• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Is Donald Trump president geworden en ben je het daar niet mee eens? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 9 nov 2016 - 19:16 ]

    Yoosung schreef:
    (...)

    Het is [een jaartal], er zijn veel oorlogen maar te weinig gegaardigen om mee te vechten in het leger. [naam generaal] komt erachter dat dit komt doordat de militairen te veel emotionele bindingen hebben die hen te menselijk houden om te kunnen vechten tegen anderen.
    Hierop verzint hij een plan. Hij maakt een gebouw dat beveiligt wordt met een beveiligingssysteem dat bijna gelijk is aan een mens; ze ziet en hoort alles. In het gebouw wordt een lab gebouwd waarin een serum gemaakt wordt dat mensen zo kan doen halucineren dat ze gek worden en het laatste beetje menselijkheid kwijtraken. Dit serum wordt getest, maar het blijkt dat het niet effectief is op mensen die vrijwillig deelnemen aan het experiment.
    Nu gaat [naam generaal] een stap verder. Met een list lokt hij een groep mensen het gebouw in. De mensen, die van niets weten, stappen in de lift en worden daar gemerkt met een armband. Deze armband kan drie kleuren hebben; groen, oranje en rood.
    Het computersysteem legt uit dat men niets te vrezen heeft als de armband groen kleurt. Als de armband echter oranje kleurt, doordat je iets doet wat eigenlijk niet mag, loop je risico. Ga je daarna door met je misdragen, kleurt je armband rood en wordt je geïnjecteerd met het serum.
    In het gebouw ondergaan men testen; ze worden onderworpen aan hun grootste angsten of moeten zelfs anderen pijn doen of doden. Ze moeten gehoorzamen, ze mogen niet weigeren, anders word je geïnjecteerd met het serum waardoor je grootste angsten nog erger lijken dan ze zijn.
    Het gebouw is hermetisch afgesloten. Geen enkele vorm van ontsnapping is mogelijk. Rellen kunnen losbreken. Want mensen doen gekke dingen als ze geïnjecteerd worden met het serum, laat staan als ze opgesloten worden.


    woah, awesomee!


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Yoosung schreef:
    (...)

    Het is [een jaartal], er zijn veel oorlogen maar te weinig gegaardigen om mee te vechten in het leger. [naam generaal] komt erachter dat dit komt doordat de militairen te veel emotionele bindingen hebben die hen te menselijk houden om te kunnen vechten tegen anderen.
    Hierop verzint hij een plan. Hij maakt een gebouw dat beveiligt wordt met een beveiligingssysteem dat bijna gelijk is aan een mens; ze ziet en hoort alles. In het gebouw wordt een lab gebouwd waarin een serum gemaakt wordt dat mensen zo kan doen halucineren dat ze gek worden en het laatste beetje menselijkheid kwijtraken. Dit serum wordt getest, maar het blijkt dat het niet effectief is op mensen die vrijwillig deelnemen aan het experiment.
    Nu gaat [naam generaal] een stap verder. Met een list lokt hij een groep mensen het gebouw in. De mensen, die van niets weten, stappen in de lift en worden daar gemerkt met een armband. Deze armband kan drie kleuren hebben; groen, oranje en rood.
    Het computersysteem legt uit dat men niets te vrezen heeft als de armband groen kleurt. Als de armband echter oranje kleurt, doordat je iets doet wat eigenlijk niet mag, loop je risico. Ga je daarna door met je misdragen, kleurt je armband rood en wordt je geïnjecteerd met het serum.
    In het gebouw ondergaan men testen; ze worden onderworpen aan hun grootste angsten of moeten zelfs anderen pijn doen of doden. Ze moeten gehoorzamen, ze mogen niet weigeren, anders word je geïnjecteerd met het serum waardoor je grootste angsten nog erger lijken dan ze zijn.
    Het gebouw is hermetisch afgesloten. Geen enkele vorm van ontsnapping is mogelijk. Rellen kunnen losbreken. Want mensen doen gekke dingen als ze geïnjecteerd worden met het serum, laat staan als ze opgesloten worden.

    I would join. Dit klinkt echt Saw-achtig hahaha


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Miall schreef:
    (...)

    woah, awesomee!


    Ja maar geen idee hoe ik dat moet gaan uitwerken x)


    26 - 02 - '16

    Windigo schreef:
    (...)
    I would join. Dit klinkt echt Saw-achtig hahaha


    Tbh heb ik recentelijk behoorlijk wat creepy spellen gespeeld en van alle spellen wat elementen gepakt om het samen te smelten tot een nieuw idee. Verder kan er nog een asylum-achtige setting in verwerkt worden door het personeel dat daar werkt; dat zelf ook een steekje losheeft enz ;3


    26 - 02 - '16

    Yoosung schreef:
    (...)

    Ja maar geen idee hoe ik dat moet gaan uitwerken x)


    nee, dat lijkt me ook moeilijk, haha. maar dat komt wel goed :3


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Miall schreef:
    (...)

    nee, dat lijkt me ook moeilijk, haha. maar dat komt wel goed :3


    Ik heb het idee in ieder geval apart opgeslagen, dus nog nog maar eens zien of ik nog meer inspiratie krijg. Zo stom, ik heb altijd miljoenen ideeën maar geen flauw idee hoe ik ze uit moet werken T-T


    26 - 02 - '16

    Yoosung schreef:
    (...)

    Tbh heb ik recentelijk behoorlijk wat creepy spellen gespeeld en van alle spellen wat elementen gepakt om het samen te smelten tot een nieuw idee. Verder kan er nog een asylum-achtige setting in verwerkt worden door het personeel dat daar werkt; dat zelf ook een steekje losheeft enz ;3

    Ik zou je wel willen helpen met uitwerken? ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wie te fuck gaat er om 10 uur 's avonds boren?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Windigo schreef:
    (...)
    Ik zou je wel willen helpen met uitwerken? ^^


    That would be awesome ;3
    Ik heb al in geen tijden meer gerpg't of rpg-topics gemaakt, dus haha. Maar goed, ik ben nu best wel moe dus ik denk dat 't vandaag even niet wordt met verder uitwerken, helaas


    26 - 02 - '16

    Oh get the hell out. Echt, ik heb hier zo geen zin in. Ja ik weet heus wel dat het niet al te shiney gaat, maar kom op. Dit is overdreven. Mag ik je even aan het feit herinneren dat ik Wiskunde naar een heel stabiele zes heb kunnen trekken?!


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Wiarda schreef:
    (...)
    geen woorden goddank maar alle edits die ik heb gemaakt sinds de eerste rough draft zijn weg en het is allemaal niet supererg want ik heb natuurlijk nog het document in mijn emails staan dat ik naar een uitgever heb gestuurd maar dat is een pdf en die kan je dus niet zo makkelijk meer editen maar goed ugh het voelt toch een beetje naar dat alle verschillende versies niet meer direct beschikbaar zijn of zo


    edits zijn even erg als woorden want serieus editen neemt zowat de meeste tijd in want het zit em namelijk in de kleinste details en dat is echt enorm lastig maar zou je eventueel vanuit de pdf de hele tekst selecteren en kopieren? ik heb geen idee of dat mogelijk is van een pdf maar ik denk van wel hoewel je toch wel alle opmaak kwijt bent


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Hmm, is drie bladzijden (in een echt boek) voor 1 hoofdstuk veel of weinig? I mean Stephen King schrijft wel eens 1 hoofdstuk per 2 bladzijden, maar het lijkt zo kort... Halp


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    oke. ik snap het wel. not good enough for u guys.

    imma just leave, not like anybody would care anyways.


    Heaven is a place that we all have

    Ik krijg gewoon voldoendes voor CKV terwijl ik nooit naar die les ben geweest, i'm laughing c':


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Gibbs schreef:
    (...)


    Thanks <3

    Ik heb het ziekenhuis iets te vaak van binnen gezien de afgelopen maanden