• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Wil je jezelf transformeren in een panda? Is Adsel gewoon zo heel super leuk? Voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Wil je delen hoe leuk Quizlet is? Of wil je laten weten hoe leuk alle users zijn? Zijn mopshonden gewoon zo perfect en rozijnachtig? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2017 - 16:38 ]


    Heaven is a place that we all have

    107 dun like me
    Lets leave he says

    Dat moment dat je een sexy nummer aan het oefenen bent en je zero sexy voelt, omdat je ex dat even compleet voor je heeft verpest en je bovendien zonder make-up, zonder haar gedaan in een kerstrui op harry potter sloffen staat te oefenen. Uhm... tja...


    Happy Birthday my Potter!

    Net Happy feet 2 gezien op tv, ze konden het beter sad feet noemen. Meh.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mijn broertje kwam net tot de realisatie dat, na een uur Saints Row III met zombie cheats gespeeld te hebben, "zombies kut zijn"
    Ik weet niet of ik trots moet zijn of niet lmao


    This ain't no place for no better man.

    Best. Idee. Ever. O:


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik ga echt nog een keertje tegen je uitvallen. Just saying.


    Some people in your life come as blessings, others come in your life as lessons.

    He's so cute.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    maar lets talk over de mensen van tegenwooordig
    like leeftijdsgenoten: stop gewoon

    oke ik snap dat jullie je horizons willen uitbreiden maar ik moet niet elke keer een update over schoenen, wat je eet, je duizendste eendagsvliegrelatie of je tering musicallys oke stop er gewoon mee


    Heaven is a place that we all have

    Thanks for completely ignoring me.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Dit is zo fucking veel werk in zo'n korte tijd echt op het meest onhandige moment. Ik wil huilen.


    Happy Birthday my Potter!

    aisthesis schreef:
    maar lets talk over de mensen van tegenwooordig
    like leeftijdsgenoten: stop gewoon

    oke ik snap dat jullie je horizons willen uitbreiden maar ik moet niet elke keer een update over schoenen, wat je eet, je duizendste eendagsvliegrelatie of je tering musicallys oke stop er gewoon mee


    Ik relate

    //

    Thirsty for a drink ugh


    This ain't no place for no better man.

    Szczur schreef:
    (...)

    Ik relate

    //

    Thirsty for a drink ugh


    dankje


    Heaven is a place that we all have

    Ik ga dood van binnen. Ugh.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ugh, and another celeb crush.


    What would Emma do?

    Enerzijds zijn dit soort familie-etentjes best heel gezellig

    Anderzijds zijn het van die momenten waarop je erachter komt dat je vader toch best vaak onbedoeld erg homofobische grappen maakt, je moeder zich weleens zorgen maakt dat je vader vreemdgaat, en je tante dood wil (en vermoedelijk ook gaat)

    Maar hé

    Het eten was wel wereldklasse


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan