... dit kan niet goed gaan... kan gewoon niet.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Well, het is in elk geval weer eens bevestigd dat de meerderheid van de Amerikanen even veel hersencellen heeft als een aardappel.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    En pas in de toespraak nadat hij verkozen is geeft hij een idillisch praatje over waar hij met Amerika heen wilt en stampt hij Hillary eindelijk niet meer in de grond ipv politieke ideeën bespreken tijdens de campagnes.


    how dare you speak of grace

    lol


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik ben echt heel benieuwd wat de gevolgen hiervan zullen zijn

    Tracker schreef:
    Ik vind het echt bizar. De eerste keer dat ik een paar maanden geleden over Trump hoorde dacht ik echt dat zo'n idioot nooit stemmen zou krijgen. Ik snap het echt niet.


    26 - 02 - '16