• I solemnly swear that I am up to no good.


    A MODERN MARAUDERS CHRISTMAS CAROL
    Same school, same story, same characters, different time; a Modern Marauders Story.

    Het is kerstmis, december 2014, de vier vrienden - James, Sirius, Remus en Peter - blijven deze kerst op Hogwarts om samen met de andere Gryffindors kerst te vieren. Hogwarts is echter verandert; er zijn geen uilen en geen perkamentrollen, alles gaat nu via het internet. In dit RPG kan je uit vinden hoe het zou zijn als de Marauders nu geleefd zouden hebben!

    Dit is een doorstart van het RPG Modern Marauders, we doen dit zodat het ook voor andere makkelijker is om mee te doen.

    • Inspiratie •


    R O L L E N VOL
    [Dit mogen zowel bestaande als zelf bedachte rollen zijn.]
    GRYFFINDOR
    • Sirius Orion Black • Ben Barnes || Pickett [1.1]
    • Remus John Lupin • Andrew Garfield || WillNotLearn [1.8]
    • Peter Pettigrew • Evan Peters || Pickett
    • James Potter • Aaron Johnson || Dougal [1.9]
    • Frank Longbottom • Thomas Brodie-Sangster || obscurial [1.2]
    • Mary MacDonald • Lily Collins || Amatis
    • Lily Evans • Karen Gillan || Mignon [1.5]
    • Maia Raegan von Leirko • Amelia Zadro || Marlow [1.7]
    • Kathelaine Avierella Savore • Zoey Deutch || Pickett [1.10]
    • Mary Elizabeth MacDonald • Lily Collins || Nomophobe [1.10]
    • Marlene McKinnon • Emilia Clarke || Marlow [?]
    • Gwendolyn Caroline Martch • Sophie Turner || Roms [1.7]

    SLYTHERIN
    • Severus Snape • Louis Garrel || Blitzen [1.4]
    • Regulus Arcturus Black • Ezra Miller || calice [1.9]
    • Dorian Arcelin Kasai • Xavier Dolan || Pickett [1.1]
    • Caleb Brody Hughes • Mikkel Jensen || Nomophobe [1.2]
    • Celebran Serpen von Leirko • Lucky Blue Smith || Pickett [1.6]
    • Blake Sophia Haynes • Monica Ollander || Valtersen [1.3]
    • Scarlett Rose River • Diana Agron || Skaikru [1.1]
    • Franciszka Malia Rogers • Ashi Ross || PeterMaximoff [1.2]
    • Adalae Cresenta Romanova • Nina Dobrev || Quake [1.3]

    RAVENCLAW
    • Cedric James Carrow • Colton Haynes || Skaikru [1.1]
    • Axel James Sutherland • Paul Craddock || Marlow [1.3]
    • Jonathan Clermont • ? || obscurial [1.9]
    • Lajila Vinaya Lancaster • Magdalena Zalejska || Nomophobe [1.2]
    • Faelia Christina Brown • Emily Bador || Valtersen [1.3]
    • Primrose Matilda York • Emeraude Toubia || PeterMaximoff [1.2]

    HUFFLEPUFF
    • Luke Nathan MacNamara • Michael Clifford || PeterMaximoff [1.2]
    • Jason Axel O'Donnell • Diego Barrueco || Nomophobe [1.2]
    • Ollie Gabriel Reid • Hugh Vidler || Valtersen [1.3]
    • Chloe Maliette Porter • Scarlett Leithold || obscurial [1.2]
    • Nova Tamzin Archer • Katherine Mcnamara || Dougal [1.9]
    • Rozanua Maut Liluye • Ashley Moore || Pickett [1.10]


    Leraren
    • Reginald Green - Defense Against the Dark Arts
    • Horace Slughorn - Potions
    • Balthazar Ansem Claerkson - Ancient Runes
    • William Xavier Herberry - Herbology
    • Minerva McGonagall - Transfiguration/Gryffindor Head
    • Sybill Patricia Trelawney - Divination
    • Alix Rose Thomas - Charms
    • Nola Evangeline Bordelon - Astronomy
    • Catharina Julia Bell - Alchemy


    Prefects
    Twee Prefects (meisje en jongen) van elke afdeling

    GRYFFINDOR
    • Remus John Lupin • WillNotLearn
    • Lily Evans • Mignon

    SLYTHERIN
    • Dorian Arcelin Kasai • Lizor
    • Blake Sophia Haynes • Bigsleep

    RAVENCLAW
    •
    • Lajila Vinaya Lancaster • IncroyabIe

    HUFFLEPUFF
    • Max Adrian Sanderson • SiriuslyBlack
    • Freya Brennan • WillNotLearn


    Quidditch Team
    GRYFFINDOR
    Keeper
    • Gwendolyn Caroline Martch • Roms
    Chasers
    • James Potter • ? || Captain
    • Kathelaine Avierella Savore • Lizor
    •
    Beaters
    • Sirius Orion Black • Lizor
    • Maia Raegan von Leirko • Adephagia
    Seeker
    • Mary MacDonald • Amatis

    SLYTHERIN
    Keeper
    • Dorian Arcelin Kasai • Lizor
    Chasers
    • Scarlett Rose River • Frenchcore
    • Ailis Juliet Sutherland • Adephagia
    • Caleb Brody Hughes • Mulisch
    Beaters
    • Celebran Serpen von Leirko • Lizor
    • Alexis Pascal Rutherford • Mulisch
    Seeker
    • Regulus Arcturus Black • ? || Captain

    RAVENCLAW
    Keeper
    • Unknown
    Chasers
    • Cedric James Carrow • Frenchcore || Captain
    • Harper Coralie Lukasiak • Dumbledore
    •
    Beaters
    • Lajila Vinaya Lancaster • Mulisch
    • Primrose Matilda York • AlecLightwood
    Seeker
    • Wiktoria Harmion • Polovina

    HUFFLEPUFF
    Keeper
    • Jason Axel O'Donnell • Mulisch || Captain
    Chasers
    • Ashley Joseph Diggory • calice
    • Unknown
    • Unknown
    Beaters
    • Unknown
    • Elise Anna Matthews • Saiph
    Seeker
    • Chloe Maliette Porter • Millard


    S O C I A L M E D I A
    Twitter [Tag: #ModernMaraudersQ]
    Sirius Black - @SexySirius
    Dorian Kasai - @DorianKasai
    Cedric James Carrow - @CedCarrow
    Scarlett Rose River - @ScarlettxRiver
    Lajila Lancaster - @TheycallmeJil
    Jason O'Donnell @JaseODonnell
    Caleb Brody Hughes - @CalHghs
    Frankie Rogers - @FrankieMalia
    Luke Nathan MacNamara - @DraoiIldaite]
    Pixie York - @PixieMYork
    Chloe Porter - @ChloeMal_
    Frank Longbottom - @franktastic_af
    Adalae Cresenta Romanova - @adaromanov
    Axel James Sutherland - @SutherlandAxel
    Ailis Sutherland - @Ailydaily
    Blake Sophia Haynes - BlakeSHaynes
    Faelia Christina Brown - @Faeliafairy
    Ollie Gabriel Reid - @ollietoremember
    Gossip Girl - @GoGiHogwarts
    Harper Coralie Lukasiak - @LukasiakHarper
    Severus Snape - @PrinceHalfB
    Lily Evans - @_LilsEvans
    Emily Lucy Matthews - @emilylucy17
    Celebran von Leirko - @SvonLeirko
    Alice Prewett - @PrewettAlice
    Alexis Pascal Rutherford - @AlexisPascalR
    Gwendolyn Caroline Martch - @SexyGwency
    Kathelaine Savore - @_LanaaBanana
    Mavi Fallyn Rogers - @MavixAwesome
    Daniël Cillin Rogers - WildDanny26
    Max Adrian Sanderson - @hufflepuffmax
    Caspian Foxx Zachariah @Caspian_f
    Maia von Leirko - @MaiaRaegan
    James Potter - @JamesProngs24
    Peter Pettigrew - PeterPettigrew8
    Marlene McKinnon - Marley_McKinnon
    Regulus Black - @Regulus_Black61
    Mary Macdonald - @Mac_Marry11
    Remus Lupin - @LupinRemus1
    Freya Brennan - @HufflepuffFreya
    Dove Sparrow @DoveSparrow
    Avon Snyder @AvondSnyder

    Snapchat
    Sirius Black - wholetthedogout
    Dorian Kasai - GetOut
    Cedric James Carrow - CedricRavenclaw
    Scarlett Rose River - ScarlettxRiver
    Lajila Lancaster- jil_lvl
    Jason O'Donell - JaseODonnell
    Caleb Brody Hughes - Calpal_
    Frankie Rogers - FrankieMalia
    Luke Nathan MacNamara - DraoiIldaite
    Pixie York - PixieMYork
    Chloe Porter - chloecat
    Frank Longbottom - franktastic
    Adalae Romanova - Adalae_cr
    Axel James Sutherland - ?
    Ailis Sutherland - Ailydaily
    Blake Sophia Haynes - blakedelreyy
    Faelia Christina Brown - faelia182
    Severus Snape - sev
    Lily Evans - MsEvans
    Celebran von Leirko - CvonLeirko
    Alexis Pascal Rutherford - IProbablyHateU
    Gwendolyn Caroline Martch - SexyGwency
    Kathelaine Savore - LanaBanana
    Max Adrian Sanderson - huffle_max
    Maia von Leirko - MRaegan
    Emily Matthews - Emiloveyou
    James Potter - DeerJames
    Peter Pettigrew - PeterPettigrew_
    Mary Macdonald - marryme
    Remus Lupin - RemusLupin
    Freya Brennan - FreyaHufflepuf
    Dove Sparrow - LovelyDovey
    Avon Snyder - AttractiveAvon


    T O P I C S


    R E G E L S
    - Reserveringen blijven vier dagen staan.
    - Er is geen maximaal aan personage's, maar minstens één jongen.
    - Alleen ik maak topics aan.
    - Personages zitten allemaal in hun zesde leerjaar.
    - Posts van minimaal 300 woorden.
    - Geen ruzie behalve in de RPG zelf.
    - Of topic in het speeltopic graag tussen haakjes of in het praattopic.
    - Houd de afdeling en geslachten gelijk.
    - 16+ is toegestaan.
    - Zonder toestemming mag je de personage's van anderen niet besturen.
    - Leraren worden bestuurd door iedereen.
    - Als je twee weken niet meer reageert, stuur ik je een bericht, als je in de twee weken daarna nog niet reageert, vervalt je rol, tenzij je een geldige reden hebt.
    - Denk heel goed na voordat je meedoet. Ik steek hier veel tijd in en het is ook niet leuk voor andere als je niet meer reageert.


    S T A R T E R S

    Monday, December 22nd — Christmas Holiday

    Het is maandag ochtend, buiten is alles bedekt met een dikke laag sneeuw, een goed begin van de kerstvakantie. Enkele leerlingen zijn afgelopen vrijdag al gelijk naar huis gegaan om kerst te vieren met hun ouders, de meeste leerlingen gaan na “The Christmas Dance” op kerstavond naar huis en de rest blijft de hele vakantie op school. Happy holidays! Don’t forget; happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    Gelieve de volledige naam van je personage, de afdeling, speciale posities, de locatie van je personage en de personen die bij hen zijn vermelden. Dit om inspringen voor iedereen makkelijker te maken.

    Wednesday, December 24th — Christmas Dance

    Nog steeds ligt er buiten een dikke laag sneeuw. Het is de avond van het kerstbal en iedereen maakt zich klaar om richting The Great Hall te gaan. De meeste leerlingen gaan na “The Christmas Dance” naar huis en de rest blijft de hele vakantie op school. Happy holidays!

    Gelieve de volledige naam van je personage, de afdeling, speciale posities, de locatie van je personage en de personen die bij hen zijn vermelden. Dit om inspringen voor iedereen makkelijker te maken.

    Sunday, January 4th — Last day of the break

    Het einde van de kerstvakantie is aangebroken, kerstmis is voorbij en het nieuwe jaar is ingeluid. Morgen begint de school weer en om elf uur vertrekt de Hogwarts Express vanaf Kings' Cross om diegene die tijdens de kerst naar huis gegaan zijn weer terug naar school te brengen. Geniet van je laatste dag vakantie en zorg er vooral voor dat je al je huiswerk bijgewerkt hebt, want morgen moet iedereen weer meteen aan de slag! ❄️

    Gelieve de volledige naam van je personage, de afdeling, speciale posities, de locatie van je personage en de personen die bij hen zijn vermelden. Dit om inspringen voor iedereen makkelijker te maken.
    Mischief Managed.



    [ bericht aangepast op 16 feb 2017 - 23:27 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    ADALAE CRESENTA ROMANOVA
    17 • Year 6 • Slytherin • Kitchen • Celebran

    ''Ik maak het maar even duidelijk, want ik weet dat je van praten houdt en ik kan niet hebben dat je mijn plan verpest.'' Ik lach zachtjes en schud mijn hoofd kort, diep van binnen weet ik dat hij daar een beetje gelijk heeft. Af en toe praat ik namelijk mijn mond voorbij zonder dat ik er iets van doorheb en laten we zeggen dat - dat negen van de tien keer niet prettig uitpakt.
          ''De grootste reden dat ik haar niet mag is omdat zij een mudblood en een Gryffindor is,' zegt hij en ik kijk hem kort aan. ''Ze zal vast wel vervelend zijn, maar om eerlijk te zijn heb ik er vrij weinig zin in om aandacht te besteden in iemand die dood meer nut heeft voor de tovernaars samenleving.'' Ik lach even en knik goedkeurend.
          ''We zouden daar iets aan kunnen doen, weet je.'' zeg ik half grappend en neem onschuldig een slokje van mijn thee. Het zou me niets schelen als ze opeens van de bodem zou verdwijnen, eerlijk gezegd.
          Ik buig voorover en pak nog een stukje taart, waarvan ik gelijk een hap neem. De chocolade smelt weg in mijn mond en even geniet ik van het stukje hemel wat zich in mijn mond aan het versmelten is. Heerlijk. Ik leun achterover tegen een tafel aan en neem mijn mok thee weer in mijn handen, door de whiskey ben ik ietwat wakkerder geworden terwijl de thee me aan de andere kant heerlijk warm houdt. Mijn telefoon begint weer agressief te trillen en geluidjes te maken, dus besluit maar op het ding weer boven water te halen; uit de zak van de sweater. Al neuriënd en grijnzend kijk ik naar mijn telefoon, die mensen kunnen echt geen grapje aan.
          ''Het ziet er echter naar uit dat ik niet meer hoef af te rekenen met dat mudbloodje want dat gaan Scarlett en jij al doen?'' Ik kijk geschrokt op en rol mijn ogen, dat kind staat me echt niet aan.
          ''Hm, ja. En ik heb nog een ander plan, die ik snel ga uitvoeren. Om haar gevoelige, mudblood hart te breken.'' lach ik en laat hem het gesprek lezen. ''Ligt het aan mij, of is ze naïef en doen en hoort ze hier niet thuis? Zelfs de huisdieren hier zijn slimmer dan haar, naja de ratten die sommigen hebben althans, en dat zegt voor mijn gevoel veel.''


    'It's called dignity. Have some. It's free.''


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Kathelaine "Lana" Avierella Savore


    17 • Year 6 • Mudblood • Gryffindor • Chaser • Dorm • Maia en Caleb

    Tijdens mijn onduidelijke rant slaat hij zijn arm om mij heen. Heeft hij dan niet verstaan wat ik zei? Ik ben het niet waard. Ik ben- Mijn negatieve gedachten worden afgekapt door zijn stem.
          ‘Hey Lana?’ Hij dwingt mij om hem aan te kijken. Ik slik en een beschaamde gloed kleurt mijn wangen rood. ‘Niet alles is jouw verantwoordelijkheid okay? En ook niet alles is jouw schuld, niet alles kan nu eenmaal goed gaan in het leven en wat Celeb–Maia heeft aangedaan komt absoluut niet door jouw toedoen. Bovendien–’ voor het eerst spot ik een teken van nervositeit en onzekerheid in de jongen. ‘–ben je van binnen net zo mooi als van buiten, geloof me maar. Je bent ontzettend lief en zorgzaam, en als er iemand in deze school niet leeg, zwart en koud is van binnen, ben jij het.’ Ik bloos, dit keer niet van schaamte. Hij plaatst zijn handen op mijn wangen en ik weet dat de blos die ontstaan is door zijn woorden zijn koele vingers verwarmt. ‘Probeer niet zoveel te piekeren en gewoon te genieten van elk moment?’
          'Ik zal het proberen, maar dat is iets waar ik nogal slecht in ben,' geef ik toe terwijl ik hem aankijk met mijn grote bruine ogen. Nog geen vijf seconden later voel ik zijn lippen op de mijne. Ik sluit mijn ogen en het bekende, warme gevoel verspreidt zich door mijn tengere lichaam. Ik sla mijn armen om zijn nek en trek hem dichter tegen mij aan. Ik glimlach en terwijl ik hem vol overgave terug kus, laat ik mijn vingers door zijn haren glijden. Als ik uiteindelijk de kus verbreek komen de woorden van Adalae weer naar boven gedreven.
          'Caleb?' fluister ik. 'Als je nog geen genoeg hebt van deze dramatische damsel in distress , wil je dan... misschien met mij op een date?' Ik kijk hem hoopvol aan en strijk zachtjes door zijn haar. Ik druk mijn lippen kort in zijn nek en kijk vervolgens weer naar hem op.


    “Il n’y a pas plus sourd que celui qui ne veut pas entendre.”


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Caleb Brody Hughes



    Tot mijn grote opluchting reageert ze niet van streek of boos op mijn kus, maar beantwoord ze hem. Het zou wat zijn als ze me hier, op een badrand nota bene, had afgwezen. Nog erger dan awkward wellicht. Een blij gevoel warmt mij op van binnen en ik kan he niet laten om tegen haar lippen aan te glimlachen. Om nou te zeggen dat we de meest romantische plek van het Hogwarts-terrein hebben uitgezocht om elkaar te zoenen, niet echt, maar dat boeit me eigenlijk vrij weinig, tot niets. Ik voel me behoorlijk gelukkig hier, met Lana. Gelukkig klinkt welicht overdreven, maar ik weet niet hoe ik anders dit blije gevoel moet beschrijven.
          ‘Caleb?’ fluistert ze dan en ik open mijn ogen. Het valt me nu pas op dat we ongeveer een halve meter benutten van de vrij ruime ruimte die we hebben, ach, knus toch? ‘Als je nog geen genoeg hebt van deze dramatische damsel in distress, wil je dan... misschien met mij op een date?’ Ik kijk haar aan en glimlach.
          ‘Dit gaat misschien cheesy klinken–’ ik speel wat met haar–haar ‘–maar ik heb bij lange na nog geen genoeg van je, princess.’ Ik schenk haar een vette knipoog een lach zachtjes. ‘Ik zou graag met je op date willen, ma cherie.’ Dat laatste probeer ik met mijn beste Franse accent en zo zwoel mogelijk te zeggen. Zwoel lukt misschien nog, maar het Franse accent klinkt waarschijnlijk belabberd. Ik sta op van de badrand en help haar ook overeind. ‘Wat zou je willen doen, Hogsmeade misschien?’ Ik verstrengel onze vingers. ‘Laten we een comfortabelere plek opzoeken dan de badkamer.’ Ik trek haar met me mee de badkamer uit.



    18 • Year 6 • Pureblood • Slytherin • Chaser • Dorms, Lana • Suit


    I just caught the wave in your eyes

    Celebran "Celeb" Serpen von Leirko


    17• Year 6 • Pureblood • Slytherin • Beater • Kitchens • Adalae

    'We zouden daar iets aan kunnen doen, weet je.' Ik grijns en volg haar voorbeeld door ook een slok thee te nemen. 'Hm, ja. En ik heb nog een ander plan, die ik snel ga uitvoeren. Om haar gevoelige, mudblood hart te breken,' lacht ze. Ik trek een vies gezicht. Waarom moet alles nou weer meteen draaien om relaties. Kan niemand dan ergens anders mee bezig zijn dan seks. Ik rol mijn ogen en neem nog een grote hap van de verrukkelijke chocolade cake. 'Ligt het aan mij, of is ze naïef en doen en hoort ze hier niet thuis? Zelfs de huisdieren hier zijn slimmer dan haar, naja de ratten die sommigen hebben althans, en dat zegt voor mijn gevoel veel.' De uitdrukking is weer verdwenen door de combinatie van de taart en haar woorden. Een grijns siert mijn smalle lippen en ik knik.
          'Ze is niet voor niets een mudblood, Adalae,' zeg ik. Ik haal een hand door mijn haren en kijk haar aan. 'Ik snap echter niet wat iedereen zo interessant vind aan al dat liefdesgedoe.' Een glazige uitdrukking glijdt over mijn gezicht en ik kijk het meisje aan. Ik ga wat dichter tegen haar aanzitten zoals ze in films altijd doen en leg mijn hand voorzichtig op haar wang. Mijn hart begint te kloppen, maar ik heb zo'n gevoel dat het meer uit verafschuwing is dan uit nervositeit. Oké, misschien ben ik wel een beetje nerveus. Ik heb nog nooit een meisje gekust, maar Adalae zit hier. Ze is dronken en ze zal er vast geen problemen mee hebben. Ik bedoel maar, Scarlett mag dan misschien wel de grootse slet van de school zijn - naast Sirius en Blake - maar Adalae kan er ook wel wezen. Dat is ook geen braaf kindje.
          Ik leun wat naar voren en frons. Ik druk mijn lippen snel op die van haar omdat ik geen zin heb om dit moment langer uit te stellen en kus haar. Het is een vreemd gevoel en het is vooral... nat? Ze smaakt nogal naar chocolade. Ik trek terug en kijk haar met een blanco uitdrukking aan.
          'Nee, ik snap het niet,' zeg ik en ik spring van de tafel op. Ik loop naar de wastafel en spoel mijn mond af. 'Ik snap niet wat er interessant is om oud voedsel en speeksel met een ander persoon te delen.' Ik schud mijn hoofd en neem ene grote slok thee. 'Maar goed, dan weten we ook weer dat dat echt niet de moeite waard is dus.'


    "I had fun in hell, can I come home now?"

    [ bericht aangepast op 22 dec 2016 - 9:43 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Kathelaine "Lana" Avierella Savore


    17 • Year 6 • Mudblood • Gryffindor • Chaser • Dorm • Maia en Caleb

    ‘Dit gaat misschien cheesy klinken, maar ik heb bij lange na nog geen genoeg van je, princess.’ Hij knipoogt naar mij en ik begin te lachen. Ik geef hem een zacht duwtje en rol met mijn ogen. ‘Ik zou graag met je op date willen, ma cherie.’ Bij zijn poging om Frans moet ik nog harder lachen. Ik geef hem een kus op zijn wang als hij mij overeind trekt en grinnik.
          'Idiot,' grinnik ik. Ik druk nog een kusje op zijn lippen en leun tegen hem aan. 'Tu es un imbécile, maar wel een leuke.'
          ‘Wat zou je willen doen, Hogsmeade misschien?’ vraagt hij en hij pakt mijn hand vast en verstrengeld onze vingers. ‘Laten we een comfortabelere plek opzoeken dan de badkamer.’ Ik knik en volg hem de badkamer uit. Maia is al in slaap gevallen en ik lach zachtjes bij het beeld. Ik laat Caleb los en begin haar heel voorzichtig op haar eigen bed in te stoppen.
          'Hogsmeade klinkt leuk. Iek ben daar nog maar een keer geweest en toen was 'et niet eens mooi weer,' fluister ik tegen hem zodat ik Maia niet wakker maak. 'Ik geef haar een kusje op haar wang. 'Welterusten Maia.' Ik kruip mijn eigen bed in en kijk op naar hem. Ik pak zijn hand vast en trek hem naar beneden zodat hij naast mij in het bed valt. Ik open de dekens en zorg ervoor dat hij daaronder ligt. Vervolgens kruip ik tegen hem aan.
          'Meet Lana the teddybear,' zeg ik met mijn extreme Franse accent en een onderdrukt lachje. ''opelijk 'eeft Maia niet te veel last van ons, maar vast niet. 'et ziet er echter naar uit dat zij zo'n beetje knock out is. Iek geloof dat ze moe is.' Ik speel een beetje met zijn haar en wurm dan een beetje om mijn sokken uit te trekken. Ik pak een elastiekje en vlecht mijn lange haar snel in een vlecht.
          'Wat zou jij willen doen?' vraag ik fluisterend. ''eb jij nog dingen waar jij 'een wiel? Misckien naar de Shrieking Shack? Die blijkt 'eel cool te zijn.'


    “Il n’y a pas plus sourd que celui qui ne veut pas entendre.”


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    ADALAE CRESENTA ROMANOVA
    17 • Year 6 • Slytherin • Kitchen • Celebran

    ''Ze is niet voor niets een mudblood, Adalae,'' zegt hij en ik maak een instemmend geluidje terwijl ik nog een slokje van de thee neem. Heerlijk, whiskey met thee. Het gaf een warm gevoel van binnen en maakte me net iets losser - aangeschoten - dus dat was op zich ook wel fijn. Nu maak ik me tenminste geen zorgen meer over die jurk. Oh nee, te laat.
          ''Ik snap echter niet wat iedereen zo interessant vind aan al dat liefdesgedoe.'' Ik kijk hem verward aan en voel hoe zijn woorden haast mijn ene oor in gaan en gelijk weer mijn hoofd verlaten. Goed werk, whiskey. Maar mijn gezicht verstijft haast wanneer hij mijn wang aanraakt, is dit wel de goede Celebran die ik hier voor me heb? Vast niet. Waarschijnlijk is dit gewoon een hallucinatie door de alcohol die in mijn systeem zit.
          Ik zit nog mijn cake af te breken in mijn mond als hij zijn lippen op de mijne drukt, dus ik slik snel alles in. Alles gaat zoals gesmeerd vanavond. Not. Ik kus hem, nog steeds helemaal van mijn plaats gerukt, terug; hier klopt echt iets niet aan. Hij trekt zich terug uit de kus en mijn wenkbrauwen staan gefronst, mijn mond lichtjes open en mijn hoofd ietwat gekanteld.
          'Nee, ik snap het niet,' zegt hij en vervolgens spoelt hij zijn mond af met water. Ik kijk hem haast beledigend aan, maar laat hem zijn verhaaltje doen. ''Ik snap niet wat er interessant is om oud voedsel en speeksel met een ander persoon te delen.'' Ik kijk hem met open mond aan en sta op. '''Maar goed, dan weten we ook weer dat dat echt niet de moeite waard is dus.''
          ''Hey hey,'' Ik leg mijn mok neer op de tafel en ga zijn neus staan. ''Dat was een oneerlijke kus, von Leirko.'' zeg ik en prik hem in zijn borst. Ik pak mijn mok en neem een grote slok thee, waarmee ik mijn mond soort van afspoel en leg die weer neer op de tafel met lawaai. ''Trouwens, dat was echt een zwakke, zwakke kus. Als je wilt weten hoe het voelt om een goede zoen te hebben, fine.'' ratel ik, haast een beetje geïrriteerd dat hij het verkeerde moment heeft gekozen en pak zijn hoofd beet, waarna ik mijn lippen op de zijne druk. Fuck this shit.


    'It's called dignity. Have some. It's free.''


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    JONATHAN "JONA" CLERMONT
    don't be so stupid

          Ik word begroet met een knuffel, maar mijn vraag wordt niet beantwoord. Niet dat ik werkelijk de details wilde horen over hun avontuurtjes. Scarlett stak een sigaret aan om deze vervolgens in haar mond te steken.
    'Dus J, kan ik een borrel voor je inschenken?' vroeg ze me alvorens ze me ook een sigaret aanbood.
    'Natuurlijk.' antwoordde ik en liet haar de mijne ook aansteken. Dat ze me dat nog moest vragen. Ze stapte uit het bed en pakte een fles uit een kastje gevolgd door twee glazen die ze vervolgens vulde met een hoogstwaarschijnlijk alcoholische vloeistof. Ik stond op en ging naast haar staan.
          'Oh lekker, twee voor mij.' Ik pakte beide glaasjes en goot de eerste alvast naar binnen om na de teug een glimlach op Scarlett te werpen.
    'Alchohol en coke is geen top combinatie, nietwaar?' Het feit dat Scarlett zo dichtbij me stond in niet veel meer dan twee vaatdoekjes zou me meer moeten doen dan dat het deed. Het was niet zo dat ik niet op meisjes viel en het was al zeker niet zo dat ik Scarlett niet aantrekkelijk vond, integendeel. Mijn lichaam vertoonde wel degelijk wat het gemiddelde jongenslichaam zou doen wanneer het zich zou bevinden naast een meisjes - excuses vrouwen - lichaam als dit dat maar voor ongeveer 10% gekleed was. Er was gewoon iets in me dat die gevoelens een beetje blokkeerde. Niet dat ik mijn gevoelens, die zeker meer waren dan wat zij voor mij voelde, weg wenste. Het was meer dat ik zeker wist dat afspraken als deze niet soepel zouden verlopen wanneer ik deze toe zou staan en zou laten stromen. Wellicht kan dit verkeerd klinken, misschien kun je een vergelijking maken met uitwerkselen, dat je ze zo snel mogelijk naar buiten moet laten gaan om ervoor te zorgen dat je niet volledig verstopt raakt en je goed voelt, maar dit werkte niet zo. Nee, dit voelde meer als een soort zijstroom. Ik kon nog steeds rationeel nadenken en prima functioneren alsof er niets aan de hand was, wat misschien wel fijner was voor iedereen.
          'Heb ik nog wat gemist qua drama?' Terwijl ik dit vroeg, ging ik met mijn hand door haar haar, wat ik waarschijnlijk gemakkelijk kon doen door hetgene wat je ook wel mijn liefdestheorie zou kunnen noemen. Ik wist overigens wel zeker dat er weer allerlei dramatische dingen gebeurd waren, die hoogstwaarschijnlijk weer veel meer opgeblazen waren dan nodig, omdat dat nu eenmaal het talent lijkt te zijn van mijn schoolgenoten.


    [ bericht aangepast op 21 dec 2016 - 22:17 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Caleb Brody Hughes



    We liggen dicht tegen haar aan en ik trap nog gauw mijn schoenen uit. Dit doe ik helaas niet zo subtiel en ik schiet bijna een lamp van een nachtkastje af met een schoen die ik half afvuur. Deze pak ik echter gauw vast, en de schoen vang ik gauw op – leve mijn chaser trainingen -, zodat 'ie niet omvalt en Maia niet wakker wordt. Even blijf ik gespannen stil zitten en luister ik of Maia wakker is geworden, wat tot mijn grote opluchting niet het geval is. Ik zet mijn schoenen netjes neer en draai me dan weer op mijn zij, zodat ik Lana aan kan kijken. Ik trek de dekens wat hoger op, om de kou, die in de kamer hangt, buiten te sluiten.
          ”Meet Lana the teddybear.’ Ik lach zachtjes met haar mee. ‘opelijk 'eeft Maia niet te veel last van ons, maar vast niet. 'et ziet er echter naar uit dat zij zo'n beetje knock out is. Iek geloof dat ze moe is.’ Ze speelt wat met mijn haar
          ‘Ik hoop het ook, en ik vind teddybear Lana wel leuk, kan ik haar vaker lenen?’ Ik knipoog weer naar haar en speel wat met het uiteinde van haar vlecht.
          ‘Wat zou jij willen doen?’ fluistert ze. Ik bijt even op mijn lip en denk na. ‘eb jij nog dingen waar jij 'een wiel? Misckien naar de Shrieking Shack? Die blijkt 'eel cool te zijn.’ Ik kijk haar verbaasd aan, ze had me wel de laatste persoon die dat leuk zou vinden, maar niets blijkt minder waar. Ik schud mijn hoofd ten teken van niet.
          ‘Ik ben er nog nooit geweest, als je het zou willen lijkt het me leuk, zolang het maar met jou is.’ Ik plant een zachte kus op haar lippen en trek haar wat dichter tegen me aan. ‘We kunnen ook eerst naar Hogsmeade en dan langs de Shrieking Shack. Maken we er een dagje uit van,’ stel ik fluisterend voor en glimlach naar haar.



    18 • Year 6 • Pureblood • Slytherin • Chaser • Dorms, Lana • Suit


    I just caught the wave in your eyes

    Celebran "Celeb" Serpen von Leirko


    17• Year 6 • Pureblood • Slytherin • Beater • Kitchens • Adalae

    'Hey hey,' zegt ze en ze zet haar mok op de tafel en komt kp mij afgestapt.
          'Hoi,' zeg ik droogjes. Ik kijk op haar neer en frons. Wat wil ze van mij?
          'Dat was een oneerlijke kus, von Leirko,' zegt ze en ik voel haal nagel in mijn borst prikken. Verward kijk ik haar aan terwijl ze een grote slok thee neemt. Ze slaat de mok bijna op tafel en even klinkt het alsof ze hem kapot slaat. 'Trouwens, dat was echt een zwakke, zwakke kus. Als je wilt weten hoe het voelt om een goede zoen te hebben, fine.' Nog voordat ik kan beseffen wat haar woorden beteken en wat ze van plan is, heeft ze mijn gezicht vastgegrepen tussen haar handen. Adalae heeft haar zachte lippen vol overgaven op die van mij gedrukt. Voor een paar seconden sta ik daar compleet verstomd, maar dan gaat er weer iets aan en duw ik haar van mij vandaan. Ik staar haar met grote ogen aan.
          'What the hell? I-Ik zeg dat het het niet waard is... wat? Waarom deed je dat? Waar was dat nodig voor?' stoot ik uit in verbazing. 'Dat jij dronken bent betekent nog niet dat ik dat ben e-en... PROBEER JE MIJ TE VERKRACHTEN OF ZO?' Ik pak mijn thee en spoel mijn mond er gelijk mee uit. Met een vies gezicht kijk ik haat aan. 'Kan je niet iemand anders gaan zoenen? Ik heb echt geen behoefte aan al die romantische shit. Ik bedoel... ik zie je... eerder als mijn zus dan...' Ik frons en kijk lichtelijk in paniek naar haar, ik weet niet wat ik zojuist heb meegemaakt, maar het stond mij absoluut niet aan. Gadver.


    "I had fun in hell, can I come home now?"

    [ bericht aangepast op 22 dec 2016 - 9:43 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Kathelaine "Lana" Avierella Savore


    17 • Year 6 • Mudblood • Gryffindor • Chaser • Dorm • Maia en Caleb

    Caleb schopt bijna de lamp om en ik sla snel mijn hand voor mijn mond om niet hardop te lachen en Maia wakker te maken. Hij kruipt tegen mij aan en ik voel zijn sterke gespierde armen om mij heen. Ik ben niet bepaald een prinses achtig type, maar ik kan het toch niet helpen dat ik lichtelijk wegsmelt door hem en zijn charmes.
          'Ik hoop het ook, en ik vind teddybear Lana wel leuk, kan ik haar vaker lenen?’ vraagt hij en ik knik en lach zachtjes.
          'Ik ben er nog nooit geweest, als je het zou willen lijkt het me leuk, zolang het maar met jou is.’ Ik voel zijn lippen even op de mijne en kus hem zachtjes terug. 'We kunnen ook eerst naar Hogsmeade en dan langs de Shrieking Shack. Maken we er een dagje uit van.'
          'Je mag mij altijd gebruiken voor knuffels,' grinnik ik. 'En klinkt goed. Jij kan mij vast wel alle hoekjes en gaatjes van 'ogsmeade laten zien die 'et waard zijn om te bezoeken.' Ik kus hem opnieuw en trek hem wat dichter tegen mij aan. Het is dat Maia ernaast ligt, maar anders had ik nu waarschijnlijk zijn kleren van zijn lijf afgerukt. Ik weet dat het slecht is om te beoordelen op uiterlijk, maar Caleb is extreem hot en ik kan het dan ook niet laten om een hand net onder zijn shirt te plaatsen. Mijn andere arm sla ik om zijn nek en ik duw mijzelf wat dichter tegen hem aan terwijl ik hem blijf zoenen. Een meisje heeft ook needs en ik weet vrijwel zeker dat Caleb daar geen problemen mee heeft.
          'Tu es trés formidable,' fluister ik.



    “Il n’y a pas plus sourd que celui qui ne veut pas entendre.”


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    ADALAE CRESENTA ROMANOVA
    17 • Year 6 • Slytherin • Kitchen • Celebran

    Celebran kust me niet terug en diep van binnen weet ik wat hierna gaat komen. Hij duwt me weg en kijkt me vol met verbazing aan, terwijl ik me in moet houden om niet keihard te gaan lachen.
          ''What the hell? I-Ik zeg dat het het niet waard is... wat? Waarom deed je dat? Waar was dat nodig voor?'' Ik neem onverschillig nog een slok van mijn thee en kijk hem droogjes aan. ''Dat jij dronken bent betekent nog niet dat ik dat ben e-en... PROBEER JE MIJ TE VERKRACHTEN OF ZO?'' Dat laatste leek wel een schreeuw van wanhoop, maar ach, het is Celeb maar.
          ''Je verkrachten?'' Ik haal mijn wenkbrauwen verbaasd - nep verbaasd - op en gniffel zacht. ''You wish.'' mompel ik en kijk wat om me heen. Dat was ook weer een beleving, dat kind wil geen goede eerste kus. Niet mijn fout als hij gaat rondbazuinen dat hij zoenen slecht vindt.
          ''Kan je niet iemand anders gaan zoenen? Ik heb echt geen behoefte aan al die romantische shit. Ik bedoel... ik zie je... eerder als mijn zus dan…'' Dit keer kan ik mijn lach niet inhouden en begin gewoon keihard te lachen. Nope, alcohol werkt totaal niet mee. Ik plaats voorzichtig, noteer: voorzichtig voor het geval dat hij al helemaal in paniek raakt, een hand op zijn schouder.
          ''Lieve, lieve Celebran,'' begin ik en kijk hem serieus aan. ''Niet om gemeen te zijn of iets dergelijks, maar nee. Daar zijn we het tenminste mee eens, dat romantische gedoe slaat nergens op en ja, ik wilde je gewoon een redelijke eerste kus geven, oké?'' Ik glimlach kort en hijs mezelf weer op één van de tafels. ''Maak je geen zorgen, zo erg ben ik dan ook weer niet.''


    'It's called dignity. Have some. It's free.''


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Caleb Brody Hughes



    ‘Je mag mij altijd gebruiken voor knuffels.’ Ik glimlach door haar woorden, en trek haar gelijk wat dichter tegen me aan. ‘En klinkt goed. Jij kan mij vast wel alle hoekjes en gaatjes van 'ogsmeade laten zien die 'et waard zijn om te bezoeken.’ Ik knik instemmend en wil wat zeggen, maar voel haar zachte lippen alweer op de mijne. Gepassioneerd zoen ik haar terug en beweeg langzaam mijn handen over haar lichaam. Met alle respect tegenover Maia, maar waarom moet er nu weer een derde persoon in de kamer zijn? Als zij er niet was geweest... Maar dat is wel het geval, helaas. Lana's hand glijdt wat onder mijn t-shirt, het is zo'n subtiele handeling dat ik me afvraag of ze zich ervan bewust was dat haar hand zich nu op mijn buik bevond. Iets in mij zei echter dat ze dat wel degelijk wist, en weet. Haar andere arm slaat ze om mijn nek en ze duwt haar lichaam nog dichter tegen die van mij aan. Van de kou van een paar minuten gelijden valt nu geen spoor meer van te bekennen. Voor een kort moment denk ik aan Scarlett, is dit oneerlijk tegenover haar?
          ‘Tu es trés formidable,’ fluistert Lana tegen mijn lippen aan. Ik glimlach en besluit eens niet aan Scarlett te denken, Lana is een geweldig meisje en ik heb gelukkig dat ze mij heeft gekozen. Om eerlijk te zijn heb ik geen idee wat formidable betekent, ook al heb ik een sterk vermoeden dat het formidabel betekent. Wilde gok, weet je. Ik duw mezelf wat overeind en kom boven haar hangen. Ik steun op mijn onderarmen, zodat ik haar niet plet, en kijk haar aan.
          ‘Het is dat we niet alleen zijn...’ fluister ik zachtjes en druk een kus in haar nek. ‘...helaas.’ Ik grinnik zachtjes en druk dan mijn lippen weer op die van haar, iets ruwer deze keer.



    18 • Year 6 • Pureblood • Slytherin • Chaser • Dorms, Lana • Suit


    I just caught the wave in your eyes

    Celebran "Celeb" Serpen von Leirko


    17• Year 6 • Pureblood • Slytherin • Beater • Kitchens • Adalae

    'Je verkrachten?' Ik kijk haar woedend aan. 'You wish.'
          'Nee, in tegenstelling tot de rest van de school hoef ik niet verkracht te worden door jou.' Ik ga aan de andere kant van de keuken staan en staar naar een van de whiskey flessen die op de plank staat. Ik frons lichtjes en kijk dan weer naar haar. Als we vanavond toch aan het proberen zijn... ik heb ook nog nooit alcohol op, maar misschien was een nieuw ding voor een avond wel genoeg. Ze stapt naar mij toe en legt haar hand op mijn schouder.
          'Lieve, lieve Celebran. 'Niet om gemeen te zijn of iets dergelijks, maar nee. Daar zijn we het tenminste mee eens, dat romantische gedoe slaat nergens op en ja, ik wilde je gewoon een redelijke eerste kus geven, oké?' zegt ze en ze glimlacht. Ze gaat op de tafel zitten. Ik maak een geluidje in ongeloof en draai mij dan om naar de rij met flessen drank. 'Maak je geen zorgen, zo erg ben ik dan ook weer niet.' Ik loop er naartoe en pak er eentje van de plank. Ik bestudeer het etiket en draai mij dan om naar haar.
          'Ik ben niet geïnteresseerd in zoenen of aandacht van meiden of iets in die trant, oké?' Ik trek de dop van de fles af en grijp een glas. Ik schenk een ruime laag in en zet de fles weer neer. 'Cheers.' Ik hef het glas naar mijn lippen en neem een grote slok. Het spul brandt in mijn keel en ik doe hard mijn best om geen vies gezicht te trekken. Snel neem ik nog een slok en ik kan het niet helpen dat ik moet hoesten. Dat is een smaak waar je aan moet wennen.
          'Uhm..ehem... dus ja...,' zeg ik en ik neem nog een grote slok. Vervolgens plof ik naast haar neer. 'Ik ben asexueel.'


    "I had fun in hell, can I come home now?"


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Kathelaine "Lana" Avierella Savore


    17 • Year 6 • Mudblood • Gryffindor • Chaser • Dorm • Maia en Caleb

    Binnen de kortste keren hangt hij boven mij. Ik heb een arm nog steeds onder zijn shirt en de andere heb ik in zijn nek liggen.
          ‘Het is dat we niet alleen zijn...’ fluistert hij en hij drukt een kus in mijn nek. Ik bijt mijn lip. ‘...helaas.’
          'Hm... 'oezo?' vraag ik met een speelse glimlach. Ik kus hem zachtjes en laat vervolgens allebei mijn handen onder zijn shirt glippen. Na een tijdje laat ik mijn hoofd weer op het kussen zakken. Ik kijk op naar hem en bijt mijn lip. Ik grinnik zwakjes en draai ons dan in een soepele beweging om zodat ik boven op hem kom te zitten. Ik duw zijn shirt omhoog en begin kusjes over zijn borstkas te verspreiden. Vervolgens kruip ik weer omhoog en druk ik mijn lippen opnieuw op die van hem.
          'Maia slaapt toch?' fluister ik heel zachtjes tegen zijn lippen aan. Ik grinnik zachtjes en bloos zwakjes. Ik heb wel vaker seks met jongens gehad, maar dat is ook weer een tijd geleden. Daarnaast ben ik niet van plan om hier all out te gaan met Maia naast ons, maar een beetje verder dan alleen maar kussen kan toch wel? Daarnaast zou het sneu zijn als we nu gaan slapen, want het is behoorlijk duidelijk dat Caleb daar nog lang niet aan toe is. Ik kijk hem aan. 'Ik ga geen seks naast 'aar 'ebben,' zeg ik en ik kus hem zachtjes in zijn nek. Nee, dat zou ik zelf ook niet willen. Vooral niet als ik van dat geluid wakker moet worden. 'Maar er zijn zat andere manieren om... een gezellig avond te 'ebben.' Ik laat mijn hand voorzichtig in zijn joggingbroek glippen en een nerveuze grinnik verlaat opnieuw mijn mond. De alcohol doet nu goed zijn bed. Zachtjes begin ik te lachen en Caleb kan hoogstwaarschijnlijk de walm wijn ruiken die ik naast op het feest ook nog eens in de badkuip genuttigd heb.


    “Il n’y a pas plus sourd que celui qui ne veut pas entendre.”


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.


    Sunday, January 4th — Last day of the break

    Het einde van de kerstvakantie is aangebroken, kerstmis is voorbij en het nieuwe jaar is ingeluid. Morgen begint de school weer en om elf uur vertrekt de Hogwarts Express vanaf Kings' Cross om diegene die tijdens de kerst naar huis gegaan zijn weer terug naar school te brengen. Geniet van je laatste dag vakantie en zorg er vooral voor dat je al je huiswerk bijgewerkt hebt, want morgen moet iedereen weer meteen aan de slag! ❄️

    Gelieve de volledige naam van je personage, de afdeling, speciale posities, de locatie van je personage en de personen die bij hen zijn vermelden. Dit om inspringen voor iedereen makkelijker te maken.

    Je mag nog deze dag afsluiten en de skip in je post verwerken natuurlijk (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.