• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Is Donald Trump president geworden en ben je het daar niet mee eens? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 9 nov 2016 - 19:16 ]

    Miall schreef:
    (...)

    oh hell no *Z snap*
    gimme them (wbw)


    Nummer 3 grijnste naar me. It's true love. Sorry guys


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Miall schreef:
    (...)

    oh hell no *Z snap*
    gimme them (wbw)


    onderschat me niet (cat) ik heb al eens twee jongens op één avond gekust (wbw) oké ben hier niet los trots op maar achteraf gezien is het wel gewoon iets grappig om te zeggen xp

    @jip: dat probleem heb ik nu ooook het is echt lastig en google drive blokkeert ook vaak als je van pagina wilt switchen aargh misschien kan je bepaalde hoofdstukken apart zetten in andere docs maar dat is weer lastig want dan is het niet meer overzichtelijk en you know
    hoeveel woorden ben je kwijt? ik leef echt met je mee omg


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Het gaat enkel bergafwaarts met mijn opa en oma... maar vandaag was echt echt echt niet normaal
    Ik haat dementie

    What the fuck. Waarom vertel je me dit, wil je dat je aardsvijand (aka de dude die ik zie) dat hij zoveel dirt on je heeft? Ik kan dit nauwelijks geheim houden want dit verhaal is te wtf. Vorige week bracht je me ook al in zo'n kutsituatie en nu doe je het gewoon weer? Wat verwacht je nou? Ik begin me echt af te vragen of ik nog wel vrienden met jou kan zijn, want je laat me alleen kut voelen en brengt me in kutsituaties. Echt. Wat moet ik hier mee UGH.


    The truth is out there.

    Krolock schreef:
    Het gaat enkel bergafwaarts met mijn opa en oma... maar vandaag was echt echt echt niet normaal
    Ik haat dementie



    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Metamorphoses schreef:
    (...)

    onderschat me niet (cat) ik heb al eens twee jongens op één avond gekust (wbw) oké ben hier niet los trots op maar achteraf gezien is het wel gewoon iets grappig om te zeggen xp


    JamesPotter schreef:
    (...)

    Nummer 3 grijnste naar me. It's true love. Sorry guys


    oh hell no bitches :'D
    ik heb nog maar één ieman gekust in mijn leven en dat was met mijn ex en een relatie met hem was echt een big mistake HAHAHA i'm pathetic (cat)


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik hou zo van mijn verhaal, hij heeft echt te weinig lezers ;'D

    "Oh mijn-" Alwyc kon verder niet praten, want de geur en het zicht van rottende lijken liet hem kokhalzen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dayumm. Ik krijg ineens zo'n bizar awesome idee voor een rpg, maar ik ben zo fucking slecht in rpg topics maken en meedoen aan dat soort ideeën D:


    26 - 02 - '16

    Ik zal hem maar met rust laten en hem geen succes wensen.

    Yoosung schreef:
    Dayumm. Ik krijg ineens zo'n bizar awesome idee voor een rpg, maar ik ben zo fucking slecht in rpg topics maken en meedoen aan dat soort ideeën D:


    Vertel :3


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Metamorphoses schreef:
    (...)

    onderschat me niet (cat) ik heb al eens twee jongens op één avond gekust (wbw) oké ben hier niet los trots op maar achteraf gezien is het wel gewoon iets grappig om te zeggen xp

    @jip: dat probleem heb ik nu ooook het is echt lastig en google drive blokkeert ook vaak als je van pagina wilt switchen aargh misschien kan je bepaalde hoofdstukken apart zetten in andere docs maar dat is weer lastig want dan is het niet meer overzichtelijk en you know
    hoeveel woorden ben je kwijt? ik leef echt met je mee omg

    geen woorden goddank maar alle edits die ik heb gemaakt sinds de eerste rough draft zijn weg en het is allemaal niet supererg want ik heb natuurlijk nog het document in mijn emails staan dat ik naar een uitgever heb gestuurd maar dat is een pdf en die kan je dus niet zo makkelijk meer editen maar goed ugh het voelt toch een beetje naar dat alle verschillende versies niet meer direct beschikbaar zijn of zo


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Aan de ene kant voel ik me verschrikkelijk down omdat ik me eenzaam voel, maar aan de andere kant heb ik enorm last van bindingsangst en kan ik dus niet eens close met iemand worden/zijn. * zucht *


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik lach mezelf best wel hard uit, want ik rol nu van (vreselijke, vreselijke) soapships blijkbaar recht terug richting ships van series die ik al jaren geleden achter me heb gelaten (kuch, Destiel, kuch)

    Dus nu zit ik hier afwisselend filmpjes te kijken over de Amerikaanse verkiezingen, waar zelfs ik onderhand moe van begin te worden, en fanvids over A) het eeuwige perfecte voorbeeld van een queerbaiting ship en B) een canon koppel waarbij de een de grootste asshole ooit is die denkt dat het een goed idee is een huurmoordenaar in te huren voor de moeder van de ander om hun relatie geheim te houden voor ZIJN VROUW wtf

    Inge, dit is niet die productieve dag die je jezelf beloofd had


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Miall schreef:
    (...)

    Vertel :3


    Het is [een jaartal], er zijn veel oorlogen maar te weinig gegaardigen om mee te vechten in het leger. [naam generaal] komt erachter dat dit komt doordat de militairen te veel emotionele bindingen hebben die hen te menselijk houden om te kunnen vechten tegen anderen.
    Hierop verzint hij een plan. Hij maakt een gebouw dat beveiligt wordt met een beveiligingssysteem dat bijna gelijk is aan een mens; ze ziet en hoort alles. In het gebouw wordt een lab gebouwd waarin een serum gemaakt wordt dat mensen zo kan doen halucineren dat ze gek worden en het laatste beetje menselijkheid kwijtraken. Dit serum wordt getest, maar het blijkt dat het niet effectief is op mensen die vrijwillig deelnemen aan het experiment.
    Nu gaat [naam generaal] een stap verder. Met een list lokt hij een groep mensen het gebouw in. De mensen, die van niets weten, stappen in de lift en worden daar gemerkt met een armband. Deze armband kan drie kleuren hebben; groen, oranje en rood.
    Het computersysteem legt uit dat men niets te vrezen heeft als de armband groen kleurt. Als de armband echter oranje kleurt, doordat je iets doet wat eigenlijk niet mag, loop je risico. Ga je daarna door met je misdragen, kleurt je armband rood en wordt je geïnjecteerd met het serum.
    In het gebouw ondergaan men testen; ze worden onderworpen aan hun grootste angsten of moeten zelfs anderen pijn doen of doden. Ze moeten gehoorzamen, ze mogen niet weigeren, anders word je geïnjecteerd met het serum waardoor je grootste angsten nog erger lijken dan ze zijn.
    Het gebouw is hermetisch afgesloten. Geen enkele vorm van ontsnapping is mogelijk. Rellen kunnen losbreken. Want mensen doen gekke dingen als ze geïnjecteerd worden met het serum, laat staan als ze opgesloten worden.

    [ bericht aangepast op 10 nov 2016 - 21:45 ]


    26 - 02 - '16

    Hey, I was doing just fine before I met you
    I drink too much and that's an issue but I'm okay


    kindness is never a burden.