• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Wil je jezelf transformeren in een panda? Is Adsel gewoon zo heel super leuk? Voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Wil je delen hoe leuk Quizlet is? Of wil je laten weten hoe leuk alle users zijn? Zijn mopshonden gewoon zo perfect en rozijnachtig? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2017 - 16:38 ]


    Heaven is a place that we all have

    Matty, het was niet slim om van de trap te donderen gister, nu heb je overal spierpijn. :W


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    aisthesis schreef:
    (...)

    N'ahw Anna. :c
    Je geraakt er wel uit, heb er vertrouwen in. Je bent een heeeel sterk iemand en je staat suuuuper sterk in je schoenen en één iemand mag dat niet verzieken voor je. Het lijkt misschien nu heel uitzichtloos en zo maar ik ken zo veel mensen die hetzelfde hebben doorgemaakt als jij en hey, die zijn er nog allemaal. Blij. Je verdient het niet om je zo te voelen, je bent echt aardig en lief en mopshondig. Niets doen waar je spijt van gaat krijgen though.




    Happy Birthday my Potter!

    Vier uur, twee keer 'De 3 biggetjes' en veel gevloek later, is mijn allereerste afgewerkte sjaal een feit. Driewerf hoera voor mezelf. :Y)


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Wasikowska schreef:
    Vier uur, twee keer 'De 3 biggetjes' en veel gevloek later, is mijn allereerste afgewerkte sjaal een feit. Driewerf hoera voor mezelf. :Y)


    i rate it a solid 5/7


    Heaven is a place that we all have

    Oké, zorg vandaag gewoon dat je dat allemaal afmaakt. Dan heb je iets nuttigs gedaan en hoef je niet na te denken.Ook niet over het feit dat je erachter bent dat je echt totaal niet over hem heen bent. Ik vraag mij wel af of het de aandacht is die ik mis of echt hem, because we both know you've never been in love with any guys yet. Het is altijd alleen maar "ik wil aandacht", maar niemand wil iemand daten die iedereen wegduwt. Guess that's why I got dumped four times, cheated en sexual harassed. Ugh. I really wish I could do without relationships, maar als ik mijn vrienden zo zie met hun relaties... Het zou gewoon zo fijn zijn als ik iemands nummer één was en als iemand mij kon vertellen dat ik mooi was of zo. Dan hoef ik niet constant zo diep te zakken dat ik mijzelf pijn wil doen of mijzelf verhonger, omdat ik het gewoon echt niet waard ben.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Pickett schreef:
    Oké, zorg vandaag gewoon dat je dat allemaal afmaakt. Dan heb je iets nuttigs gedaan en hoef je niet na te denken.Ook niet over het feit dat je erachter bent dat je echt totaal niet over hem heen bent. Ik vraag mij wel af of het de aandacht is die ik mis of echt hem, because we both know you've never been in love with any guys yet. Het is altijd alleen maar "ik wil aandacht", maar niemand wil iemand daten die iedereen wegduwt. Guess that's why I got dumped four times, cheated en sexual harassed. Ugh. I really wish I could do without relationships, maar als ik mijn vrienden zo zie met hun relaties... Het zou gewoon zo fijn zijn als ik iemands nummer één was en als iemand mij kon vertellen dat ik mooi was of zo. Dan hoef ik niet constant zo diep te zakken dat ik mijzelf pijn wil doen of mijzelf verhonger, omdat ik het gewoon echt niet waard ben.


    No, Lisaaa. <3
    Ik herken dit wel ergens. Ik was ook nooit verliefd op mijn ex, ik wilde de aandacht van een vriendje omdat iedereen dat kreeg. Uiteindelijk ben ik er al snel achtergekomen dat hij té was en ik heb hem gedumpt
    Maar zeg alsjeblieft niet dat het jouw schuld is dat je gedumpt bent en dat mensen vreemdgingen en dat je aangerand bent. Dat is niet jouw schuld en dat zal het ook nooit zijn. Het is de schuld van die klootzakken die een geweldig meisje als jij hebben gekwetst en dat is hun verlies, niet dat van jou, okay? Ze verdienen je niet eens, zeker niet als ze je zo behandelen.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Hij is niet dronken geweest gisteravond, en hij wordt het ook niet snel. Hoe kan je niet dronken worden van zoveel shotjes én whiskey?

    Iemand, leg me dit uit.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    I feel like a failure.


    •

    Het is weer zo'n dag dat ik mijn bed niet uit kan komen, maar wel moet omdat ik straks naar stage moet. Kutleef.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    lol, als we beiden hard to get blijven spelen, gaat er nooit iets gebeuren.


    kindness is never a burden.

    Dougal schreef:
    (...)

    No, Lisaaa. <3
    Ik herken dit wel ergens. Ik was ook nooit verliefd op mijn ex, ik wilde de aandacht van een vriendje omdat iedereen dat kreeg. Uiteindelijk ben ik er al snel achtergekomen dat hij té was en ik heb hem gedumpt
    Maar zeg alsjeblieft niet dat het jouw schuld is dat je gedumpt bent en dat mensen vreemdgingen en dat je aangerand bent. Dat is niet jouw schuld en dat zal het ook nooit zijn. Het is de schuld van die klootzakken die een geweldig meisje als jij hebben gekwetst en dat is hun verlies, niet dat van jou, okay? Ze verdienen je niet eens, zeker niet als ze je zo behandelen.

    ❤❤❤


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Mirte, de kaasschaaf moet over de kaas glijden, niet de zijkant van je hand. Au.


    •

    Hanscom schreef:
    Mirte, de kaasschaaf moet over de kaas glijden, niet de zijkant van je hand. Au.


    Oh fack, ik herken dit. Zo'n dunschiller heeft een keer mijn vingertopje meegenomen. Ook geen pretje.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Pickett schreef:
    Oké, zorg vandaag gewoon dat je dat allemaal afmaakt. Dan heb je iets nuttigs gedaan en hoef je niet na te denken.Ook niet over het feit dat je erachter bent dat je echt totaal niet over hem heen bent. Ik vraag mij wel af of het de aandacht is die ik mis of echt hem, because we both know you've never been in love with any guys yet. Het is altijd alleen maar "ik wil aandacht", maar niemand wil iemand daten die iedereen wegduwt. Guess that's why I got dumped four times, cheated en sexual harassed. Ugh. I really wish I could do without relationships, maar als ik mijn vrienden zo zie met hun relaties... Het zou gewoon zo fijn zijn als ik iemands nummer één was en als iemand mij kon vertellen dat ik mooi was of zo. Dan hoef ik niet constant zo diep te zakken dat ik mijzelf pijn wil doen of mijzelf verhonger, omdat ik het gewoon echt niet waard ben.


    Ik ben blij dat je volgend weekend komt, want we hebben duidelijk een "haat aan jongens" en LSD nacht nodig. Ugh.


    Happy Birthday my Potter!

    First there were a lot of plotholes, but they keep sealing them as they go one. It nice


    Sidera nostra contrahent solem lunamque