• WELCOME TO
    ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆
    RIVERDALE





    RIVERDALE
    Hoewel Pop’s één van de weinige lichtpuntjes is gelegen in het onbekende Amerikaanse stadje is het zeker niet de enige dat er te zien is. Deze stad kun je zo goed als in 4 opdelen. Zo heb je de Townhall in het Noordelijke centrum van de stad net zoals de dure shoppingstraat, de Roving Eye en de Pembrooke appartementen voor de rijkelui. Ietswat naar het oosten van het Centrum vind je de Riverdale High School en het Carson College waar de meesten na hun highschool gaan om te studeren Evenals the Sherrifstation en de gemiddelde woonwijken.
    Naar het Westen heb je het befaamde Evergreen forest en Sweetwater River en voor wie naar het zuiden trekt is beter gewaarschuwd. Dit is het territorium van de Southside Serpents waar je ook de beruchte Whyte Wyrm bar hebt waar je de meest illigale dingen zult tegenkomen. Dus you better watch out...Niet ver daarvan toe heb je de armere wijken en het trailer park en had je de Twiligh drive in al is deze al een eindje gesloten.






    Het praattopic is hier!!!!! Bespreek je relaties en hou het gezellig (flower)

    [ bericht aangepast op 9 april 2017 - 12:18 ]


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Arioline schreef:
    @Greenlight Ja aha, dat zou idd een beetje awkward zijn :') Misschien dat ze beste vriendinnen waren totdat Lily verliefd werd op Chris? Ze kunnen hierover ruzie hebben gehad, en dat ze daardoor niet meer met elkaar praten?
    @Petermaximeoff Oei :') Misschien dat ze ooit wel eens hebben gepraat en dan snel hebben geflirt maar niet meer? Of gewoon vrienden?

    Zeker het flirten ben ik niet zeker over, juist door het grote leeftijdsverschil. Ook weet ik niet goed waar ze elkaar meer kunnen zijn tegengekomen dan bij Pop's of in het ziekenhuis, want ik zie Lily niet ook maar in de buurt komen van de Serpents of Serpent Terretory


    Bowties were never Cooler

    PeterMaximoff schreef:
    (...)
    Zeker het flirten ben ik niet zeker over, juist door het grote leeftijdsverschil. Ook weet ik niet goed waar ze elkaar meer kunnen zijn tegengekomen dan bij Pop's of in het ziekenhuis, want ik zie Lily niet ook maar in de buurt komen van de Serpents of Serpent Terretory


    Oké, dan kennen ze elkaar gewoon niet? :')

    @greenlight Okeej (;


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    Arioline schreef:
    (...)

    Oké, dan kennen ze elkaar gewoon niet? :')

    @greenlight Okeej (;


    Prima


    Bowties were never Cooler

    Impressies/relaties Mo(nica) Prescott.


    — Ivana Nora Montrose — komt wanneer af.
    — Brandon Matthew Parker — Brandon was degene die Mo aanhield vanwege haar DUI. Ze kent hem half en begroet hem zo nu en dan. Hij is de enige, behalve haar vriendinnen, die weet van haar geheim. Hij zal het niet doorvertellen, maar ze weet dat ze voorzichtig moet zijn.
    — Devin Thómas Sigthorsson — ?
    — Austin Daniel Hill — Austin en James wonen samen en Mo is daar vaak te vinden. Ze kunnen best met elkaar overweg en het is ook altijd gezellig. Austin wil vaak met haar gaan pokeren, maar ze weet niet van zijn verslaving.
    — Floyd Ralph Chester — Ik weet het niet zo goed over of ze het daadwerkelijk zo met elkaar kunnen vinden dat hij haar zou helpen...
    — Rachel Lucia Boyce — De twee meisjes waren vroeger goede vriendinnen, maar dit is wat verwaterd nadat ze hun eigen weg zijn gegaan na high school.
    — James Baldwin — James en Mo hebben elkaar in Pop's leren kennen en hebben vanuit daar een relatie gekregen. [wordt meer zodra James af is]
    — Willow Dorothea Doyle — Ik gok dat Mo en Willow het wel met elkaar kunnen vinden?
    — Christian Dean DiAngelo — Chris zal waarschijnlijk niet hoog op het lijstje van favoriete personen van Mo staan.
    — Zelda Raven Jekyll — komt wanneer af.
    — Liliana Alexa Grayz — Lily en Mo lijken in zekere zin best wel op elkaar, hier kunnen we denk ik wel wat mee?
    — Reyna Indiana Montero — komt wanneer af.

    [ bericht aangepast op 11 april 2017 - 22:16 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Willow Dorothea Doyle Relatielijstje
    Mannen
    Austin Daniel Hill - Sinds Austin wel vaker rondhangt bij Pop's ziet Willow hem wel vaker voorbij komen en vaak maakt ze ook een kort praatje met hem. De laatste paar maanden is Willow echter op gaan vallen dat ze wel erg naar hem verlangt wanneer ze moet werken. Ze is gaan crushen op Austin een crush die zelf zo ver gaat dat ze ervoor zorgt dat ze avond shifts heeft zodat ze hem vaker kan zien.

    Brandon Matthew Parker - Brandon ziet Willow ook wel vaker voorbij komen in Pop's dat is waar ze hem dan ook van kent en waar ze wel eens een praatje met hem maakt. Ze vind Brandon erg aardig.

    Devin Thómas Sigthorsson - Ik zag dat Devin toen hij nog op school zat een beetje een pester was, misschien kan hij Willow lichtelijk hebben gepest (Niets heel ergs) en dat ze hem nu liever een beetje uit de weg gaat.

    Floyd Ralph Chester - Een ander gezicht wat Willow vaak voorbij ziet komen, maar met Floyd praat ze nooit erg veel.

    Christian Dean DiAngelo - De relatie die Willow had met Chris laat perfect zien hoe slecht Willow nou eigenlijk wel niet is in voor zich zelf opkomen. De relatie die Willow met Chris had begon allemaal goed, tot een bepaald punt waar het alles behalve gezond was. Ondanks dat is Willow nog wel een jaar bij hem gebleven, maar uiteindelijk heeft ze het toch met hem uitgemaakt. Het is nu goed te zeggen dat Willow het niet echt meer heeft op Chris.

    James Baldwin - Komt nog

    Vrouwen:
    Ivana Nora Montrose - Ik denk dat (van wat er staat) dat Willow Ivana op zich wel zou mogen en ze zijn ven oud dus zullen in het zelfde jaar hebben gezeten dus misschien dat ze goede vrienden zijn ofzo.

    Monica Noelle "Mo" Prescott - Net zoals Willow werkt Monica in Pop's en hiervan kennen de twee elkaar dan ook. Ze zijn goed bevriend met elkaar, hoewel ze elkaar voornamelijk spreken onder werktijden.

    Rachel Lucia Boyce - Toen het tweetal nog naar high school gingen hielp Willow Rachel vaak met haar wiskunde en hield Rachel de pestkoppen een beetje van Willow af. Ze waren dan ook best wel goed bevriend, maar de vriendschap is tegenwoordig ietsje verwaterd omdat ze elkaar niet meer zo vaak spreken. Als ze dit wel doen kan Willow altijd nog leuk met Rachel praten.

    Reyna Indiana Montero - Komt nog

    Liliana 'Lily' Alexa Grayz - Willow en Lily kennen elkaar van high school waar hun eerste ontmoeting plaats heeft gevonden en sinds dien zijn de twee eigenlijk beste vrienden geweest. Tot dat Lily besloot Willow's ex te daten. Waar Willow normaal gesproken waarschijnlijk er mee had proberen te leven leek dit, sinds de manier waarop dingen waren gegaan tussen haar en Chris, vrijwel onmogelijk te zijn. Na enkele ruzies tussen de twee spreken ze elkaar nu eigenlijk niet meer, hoewel Willow wel nog altijd voor Lily klaar zal staan als dit nodig zou zijn.

    Zelda Raven Jekyll - Komt nog



    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Ik ga het niet voor elkaar krijgen mijn rol deze week af te maken. Dat wordt op z'n vroegst volgende week woensdag pas.


    •

    @ Greenlight

    Het stukje bij Devin vind ik prima!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Roanoke schreef:
    Ik ga het niet voor elkaar krijgen mijn rol deze week af te maken. Dat wordt op z'n vroegst volgende week woensdag pas.


    Vind je 't erg als het speeltopic dan wat vroeger word geopend?


    Everything is illuminated by the light of our past.

    BIossoms schreef:
    (...)

    Vind je 't erg als het speeltopic dan wat vroeger word geopend?


    Geen probleem.


    •

    Echt heel erg sorry dat ik Zelda nog niet heb afgemaakt, ik word alleen deze vrijdag zestien én heb na dit weekend nogal wat (belangrijke) toetsen die nu mijn prioriteit hebben


    I just caught the wave in your eyes

    Psychopaths schreef:
    Echt heel erg sorry dat ik Zelda nog niet heb afgemaakt, ik word alleen deze vrijdag zestien én heb na dit weekend nogal wat (belangrijke) toetsen die nu mijn prioriteit hebben


    Doe maar rustig aan Yu ^^ school en je B-day zijn veel belangerijker!


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik heb — studie ontwijkend gedrag als het is — Jem afgemaakt. Hij staat op pagina vier (helemaal bovenaan) en zal zo een relatielijstje maken.


    •

    Relatie(voorstellen) James Baldwin

    • AUSTIN DANIEL HILL
    Beste Vriend & Huisgenoot — Ondanks de verschillende werelden waarin de twee jongemannen leven, kunnen ze het al van jongs af aan ontzettend goed met elkaar vinden en delen ze samen een klein appartement in Riverdale.


    • BRANDON MATTHEW PARKER
    X — Jem vindt Brandon een gigantische loser.


    • CHRISTIAN DEAN DIANGELO
    Sportbuds


    • DEVIN THÓMAS SIGTHORSSON
    Stagiaire


    • FLOYD RALPH CHESTER
    Sportbud — Floyd en Jem waren beiden teamcaptains in hun sportteams op de middelbare school waardoor ze meerdere malen trainingsschema's met elkaar hebben opgesteld en in het algemeen over sport praatten.


    • IVANA NORA MONTROSE
    Collega & Sportbud — Na meerdere malen aandringen heeft Jem Ivana geïntroduceerd in de extreme sporten, waar ze meteen verliefd op is geworden. Vanaf dat moment sporten ze vaker samen en laat Jem haar kennis maken met onbekende sporten.


    • LILIANA ALEXA GRAYZ
    Ex (high school sweethearts) — Jem en Liliana hebben het grootste gedeelde van hun high school periode een relatie met elkaar gehad (met alles er op en er aan: proms, wedstrijden en ga zo maar door). Na high school zijn ze elkaar uit het oog verloren, waardoor de relatie stuk liep. Jem heeft nog steeds warme gevoelens voor Liliana.


    • MONICA NOELLE PRESCOTT
    Vriendin — Na een avond cheating op zijn eetschema bij de diner leerde Jem en Mo elkaar kennen. Voor Jem was het liefde op het eerste gezicht en hij twijfelde er niet aan dat hij samen met Mo zou eindigen. Mo weet niet van zijn slippertje met de vrouwelijke student — welke Jem maakte in een moment van zwakte toen Mo een korte periode weg was. Jem heeft iedere dag een immens schuldgevoel over zijn daden, maar is te bang om Mo te verliezen om haar over zijn geheim in te lichten.


    • RACHEL LUCIA BOYCE
    Friends (with a couple of flirts) — Na Rachels zwangerschap heeft Jem wat opdrachten voor haar geregeld op de school (voornamelijk schoolfoto’s maken) zodat ze werk had. Nu is het Rachels taak om alle bijzondere evenementen op Riverdale High vast te leggen (prom, schoolfoto’s, wedstrijden, et cetera).


    • REYNA INDIANA MONTERO
    Friends — Nadat Reyna Jem eens mee heeft genomen op één van haar nachtelijke avontuurtjes kwamen ze dusdanig in de problemen dat ze plotseling weg moesten rennen om hun eigen veiligheid te waarborgen. Alhoewel Jem in eerste instantie ontzettend geschrokken was, kwam hij er al snel achter dat dit een nieuwe zoektocht naar adrenaline was die hij voorheen nog niet voor ogen had gehouden. Reyna heeft het voor elkaar gekregen om Jem uit zijn comfortzone te trekken en hem dingen te laten doen waar hij ontzettend van kan genieten.


    • WILLOW DOROTHEA DOYLE
    Best friend — Jem en Willow kennen elkaar al vanaf jongs af aan. Vanwege de vriendschap tussen hun ouders, werden ze vaak gedwongen om gezamenlijk te spelen (een gegeven waar ze absoluut geen problemen mee hadden). Het was al heel snel duidelijk dat de twee een bijzondere band hebben. Jem zal altijd klaar staan voor Willow en neemt haar daadwerkelijk zoals ze is. Jem en Willow zijn op de hoogte van elkaars geheimen.


    • ZELDA RAVEN JEKYLL

    [ bericht aangepast op 13 april 2017 - 9:59 ]


    •

    Rey is bijna af, weet alleen echt geen geheim voor haar :'D


    El Diablo.

    Iva's innerlijk is af :Y)


    Ik twijfel nog of ik het geheim doe dat ze nu heeft, of dat ik er van maak dat haar vader leider van de Southside Serpents is.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered