• WELCOME TO
    ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆
    RIVERDALE





    RIVERDALE
    Hoewel Pop’s één van de weinige lichtpuntjes is gelegen in het onbekende Amerikaanse stadje is het zeker niet de enige dat er te zien is. Deze stad kun je zo goed als in 4 opdelen. Zo heb je de Townhall in het Noordelijke centrum van de stad net zoals de dure shoppingstraat, de Roving Eye en de Pembrooke appartementen voor de rijkelui. Ietswat naar het oosten van het Centrum vind je de Riverdale High School en het Carson College waar de meesten na hun highschool gaan om te studeren Evenals the Sherrifstation en de gemiddelde woonwijken.
    Naar het Westen heb je het befaamde Evergreen forest en Sweetwater River en voor wie naar het zuiden trekt is beter gewaarschuwd. Dit is het territorium van de Southside Serpents waar je ook de beruchte Whyte Wyrm bar hebt waar je de meest illigale dingen zult tegenkomen. Dus you better watch out...Niet ver daarvan toe heb je de armere wijken en het trailer park en had je de Twiligh drive in al is deze al een eindje gesloten.






    Het praattopic is hier!!!!! Bespreek je relaties en hou het gezellig (flower)

    [ bericht aangepast op 9 april 2017 - 12:18 ]


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Merodeadores schreef:
    Iva's innerlijk is af :Y)


    Ik twijfel nog of ik het geheim doe dat ze nu heeft, of dat ik er van maak dat haar vader leider van de Southside Serpents is.


    Ik zou gaan voor het geheim wat ze nu heeft — anders is het zo (Riverdale spoiler):
    Jughead


    Ik heb Zelda even snel een innerlijk gegeven, dus als iemand nog wat zoekt..


    I just caught the wave in your eyes

    Psychopaths schreef:
    Ik heb Zelda even snel een innerlijk gegeven, dus als iemand nog wat zoekt..


    Ik heb Floyd. Ik weet niet of jij nog iets zoekt?


    Bowties were never Cooler

    @Mir echt alles nog ben nog niet op relatie-jacht geweest haha


    I just caught the wave in your eyes

    Psychopaths schreef:
    @Mir echt alles nog ben nog niet op relatie-jacht geweest haha


    I got Iva for you.

    Other peoples for Iva?

    [ bericht aangepast op 13 april 2017 - 11:42 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Psychopaths schreef:
    @Mir echt alles nog ben nog niet op relatie-jacht geweest haha


    Floyd heeft de belangrijkste dingen al, dus voor mij maakt het ook niet echt uit


    Bowties were never Cooler

    Rey staat ook open voor nog alles c:


    El Diablo.

    Zijn er nog personages die vrienden van Mo willen zijn? ^^


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik ga zo een indrukkenlijstje maken


    Big girls cry when their hearts are breaking

    IMPRESSIONS BY DEVIN


    Ivana Nora Montrose: Ze zijn bevriend met elkaar (wellicht hebben ze bij elkaar op school gezeten). Het is een platonische relatie, Devin ziet haar voornamelijk als zusje.
    Monica Noelle Prescott: Devin zal vrij neutraal over haar denken. Hij zou een praatje met haar maken bij Pop's, maar hij beschouwt haar niet per se als vriendin.
    Brandon Matthew Parker: Misschien kan Devin de persoon op wie Brandon jaloers is omdat hij met Ivana omgaat?
    Austin Daniel Hill: Austin is gewoon niet het type met wie Devin graag om zou gaan.
    Floyd Ralph Chester: Devin zou hem wel mogen, daarom zou hij -op zijn manier- ook aardig tegen hem zijn.
    Rachel Lucia Boyce: Rachel is de moeder van zijn zoontje, maar eigenlijk kent hij haar nauwelijks. Hij probeert contact met haar nu zo veel mogelijk te vermijden, om ongemakkelijke dingen te voorkomen.
    James Baldwin: Devin loopt stage bij James en kijkt wel tegen hem op, maar dat probeert hij niet te laten merken.
    [bWillow Dorothea Doyle:[/b] Misschien kunnen we voor hen iets vinden?
    Christian Dean DiAngelo:
    Zelda Raven Jekyll:
    Liliana Alexa Grayz:
    Reyna Indiana Montero:

    Wordt aangevuld


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik ben vanaf vandaag tot en met maandag op Paaspop — kan dus niet posten of reageren op berichten. Ik kan op z'n vroegst woensdagavond inspringen in de RPG. Alvast veel plezier jullie.



    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Iemand voor Rachel of Brandon? c:


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik zit te twijfelen over of ik nog een jongen maak maar idk :'D


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Zucht Zelda moet ik nog steeds afmaken :c


    I just caught the wave in your eyes