• I solemnly swear that I am up to no good.


    A MODERN MARAUDERS CHRISTMAS CAROL
    Same school, same story, same characters, different time; a Modern Marauders Story.

    Het is kerstmis, december 2014, de vier vrienden - James, Sirius, Remus en Peter - blijven deze kerst op Hogwarts om samen met de andere Gryffindors kerst te vieren. Hogwarts is echter verandert; er zijn geen uilen en geen perkamentrollen, alles gaat nu via het internet. In dit RPG kan je uit vinden hoe het zou zijn als de Marauders nu geleefd zouden hebben!

    Dit is een doorstart van het RPG Modern Marauders, we doen dit zodat het ook voor andere makkelijker is om mee te doen.

    Inspiratie


    R O L L E N VOL
    [Dit mogen zowel bestaande als zelf bedachte rollen zijn.]
    GRYFFINDOR
    Sirius Orion Black • Ben Barnes || Pickett [1.1]
    Remus John Lupin • Andrew Garfield || WillNotLearn [1.8]
    Peter Pettigrew • Evan Peters || Pickett
    James Potter • Aaron Johnson || Dougal [1.9]
    Frank Longbottom • Thomas Brodie-Sangster || obscurial [1.2]
    Mary MacDonald • Lily Collins || Amatis
    Lily Evans • Karen Gillan || Mignon [1.5]
    Maia Raegan von Leirko • Amelia Zadro || Marlow [1.7]
    Kathelaine Avierella Savore • Zoey Deutch || Pickett [1.10]
    Mary Elizabeth MacDonald • Lily Collins || Nomophobe [1.10]
    Marlene McKinnon • Emilia Clarke || Marlow [?]
    Gwendolyn Caroline Martch • Sophie Turner || Roms [1.7]

    SLYTHERIN
    Severus Snape • Louis Garrel || Blitzen [1.4]
    Regulus Arcturus Black • Ezra Miller || calice [1.9]
    Dorian Arcelin Kasai • Xavier Dolan || Pickett [1.1]
    Caleb Brody Hughes • Mikkel Jensen || Nomophobe [1.2]
    Celebran Serpen von Leirko • Lucky Blue Smith || Pickett [1.6]
    Blake Sophia Haynes • Monica Ollander || Valtersen [1.3]
    Scarlett Rose River • Diana Agron || Skaikru [1.1]
    Franciszka Malia Rogers • Ashi Ross || PeterMaximoff [1.2]
    Adalae Cresenta Romanova • Nina Dobrev || Quake [1.3]

    RAVENCLAW
    Cedric James Carrow • Colton Haynes || Skaikru [1.1]
    Axel James Sutherland • Paul Craddock || Marlow [1.3]
    Jonathan Clermont • ? || obscurial [1.9]
    Lajila Vinaya Lancaster • Magdalena Zalejska || Nomophobe [1.2]
    Faelia Christina Brown • Emily Bador || Valtersen [1.3]
    Primrose Matilda York • Emeraude Toubia || PeterMaximoff [1.2]

    HUFFLEPUFF
    Luke Nathan MacNamara • Michael Clifford || PeterMaximoff [1.2]
    Jason Axel O'Donnell • Diego Barrueco || Nomophobe [1.2]
    Ollie Gabriel Reid • Hugh Vidler || Valtersen [1.3]
    Chloe Maliette Porter • Scarlett Leithold || obscurial [1.2]
    Nova Tamzin Archer • Katherine Mcnamara || Dougal [1.9]
    Rozanua Maut Liluye • Ashley Moore || Pickett [1.10]


    Leraren
    Reginald Green - Defense Against the Dark Arts
    Horace Slughorn - Potions
    Balthazar Ansem Claerkson - Ancient Runes
    William Xavier Herberry - Herbology
    Minerva McGonagall - Transfiguration/Gryffindor Head
    Sybill Patricia Trelawney - Divination
    Alix Rose Thomas - Charms
    Nola Evangeline Bordelon - Astronomy
    Catharina Julia Bell - Alchemy


    Prefects
    Twee Prefects (meisje en jongen) van elke afdeling

    GRYFFINDOR
    Remus John Lupin • WillNotLearn
    Lily Evans • Mignon

    SLYTHERIN
    Dorian Arcelin Kasai • Lizor
    Blake Sophia Haynes • Bigsleep

    RAVENCLAW

    Lajila Vinaya Lancaster • IncroyabIe

    HUFFLEPUFF
    Max Adrian Sanderson • SiriuslyBlack
    Freya Brennan • WillNotLearn


    Quidditch Team
    GRYFFINDOR
    Keeper
    Gwendolyn Caroline Martch • Roms
    Chasers
    James Potter • ? || Captain
    Kathelaine Avierella Savore • Lizor

    Beaters
    Sirius Orion Black • Lizor
    Maia Raegan von Leirko • Adephagia
    Seeker
    Mary MacDonald • Amatis

    SLYTHERIN
    Keeper
    Dorian Arcelin Kasai • Lizor
    Chasers
    Scarlett Rose River • Frenchcore
    Ailis Juliet Sutherland • Adephagia
    Caleb Brody Hughes • Mulisch
    Beaters
    Celebran Serpen von Leirko • Lizor
    Alexis Pascal Rutherford • Mulisch
    Seeker
    Regulus Arcturus Black • ? || Captain

    RAVENCLAW
    Keeper
    Unknown
    Chasers
    Cedric James Carrow • Frenchcore || Captain
    Harper Coralie Lukasiak • Dumbledore

    Beaters
    Lajila Vinaya Lancaster • Mulisch
    Primrose Matilda York • AlecLightwood
    Seeker
    Wiktoria Harmion • Polovina

    HUFFLEPUFF
    Keeper
    Jason Axel O'Donnell • Mulisch || Captain
    Chasers
    Ashley Joseph Diggory • calice
    Unknown
    Unknown
    Beaters
    Unknown
    Elise Anna Matthews • Saiph
    Seeker
    Chloe Maliette Porter • Millard


    S O C I A L M E D I A
    Twitter [Tag: #ModernMaraudersQ]
    Sirius Black - @SexySirius
    Dorian Kasai - @DorianKasai
    Cedric James Carrow - @CedCarrow
    Scarlett Rose River - @ScarlettxRiver
    Lajila Lancaster - @TheycallmeJil
    Jason O'Donnell @JaseODonnell
    Caleb Brody Hughes - @CalHghs
    Frankie Rogers - @FrankieMalia
    Luke Nathan MacNamara - @DraoiIldaite]
    Pixie York - @PixieMYork
    Chloe Porter - @ChloeMal_
    Frank Longbottom - @franktastic_af
    Adalae Cresenta Romanova - @adaromanov
    Axel James Sutherland - @SutherlandAxel
    Ailis Sutherland - @Ailydaily
    Blake Sophia Haynes - BlakeSHaynes
    Faelia Christina Brown - @Faeliafairy
    Ollie Gabriel Reid - @ollietoremember
    Gossip Girl - @GoGiHogwarts
    Harper Coralie Lukasiak - @LukasiakHarper
    Severus Snape - @PrinceHalfB
    Lily Evans - @_LilsEvans
    Emily Lucy Matthews - @emilylucy17
    Celebran von Leirko - @SvonLeirko
    Alice Prewett - @PrewettAlice
    Alexis Pascal Rutherford - @AlexisPascalR
    Gwendolyn Caroline Martch - @SexyGwency
    Kathelaine Savore - @_LanaaBanana
    Mavi Fallyn Rogers - @MavixAwesome
    Daniël Cillin Rogers - WildDanny26
    Max Adrian Sanderson - @hufflepuffmax
    Caspian Foxx Zachariah @Caspian_f
    Maia von Leirko - @MaiaRaegan
    James Potter - @JamesProngs24
    Peter Pettigrew - PeterPettigrew8
    Marlene McKinnon - Marley_McKinnon
    Regulus Black - @Regulus_Black61
    Mary Macdonald - @Mac_Marry11
    Remus Lupin - @LupinRemus1
    Freya Brennan - @HufflepuffFreya
    Dove Sparrow @DoveSparrow
    Avon Snyder @AvondSnyder

    Snapchat
    Sirius Black - wholetthedogout
    Dorian Kasai - GetOut
    Cedric James Carrow - CedricRavenclaw
    Scarlett Rose River - ScarlettxRiver
    Lajila Lancaster- jil_lvl
    Jason O'Donell - JaseODonnell
    Caleb Brody Hughes - Calpal_
    Frankie Rogers - FrankieMalia
    Luke Nathan MacNamara - DraoiIldaite
    Pixie York - PixieMYork
    Chloe Porter - chloecat
    Frank Longbottom - franktastic
    Adalae Romanova - Adalae_cr
    Axel James Sutherland - ?
    Ailis Sutherland - Ailydaily
    Blake Sophia Haynes - blakedelreyy
    Faelia Christina Brown - faelia182
    Severus Snape - sev
    Lily Evans - MsEvans
    Celebran von Leirko - CvonLeirko
    Alexis Pascal Rutherford - IProbablyHateU
    Gwendolyn Caroline Martch - SexyGwency
    Kathelaine Savore - LanaBanana
    Max Adrian Sanderson - huffle_max
    Maia von Leirko - MRaegan
    Emily Matthews - Emiloveyou
    James Potter - DeerJames
    Peter Pettigrew - PeterPettigrew_
    Mary Macdonald - marryme
    Remus Lupin - RemusLupin
    Freya Brennan - FreyaHufflepuf
    Dove Sparrow - LovelyDovey
    Avon Snyder - AttractiveAvon


    T O P I C S


    R E G E L S
    - Reserveringen blijven vier dagen staan.
    - Er is geen maximaal aan personage's, maar minstens één jongen.
    - Alleen ik maak topics aan.
    - Personages zitten allemaal in hun zesde leerjaar.
    - Posts van minimaal 300 woorden.
    - Geen ruzie behalve in de RPG zelf.
    - Of topic in het speeltopic graag tussen haakjes of in het praattopic.
    - Houd de afdeling en geslachten gelijk.
    - 16+ is toegestaan.
    - Zonder toestemming mag je de personage's van anderen niet besturen.
    - Leraren worden bestuurd door iedereen.
    - Als je twee weken niet meer reageert, stuur ik je een bericht, als je in de twee weken daarna nog niet reageert, vervalt je rol, tenzij je een geldige reden hebt.
    - Denk heel goed na voordat je meedoet. Ik steek hier veel tijd in en het is ook niet leuk voor andere als je niet meer reageert.


    S T A R T E R S

    Monday, December 22nd — Christmas Holiday

    Het is maandag ochtend, buiten is alles bedekt met een dikke laag sneeuw, een goed begin van de kerstvakantie. Enkele leerlingen zijn afgelopen vrijdag al gelijk naar huis gegaan om kerst te vieren met hun ouders, de meeste leerlingen gaan na “The Christmas Dance” op kerstavond naar huis en de rest blijft de hele vakantie op school. Happy holidays! Don’t forget; happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    Gelieve de volledige naam van je personage, de afdeling, speciale posities, de locatie van je personage en de personen die bij hen zijn vermelden. Dit om inspringen voor iedereen makkelijker te maken.

    Wednesday, December 24th — Christmas Dance

    Nog steeds ligt er buiten een dikke laag sneeuw. Het is de avond van het kerstbal en iedereen maakt zich klaar om richting The Great Hall te gaan. De meeste leerlingen gaan na “The Christmas Dance” naar huis en de rest blijft de hele vakantie op school. Happy holidays!

    Gelieve de volledige naam van je personage, de afdeling, speciale posities, de locatie van je personage en de personen die bij hen zijn vermelden. Dit om inspringen voor iedereen makkelijker te maken.

    Sunday, January 4th — Last day of the break

    Het einde van de kerstvakantie is aangebroken, kerstmis is voorbij en het nieuwe jaar is ingeluid. Morgen begint de school weer en om elf uur vertrekt de Hogwarts Express vanaf Kings' Cross om diegene die tijdens de kerst naar huis gegaan zijn weer terug naar school te brengen. Geniet van je laatste dag vakantie en zorg er vooral voor dat je al je huiswerk bijgewerkt hebt, want morgen moet iedereen weer meteen aan de slag! ❄️

    Gelieve de volledige naam van je personage, de afdeling, speciale posities, de locatie van je personage en de personen die bij hen zijn vermelden. Dit om inspringen voor iedereen makkelijker te maken.
    Mischief Managed.



    [ bericht aangepast op 16 feb 2017 - 23:27 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Dorian "Dora" Arcelin Kasai


    17• Year 6 • Pureblood • Slytherin • Keeper • Prefect • Dorm Dorian • Fae

    Haar geratel verward mij nog meer dan dat ik al ben. Ze pakt mijn wand van het nachtkastje aan. Waar zou ik die voor nodig moeten hebben. Ik durf haar echter niet te onderbreken, bang dat ik haar stop van wat ze daadwerkelijk wil zeggen. Ik snap niet wat ze gedaan kan hebben om ervoor te zorgen dat ik haar zogenaamd ga haten. Niks kan ergens zijn dan wat ik gedaan heb.
          'Weet je nog wat mijn vader van me wilde?' vraagt ze uiteindelijk. Ik frons lichtjes door de plotselinge verandering van onderwerp en knik dan langzaam. 'Ik heb.. je weet wel, ik heb het kapotgeprikt.' Ik wil mijn mond open trekken om haar te vragen wat "je weet wel" precies is, maar het komt al redelijk snel binnen en verbaasd sluit ik mijn mond weer. Ik knipper met mijn ogen en kijk dan weer op naar haar. Opnieuw open ik mijn mond, maar ik weet niet wat ik moet zeggen. Ik laat de informatie bezinken voor bijna een minuut totdat ik uiteindelijk een zin weet te formuleren.
          'Gaat het?' vraag ik zachtjes. 'Ik weet hoe naar het is dat je ouders je zo forceren om te doen wat zij willen. Het is niet erg. Ik snap waarom je het gedaan hebt, maar het is misschien wel slim als we een test doen. Ik wil niet dat jij straks rond loopt met een kind waar jij niet voor kan zorgen omdat je nog zo jong bent en je jong moet zijn en als dat wel het geval, dan zal ik niet bij je weg gaan. Dat beloof ik je. Het zou wel fijn zijn als je het de volgende keer zegt... maar... ik snap het.' Ik kijk haar aan. 'Ik begrijp hoe je ouders je kunnen dwingen om iets te doen wat niet echt is wat jij zelf wilt, dus ik zal je niet veroordelen. Ik sta altijd achter je, welke beslissing je nu ook wil maken.' Ik knik alsof ik iemand ben die instemt met iemand anders. 'Ja, dat zal ik doen. Altijd.'


    "We've all got both light and dark inside us. What matters is the part we choose to act on. That's who we really are."


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Kathelaine "Lana" Avierella Savore


    17 • Year 6 • Mudblood • Gryffindor • Chaser • Dorm • Maia en Caleb

    De woede die door mij heen raast is een woede die al in geen tijden meer omhoog gekomen is. Het is een woede die ik een lange tijd weggedrukt hebt en met alle stress die deze school zich meegebracht heeft komt het nu allemaal opborrelen. Ik probeer mijzelf rustig te krijgen, maar kan het niet laten om even iedereen toe te spreken die in de groepsapp zit. "I understand you all think this is normal, pour ce que ça vaut, je ne pense pas que c'est ainsi qu'on devrait vous remercier. Je ne vous pas crois. C'est ridicule. Ah, fait. Bonne nuit." Ik weet niet of ik zelf het recht van spreken hebt, want ik heb jaren mensen beoordeeld op hun acties en geen respect gehad, maar iedereen verdient een tweede kans. Ik heb die aan mijzelf gegund met veel moeite. Voordat ik echter de Common Room uit kan sprinten om Celebran eens flink te grazen te nemen - niet perse iets wat bij mijn hele "tweede kans plaatje" hoort - grijpt Maia mijn arm vast.
          'Doe dat alsjeblieft niet - hij zal je vermoorden,' zegt Maia.
          ''ij zal mij 'eus niet vermoorden,' sputter ik tegen.
          'Kom gewoon bij mij in bed liggen en.. En dan kijken we cliché films?' Ze stond te trillen op haar benen en Lana zette even al haar woede aan de kant om zich zorgen te maken om haar. 'Alsjeblieft Lana? We zouden allebei uit zijn buurt moeten blijven, vooral nu ik iedereen heb verteld dat het een leugen was. Plus.. Caleb is hier net gekomen, voor jou.' Ik kijk op naar Caleb en bijt mijn lip. Hij knikt en ik voel langzaam een schaamte over mij heen glijden vanwege mijn gedrag.
          'Ik dacht dat Fransen altijd super netjes waren, maar als je nu wegloopt.. Kan ik dat beeld maar beter een beetje aanpassen,’ zegt hij en hij tilt Maia op om haar vervolgens weer in bed te leggen. Ik blijf echter bij de deuropening staan en plotseling maakt de woede plaats voor verdriet.
          ‘Kan ik verder nog wat voor jullie betekenen? Ik zal binnekort met Celeb gaan praten,' hoor ik Caleb op de achtergrond zetten terwijl ik hard vecht tegen de tranen. De vermoeidheid en drama van deze avond slaat toe en voor een moment wordt alles even te veel. Ik veeg echter snel een verdwaalde traan weg en loop naar mijn bed met mijn rug naar hen toegekeerd.
          'Ehm... d-dankjewel Caleb. Sorry dat iek zo uit mijn plaat ging, iek wil niet dat Maia zo behandeld wordt.' Ik haal diep adem en forceer mijzelf om mijn gezicht weer in de plooi te krijgen en de tranen te bedwingen. Ik draai mij naar hen om. 'Pumkin Pasties en een film klinkt als een goed idee.' Ik begin door de kamer heen te lopen en pak de overige Pumkin Pasties. Ik zet de laptop klaar en schuif de twee bedden naar elkaar toe, maar halverwege stop ik als mijn armen het begeven. Ik kom overeind en kijk de twee aan. Snel duw ik met mijn laatste beetje kracht de bedden tegen elkaar.
          'Beginnen jullie maar vast, iek ga even naar... het toilet.' Ik veeg een pluk haar uit mijn gezicht en loop dan op een drafje het toilet binnen. Zonder de moeite te nemen om de deur op slot te doen loop ik naar de wasbak. Ik open de kraan en gooi een plens water in mijn gezicht waardoor ik de tranen meteen weer wegspoel zodra ze mijn ogen verlaten. Merlins beard Lana, wat heb je vandaag.


    “Il n’y a pas plus sourd que celui qui ne veut pas entendre.”


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.



    Scarlett Rose River
    17 ~ Pure Blood ~ Slytherin ~ Chaser ~ Drunk ~ her Room~ Caleb

    { Dress}


    Zo snel als het moment opkwam is voor Caleb het moment weer verdwenen. Hij schiet overreind en trekt snel zijn shirt aan. Een gevoel van schaamte bekruipt me. Jeez Scarlett? Wat is dat toch, eerst Peter en nu zelfs Caleb. . ‘We moeten dit niet doen... Ik wil graag beste vrienden met je zijn, en die grens moeten we niet overscheiden met dit soort praktijke', zegt Caleb en een diepe zucht verlaat mijn lippen. Normaal gesprokeb heb ik altijd een antwoord klaar, maar nu sta zelfs ik met mijn mond vol tanden. 'Mee eens?', vraagt hij terwijl hij nog even zijn lippen op de mijne drukt. 'Nee eigenlijk niet, maar ach wat heb ik hier mee te maken he.', zeg ik zacht lachend. Zo snel dat als hij hier gekomen is, is hij ook weer weg. Ik sta op van me bed en smijd een koffer die in de hoek staat tegen de muur. Zoveel woede voel ik door me lichaam, metname voor Caleb, maar vooral voor mezelf. Ik bedoel, hoogst waarschijnlijk ben ik de reden dat hij zo snel weg is gegaan. Dat, of 'the little french bitch' van hem. Echt jaloerzie is niet mijn kleur en normaal gesprokeb ben ik echt niet jaloers. Maar als het om Caleb gaat heb ik dat gewoon wel, misschien omdat hij al die jaren net mijn familie was, de enige familie die ik had. Met een harde klap gooi ik de deur dicht en laat me op mijn bed vallen. Ik stuur een berichtje naar Sirius en Blake, maar krijg van allebei vrijwel geen, tot geen reactie. Die zullen ook wel gek worden van mijn gedrag. Even whatsapp ik heen en weer in de groepschat. Celeb heeft Maia aangevallen met crucio, en hoewel de hele gc in rep en roer ik maken Ada en ik er een grapje van, gewoon om de spanning eraf te halen. Natuurlijk wist ik van te voren dat er extreme reacties zouden komen, maar dat het zo erg is verbaast zelfs mij nog. Er word reageert alsof ik degene ben die de cruciatusch curse heeft uitgesproken. Over het algemeen laten de reacties me vrijwel koud, behalve van een persoon, Caleb. Als zelfs hij me in het harnas begint te werken, geef ik op. Hij is boos, maar ach wat een verassing, omdat ik het niet eens ben met zijn kleine vriendinnetje. Wat is er toch gebeurd met hem, hij was altijd zo'n kloozak tegen iedereen, behalve tegen mij, en nu lijken de rollen te zijn omgedraaid. Ik scrol door mijn whats'ap lijst en voel me wanhopig. Het enige wat ik nu nog zoek is goedkeuring, en een pleziertje voor de avond. Tussen mijn lijst vind ik een zevende jaar, Theo. Knappe jongen, donker haar, knap lichaam. Hij lijkt me perfect voor de avond. Ik spreek met hem af en leg vast een lijn cocaine klaar op mijn telefoon scherm. Zodra er op de deur word geklopt neem ik de lijn en doe ik de deur open. 'Hey beautiful.', zegt Theo en ik voel hoe zijn ruwe lippen de mijne aanraken en we samen op bed belanden.

    en zo verder, maar om dat nou allemaal te beschrijven haha.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    ADALAE CRESENTA ROMANOVA
    17 • Year 6 • Slytherin • Kitchen • Celebran

    Ik zucht diep wanneer ik in een discussie terecht ben gekomen in de groepschat. Heerlijk, en dan geven ze mij de schuld dat ik niks heb gedaan om het te voorkomen, Ja, ammehoela. Het is niet alsof ik Celebran - knoop het even in je oren - Celebran kon stoppen. Mijn vingers vliegen snel over het digitale toetsenbord en een gefrustreerde kreet rolt over mijn lippen. Great. Ik ben zo in opgeslokt in het gesprek dat ik niet hoor want Celeb tegen me zegt, nou ja, eerder snauwt.
          Ik krijg bijna de deur tegen mijn hoofd als ik niet oplet en kijk gedesoriënteerd om me heen terwijl de elven razendsnel om me heen lopen, maar daarna ga ik weer op het in het gesprek wat nog gaande is. Konden die stelletje kinderen niet een keer hun klep dichthouden voor een keer? Dat zou me namelijk een hoop hoofdpijn schelen.
          'Alles met Maia wordt gefixed,'' hoor ik opeens iemand zeggen en ik kijk verward om me heen. ''Hm?'' frons ik en zie dan pas Celeb weer. Ah natuurlijk, maar mijn verwarde expressie gaat niet gelijk weg. Oh ja, Maia. Dat kind.
          ''Als het goed is, is alles zo opgelost. Dan verwacht ik ook dat jij je mond houdt.'' Ik neem naast hem plaats en kijk hem haast beledigd aan, terwijl ik de thee aanneem die ik krijg van de elven. Ik pak het miniflesje whiskey uit mijn pyjamabroek en voeg die toe aan mijn thee, voordat ik de mok tegen mijn lippen zet.
          ''Dat laatste was onnodig om te zeggen,'' mompel ik en haal kort mijn schouders op, ''ik houd mijn mond. Maak je geen zorgen, big guy. Alles komt goed, anders heb ik wel vast een ander plan in mijn achterhoofd.'' vervolg ik daarna en kijk naar de taart. Dit is een goedmaker voor de verdomme jurk.
          ''Kom op. Neem een hapje.'' Ik knik en pak een stuk taart, waarvan ik een hap neem en tegelijkertijd probeer ik de taart heel te houden zonder dat 'ie overal heen kruimelt.
          ''Trouwens, ik mag dat Franse kind ook niet. Ze is te.. Fransig. Nee nee, te, je weet wel wat ik bedoel.'' mompel ik en neem een slokje van mijn thee.


    'It's called dignity. Have some. It's free.''

    [ bericht aangepast op 20 dec 2016 - 14:57 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.


    William Theodore 'Theo' 'Teddy' Weasley
    Gryffindor || Feeling awkward at best || Alone
    Het was kerst en naar huis gaan dit jaar had weinig zin gehad. Zowel Arthur als Charlie hadden inmiddels een eigen gezin in pap en mam hadden nu ook Charlie het huis uit was, graag samen weg gewild met kerst, waardoor ik nu hier op school zat. Het was wel gezellig hoor, de mensen, het eten, de sfeer en gezelligheid, maar ik miste mijn familie wel, zeker nu ik hier alleen op mijn kamer wat aan mijn pak stond te sjorren. Natuurlijk was ik niet helemaal alleen, Fred zat op zijn stok toe te kijken, maar veel deed hij niet. Ik gooide hem een eendagskuiken toe, zodat hij geen honger zou krijgen, en toen was het toch tijd om naar het feest te gaan. Het pak paste mij redelijk, al was het oud en door mijn beide broers al gedragen, zoals de meeste van mijn kleding. Mijn haar was alleen echt geen weg mee te bezeilen. Het was nog wel pluiziger dan normaal en deed helemaal niets anders dan terugveren als ik het probeerde op een andere plaats te kammen of in een soort van model te krijgen. Ik gaf het dan ook maar op en sloot de slaapkamerdeur achter me af. Zo liep ik, nog wat plukkend aan mijn haren, naar de Great Hall. Deze was prachtig versierd, waardoor ik eerst even mijn ogen uitkeek, voor ik opzoek ging naar een bekend gezicht. Tot mijn verbazing vond ik er geen, en toen ik in de appgroep keek, kreeg ik nu ook niet echt een duidelijk antwoord, van wie dan ook. Zelfs mijn achterneef niet, die meestal toch wel van een feestje hield. Ik liep dus maar naar de bar en bestelde een butterbeer. Normaal kon het nooit, maar omdat het nu een open bar was, kon ik er eindelijk weer een drinken. Mijn ouders probeerde mij en mijn broers echt alles te geven wat ze konden, maar mijn vader's baan betaalde slecht en mijn moeder was een huisvrouw. Ik pakte de beker voorzichtig van de barman aan, en dronk rustig van het romige drankje, wat me van binnen vulde met warmte en zoete smaken. Ik genoot er echt van, zelfs al stond ik hier alleen in een donker hoekje van de Great Hall te kijken naar iedereen die wel een date had, wat iedereen leek te zijn behalve ik, as per usual.


    Bowties were never Cooler

    [face=times]



    Severus "Sev" Snape

    "Making me crazy.."


    Voordat ik uberhaupt nog antwoord of een reactie kon geven, trok Pixie mij de dansvloer op. Met haar heupen raakte ze net die van mij waarop ik mijn handen legde op haar heupen en haar bewegingen volgde. Ik had nog nooit zo gedanst maar het zou toch niet lang duren of we gingen weg. Ik dacht erover na om naar de Slytherin dorm te gaan. Daar was of iedereen weg of te bezopen om iets mee krijgen. Ik was het met mezelf eens.

    Ik had het gevoel dat ze een zuigzoen wilde plaatsen in mijn nek maar ze plaatste maar gewoon een zoen in mijn nek. Pixie maakte me helemaal gek.
    "Heb je al een keuze gemaakt, stud? Het nummer is bijna voorbij en ik denk niet dat je broek er nog eentje volhoud." Ze trakteerde me weer op een glimlach terwijl ze nog steeds met haar heupen tegen me aan stond te dansen. Godverdomme, Sev! Neem eens de leiding. En wees een vent!

    Na een veel ste lange,  innerlijke strijd gaf ik eraan toe. Het kon goed fout lopen maar dit gevoel had ik totaal niet bij Pixie en ik ging ervoor. Met een sierlijke draai, draaide ik Pixie met haar rug naar mij toe en trok haar dicht tegen me aan. Mijn gezicht begroef ik in haar nek waar ik haar kuste. Langzaam liet ik mijn lippen naar haar oor gaan terwijl mijn hand over haar onderbuik ging en de andere hand over de buitenkant van haar heup bevond. Ondanks mijn boner boeide het me niet. Ze wist toch al dat mijn broek veel te strak stond.
    "Ik stel voor om naar mijn dorm te gaan. Ik kan niet wachten om dat jurkje van je sexy lichaam af te rukken." Fluisterde ik in haar oor.


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    MAIA RAEGAN VON LEIRKO
    17 – Gryffindor – Lana – Dorm – Beater – Year 6


    Maia protesteerde, zonder uitkomst, toen Caleb haar optilde en haar weer in bed legde. Toen ze eenmaal in bed lag, wist ze echter dat Caleb een goede beslissing had gemaakt. ”Kan ik verder nog wat voor jullie betekenen? Ik zal binnekort met Celeb gaan praten.” Maia haalde haar schouders op, ze had niet per se iets nodig.
    “Ehm... d-dankjewel Caleb. Sorry dat iek zo uit mijn plaat ging, iek wil niet dat Maia zo behandeld wordt,” zei Lana uiteindelijk. Maia hoorde dat ze adem haalde, waarna ze zich weer omdraaide. “Pumkin Pasties en een film klinkt als een goed idee,” zei ze toen, waarna ze door de kamer begon te lopen en de overige Pumkin Pasties pakte. Lana zette de laptop klaar en schoof de twee bedden naar elkaar toe. Of voor zover ze dat kon. Maia keek even verbaasd op toen Lana opeens stopte.
          ”.. Lana?” vroeg Maia, met een bezorgde ondertoon. “Beginnen jullie maar vast, iek ga even naar... het toilet.” Ze veegde een pluk haar uit haar gezicht en loop dan op een drafje het toilet binnen.
          ”Lana!” riep Maia haar achterna, waarna ze uit haar bed probeerde te klimmen, wat moeizaam ging. Maia keek Caleb een beetje hulpeloos aan.
          ”Ga jij maar anders,” mompelde Maia, waarna ze rechtovereind op bed ging zitten. “Ze heeft meer aan jou op dit moment,” vervolgde ze, waarna ze kort glimlachte.
          Maia voelde zich vermoeid en liet zichzelf op de aan elkaar geschoven bedden vallen, waarna ze nog net Calebs weglopende voetstappen hoorde. Ze sloot al snel haar ogen, waarna ze in slaap viel - een groot deel van twee aan elkaar geschoven bedden in beslag nemend.


    That is a perfect copy of reality.


    Primrose 'Pixie' Matilda York
    Ravenclaw || Ready for some action (; || dress
    Het duurde even voordat Sev een reactie gaf op mijn vraag. Nu gebeurde dit wel vaker met jongens die met hun gedachteen meer in hun broek en de toekomst zaten dan in het hier en nu. Voor hij antwoord gaf, voelde ik zijn handen, die tot nu toe warm op mijn heupen hadden gelegen, verplaatsen en me voorzichtig omdraaien, waardoor ik voorzichtig meedraaide, om niet om te vallen op mijn hakken. Ik leunde licht tegen zijn borstkas aan en bleef met mijn heupen gaan, waardoor nu mijn kont langs zijn kruis ging, en ik de opkomende boner in zijn broek goed kon voelen. Zijn lippen hadden inmiddels mijn nek gevonden. Met een zachte kreun liet ik mijn hoofd opzij gaan, om hem net wat meer ruimte te geven. Dit was die ene plek waar ik het echt niet lang volhield als hij daar mee bezig bleef. Zijn woorden hielpen ook zeker niet mee. Ik had in eerste instantie gedacht dat hij niet iemand was die de leiding nam, en dat was okay, maar deze kant van hem vond ik zeker ook leuk om verder te zien. Ik legde mijn hand op die van hem op mijn heup en ging zacht met mijn duim over die van hem. "Waar wacht je op? Als jij de weg wijst, zullen er snel een bel kledingstukken aan de voet van je bed liggen." Mijn stem was net iets heser geworden dan normaal, een teken wat hij hopelijk ook inzag dat hij het goed deed en zo door moest gaan. Ik verstrengelde de vingers van onze handen op mijn heup, terwijl ik met mijn vrije hand zijn stopdas iets losser trok. Ik kende mezelf en wilde hem niet kelen als ik op een begeven moment hem aan zijn das het bed in zou trekken. Ik liet mijn hand weer vallen en wachtte tot hij me mee zou nemen naar zijn kamer. Ik wist niet hoe ik de Slytherin Common Room in moest en al helemaal niet waar zijn kamer was, dus hij had de leiding, zeker nu hij zijn zelfvertrouwen leek te hebben gevonden.


    [Je mag d'r gewoon meesleuren, hoor.]

    [ bericht aangepast op 20 dec 2016 - 19:31 ]


    Bowties were never Cooler

    JONATHAN "JONA" CLERMONT
    don't be so stupid

          Na een zeer spannende avond in mijn eentje op mijn kamer - mijn kamergenoten hadden blijkbaar betere dingen te doen op één of ander feest - besloot ik dat ik, alhoewel ik me totaal niet verveelde in mijn eentje, eens contact moest gaan maken met de buitenwereld.
    Dat feest was niet de eerste keus van de plaatsen waar ik heen zou gaan. Het was niet tegen drukte kon of feestjes haatte, soms vond ik het gewoon vaker om me even niet bezig te hoeven houden met de drama van de mensen om me heen. Ook was dansen geen probleem, ik kon prima dansen - al vond ik dat zelf.
          De plek waar ik - natuurlijk - heenging, was Scarletts kamer, waar Scarlett zich - natuurlijk - bevond. Toen ik mijn eerste move maakte om contact te maken met de wereld had Scarlett aangegeven verveeld op haar kamer te zijn en sinds we vrienden waren, zo beschouwde ik ons tenminste al zou ik het ook niet erg vinden als het me gepermitteerd werd onze relatie als meer te definiëren. Ach, zo was het nou eenmaal niet. Zoals iedereen wist, was Scarlett niet echt een persoon dat zich aan banden liet leggen. Niet dat zij wist van mijn mening over deze kwestie...
          Eenmaal aangekomen bij haar kamer klopte ik tweemalig op de deur om deze vervolgens te openen met een enkel handgebaar. Ik stapte naar binnen, maar zag meteen na de eerste stap iets wat ik misschien liever niet gezien al, al was het ook niet iets wat ik nog nooit eerder gezien had.
          'Oh' begon ik stilstaand op een stap van de deur vandaan. 'Je bent niet alleen.' Ik zag de jongen op mijn vriendin enigszins verschrikt opkijken en zich omdraaien naar mij.
    'Kom er maar even uit.' Ik boog door mijn knieën om een zakje op te pakken waar ik op was gaan staan en bekeek het even van voor en achter.
          'Scarlett, blijf er nou eens af.' Ik schudde zogenaamd zorgelijk met mijn hoofd, al was hetgene wat ik haar zei welgemeend.
    Ik legde een hand op de schouder van de jongen die inmiddels op was gestaan en zijn kleding recht getrokken had. 'Ik denk dat het tijd is om te gaan, vriend.' Ik knikte met mijn hoofd naar de deur, waarop de jongen in die richting ging lopen en de kamer verliet. Ik liep naar het bed en plofte neer naast Scarlett.
    'Was het gezellig?' vroeg ik haar.


    [ bericht aangepast op 20 dec 2016 - 22:54 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Caleb Brody Hughes



    Lana's stemming lijkt van het ene op het andere moment compleet omgeslagen te zijn en een tikkeltje verward kijk ik toe hoe ze met de bedden begint te slepen. Als ze haar bed tegen die van Maia heeft aangeduwd, verdwijnt ze de badkamer in. Het gevoel dat er iets mis is, baart me iet wat zorgen, en twijfelend kijk ik naar de deur.
          ‘Lana!’ Ik verplaats mijn aandacht richting Maia. Maia kijkt me een beetje hulpeloos aan, en ik haal ongemakkelijk mijn schouders op. ‘Ga jij maar anders. Ze heeft meer aan jou op dit moment.’ Voor een aantal tellen kijk ik Maia aarzelend aan en knik dan.
          ‘Okay... probeer wat te slapen.’ Ik glimlach terug en loop dan achter Lana aan. Mijn hand blijft voor een aantal tellen voor de gesloten deur zweven, voordat ik zachtjes klop.
          ‘Princess?’ zeg ik tegen de deur aan, en besluit dat tegen een deur praten wellicht niet zoveel zin heeft. Vandaar dat i 'm langzaam open. ‘Gaat all-’ ik steek mijn hoofd om de deur van de badkamer heen en frons wanneer ik zie wat ze doet. Het feit dat haar ogen rood zijn, laten me bijna zeker van mijn zaak zijn dat ze niet gewoon haar gezicht aan 't wassen was. Ik stap de badkamer in en sluit de deur zachtjes achter me om Maia niet wakker te maken. ‘Does Prince Charming sense a damsel in distress?’ Ik draai Lana naar me toe en neem haar hand vast. Bezorgd laat ik mijn ogen over haar heen gaan en ik veeg voorzichtig een traan van haar wang. ‘Hey, gaat het wel?’ Ik kijk haar met een zwakke glimlach aan en geef een zacht kneepje in haar hand.



    18 • Year 6 • Pureblood • Slytherin • Chaser • Dorms, Scarlett • Suit


    I just caught the wave in your eyes

    Skaikru schreef:


    Scarlett Rose River
    17 ~ Pure Blood ~ Slytherin ~ Chaser ~ Drunk ~ her Room~ Jona

    { Dress}


    Het is heel gezellig met Theo, de seventh year, maar het is hem toch niet helemaal. Begrijp me niet verkeerd, de seks was wel oke, maar gewoon het feit dat er niets van gevoel bij zit maakt het minder. En dan heb ik het nog nief eens over liefde, nee zeker niet, dan gaat het over seksuele spanning. Na de daad lig ik met een sigatet tussen mijn lippen op bed, een beetje rond te appen op whats'app. Eerst in de meiden Slytherin chat, grote fout. Het crucio argument, in mijn opzicht grapje, viel bij een aantal van de meiden het verkeerde keelgat in. Half grappend begin ik over Lana en Caleb. Maar zoals altijd word ik weer veelste serieus genomen. Dat terwijl ik deze avond al meer op heb dan hun allemaal bij elkaar, waarschijnlijk. Jona reageert in de groepschat, een vriend van me, ook al ken ik hem niet heel goed. Er word twee keer op de deur geklopt en ik kijk even naar Theo, mijn one night stand en geef hem een knikje, als teken dat hij moet gaan. Ik trek nog snel mijn lingerie aan en ga weer onder de deken liggen. 'Hey Jona', zeg ik met een lieve glimlach. 'Dacht dat je alleen was.', zegt hij en ik lach even zacht. 'Had nog wat, zaken om af te handelen.', zeg ik terwijl Theo zich weer aankleed. 'Scarlett, blijf er nou eens van af
    ', zegt Jona hoofdschuddend. 'Ach ik moet toch wat, het is niet alsof er iets beters te doen is op Hogwarts.', zeg ik half lachend. Theo drukt voordat hij gaat nog een kus op mijn voorhoofd en verdwijmt weer zo snel als hij kwam. Jonathan ploft naast me op bed. Waarna ik hem begroet met een dikke knuffel. 'Dus J, kan ik een borrel voor je inschenken?'n vraag ik terwijl ik een sigaret aansteek en Jonathan er ook een aanbied.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Celebran "Celeb" Serpen von Leirko


    17• Year 6 • Pureblood • Slytherin • Beater • Kitchens • Adalae

    'Dat laatste was onnodig om te zeggen,' mompelt ze en ze haalt haar schouders op. 'Ik houd mijn mond. Maak je geen zorgen, big guy. Alles komt goed, anders heb ik wel vast een ander plan in mijn achterhoofd.'
          'Ik maak het maar even duidelijk, want ik weet dat je van praten houdt en ik kan niet hebben dat je mijn plan verpest.' Ik neem een grote hap van de taart en een slokje thee. Voor een paar minuten geef ik mijzelf de tijd om van deze maaltijd te genieten. Ik heb sowieso niks met mensen of trouwen of relaties, maar als ik zou moeten, dan zou ik trouwen met eten, dat praat tenminste niet terug en doet wat ik zeg.
          'Trouwens, ik mag dat Franse kind ook niet. Ze is te.. Fransig. Nee nee, te, je weet wel wat ik bedoel,' onderbreekt Adalae de stilte. Ik frons lichtjes, bedenkelijk, maar kijk niet naar haar. Uiteindelijk haal ik mijn schouders op.
          'De grootste reden dat ik haar niet mag is omdat zij een mudblood en een Gryffindor is,' zeg ik simpel. 'Ze zal vast wel vervelend zijn, maar om eerlijk te zijn heb ik er vrij weinig zin in om aandacht te besteden in iemand die dood meer nut heeft voor de tovernaars samenleving.' Ik neem een grote hap van een chocolade cake en trek mijn jasje uit omdat ik het langzaam steeds heter begin te krijgen door het vuur dat achter ons brand. Ik kijk over Adalea's schouder mee naar het gesprek dat zich afspeelt in het zogenaamde "Slytherin Girls" groepsgesprek en lach zachtjes.
          'Het ziet er echter naar uit dat ik niet meer hoef af te rekenen met dat mudbloodje want dat gaan Scarlett en jij al doen?'


    "I had fun in hell, can I come home now?"


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Kathelaine "Lana" Avierella Savore


    17 • Year 6 • Mudblood • Gryffindor • Chaser • Dorm • Maia en Caleb

    Ik hoor een zachte klop op de deur, maar besluit er niet op te reageren. Ik ben bang dat mijn stem mij verraad als ik mijn mond open trek. De deur gaat echter alsnog open en ik hoor Caleb's stem.
          ‘Princess? Gaat all-’ Hij kijkt mij aan en ik weet zeker dat het niet gelukt is om mijn tranen te verbergen. Ik probeer een glimlach te forceren, maar faal hier miserable in waardoor er alleen maar een sneue grimas op mijn gezicht verschijnt. ‘Does Prince Charming sense a damsel in distress?’ Hij stapt naar mij toe en ik voel zijn hand om de mijne heen. Hij draait zich naar mij toe en ik kijk snel naar beneden. Zachtjes voel ik zijn hand over mijn wang gaan en een traan wegvegen. ‘Hey, gaat het wel?’ vraagt hij. Hij knijpt zacht in mijn hand en ik haal mijn schouders op.
          'Oui,' stoot ik zacht uit. 'Sorry, iek kom nu over als een... 'uilen...,' fluister ik. 'Iek ben gewoon moet. Iet is mijn dag niet d-denk ik.' Ik kijk weg, maar het wordt steeds lastiger om de tranen te bedwingen. Ik schaam mij kapot voor mijzelf. De eerste indruk die ik hem geef is dat ik constant overal om huil, maar dat is absoluut niet zo. Dit is de eerste keer dat ik huil sinds... drie jaar? Ik ben gewoon dronken en moe.
          'Iek probeer koste wat 'et kost om alles goed te doen, maar 'et is niet gelukt. 'ij 'eeft haar gewoon kunnen pakken zonder dat iemand hem op de fingers tikte. Iek wil gewoon niet dat iemand dat kan doen, want...' Ik zucht diep. 'Iek wil gewoon niet dat iemand vrij speelt 'eeft in 'et pijn doen van een familielid zoals 'ij... Iek... 'ij kan dat... niet doen.' Ik laat mijzelf op de rand van het bad zakken en schud dan mijn hoofd.
          'Iek dacht dat iek alles goed zou maken als ik 'aar zou verdedigen, dat ik dan goed zou kunnen spreken dat iek... alles zo verkloot 'eb, maar 'et is stom.' Ik haal mijn vingers door mijn haar en zucht diep. Ik schud mijn hoofd en verberg mijn gezicht in mijn handen. 'Iek ben echt een complete mislukking, weet je dat? Iek ben alleen maar een buitenkant en van binnen ben ik leeg en zwart en koud.'


    “Il n’y a pas plus sourd que celui qui ne veut pas entendre.”


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Caleb Brody Hughes



    Ik kijk haar verward aan als ze zich verontschuldigt voor het feit dat ze huilt, iets wat naar mijn mening compleet overbodig is. Ik wil wat zeggen, maar ze gaat door met zich te verontschuldigen voor vanalles en nog wat. Ik besluit mijn mond gewoon te houden en haar te laten uitpraten, een luisterend oor is ook al heel wat waard.
    tab]‘Iek probeer koste wat 'et kost om alles goed te doen, maar 'et is niet gelukt. 'ij 'eeft haar gewoon kunnen pakken zonder dat iemand hem op de fingers tikte. Iek wil gewoon niet dat iemand dat kan doen, want...’ Ze zucht diep en langzaam knik ik. ‘Iek wil gewoon niet dat iemand vrij speelt 'eeft in 'et pijn doen van een familielid zoals 'ij... Iek... 'ij kan dat... niet doen.’ Ze neemt plaats op de rand van de badkuiip. ‘Iek dacht dat iek alles goed zou maken als ik 'aar zou verdedigen, dat ik dan goed zou kunnen spreken dat iek... alles zo verkloot 'eb, maar 'et is stom.' Ze verbergt haar gezicht in haar handen en ik neem naast haar plaats. Voorzichtig sla ik een arm om haar heen en wacht af of totdat ze haar verhaal heeft afgerond. ‘Iek ben echt een complete mislukking, weet je dat? Iek ben alleen maar een buitenkant en van binnen ben ik leeg en zwart en koud.’ Ik denk over haar woorden na en frons, zij een complete mislukking? Zij is wel de laatste persoon in deze school die een complete mislukking is.
          ‘Hey Lana?’ Ik zucht diep en lift dan haar kin op zodat ze me aan moet kijken. ‘Niet alles is jouw verantwoordelijkheid okay? En ook niet alles is jouw schuld, niet alles kan nu eenmaal goed gaan in het leven en wat Celeb–Maia heeft aangedaan komt absoluut niet door jouw toedoen.’ Ik glimlach zwakjes naar haar. ‘Bovendien–’ ik sla mijn ogen kort neer en grinnik zachtjes. ‘–ben je van binnen net zo mooi als van buiten, geloof me maar. Je bent ontzettend lief en zorgzaam, en als er iemand in deze school niet leeg, zwart en koud is van binnen, ben jij het.’ Ik vouw mijn handen om haar gezicht en zucht zachtjes. ‘Probeer niet zoveel te piekeren en gewoon te genieten van elk moment?’ Wat een wijsheden komen er uit je mond vandaag, Hughes. Ik glimlach weer en kijk aarzelend even naar haar lippen. Ach, het is toch feest? Ik druk zachtjes mijn lippen op die van haar.



    18 • Year 6 • Pureblood • Slytherin • Chaser • Dorms, Scarlett • Suit


    I just caught the wave in your eyes

    Jason Axel O'Donnell



    Ik excuseer me tegenover Iara en voordat ze nog iets kan zeggen heb ik me al tot Blake en Max gewend. Vooral die laatste lijkt zich bijzonder erg te vermaken, met zijn lippen geplakt op die van míjn vriendin.
          ‘Hey, back off!’ grom ik en duw Max iet wat hardhandig weg. Deze kijkt me perplex aan, en lijkt iets bijdehands te willen zeggen, maar bijt zijn tong – heel verstandig – uitendelijk af. Ik blik kort naar Iara en dan weer naar Max. ‘Wat nou als jullie twee even gaan dansen, ik zou graag míjn vrienden–’ ik benadruk het woordje 'mijn' ‘–even willen lenen.’ Zodra ik mijn vriendin zeg, worden Max' ogen zo groot als schoteltjes en begint hij een excuus te stamelen. Had hij serieus iet door dat ik en Blake samen zijn? Sommige mensen zijn echt stekeblind. Iara lijkt een beetje teleurgesteld, alsof ze had verwacht dat er iets zou gebeuren tussen mij en haar, again: sommige mensen zijn echt stekeblind. Ik pak Blake's hand vast en loop van de twee weg. Vanuit mijn ooghoek zie ik hoe ze uiteindelijk besluiten dat ze liever elkaar als danspartner hebben dan geen – hebben we ook nog als matchmaker gediend vanavond.
          ‘Ik wil heus geen ruzie gaan maken, daar heb ik nu helemaal geen behoefte aan maar–’ ik sluit kort mijn ogen en zucht diep. ‘–wat was dat nou? Was dat echt nodig?’ Ik kijk Blake een beetje teleurgesteld aan. ‘Ik weet dat het niets betekende, maar ik heb toch liever niet dat je zomaar iemand anders zoent, ook al is het een derde jaars kleuter.’ Ik laat Blake's hand los en kijk haar met opgetrokken wenkbrauw aan. ‘Is dat nu zo raar?’



    18 • Year 6 • Halfblood • Hufflepuff • Captain • Keeper • Great Hall, Blakie • Suit


    I just caught the wave in your eyes