• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Wil je jezelf transformeren in een panda? Is Adsel gewoon zo heel super leuk? Voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Wil je delen hoe leuk Quizlet is? Of wil je laten weten hoe leuk alle users zijn? Zijn mopshonden gewoon zo perfect en rozijnachtig? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2017 - 16:38 ]


    Heaven is a place that we all have

    Square schreef:
    Enerzijds zijn dit soort familie-etentjes best heel gezellig

    Anderzijds zijn het van die momenten waarop je erachter komt dat je vader toch best vaak onbedoeld erg homofobische grappen maakt, je moeder zich weleens zorgen maakt dat je vader vreemdgaat, en je tante dood wil (en vermoedelijk ook gaat)

    Maar hé

    Het eten was wel wereldklasse

    wow inge gaat het


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    mijn type of niet mijn type hij is wel erg goed in het oppikken dat ik snel gestrest ben over super veel dingen

    hij is zo geruststellend over alles dat het bijna weer verontrustend is


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik heb echt het gevoel dat deze episodes maar 5 mins duren :'D


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Can i please go back to uni .-.?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Zou elke leuke username die ik wil hebben, kunnen ophouden met bezet te zijn? Danku.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    cuz I've grown tired of this body
    a cumbersome and heavy body

    Volgens mij waren jullie toch liever met z'n tweeën gegaan, might as well go back


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    'Als ze wil, zou ze iedere jongen kunnen krijgen hier.'

    HAHA. HAHAHA. HAHA.
    Nee.


    Ik ben voor de verandering ook eens een weekeind thuis. Wat een feest, wat een feest.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    "Bovenaan de trap scheen echter een beetje licht, alsof iemand een nachtlampje had geïnstalleerd."
    Dat zeg ik dan in een verhaal waar ze elektriciteit niet eens kennen. Jup, het is tijd om te stoppen met schrijven.

    Ughhhhhhhh.


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    dat moment wanneer je dit toegestuurd krijgt om 3 uur 's nachts

    what if when we die, at the end of the tunnel is the light to another hospital room. there we are born and the only reason you come out crying is because you remember everything from your past life and you're crying because you died and lost everything. as you grow, you focus more on the life you have now but déjà vu think about that


    Heaven is a place that we all have

    I'm dead sndkalsjxne my heart can't handle Tracob it's too cute and adorable.

    "We can take a nap or chill"
    "I need a hot fucking bath"


    take me back to the basics and the simple life

    Ik word er zo gestoord van dat mijn handen constant jeuken om een scherp voorwerp op mijn polsen te zetten. En dat ik bijna nergens meer plezier in heb, ondanks dat ik doe alsof ik dat wel heb. Ik ben weer in zo'n diepe put beland en de muur beklimmen duurt mij veel te lang. Ik wil eruit. Ik wil hier weg. Waarom kan ik niet gewoon vrolijk en gelukkig zijn? Waarom heb je mij hier weer ingeduwd? Ik vertrouwde je, ik had je toegelaten en was verliefd. Ik had jou nooit wat aangedaan. Hoe durfde je dus ook maar te impliceren dat ik mij voel hoe jij je voelde? Wat is er mis met jou dat je mij zoveel pijn moest bezorgen? Waaraan heb ik dit verdiend?


    Happy Birthday my Potter!

    Goldstein schreef:
    Ik word er zo gestoord van dat mijn handen constant jeuken om een scherp voorwerp op mijn polsen te zetten. En dat ik bijna nergens meer plezier in heb, ondanks dat ik doe alsof ik dat wel heb. Ik ben weer in zo'n diepe put beland en de muur beklimmen duurt mij veel te lang. Ik wil eruit. Ik wil hier weg. Waarom kan ik niet gewoon vrolijk en gelukkig zijn? Waarom heb je mij hier weer ingeduwd? Ik vertrouwde je, ik had je toegelaten en was verliefd. Ik had jou nooit wat aangedaan. Hoe durfde je dus ook maar te impliceren dat ik mij voel hoe jij je voelde? Wat is er mis met jou dat je mij zoveel pijn moest bezorgen? Waaraan heb ik dit verdiend?


    N'ahw Anna. :c
    Je geraakt er wel uit, heb er vertrouwen in. Je bent een heeeel sterk iemand en je staat suuuuper sterk in je schoenen en één iemand mag dat niet verzieken voor je. Het lijkt misschien nu heel uitzichtloos en zo maar ik ken zo veel mensen die hetzelfde hebben doorgemaakt als jij en hey, die zijn er nog allemaal. Blij. Je verdient het niet om je zo te voelen, je bent echt aardig en lief en mopshondig. Niets doen waar je spijt van gaat krijgen though.


    Heaven is a place that we all have