• I solemnly swear that I am up to no good.





    Same school, same story, same characters, different time; a Modern Marauders Story.

    Kerst is voorbij. Een nieuw jaar is aangebroken. De vier vrienden - James, Sirius, Remus en Peter - staan klaar om zoals in het originele verhaal de boel op stelten te zetten. Hogwarts is echter wat veranderd; er zijn geen uilen en geen perkamentrollen, alles gaat nu via het internet! In dit RPG kan je uitvinden hoe het zou zijn als de Marauders nu geleefd zouden hebben.

    Dit is een doorstart van het RPG Modern Marauders, we doen dit zodat het ook voor andere makkelijker is om mee te doen.



    "Messrs Moony, Wormtail, Padfoot, and Prongs —
    Purveyors of Aids to Magical Mischief-Makers — are proud to present: The Marauder’s Map."



    R O L L E N
    [Dit mogen zowel bestaande als zelf bedachte rollen zijn.]
    GRYFFINDOR VOL
    • Sirius Orion Black • Ben Barnes || Paddiecakes [1.1]
    • Remus John Lupin • Andrew Garfield || WillNotLearn [1.8]
    • Peter Pettigrew • Evan Peters || Paddiecakes
    • James Potter • Aaron Taylor-Johnson || Prongsie [1.9]
    • William Theodore Weasley • Tijn Elbers || PeterMaximoff [1.10]
    • Lily Evans • Karen Gillan || Mignon [1.5]
    • Kathelaine Avierella Savore • Zoey Deutch || Paddiecakes [1.10]
    • Mary Elizabeth MacDonald • Lily Collins || Wemel [1.10]
    • Marlene McKinnon • Emilia Clarke || Marlow [?]
    • Gwendolyn Caroline Martch • Sophie Turner || Roms [1.7]

    SLYTHERIN VOL
    • Severus Snape • Louis Garrel || HalfBloodPrince [1.11]
    • Regulus Arcturus Black • Ezra Miller || calice [1.9]
    • Dorian Arcelin Kasai • Xavier Dolan || Paddiecakes [1.1]
    • Caleb Brody Hughes • Mariano Ontañon || Wemel [1.2]
    • Celebran Serpen von Leirko • Lucky Blue Smith || Paddiecakes [1.6]
    • Blake Sophia Haynes • Monica Ollander || Valtersen [1.3]
    • Scarlett Rose River • Diana Agron || Bughead [1.1]
    • Franciszka Malia Rogers • Ashi Ross || PeterMaximoff [1.2]
    • Adalae Cresenta Romanova • Nina Dobrev || Pennyworth [1.3]
    • Maia Raegan von Leirko • Amelia Zadro || Marlow [1.11]

    RAVENCLAW
    • Cedric James Carrow • Colton Haynes || Bughead [1.1]
    • Jonathan Clermont • Jonathan Jaffe || Retrogade [1.9]
    • Castor Eichenauer • Arthur Gosse || Mignon [1.11]
    • Frank Longbottom • Matthew Hitt || Retrogade [1.12]
    • Faelia Christina Brown • Emily Bador || Valtersen [1.3]
    • Primrose Matilda York • Emeraude Toubia || PeterMaximoff [1.2]
    • Tallulah Fran Moriarty • Daisy Smith || Granian [1.11]
    • Quinn Henrietta Dandelion • Elle Fanning || Aniketos [1.11]
    • Alice Fortescue • Carey Mulligan || Wemel [1.12]

    HUFFLEPUFF
    • Luke Nathan MacNamara • Michael Clifford || PeterMaximoff [1.2]
    • Jason Axel O'Donnell • Finn Harries || Wemel [1.11]
    • Ollie Gabriel Reid • Hugh Vidler || Valtersen [1.3]
    • Chloe Maliette Porter • Scarlett Leithold || Retrogade [1.2]
    • Nova Tamzin Archer • Katherine McNamara || Prongsie [1.9]
    • Rozalua Maut Liluye • Ashley Moore || Paddiecakes [1.10]
    • Isla Ashworth • Rosie Tupper || Brinvi [1.11]
    Leraren
    • Reginald Green - Defense Against the Dark Arts
    • Horace Slughorn - Potions
    • Balthazar Ansem Claerkson - Ancient Runes
    • William Xavier Herberry - Herbology
    • Minerva McGonagall - Transfiguration/Gryffindor Head
    • Sybill Patricia Trelawney - Divination
    • Alix Rose Thomas - Charms
    • Nola Evangeline Bordelon - Astronomy
    • Catharina Julia Bell - Alchemy
    Prefects
    Twee Prefects (meisje en jongen) van elke afdeling

    GRYFFINDOR
    • Remus John Lupin • WillNotLearn
    • Lily Evans • Mignon

    SLYTHERIN
    • Dorian Arcelin Kasai • Paddiecakes
    • Blake Sophia Haynes • Valtersen

    RAVENCLAW
    •
    • Alice Fortescue • Wemel

    HUFFLEPUFF
    • Luke Nathan MacNamara • PeterMaximoff
    • Nova Tamzin Archer • Prongsie
    Quidditch Team
    GRYFFINDOR
    Keeper
    • Gwendolyn Caroline Martch • Roms
    Chasers
    • James Potter • Prongsie || Captain
    • Kathelaine Avierella Savore • Paddiecakes
    • Marlene McKinnon • Marlow
    Beaters
    • Sirius Orion Black • Paddiecakes
    • William Theodore Weasley • PeterMaximoff
    Seeker
    • Mary MacDonald • dubbeIstrijder

    SLYTHERIN
    Keeper
    • Dorian Arcelin Kasai • Paddiecakes
    Chasers
    • Scarlett Rose River • Bughead
    • Caleb Brody Hughes • Wemel
    • Unknown
    Beaters
    • Celebran Serpen von Leirko • Paddiecakes
    • Maia Raegan von Leirko • Marlow
    Seeker
    • Regulus Arcturus Black • calice || Captain

    RAVENCLAW
    Keeper
    • Frank Longbottom • Retrogade
    Chasers
    • Cedric James Carrow • Bughead || Captain
    • Castor Eichenauer • Mignon
    • Quinn Henrietta Dandelion • Aniketos
    Beaters
    • Unknown
    • Primrose Matilda York • PeterMaximoff
    Seeker
    • Unknown

    HUFFLEPUFF
    Keeper
    • Jason Axel O'Donnell • Wemel || Captain
    Chasers
    •
    • Rozalua Maut Liluye • Paddiecakes
    • Unknown
    Beaters
    • Unknown
    • Unknown
    Seeker
    • Chloe Maliette Porter • Retrogade



    "She hated him!" "Nah, she didn't."




    RPG
    Social Media
    Twitter [Tag: #ModernMaraudersQ]
    Sirius Black - @SexySirius
    Dorian Kasai - @DorianKasai
    Cedric James Carrow - @CedCarrow
    Scarlett Rose River - @ScarlettxRiver
    Lajila Lancaster - @TheycallmeJil
    Jason O'Donnell @JaseODonnell
    Caleb Brody Hughes - @CalHghs
    Frankie Rogers - @FrankieMalia
    Luke Nathan MacNamara - @DraoiIldaite]
    Pixie York - @PixieMYork
    Chloe Porter - @ChloeMal_
    Frank Longbottom - @franktastic_af
    Adalae Cresenta Romanova - @adaromanov
    Axel James Sutherland - @SutherlandAxel
    Ailis Sutherland - @Ailydaily
    Blake Sophia Haynes - BlakeSHaynes
    Faelia Christina Brown - @Faeliafairy
    Ollie Gabriel Reid - @ollietoremember
    Gossip Girl - @GoGiHogwarts
    Harper Coralie Lukasiak - @LukasiakHarper
    Severus Snape - @PrinceHalfB
    Lily Evans - @_LilsEvans
    Emily Lucy Matthews - @emilylucy17
    Celebran von Leirko - @SvonLeirko
    Alice Prewett - @PrewettAlice
    Alexis Pascal Rutherford - @AlexisPascalR
    Gwendolyn Caroline Martch - @SexyGwency
    Kathelaine Savore - @_LanaaBanana
    Mavi Fallyn Rogers - @MavixAwesome
    Daniël Cillin Rogers - WildDanny26
    Max Adrian Sanderson - @hufflepuffmax
    Caspian Foxx Zachariah @Caspian_f
    Maia von Leirko - @MaiaRaegan
    James Potter - @JamesProngs24
    Peter Pettigrew - PeterPettigrew8
    Marlene McKinnon - Marley_McKinnon
    Regulus Black - @Regulus_Black61
    Mary Macdonald - @Mac_Marry11
    Remus Lupin - @LupinRemus1
    Freya Brennan - @HufflepuffFreya
    Dove Sparrow @DoveSparrow
    Avon Snyder @AvondSnyder

    Snapchat
    Sirius Black - wholetthedogout
    Dorian Kasai - GetOut
    Cedric James Carrow - CedricRavenclaw
    Scarlett Rose River - ScarlettxRiver
    Lajila Lancaster- jil_lvl
    Jason O'Donell - JaseODonnell
    Caleb Brody Hughes - Calpal_
    Frankie Rogers - FrankieMalia
    Luke Nathan MacNamara - DraoiIldaite
    Pixie York - PixieMYork
    Chloe Porter - chloecat
    Frank Longbottom - franktastic
    Adalae Romanova - Adalae_cr
    Axel James Sutherland - ?
    Ailis Sutherland - Ailydaily
    Blake Sophia Haynes - blakedelreyy
    Faelia Christina Brown - faelia182
    Severus Snape - sev
    Lily Evans - MsEvans
    Celebran von Leirko - CvonLeirko
    Alexis Pascal Rutherford - IProbablyHateU
    Gwendolyn Caroline Martch - SexyGwency
    Kathelaine Savore - LanaBanana
    Max Adrian Sanderson - huffle_max
    Maia von Leirko - MRaegan
    Emily Matthews - Emiloveyou
    James Potter - DeerJames
    Peter Pettigrew - PeterPettigrew_
    Mary Macdonald - marryme
    Remus Lupin - RemusLupin
    Freya Brennan - FreyaHufflepuf
    Dove Sparrow - LovelyDovey
    Avon Snyder - AttractiveAvon


    Links


    Regels                                                                                                                 
    ◆ Reserveringen blijven vier dagen staan.
    ◆ Er is geen maximaal aan personage's, maar minstens één jongen.
    ◆ Alleen ik maak topics aan.
    ◆ Personages zitten allemaal in hun zesde leerjaar.
    ◆ Posts van minimaal 300 woorden.
    ◆ Geen ruzie behalve in de RPG zelf.
    ◆ Of topic in het speeltopic graag tussen haakjes of in het praattopic.
    ◆ Houd de afdeling en geslachten gelijk.
    ◆ 16+ is toegestaan.
    ◆ Zonder toestemming mag je de personage's van anderen niet besturen.
    ◆ Leraren worden bestuurd door iedereen.
    ◆ Topics moeten geopend worden met I solemnly swear that I am up to no good en geëindigd worden met Mischief Managed.
    ◆ Als je twee weken niet meer reageert, stuur ik je een bericht, als je in de twee weken daarna nog niet reageert, vervalt je rol, tenzij je een geldige reden hebt.
    ◆ Denk heel goed na voordat je meedoet. Ik steek hier veel tijd in en het is ook niet leuk voor andere als je niet meer reageert.


    Starters

    Sunday, January 4th — Scarlett's Party

    Iedereen is veilig gearriveerd op Hogwarts. Scarlett heeft eerder aangekondigd dat er vanavond een feest zal zijn in de Slytherin Common Room en dat feest begint nu. Trek je mooiste - of sletterigste - jurk aan, poets je schoenen en doe je haar, want het is tijd om eens flink los te gaan. De drank staat al klaar en het feest kan beginnen!

    Gelieve de volledige naam van je personage, de afdeling, speciale posities, de locatie van je personage en de personen die bij hen zijn vermelden. Dit om inspringen voor iedereen makkelijker te maken.

    Sunday, January 4th — Last day of the break

    Het einde van de kerstvakantie is aangebroken, kerstmis is voorbij en het nieuwe jaar is ingeluid. Morgen begint de school weer en om elf uur vertrekt de Hogwarts Express vanaf Kings' Cross om diegene die tijdens de kerst naar huis gegaan zijn weer terug naar school te brengen. Geniet van je laatste dag vakantie en zorg er vooral voor dat je al je huiswerk bijgewerkt hebt, want morgen moet iedereen weer meteen aan de slag! ❄️

    Gelieve de volledige naam van je personage, de afdeling, speciale posities, de locatie van je personage en de personen die bij hen zijn vermelden. Dit om inspringen voor iedereen makkelijker te maken.

    Wednesday, December 24th — Christmas Dance

    Nog steeds ligt er buiten een dikke laag sneeuw. Het is de avond van het kerstbal en iedereen maakt zich klaar om richting The Great Hall te gaan. De meeste leerlingen gaan na “The Christmas Dance” naar huis en de rest blijft de hele vakantie op school. Happy holidays!

    Gelieve de volledige naam van je personage, de afdeling, speciale posities, de locatie van je personage en de personen die bij hen zijn vermelden. Dit om inspringen voor iedereen makkelijker te maken.

    Monday, December 22nd — Christmas Holiday

    Het is maandag ochtend, buiten is alles bedekt met een dikke laag sneeuw, een goed begin van de kerstvakantie. Enkele leerlingen zijn afgelopen vrijdag al gelijk naar huis gegaan om kerst te vieren met hun ouders, de meeste leerlingen gaan na “The Christmas Dance” op kerstavond naar huis en de rest blijft de hele vakantie op school. Happy holidays! Don’t forget; happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    Gelieve de volledige naam van je personage, de afdeling, speciale posities, de locatie van je personage en de personen die bij hen zijn vermelden. Dit om inspringen voor iedereen makkelijker te maken.
    Mischief Managed.

    [ bericht aangepast op 12 maart 2017 - 12:34 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Rozalua "Roza" "Taia" Maut Liluye


    17 • Year 6 • Halfblood • Hufflepuff • Chaser • The Party • Luke & Nova • Outfit

    Op dit moment zijn het alleen maar flitsen van licht, losse klanken van muziek en vlagen aan rood haar. Ik heb mijn armen om haar heen geslagen en voel haar tegen mij aan dansen. 'Je haar kietel in mijn gezicht,' fluistert ze. Ik lach en trek haar dichter tegen mij aan. Ik verberg mijn gezicht in haar nek en druk daar zachtjes een kusje.
          'Als je mij nu in mijn ogen kijkt,' fluister ik, 'dan weet ik zeker dat ik zo... met je zou kunnen zoenen.' Ik lach zachtjes en speel een beetje met haar rode haren. 'Ik kan het niet helpen... je bent zo knap,' mompel ik. 'Ik crush verpletter een beetje op je,' giechel ik, voordat ik haar loslaat en over mijn schouder kijk. Ik had gehoopt dat Luke er nog zou staan, maar hij is verdwenen. Ik pruil en kijk op naar Nova. Mijn pruik is ondertussen al lichtelijk scheef gezakt en enkele bruine krullen piepen eronderuit.
          'Lucky Luke is weg,' mompel ik. Ik klim van de tafel af en trek Nova achter mij aan. Ik doe echter wel de moeite om haar op te vangen zodat ze niet vol op haar bek gaat. Ik sla mijn armen om haar nek heen en glimlach. Luke heeft duidelijk gemaakt dat Nova mij wel ziet zitten. In ieder geval in deze dronken staat. Dan heb ik in ieder geval voor nu iemand die mij vertelt hoe geweldig ik ben, in plaats van constant dat gezeik van iedereen. Ik heb mijn mobiel uitgezet nadat Maia mij duidelijk heeft gemaakt dat ze mij wil vermoorden door mij van de astronomie toren te duwen. Een naar gevoel knaagt aan mij, omdat ik ergens toch wel bang bent dat ze het meent, maar ik weiger om het te geloven en de alcohol zorgt ervoor dat alles perfect is. En vooral Nova.


    “There's bravery in being soft


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.


    Primrose 'Pixie' Matilda York
    Ravenclaw || Outfit || It's time to party! || Quinn

    Quinn stribbelde gelukkig niet te veel tegen, alleen haar woorden toen ze klaar was, duidde op iets van tegenzin. Ik rolde met mijn ogen en liep met haar mee naar het feest. De deur stond gelukkig open en al snel bevonden we ons tussen het feestgedruis. Ik liep naar een tafel met drankjes en schonk twee glazen vol wijn, waarna ik er een aan haar gaf. "Geniet. Laat je wilde haren zien. Zoen misschien met een dronken jongen waar je morgen amper nog wat van weet." Ik nam een slok wijn en keek rond opzoek naar bekenden. Ik zag Nova en Roza al duidelijk bezopen op een tafel dansen, en hier en daar nog andere bekende gezichten nu ik beter keek. Ik nam nog een slokje en trok daarna Quinn mee de dansvloer op, waar ik met het glas in mijn hand, en soms aan mijn lippen, vrij vulgaire dansbewegingen liet zien, net als de twee dames op de tafel. Dit was een besloten feest, dus niemand zou er toch iets van zeggen, en als ik lol wilde hebben vanavond, was dit vaak een goede start. Vanmiddag had ik eigenlijk gedacht dat die lol er zeker zou komen, zelfs als ik hier niemand aan de haak sloeg, want dan zou Sev er altijd nog zijn, maar nu het toch eng veel leek dat hij gevoelens begon te krijgen, durfde ik niet helemaal meer die weg in te gaan. Een relatie was voor mij uit den boze. Ik was een sterke, vrije vrouw en ik had geen man nodig en wilde er ook geen. Ik wilde mijn lolletje zo nu en dan, maar geen vriendje, en al zeker niet meer. Ik haalde een hand door mijn haren en dronk mijn laatste slok wijn, voor ik het glas op een tafel zette, zodat ik nu beide handen vrij had om te dansen en later ook om jongens te verleiden.


    Bowties were never Cooler

    JAMES "PRONGS" POTTER
    "Until the very end."


    16 • YEAR 6 • PUREBLOOD • GRYFFINDOR • HOSPITAL WING • LILY

    En daar ligt ze dan. Op haar rug in de ziekenboeg van Hogwarts. Lily Evans. Ik wrijf in mijn ogen en ik schud mijn hoofd. Ineens trilt mijn telefoon en ik krijg een berichtje van Mary die me overhoort over de date met Lily. Als ze eens wist... Uiteindelijk geef ik maar toe en vertel ik haar heel kort wat er gebeurd is met haar. Ze vertelt me meteen dat ze me vermoordt als ze erachter komt dat ik hierachter zat. Wat denkt ze nu wel?! Ik zou haar nooit wat aandoen! Ik zucht een keer diep en probeer haar echt te overtuigen dat het niet mijn schuld is, maar ik word afgeleid door Lily's hand die beweegt. Meteen berg ik mijn telefoon op en ik kijk naar het roodharige meisje. Ze is heel erg bleek en de wallen onder haar ogen reiken tot aan haar kin, maar verder is ze nog altijd zo prachtig als altijd.
          'James,' hoor ik en ze wil omhoog komen, maar dat lijkt te veel pijn te doen en ze kijkt naar me. Ik zit op een stoel naast haar bed en ik glimlach wat onbeholpen naar haar. Ik weet ook niet wat ik moet doen, echt niet.
          'Hoi,' zeg ik een klein beetje ongemakkelijk. Ik durf verder niets te zeggen of doen, ze heeft overduidelijk pijn en ik wil haar niet nog meer pijn bezorgen. Ik heb de bezem niet behekst natuurlijk, maar ik wist niet dat dit zou gebeuren. Anders had ik haar nooit op de bezem hebben gezet. 'Ik zweer je, als dit... als dit een van jouw stomme ideeën of grappen of pogingen of... Het is gewoon niet grappig, oké?'
          Ik kijk haar stilletjes aan en ik wend mijn blik dan af. Ik voel me gewoon heel rot en ik wil niet dat ze mij de schud geeft. Ik ben gehecht aan mijn mooie bezem en ik zou er niet aan denken om die kapot te maken, maar om Lily van grote afstand te laten vallen... Ik zou het nooit doen.
          'Ik heb er niks mee te maken,' zeg ik en ik schud mijn hoofd. 'Ik zou dat nooit, nooit, nooit doen, oké?' Ik zucht een keer en kijk naar Lily's telefoon die op het tafeltje naast het bed ligt en het wonder boven wonder heeft overleefd. 'Degene die jou dit aangedaan heeft, vermoord ik,' voeg ik er meteen aan toe en ik kijk in haar mooie groene ogen. Ik was echt zo, zo bezorgd.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    NOVA TAMZIN ARCHER
    "Let me talk!"


    16 • YEAR 6 • MUDBLOOD • HUFFLEPUFF • PARTY • ROZA

    Ik grinnik als Luke de fles drank uit mijn handen pakt en die zelf opdrinkt. Ik glimlach eventjes maar hij loopt weg en ik pruil wel kort. Toch let ik er niet meer op want Roza drukt een kusje in mijn hals en ik voel me haast week worden. Ik heb haar zo erg gemist de afgelopen maanden en ik ben heel, heel blij dat ze weer terug is.
          'Als je mij nu in mijn ogen kijkt, dan weet ik zeker dat ik zo... met je zou kunnen zoenen. Ik kan het niet helpen... je bent zo knap. Ik crush een beetje op je.' Ik moet eerlijk gezegd blozen van deze woorden, maar heb amper tijd om erover na te denken. Haar roze pruik zakt langzaam een beetje af en haar mooie krullen pieper eronderuit. Ze merkt op dat Luke weg is en gaat dan van de tafel af. Gelukkig vangt ze me wel wat op als ze me meeneemt, want anders was ik vol op mijn neus gedonderd. Terwijl Roza ook met haar telefoon bezig is, doen wij een of ander dom spelletje in de groepsapp en ik ben zo slim om in de app te melden dat ik Roza wel zou willen zoenen. Nu, per direct. Vrijwel meteen meldt iedereen dat ik het moet doen en ook Roza antwoordt. Mijn wangen kleuren meteen nog een kleur roder en ik zet mijn telefoon uit als ik terug naar de mooi Roza kijk. Ik glimlach naar haar en ik loop wat waggelend naar haar toe waarna ik mijn armen weer om haar heen sla. De drank slaat toe. Ik kan nog wel nadenken, maar het wordt allemaal wat vaagjes. Niet dat ik het erg vind... ik heb niet zo'n zin om nu diep na te denken over alle levensvragen.
          'Dus...' zeg ik haar en ik trek de pruik lachend helemaal van Roza's hoofd af, zodat haar mooie krullenbos tevoorschijn komt. Ik besluit niets meer te zeggen. Ten eerste ben ik waarschijnlijk niet te verstaan over de luide muziek heen en ten tweede wil ik het moment niet verpesten. Voor nu wil ik haar alleen maar vasthouden en zorgen dat ze zich goed voelt. Ik merk niet eens meer dat mensen hoogstwaarschijnlijk naar ons kijken. Even de realiteit uitschakelen voor nu en alleen maar aan het prachtige meisje voor me denken. Ik trek haar stevig tegen me aan en ik laat mijn hand op haar heup rusten, waarna ik mijn andere hand optil en door haar krullen haal. 'Je bent mooi...' mompel ik. Ik betwijfel of ze me kan verstaan — waarschijnlijk niet — en ik haal mijn schouders op. Mijn hand blijft uiteindelijk hangen bij haar wang en mijn duim streelt kort over haar volle lippen heen. 'Heel mooi...' En na die woorden buig ik me voorover en druk ik mijn lippen op die van haar, waarbij ik ook mijn ogen sluit.

    [ bericht aangepast op 22 feb 2017 - 20:48 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Rozalua "Roza" "Taia" Maut Liluye


    17 • Year 6 • Halfblood • Hufflepuff • Chaser • The Party • Nova • Outfit

    Nova slaat haar armen om mij heen en ik ga wat dichter tegen haar aan staan. Het is nu redelijk duidelijk dat Nova er ook wel iets voor voelt om mij te kussen. Misschien is het de alcohol, maar dat maakt mij niks uit, daar maak ik mij morgen wel zorgen over. Voor nu ben ik compleet gehypnotiseerd door haar bruine ogen en de oranje krullen die rond haar bleke gezicht dansen. 'Dus...' zegt ze en ze trekt mijn pruik van mijn hoofd af waardoor mijn grote, rommelige bos krullen tevoorschijn komt. Ik zie er nu waarschijnlijk uit als een verloren schaap. Ik pruil. Ze trekt mij stevig tegen haar aan en laat haar handen op mijn heupen rustig. Voorzichtig sla ik mijn armen om haar nek heen. Ik krul een pluk van haar haar om mijn vinger heen en speel er een beetje mee. Nova tilt haar hand op en strijkt voorzichtig door mijn krullen heen. Een rilling gaat door mij heen en ik blijf haar verwonderd in haar ogen aankijken. Ik heb geprobeerd niet zo snel voor haar te vallen, maar zoals altijd heb ik mijzelf niet tegen kunnen houden. Mijn hart klopt als een razende. 'Je bent mooi...' mompelt ze, amper verstaanbaar, maar ik kan nog net de woorden opmaken. Ze laat haar hand naar beneden zakken en haar duim glijd voorzichtig over mijn open lippen heen. Ik slim en mijn wangen worden langzaam roder. 'Heel mooi...' Ik open mijn mond om iets te zeggen en dan voel ik haar zachte lippen op de mijne. De wereld ontploft. Ik trek haar zo dicht mogelijk tegen mij aan en kus haar gewillig terug. Ik verstrengel mijn vingers met haar vuurrode haren. Ik heb altijd gezegd dat alcohol net verliefdheid in een fles is. Ik heb geen idee wat nu de overmacht heeft, verliefdheid of alcohol, maar op dit moment voelt het allebei even geweldig. Ik open mijn mond en begin haar langzaam te tongzoenen terwijl ik haar steeds dichter tegen mij aan trek. De wereld om ons heen is ondertussen compleet weggevaagd en ergens heb ik de neiging om haar weg te trekken van dit feestje, zodat ik haar helemaal voor mijzelf kan hebben. Na een paar minuten ben ik echter gedwongen om mijzelf terug te trekken wegens een gebrek aan zuurstof. Ik leun mijn voorhoofd tegen het hare en kijk omhoog naar haar. Ik moet op mijn tenen staan om haar lippen te kunnen bereiken en laat mij langzaam weer op de grond zakken. Ik glimlach en duw voorzichtig een plukje haar achter haar oren.
          'Dat is waar ik al die tijd op gewacht heb,' fluister ik zachtjes. Ik ga nogmaals op mijn tenen staan en druk een kort kusje op haar lippen voordat ik mijn vingers met de hare verstrengel. Ik leun mijn hoofd op haar schouder en sluit mijn ogen.


    “There's bravery in being soft


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Castor

    17 • Year 6 • Pureblood • Ravenclaw • Chaser • Hallways • Lana (& Caleb)
    Versuft staar ik de kamer rond. En nog een keer. En nog een keer. Een gefrustreerde grom rolt over mijn lippen, want hoe moeilijk kon het zijn om twee schoenen te vinden? Blijkbaar ben ik over het toppunt van mijn leven heen en zou het niet veel beter meer worden, want als ik niet eens verstoppertje met mijn schoenen kan winnen, dan zal het leven nog vol onaangename verrassingen zitten. Zoals het terugkeren van mijn ex, bijvoorbeeld. Vermoeid haal ik mijn handen door mijn gezicht heen en ik werp een blik op mijn mobiel. Het feest is al in volle gang en ik ben hier nog steeds aan het zoeken naar schoenen die waarschijnlijk vanavond toch weer uit moeten. Priorities, Cas, priorities. Bier en tieten, iets wat ongetwijfeld bij beer pong aan bod zou komen, of een paar stinkende schoenen.
          Mijn keuze was snel gemaakt. Daarnaast kon ik niet wachten om Roza weer te zien na al die tijd, want het was niet enkel maar drama dat terug was gekomen vanaf de andere kant van de oceaan. Ik kan het niet laten om kort in mezelf te grijnzen, want het voelt toch een beetje alsof mijn wederhelft terug was (al een cadeau op zich) en ze heeft me daarnaast nog beloofd dat ze een cadeau voor me heeft meegenomen. Als kers op de taart: een deel ervan was eetbaar, en hoewel ik me ergens zorgen maakte om de status daarvan, hoopte ik maar dat het een of andere cheeseburger of zo was. Minus de kaas. En, nou ja, minus de schimmel. Zolang het maar eetbaar was.
          De miserie van mijn schoenen volledig vergeten bij die zonnige gedachte, verlaat ik de Ravenclaw common room en loop ik op mijn sokken, uiteraard niet gelijk in soort, door de gangen. Ik heb honger als een paard, dus kan ik maar beter een goede bodem leggen met bier alvorens ik nokkie zou gaan. Of nou ja, nokkie zou gaan door het gebrek aan eten; plat gaan door een gebrek aan eten en een overvloed aan drank is alvast een stuk meer heldhaftig. Het is ook heldhaftiger dan op de vloer gewerkt woorden door een petite française. Enigszins verbluft sta ik haar aan, zoekend naar de woorden om nog enigszins mannelijk over te komen, maar aan de andere kant: ze valt op Cal. Het gebrek aan mannelijkheid is wel haar minste zorg; zoiets went snel. Mijn wenkbrauwen schiet omhoog als ze me vertelt dat Cal haar achterna zit, maar als ik er via mijn telefoon achter kom waarom dat is, dan sla ik losjes mijn arm rond haar middel heen, klaar om die greep te verstevigen wanneer Cal haar de dood in wil jagen.
          "Vooruit dan maar, ik zal je edele ridder wel zijn, mademoiselle. Cal heeft je al vaak genoeg aan zijn lans geregen deze avond."



    She's imperfect but she tries

    Dorian "Dora" Arcelin Kasai


    18 • Year 6 • Pureblood • Slytherin • Keeper • Prefect • Slytherin Common Room • Fae

    Fae is naar haar eigen Common Room gegaan nadat we het goed uitgepraat hebben. Ze gaat zich klaarmaken voor het feest terwijl ik hetzelfde doe. Ik voel mij nog steeds niet geweldig, maar dat komt voornamelijk door de weinige slaap die ik gekregen heb. Nu alles uitgepraat is met Fae voel ik mij al wel een stuk beter. Ik heb in ieder geval haar weer aan mijn zijde en dat maakt mij sterker. Als ik gewoon een simpele zwarte spijkerbroek aan heb getrokken en een grijs shirt, loop ik naar beneden waar de muziek al luid klinkt. Fae is nog nergens te zien, maar het duurt niet lang voordat ik Gwen spot. Ik glimlach en stap op haar af. Het is een lange tijd geleden dat ik haar gezien heb en hoewel het een beetje ongemakkelijk gaat, geef ik haar toch een knuffel als begroeting.
          'Hey Gwen, hoe gaat het met je?' vraag ik. Ondertussen maak ik voor mijzelf en voor Fae een drankje klaar, terwijl ik de deur in de gaten hou om te kijken of ze al binnen komt. 'Heb je een beetje een leuke vakantie gehad?' vraag ik haar en dan richt ik mij op de rest van het gezelschap. 'Jullie allemaal eigenlijk, hoe gaat het?' Ik bloos lichtjes. Ik ben niet zo goed in sociaal zijn en eigenlijk wilde ik alleen maar tegen Gwen praten, maar ik kan moeilijk iedereen die hier ook is zomaar negeren. Voordat ik een antwoord terug kan krijgen, zie ik in mijn ooghoek de deur open gaan en Fae stapt binnen. 'Oh, ik ben zo terug,' zeg ik snel. Ik loop op Fae af en glimlach.
          'Hey... girly,' zeg ik en ik druk zachtjes een kusje op haar lippen. 'Ehm... ik weet niet of je alcohol wilde, daarom heb ik een alcoholvrij drankje voor je gemaakt, maar als je wil kan ik er ook een andere van maken. Je ziet er mooi uit,' ratel ik nerveus. Ik ben niet perse nerveus omdat Fae nou zo spannend is, ik wil het gewoon graag weer goed doen bij haar, gezien het de laatste tijd nogal rommelig is gegaan.


    "We've all got both light and dark inside us. What matters is the part we choose to act on. That's who we really are."


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Sirius "Padfoot" Orion Black


    17 • Year 6 • Pureblood • Gryffindor • Beater • Slytherin Common Room • Tallulah

    Ik heb Remus net zoals mijn bagage gedropt op het bed en hem daarna flink geknuffeld voor zo'n twee uur. Waarschijnlijk heeft hij nu wel ongeveer genoeg van mij en daarom heb ik hem ook de kans gegeven om met Peter de avond lezend te spenderen, in plaats van in de drukte van een feestje. Ikzelf ga natuurlijk wel naar het feest, want wat is een feest nou zonder de enige echte Sirius Black? Ik trek een zwarte broek aan, zwarte kisten en een donkergroen t-shirt. Ik doe wat oogpotlood op en gooi mijn leren jack over mijn schouder.
          'Ik zie jullie vanavond wel weer ergens,' zeg ik. Ik druk een kus op Remus' lippen en knipoog naar Peter. 'Veel plezier met jullie... boeken en zo.' Ik haal een hand door mijn haren en loop de trap af. Met mijn gebruikelijke swagger loop ik in de richting van de Slytherin Common Room. Ik kom er zo binnen en zie dat het feest al in volle gang is. Een grijns siert mijn lippen en ik gooi mijn leren jas over een van de stoelen. Ik loop naar de drank tafel en schenk mijzelf een mix drankje in. Terwijl ik aan het rood achtige drankje sip, neem ik de tijd om de ruimte eens goed in mij op te nemen. In een hoekje zie ik een blond, onbekende meisje staan. Ik frons. Ik weet toch zeker dat ik iedereen ken die in onze jaarlaag zit. Hm. Ik drink mijn beker leeg en zet hem weg. Ik loop op haar af en sla mijn arm om haar schouder heen. Met de andere hand geef ik haar een hand. Ik geef haar mijn meest charmante glimlach.
          'Aangenaam, de naam is Sirius Black. Ik geloof dat wij elkaar nog niet ontmoet hebben, maar bij deze. Ben jij toevallig nieuw hier? Ik geloof dat ik je nog niet gezien heb en.. ik wil niet opscheppen, maar ik ken eigenlijk iedereen wel hier,' zeg ik terwijl ik naar de ruimte gebaar. 'Je bent in ieder geval in goede handen, want ik weet zeker dat je avond vanaf nu geweldig zal zijn. Wat is je naam? Dan zal ik je meenemen in de geweldige feesten van Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry.' Ik maak een pretentieus gebaar en knipoog naar haar.


    "Mr. Padfoot would like to register his astonishment that an idiot like that ever became a Professor."


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lily Evans

    16 • Year 6 • Muggleborn • Gryffindor • Prefect • Hospital Wing • James


    James lijkt zich niet direct een houding te geven en ik sla mijn blik tegelijkertijd neer wanneer hij dit doet, waarbij hij de woorden uitspreekt dat hij dit nooit zou doen en dat hij degene die dit wel op zijn geweten heeft, zou vermoorden. Normaal zou ik tegen dit laatste fel van wal zijn gestoken, maar nu laat ik het rusten. Het enige waar ik achter probeer te komen is of hij de waarheid spreekt. Hoe dit überhaupt ooit heeft kunnen gebeuren. Diep van binnen geloof ik dat hij hier inderdaad niets mee te maken heeft gehad, want de bezorgde blik die in zijn ogen schuilt kan onmogelijk gespeeld zijn, of hij moet plotseling naar de toneelacademie zijn gegaan.
          "Nou," verbreek ik de stilte dan hees. Waarschijnlijk zie ik er net zo slecht uit als ik me voel en ik besef dat dit geen heel goed uitgangspunt is voor een afspraakje. "Ik geloof dat dit, een soort van, de date was. Je hoeft hier echt niet te blijven — ik weet dat er een feest is." Wat ongemakkelijk pluk ik aan het dekbed, starend naar mijn eigen, nog altijd wat trillende handen. "Sommige..." Mijn stem hapert. "Sommige dingen horen gewoon niet zo te zijn, weet je?" mompel ik, doelend op ons als koppel. Tot nu toe weet hij het maar al te graag aan mijn afwijzingen, maar als zelfs het lot zich er nu mee bemoeit, dan wordt het misschien tijd om de waarheid onder ogen te zien. James Potter en Lily Evans. Het gaat nooit gebeuren. En toch, ergens is dit een van de eerste keren dat ik me er schuldig over voel om hem dit te vertellen; het was een stuk moeilijker om hem als een egoïstische zak te zien als hij me naar de ziekenboeg gedragen heeft en daar is blijven wachten, terwijl er een groots feest gaande is. Stuk voor stuk acties waarmee ik 'egoïstisch' niet kan rijmen.
          Ik staar hem aan, woordloos, maar zoekend naar passende woorden. Ergens voel ik me schuldig dat ik hem zelfs het verwijt gemaakt heb, en tegelijkertijd voel ik me rot dat ik nog eens uitgestippeld heb dat deze date nutteloos is geweest. "Ik..." Ik ben stom, gemeen, ondankbaar, een leugenaar, ... "Dankjewel. Dat je hier bent, bedoel ik. Dat is echt heel lief." Ik zwijg even. "Ik hoop dat je bezem oké is," mompel ik dan berouwvol, want ik weet dat Quidditch spelers en hun bezems net zoiets is als muggle jongens met auto's. "En ik hoop dat ik in ieder geval een plekje in het team heb verdiend," vervolg ik, waarbij er dan toch een zweem van een glimlach rond mijn lippen verschijnt.


    [ bericht aangepast op 22 feb 2017 - 22:16 ]


    She's imperfect but she tries

    NOVA TAMZIN ARCHER
    "Let me talk!"


    16 • YEAR 6 • MUDBLOOD • HUFFLEPUFF • PARTY • ROZA

    Ze lijkt het niet erg te vinden dat ik in een dronken waas mijn lippen op die van haar heb gedrukt en haar lichaam stevig tegen dat van mij houd. Ook lijkt ze het niet erg te vinden dat ik met haar mooie krullen speel en dat haar roze pruik naast haar voeten op de grond ligt. Haar mond gaat open en al snel voel ik mijn tong tegen die van haar en ik ga er steeds dieper op in. Ik hoor de muziek niet eens meer en ik lijkt alleen nog maar samen met Roza te zijn, al weet ik ver weg ook wel dat we ergens midden in de Common Room van Slytherin staan en dat iedereen ons zo kan zien. Met een beetje geluk let niemand op, en/of zit Roza's mooie bos met krullen er een beetje voor. In mijn haar is geen volume te krijgen, tenzij ik het toupeer. Dat heb ik één keer geprobeerd en dat duurde me te lang. Ik heb het toen maar opgegeven. Maar ik heb nu Roza's haar om met mijn handen in te woelen.
          Even later voel ik dat ze de kus verbreekt en langzaam open ik mijn ogen weer als ik naar het meisje kijk. Ze is wat kleiner dan ik en ik vind het best wel schattig, moet ik toegeven. De wereld draait een beetje en ik voel dat ik mijn evenwicht dreig te verliezen, tot Roza me weer een klein beetje terughaalt.
          'Dat is waar ik al die tijd op gewacht heb,' zegt ze. Een plagende, wat dronken grijns verspreidt zich over mijn gezicht.
          'Al die zes maanden?' vraag ik. Onze handen zijn verstrengeld en ik kan er wel van genieten als ze tegen me aan gaat staan en haar hoofd op mijn schouder laat rusten.
          Nu kan ik proberen helder na te denken, maar al na enkele seconden ben ik gedwongen het op te geven. De alcohol werkt niet in mijn voordeel als ik probeer alles op een rijtje te krijgen wat er zojuist gebeurd is. Het overduidelijke flirten, het tegen elkaar aan dansen en deze zoen kunnen we natuurlijk niet vergeten. Damn. Maar ben ik verliefd? Ik heb geen flauw idee. Op het moment weet ik bijna niets meer. Ik heb geen zin om me bezig te houden met alle moeilijke dingen. Ik wil de drama in de groepschats vergeten en ik wil niet denken aan de hoofdpijn die ik morgen ongetwijfeld ga krijgen.
          'Ik wil een spelletje spelen...' mompel ik dan en ik grinnik als ik naar Roza kijk en ik druk spontaan nog een kus op haar mooie, volle lippen. 'Doe je mee?'


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    JAMES "PRONGS" POTTER
    "Until the very end."


    16 • YEAR 6 • PUREBLOOD • GRYFFINDOR • HOSPITAL WING • LILY

    Ik zou bij god niet weten of Lily me gelooft dat ik er echt niets mee te maken heb. Ik weiger te geloven dat ze mij wil zien hangen — figuurlijk, hopelijk — voor haar ongeluk en ik weiger ook te geloven dat ze mij aan zou zien voor zo'n lage streek. Ik wil het gewoon niet weten, ik was het echt niet en ik wil gewoon dat iedereen dat inziet en begrijpt. Ik weet ook niet wie het wel geweest zou kunnen zijn, maar ik zie die Slytherins er wel voor aan. Die zitten toch altijd al te stoken.
          'Nou. Ik geloof dat dit, een soort van, de date was. Je hoeft hier echt niet te blijven — ik weet dat er een feest is.' Ik schud mijn hoofd meteen.
          'Ik ga niet weg,' brom ik. Ik blijf bij haar. Verder is er niemand en ik weet niet of Mary zo goed is in geheimen bewaren, maar ik gok dat een deel van de Gryffindors allang weet wat er gebeurd is. Mary is nooit zo goed in dingen geheimhouden, geloof ik. Toch lijkt Lily niet te willen dat ik blijf door haar volgende opmerking:
          'Sommige dingen horen gewoon niet zo te zijn, weet je?' Wel, dat is misschien een klein beetje pijnlijk. Klein beetje. Veel. Ik kijk haar even aan en wend mijn blik dan voor de tweede keer af van het meisje op het bed. Ik wil niet accepteren dat wij niet meant to be zijn. Ik ben al tijden stapelgek op haar en ik word gek als ik denk dat ze misschien straks wel met iemand anders gaat. Ik zou haar nooit, nooit wat aandoen! Verdomme.
          'Ik... Dank je wel. Dat je hier bent, bedoel ik. Dat is echt heel lief. Ik hoop dat je bezem oké is. En ik hoop dat ik in ieder geval een plekje in het team heb verdiend.' Ze lijkt dat toch wel leuk te vinden en ik glimlach ook eventjes, maar toch schud ik mijn hoofd.
          'Nooit van mijn leven,' antwoord ik meteen stellig, maar op een grappende toon, 'jou één keer naar beneden zien donderen is wel weer genoeg. Blijf maar veilig met je beide voeten op de tribune.' Ik speel met mijn telefoon in mijn hand en laat hem een paar keer bijna uit mijn handen vallen. Het is gewoon wat moeilijk, ik weet niet wat ik moet doen of zeggen om ervoor te zorgen dat ze voor me valt. Dat probeer ik al jaren en vooralsnog is het me niet gelukt. Zelfs niet met deze spontane date die per ongeluk eindigde in de ziekenboeg. Niet dat ik me dat voorgenomen had, natuurlijk niet. Ik wil gewoon dat zij me ook leuk vindt. Ze heeft me nog geen enkele keer 'Potter' genoemd dus ik neem aan dat dat wel een goed teken is, maar toch. Ik sta uiteindelijk maar op van de stoel. Sinds ik hier aangekomen ben en Madame Pomfrey zich over haar heeft ontfermd, heb ik alleen maar roerloos op die houten stoel gezeten. Je zou toch denken dat tovenaars en heksen ondertussen een manier gevonden zouden hebben waardoor stoelen minder hard worden, maar helaas, mijn tere achterwerk heeft daar nog niets van gemerkt. Ik geef haar haar telefoon aan en in het voorbijgaan raken onze handen elkaar weer even. Net als vanmiddag, toen ik haar meetrok in de richting van Hogwarts. Ik haal mijn hand nog een keer door mijn warrige zwarte haren heen en ik slik. 'Ik zal je alleen laten,' zeg ik met enige moeite. Als ik wegloop, is het misschien voor altijd klaar. Ik had haar beloof haar met rust te laten na deze ene date. Ik en mijn ego hadden natuurlijk bedacht dat ze als een blok voor me zou vallen zodra ze een paar uur met mij alleen was, maar daarna besloot het lot — of een leerling — dit meteen voor mij te verpesten door haar van een bezem af te laten flikkeren. Ik moet haar met rust laten, maar ik weet nu al dat mij dat de grootste moeite gaat kosten. Lily ligt nog altijd op het bed, al is ze iets overeind gekomen zodat ze nog een klein beetje naar me kon kijken. Ik slik de brok in mijn keel weg en ik glimlach. 'Beterschap, Evans...' Ik aarzel even, maar buig me toch wat naar voren, waarna ik mijn lippen heel, heel licht op die van haar druk. Ik moest het doen, ik kon me niet inhouden. En het voelt... wauw. Het voelt zoals ik gehoopt had. Vlinders, vuurwerk, vuur. Alles komt erbij kijken. Zou zij dat ook ervaren? Het voelt een beetje alsof ik Snow White kus. Dat is een of ander Muggle sprookje. Daar is ze vermoord door een boze heks en dan komt de prins die haar wakker kust. Helaas is ons sprookje net wat anders: degene die haar wakker kust is toch écht geen prins (helaas) en het meisje dat gekust moet worden, is niet dood (gelukkig). Toch voelt het een klein beetje zo, al heb ik weinig over die verhalen gehoord. Een paar muggleborns vertelden er wel eens over en wij vertelden dan op onze beurt de verhalen die aan ons werden voorgelezen toen we klein waren. Mijn ogen staren recht in die van de mooie groene ogen van Lily en een kleine glimlach staat rond mijn lippen. 'Beterschap,' zeg ik weer en dan draai ik me om.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Caleb Brody Hughes
    “Her lips are like the galaxy's edge and her kiss the colour of a constellation falling into place.”



    Lana kijkt me voor een aantal tellen enkel verbaasd aan. Er heerst een plotselinge, doodse stilte in haar dorm. Vervolgens is ze binnen twee seconden haar kamer uitgevlucht – nadat ze nog wel de tijd had gevonden om haar mobiel en schoenen te pakken. Nu weet ik in ieder geval waar haar prioriteiten liggen.
          ‘Hey! Dat is oneerlijk!’ roep ik haar na en stommel van het bed af. Hierbij glijd ik bijna uit over een bh. Mooi ding. Ik kijk er even naar. Focus, Caleb. Ik trek al hinkelend mijn schoenen aan en sprint Lana achterna. Helaas heeft ze een voorsprong. Ik zie haar bruine haren in de verte heen en weer wapperen. Ik raak echter afgeleid door mijn blaas en de mannentoiletten die ik in mijn jacht op Lana, voorbij ren. Stomme blaas.

    Na mijn ding gedaan te hebben, wandel ik de toiletten uit. Althans, dat wás ik van plan. Maar mijn oog valt op iets wat niet echt thuishoort in de mannentoiletten – of in wat voor soort toilet dan ook. Schoenen. Serieus Cas? Ik rol met mijn ogen en pak ze op. Jezus mina. Ik wapper wat voor mijn gezicht en houd ze ver bij mijn neus vandaan. Deze behoren ongetwijfeld aan Cas toe. Over hem gesproken. Kennelijk was hij Lana tegen het lijf gelopen. Of Lana hem. In ieder geval, na wat gesmeek heb ik hem zover weten te krijgen dat hij haar voor mij zou tegenhouden. Die jongen is zowel knettergek, reuze irritant én enorm vermoeiend als redelijk tof.
    Ik kom aanrennen en zie Cas en Lana staan. Op het eerste gezicht ziet het er behoorlijk vreemd uit. Je beste vriend met zijn armen om de middel van je vriendin...
          ‘Vooruit dan maar, ik zal je edele ridder wel zijn, mademoiselle. Cal heeft je al vaak genoeg aan zijn lans geregen deze avond,’ hoorde ik nog net en ik rolde met mijn ogen. Als ik niet beter zou weten, dan had ik hem nu aan een lans geregen. En dan bedoel ik niet de lans waar hij op doelt. Die is gereserveerd voor Lana. Ik kom dichterbij en gooi Cas schoenen voor zijn voeten. Die sukkel is nog echt op zijn sokken erop uit gegaan ook.
          ‘Ze lagen in de mannentoiletten en ik stel voor dat je die stinkbommen verbrand. In het muggle-leger hebben ze waarschijnlijk nog niet eens zulke sterke.’ Ik kijk naar Lana en glimlach onschuldig. ‘Hey, waarom rende je nou zo snel weg?’ Ik pruil en kijk weer naar Cas. ‘Trouwens Cas, leuk feitje. Lana kan niet tegen kietelen.’ Ik grijns.



    18 • Year 6 • Pureblood • Slytherin • Chaser • Corridor
    Princess Lana & Ugly Cas

    [ bericht aangepast op 22 feb 2017 - 23:29 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Naam: Tallulah Fran Moriarty.


    "They tell me to listen to my mind, for I'm a Horned Serpent. But my heart screamed for me to follow it."
    | Horned Serpent | Year 6 | Uitwisseling student from Ilvermorny | With Sirius

    Ik trek vermoeid, geërgerd, of hoe je het ook wil noemen een jurkje uit mijn koffer, om hem daarna terug te stoppen en een crop top te pakken. Wat dragen britten naar feestjes? Wat voor soort feestjes heeft deze school. Wat the hell iss hufflepuff ook alweer? ik zucht diep terwijl ik over mijn tempels wrijf. Kom op Tallulah, je kan dit. Vrienden gaan maken. De uitwisseling was zo leuk geweest toen de Britten naar Amerika waren gekomen, maar nu weet ik eerlijk gezegd niet wat ik moet doen. Ik voel me zo'n buitenstaander, aangezien ik maar twee mensen ken. Daarom is het ook zo belangrijk dat ik naar dit feestje ga. Ik ga een een trui die tot mijn navel rijkt, met daaronder een wollen panty en een paar shorts. Dit voelt redelijk comfortabel.
    Het feestje voelt niet perse comfortabel. Ik ken werkelijk niemand hier en ik schrik me dan ook een ongeluk als ik een arm om me heen voel.
    'Aangenaam, de naam is Sirius Black. Ik geloof dat wij elkaar nog niet ontmoet hebben, maar bij deze. Ben jij toevallig nieuw hier? Ik geloof dat ik je nog niet gezien heb en.. ik wil niet opscheppen, maar ik ken eigenlijk iedereen wel hier,' ratelt hij aan een stuk door. 'Je bent in ieder geval in goede handen, want ik weet zeker dat je avond vanaf nu geweldig zal zijn. Wat is je naam? Dan zal ik je meenemen in de geweldige feesten van Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry.'
    Ik kijk de jongen voor een moment verward aan. Dat is misschien het meeste Briste accent dat ik ooit gehoord heb.
    "Fran," zeg ik nog steeds lichtelijk verward door het enthousiasme van de jongen, maar als snel verschijnt er een glimlach om mijn gezicht. "Ik ben de uitwisseling van Ilvermonry." Ik had het gevoel dat ik mijn eigen Amerikaanse accent kan horen, na het de hele dag luisteren naar Britse mensen. "Als je me er vanavond doorheen wil slepen echt heel graag, ik voel me zo awkward omdat ik werkelijk niemand ken behalve Roza en Isla. Ik ben gisteren aangekomen." Okay, eergisteren, maar laat, heel laat, dus dat telt niet vind ik.


    We've lived in the shadows for far too long.





    Severus "Sev" Snape


    "I feel messed up..."


    Monster



    Met een zelfverzekerd gevoel liep ik mijn dorm binnen met de hele planning al voor me. Wachten op het berichtje dat James in het ziekenhuis ligt, Maia die me de hele avond zou vermijden en uiteraard, misschien een leuk einde met Pixie maar dat ligt aan haar. Ik wilde de dame nergens toe dwingen.
    ”Goede avond, Severus,” Mijn hart stond in mijn keel en het leek erop dat mijn lichaam letterlijk was opgehouden met werken. De enige in deze hele verdomde Wizarding World waarvoor ik bang was en uiteraard deelde ik daarmee een slaapzaal.
    ”Goede avond Celebran.” Ik probeerde mijn schrikmoment weg te moffelen maar waarschijnlijk lukte dat niet. Celebran begon wat te ijsberen door de kamer en ik volgde zijn beweging zo nauw mogelijk. In dit gedeelte van de Wizarding World vertrouwde ik niemand en je kon maar beter over je schouder blijven kijken.
     ”Weet je... ik begrijp dat het soms lastig is om overeenkomst te vinden met mijn nichtje. Ze is nou niet bepaald de makkelijkste of de leukste... ik heb dat zelf ervaren, soms wil ik haar liever van een klif afduwen.” Ik wilde het liefste zijn verhaal bevestigingen maar een knik kon al niet zo’n prettige gevolgen voor me hebben. Celebran stopte en keek mij recht in mijn ogen aan. Ik was al wat Deatheaters tegen gekomen in mijn leven maar Celebran? Volgens mij had de incest in het hele pureblood circuit zijn slachtoffer gevonden.
    ”Desalniettemin, blijft ze mijn familie en sta ik het niet toe dat jij je gedraagt alsof je een bedreiging voor haar vormt. Dat doe je niet. Je beseft dat elke verkeerde beweging die je richting haar maakt,' ik zet een stap naar voren, 'door mij bekeken zal worden. Ik hou er niet van om mijn handen vies te maken, maar als je iets doet wat mij niet aan staat, zal ik geen moment twijfelen.” De blik zijn ogen gaf me de rillingen over mijn rug maar ik wist dat dit het moment wat om mijn statement te maken al zou het mijn kop kosten.
     ”Nu wil ik graag dat je deze slaapzaal verlaat, want ik ben nog niet klaar met het polijsten van mijn schoenen en ik heb liever niet dat jij ze nog meer bevuilt met je onzinnige woorden en nietige aanwezigheid.” Boosheid stapelde zich op in het diepste van mij maar ik probeerde mijn emoties te verbergen. Ik pakte mijn pak voor vanavond en wierp een blik op Celebran die zijn schoenen was aan het poetsen en ik schraapte mijn keel.
    ”Ik hoop voor jouw dat zodra je bent afgestudeerd je prioriteiten anders liggen dan nu want je weet wat de Dark Lord doet als hij erachter komt als die niet zijn veranderd.” Ik draaide me om en hoopte vurig dat hij mij voor nu met rust zou laten.

    Ik liep door de Common Room en snaaide een fles mee. Ondertussen appte ik Pixie of ik terug kon komen maar de hint werd al snel duidelijk en ik ging naar de Prefects bathroom. In de badkamer maakte ik gelijk de fles met alcohol open en nam een slok. Wat was er mis met mij? Sinds wanneer genoot ik ervan om mensen te bedreigen, durfde ik voor mezelf op te komen en bracht pranks naar een nieuw level? Ik draaide de kraan open en liet het bad vollopen. Soms was het heel handig om door het kasteel te sneaken en hier en daar wachtwoorden op te pikken. Ik liet het warme water mijn lichaam omhelzen en ik zakte in het water. Van de rust kon ik niet lang genieten en zag dat er een hoop gespamt werd waaronder een berichtje van Pixie. Ik wist dat er twee opties waren voor het onderwerp en ik wist dat beiden absoluut geen goed einde had. Tijdens het gesprek gooide ik het erop dat ik uiteindelijk misschien wel gevoelens had voor Pixie aangezien de andere optie zich waarschijnlijk in iets ergens zou uitten. Ik wilde absoluut niet dat Pixie zou weten dat ik contacten had met Deatheaters. In het algemeen wilde ik niet dat iemand wist dat ik contacten had met Deatheaters, al gingen er zoveel geruchten rond op Hogwarts. Pixie stuurde een berichtje dat het misschien beter was dat we even gescheiden wegen zouden leiden. Ik greep de fles met alcohol en gooide het naar de andere kant van de badkamer. Het geluid van de fles die de vloer raakte, was precies wat er gebeurde met mijn leven.
    Maar ik kon Pixie toch niet leuk vinden als ik nog steeds gevoelens had voor Lily. Ik wist het niet meer. Mijn voornemen was dan ook om mezelf van de kaart te zuipen vanavond. Ik hees mezelf uit het bad om me klaar te kunnen maken voor het feest. Uiteindelijk stond ik een half uur later met een  Slytherin waardige pak en deed vlug nog mijn haren. Voordat ik de badkamer verliet, dacht ik nog kort na over de kapotte fles en sloot alsnog de deur achter mij. Dat iemand met zijn voeten er maar in ging staan. Onderweg naar de Common Room keek ik even vlug op mijn telefoon maar er werd niks gezegd over James wat ik een teleurstellend vond. Op het feestje aangekomen draaide ik als eerste naar de drank maar het gezicht die ik daarna zag, liet mijn bloed nog meer koken dan Maia.

    The filthy dog called black.


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    ADALAE CRESCENTA ROMANOVA



    17 • Pureblood • Year 6 • Slytherin • Slytherin Common Room • Isla, Maia & Jason • Outfit

    Het voelt alsof ik elk moment kan uit elkaar kan barsten. Het bloed kookt door mijn aderen en ik moet moeite doen om mijn toverstok niet in twee stukken te breken. Ik moet iets breken, wat dan ook. Uit frustratie pak ik een glas van de tafel en smijt die naar de dichtstbijzijnde muur. Toch lijkt dit niet goed genoeg voor mijn woede en sta op.
          ''Oh, Ads,'' Ik draai me om naar Isla en bijt mijn lip hard. Alsjeblieft, dit is niet het goede moment om sentimenteel te doen. ''Het spijt me. Vermoord hem niet okay? Niet omdat hij het niet verdiend, maar jij zou het nooit verdienen om in Azkaban te komen en het is het ook niet waard om daarvoor in Azkaban te komen.'' De tranen begin in mijn ogen te branden en even uit reflex richt ik mijn toverstok op haar, maar doe 'm daarna weer snel naar beneden voordat ik mijn beste vriendin pijn doe.
          ''Mijn moeder was de enige in mijn hele familie die me vertrouwde, steunde en van me hield.'' fluister ik zacht en zet de fles wodka neer op de tafel. Uiteindelijk was het misschien toch een beter idee geweest om geen alcohol te gaan drinken, sinds mijn plan van 'alles vergeten en gewoon een goede avond hebben' nu al naar de knoppen is. ''En ze is weg omdat mijn vader haar heeft vermoord, realiseer je je dat?'' Ik kijk haar wanhopig aan en pak de volgende glas, die ik weer tegen de muur aan gooi. Het gaf niet echt de tevredenheid van mijn frustratie en even weet ik niet meer waar mijn geweten is en richt mijn toverstok weer op mijn beste vriendin. Mijn blik is zo gefixeerd op Isla dat ik zelfs Jason niet zie zitten. Waar ben ik in hemelsnaam mee bezig?


    'I've always found that the best and bravest people are the ones that willingly acknowledge their fears.''

    [ bericht aangepast op 23 feb 2017 - 19:48 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.