• Praat hier over seks en alles wat ermee te maken heeft.
    Heb je interesse in exotische glijmiddelen of wil je iets weten over BDSM? Denk je dat je een SOA hebt opgelopen of is er iets misgegaan met de anticonceptie? Wil je de mening van anderen over een seksspeeltje dat je gezien hebt en graag wil uitproberen? Stel hier je vragen of deel je ervaringen en blunders, onze Quizlet-sexperts zullen zeker reageren!






    [ bericht aangepast op 17 april 2017 - 13:56 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Morty schreef:
    (...)

    Ugh dat is echt meh. Ik ben dit jaar wel al batsend in gegaan, dat was wel echt te bae om 12 uur 's nachts. :'D


    Oh-my, die komt op m'n sexual bucketlist! Hoe gaat zoiets? Kreun je dan om 12 uur 'happy newyear' en ga je dan weer verder?


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Wheatley schreef:
    (...)

    Oh-my, die komt op m'n sexual bucketlist! Hoe gaat zoiets? Kreun je dan om 12 uur 'happy newyear' en ga je dan weer verder?

    Volgens mij wel zo iets ja. Haha, had ik met mijn ex ook. It's fun. Lekker bezig en dan hoor je vuurwerk, zeg je beide 'gelukkig nieuwjaar' en ga je verder.

    ^ Ja zo ongeveer dat ja. Hahaha. Volgens mij hebben we de 'gelukkig nieuwjaar' bewaard tot na de daad though. :'D


    The truth is out there.

    Omg dat wil ik ook hahaha


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Wheatley schreef:
    Het allerergste is dat m'n vriend en ik dit hele jaar nog maar 2 keer seks hebben gehad. Nouja, wel wat meer maar het kon maar op twee dagen. Niet regelmatig bij elkaar over de vloer kunnen komen sucks.
    Hoewel ik volgende week bij hem slaap dus even een inhaalsprintje trekken.


    Zien jullie elkaar niet zoveel of komt het er steeds niet van of? gewoon uit interesse
    nvm ik heb gewoon over een heel deel van je bericht heen gelezen want lezen is lastig

    [ bericht aangepast op 17 april 2017 - 15:24 ]


    i put the fun in funeral

    Overkill schreef:
    (...)

    Zien jullie elkaar niet zoveel of komt het er steeds niet van of? gewoon uit interesse
    nvm ik heb gewoon over een heel deel van je bericht heen gelezen want lezen is lastig


    We zitten bij elkaar in de klas, maar wonen wel uit elkaar. Bij hem thuis is het waanzinnig druk en mijn ouders houden absoluut niet van mensen over de vloer, dus het is echt een drama om iets af te spreken. Hij werkt ook 's avonds en 's nachts in het weekend en af en toe spreken we wel af in een parkje, maar dan moet het weer ook nog mee zitten. Dus het is vreselijk frustrerend :')


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Morty schreef:
    (...)

    Ik nog geen twee maand en ik ben echt aan het huilen hoe doe jij dit. HOW EVEN.


    Talent. :Y)
    Nee, het onvermogen om te flirten + niemand die leuk is + meh + ik heb geen zin om er energie in te steken, lol. Nu moet ik zeggen dat de keren seks die ik heb gehad op een hand te tellen zijn en dat ik nou niet zoiets had van "yes heerlijk" want tbh, hij faalde.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Prongsie schreef:
    (...)

    Talent. :Y)
    Nee, het onvermogen om te flirten + niemand die leuk is + meh + ik heb geen zin om er energie in te steken, lol. Nu moet ik zeggen dat de keren seks die ik heb gehad op een hand te tellen zijn en dat ik nou niet zoiets had van "yes heerlijk" want tbh, hij faalde.


    Als hij faalde dus sowieso op zoek naar een betere, Huehue. Maar ik ken het issue van energie er in steken en geen leuke mensen. Ik ben zelfs al zo ver dat ik terug val op guys van 't verleden. D:

    Nieuwe, leuke guys vinden is oprecht ook zo moeilijk. Like waar verstoppen ze zich, COME OUT AND PLAY. :'D


    The truth is out there.

    Emtee.

    Er is echt een groot verschil tussen beestachtig neuken omdat je geil bent en lief vrijen omdat je zo fucking veel van elkaar houdt, ben ik dit weekend achter gekomen... <3


    oi, suzy

    Hahha, ja, daar zit een heeeel groot verschil in :D

    Morty schreef:
    (...)

    Als hij faalde dus sowieso op zoek naar een betere, Huehue. Maar ik ken het issue van energie er in steken en geen leuke mensen. Ik ben zelfs al zo ver dat ik terug val op guys van 't verleden. D:

    Nieuwe, leuke guys vinden is oprecht ook zo moeilijk. Like waar verstoppen ze zich, COME OUT AND PLAY. :'D


    HAAHHAAH. Hij was mijn eerste en laatste, zeg maar. Maar zijn grote vriend was niet zo groot en verder deed hij ook weinig. Also, he was waaaayy too clingy en touchy en zo ben ik totaal niet. :')
    Ik ben waarschijnlijk ook zo iemand die niet doorheeft dat anderen met me flirten, als ze dat al doen lol.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Prongsie schreef:
    (...)

    HAAHHAAH. Hij was mijn eerste en laatste, zeg maar. Maar zijn grote vriend was niet zo groot en verder deed hij ook weinig. Also, he was waaaayy too clingy en touchy en zo ben ik totaal niet. :')
    Ik ben waarschijnlijk ook zo iemand die niet doorheeft dat anderen met me flirten, als ze dat al doen lol.


    HAHAHAHAHA. Zeester modus voor hem dus. Vet saai. Ah ja, clingy en touchy kan super vervelend zijn. Maar dat vind ik ook oprecht lastig, like; are you flirting with me or just trying to be funny? AM I FLIRTING? Ik heb ook wel eens een keer gehad dat iemand tegen mij zei letterlijk: Ja maar ik vind je ook echt leuk. En ik dacht dat het een grap was. Arme jongen. :'D


    The truth is out there.

    Morty schreef:
    (...)

    HAHAHAHAHA. Zeester modus voor hem dus. Vet saai. Ah ja, clingy en touchy kan super vervelend zijn. Maar dat vind ik ook oprecht lastig, like; are you flirting with me or just trying to be funny? AM I FLIRTING? Ik heb ook wel eens een keer gehad dat iemand tegen mij zei letterlijk: Ja maar ik vind je ook echt leuk. En ik dacht dat het een grap was. Arme jongen. :'D


    Nogal. :') En het was een drama. Ik ben zelf totaal niet clingy en ik hoefde hem echt niet elke dag te zien (we doen dezelfde studie dus we zien elkaar vrij vaak) maar hij wilde dat wel en zo. Echt terrible. Ik ben dan ook weer zo'n trut dat ik het uitgemaakt heb via whatsapp lol.

    Ja, dat zou ik ook hebben. En ik weet niet wat ik erop moet zeggen/hoe ik ermee om moet gaan dus dan negeer ik het maar of zo. :'D


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Wanneer je zegt dat je niets gaat doen en je vriend je ineens op je buik legt en je van achter neemt.

    I swear, isn't it supposed to be hurting or stuff? Ik voelde niets. :')


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Van achter-achter bedoel je? Als in uitgang?