• Praat hier over seks en alles wat ermee te maken heeft.
    Heb je interesse in exotische glijmiddelen of wil je iets weten over BDSM? Denk je dat je een SOA hebt opgelopen of is er iets misgegaan met de anticonceptie? Wil je de mening van anderen over een seksspeeltje dat je gezien hebt en graag wil uitproberen? Stel hier je vragen of deel je ervaringen en blunders, onze Quizlet-sexperts zullen zeker reageren!






    [ bericht aangepast op 17 april 2017 - 13:56 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Yrden schreef:
    Van achter-achter bedoel je? Als in uitgang?

    Ja


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nou, mooi toch (: Ik zou het zelf toch echt niet graag herhalen.
    Hadden jullie glijmiddel ofzo gebruikt? Speeltjes? Voorbereiding/voorspel?

    Prongsie schreef:
    (...)

    Nogal. :') En het was een drama. Ik ben zelf totaal niet clingy en ik hoefde hem echt niet elke dag te zien (we doen dezelfde studie dus we zien elkaar vrij vaak) maar hij wilde dat wel en zo. Echt terrible. Ik ben dan ook weer zo'n trut dat ik het uitgemaakt heb via whatsapp lol.

    Ja, dat zou ik ook hebben. En ik weet niet wat ik erop moet zeggen/hoe ik ermee om moet gaan dus dan negeer ik het maar of zo. :'D


    When in doubt; IGNORE. Oh jeetje, zie je hem nog vaak dan? Ik zou het persoonlijk nooit uitmaken over whatsapp, mensen hebben dat bij mij gedaan en honestly it hurts like a bitch. :')


    The truth is out there.

    Yrden schreef:
    Nou, mooi toch (: Ik zou het zelf toch echt niet graag herhalen.
    Hadden jullie glijmiddel ofzo gebruikt? Speeltjes? Voorbereiding/voorspel?


    Helemaal niks, behalve wat van mijn eigen vocht en spuug :')


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ^Uhm, hoe heb je daar in hemelsnaam niks van gevoeld dan


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Morty schreef:
    (...)

    When in doubt; IGNORE. Oh jeetje, zie je hem nog vaak dan? Ik zou het persoonlijk nooit uitmaken over whatsapp, mensen hebben dat bij mij gedaan en honestly it hurts like a bitch. :')


    PRECIES. Ik zie hem sowieso vrijwel elk hoorcollege hahaha. :')
    Ja, maar ik ben echt een pussy wat dat betreft. :') En hij was zo enorm emotioneel dat hij nog bij een vriendin van me ging uithuilen over whatsapp geloof ik. Oeps.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Prongsie schreef:
    (...)

    PRECIES. Ik zie hem sowieso vrijwel elk hoorcollege hahaha. :')
    Ja, maar ik ben echt een pussy wat dat betreft. :') En hij was zo enorm emotioneel dat hij nog bij een vriendin van me ging uithuilen over whatsapp geloof ik. Oeps.


    HUAHAHAHAH. Die guy echt. Classic. Beter jij gaat een andere vinden, jij bent veel te tof voor zo'n mislukte dude. :'D


    The truth is out there.

    Morty schreef:
    (...)

    HUAHAHAHAH. Die guy echt. Classic. Beter jij gaat een andere vinden, jij bent veel te tof voor zo'n mislukte dude. :'D


    THANKS. ^^ hij was ook strenggelovig dus maar beter ook voor mij, no offence naar anderen toe
    Maar ja, de seks faalde dus nogal en zo :'D


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Prongsie schreef:
    (...)

    THANKS. ^^ hij was ook strenggelovig dus maar beter ook voor mij, no offence naar anderen toe
    Maar ja, de seks faalde dus nogal en zo :'D


    Oh jeetje dat klinkt niet leuk. Mocht hij uberhaupt wel seks hebben dan, of won zijn need for sex van zijn faith in god. :'D
    Ik vind dat de single Q'ers moeten uniten en elkaars wingmen/women moeten worden. WE GOTTA STICK TOGETHER PEOPLE.


    The truth is out there.

    Morty schreef:
    (...)

    Oh jeetje dat klinkt niet leuk. Mocht hij uberhaupt wel seks hebben dan, of won zijn need for sex van zijn faith in god. :'D
    Ik vind dat de single Q'ers moeten uniten en elkaars wingmen/women moeten worden. WE GOTTA STICK TOGETHER PEOPLE.


    Ja, dat mocht wel apparently hahaha. Maar toen we een dag (ja ja) samen waren, begon hij ermee dat 'we na onze studie zouden gaan trouwen' en dat 'we nadat we getrouwd waren wel seks zouden hebben zonder condoom om kinderen te verwekken' HAHA scuse me dude

    Ja omg, laten we dat doen. Matchmakers en zo


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Prongsie schreef:
    (...)

    Ja, dat mocht wel apparently hahaha. Maar toen we een dag (ja ja) samen waren, begon hij ermee dat 'we na onze studie zouden gaan trouwen' en dat 'we nadat we getrouwd waren wel seks zouden hebben zonder condoom om kinderen te verwekken' HAHA scuse me dude

    Ja omg, laten we dat doen. Matchmakers en zo


    WOW WAT ECHT. Heel romantisch ook. Dan wil je direct zonder condoom *kuch kuch*. Wat een turn-off.

    En ja dat bedoel ik, als we er zelf niks van bakken misschien kunnen we het wel voor elkaar fixen. :'D


    The truth is out there.

    Morty schreef:
    (...)

    WOW WAT ECHT. Heel romantisch ook. Dan wil je direct zonder condoom *kuch kuch*. Wat een turn-off.

    En ja dat bedoel ik, als we er zelf niks van bakken misschien kunnen we het wel voor elkaar fixen. :'D


    Ik wil nog echt geen kinderen, haha. Als ik afgestudeerd ben, ben ik 22/23 (bachelor) of 25/26 (master) nou nog even niet thanks lol

    JA. Ik faal zelf in relaties maar ik geef wel iedereen advies. :')


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Prongsie schreef:
    (...)

    Ik wil nog echt geen kinderen, haha. Als ik afgestudeerd ben, ben ik 22/23 (bachelor) of 25/26 (master) nou nog even niet thanks lol

    JA. Ik faal zelf in relaties maar ik geef wel iedereen advies. :')


    Ja echt wot. Ik moet nu echt niet aan kinderen denken. Ik moet over 4 jaar mijn spiraal weer vervangen en dan wil ik wss eerst nog eentje voor ik er uberhaupt aan denk like nee ik moet eerst ff zelf leven ofzo. Studeren, eigen shit ontdekken dan maybe ooit kinderen. :'D

    Nou precies dat heb ik dus ook. Iedereen vind m'n advies chill maar als het op mezelf aan komt bak ik er echt geen fuck van. Relaties lukt echt voor geen meter, casual sex dan gelukkig nog wel ander werd ik helemaal gek. HAHAH


    The truth is out there.

    Morty schreef:
    (...)

    Ja echt wot. Ik moet nu echt niet aan kinderen denken. Ik moet over 4 jaar mijn spiraal weer vervangen en dan wil ik wss eerst nog eentje voor ik er uberhaupt aan denk like nee ik moet eerst ff zelf leven ofzo. Studeren, eigen shit ontdekken dan maybe ooit kinderen. :'D

    Nou precies dat heb ik dus ook. Iedereen vind m'n advies chill maar als het op mezelf aan komt bak ik er echt geen fuck van. Relaties lukt echt voor geen meter, casual sex dan gelukkig nog wel ander werd ik helemaal gek. HAHAH


    Ik doe niet eens aan anticonceptie, laat staan dat ik zonder comdoom seks wil. :')

    En ik heb niet eens casual seks. Gewoon geen seks? :') Lol, ik heb er ook geen behoefte aan, denk ik.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Prongsie schreef:
    (...)

    Ik doe niet eens aan anticonceptie, laat staan dat ik zonder comdoom seks wil. :')

    En ik heb niet eens casual seks. Gewoon geen seks? :') Lol, ik heb er ook geen behoefte aan, denk ik.


    Jij slikt geen anticonceptie? Ook niet voor period pains/drama/watervallen (daar begon het bij mij mee, nu is gewoon handig).

    Ben er ook van overtuigd dat je alleen seks moet hebben als je het echt wil. Zat mensen doen het under pressure of als ze er eigenlijk geen zin in hebben/niet aan toe zijn. En als je er geen behoefte aan hebt is het toch ook helemaal niet erg. :Y)


    The truth is out there.