• Praat hier over seks en alles wat ermee te maken heeft.
    Heb je interesse in exotische glijmiddelen of wil je iets weten over BDSM? Denk je dat je een SOA hebt opgelopen of is er iets misgegaan met de anticonceptie? Wil je de mening van anderen over een seksspeeltje dat je gezien hebt en graag wil uitproberen? Stel hier je vragen of deel je ervaringen en blunders, onze Quizlet-sexperts zullen zeker reageren!






    [ bericht aangepast op 17 april 2017 - 13:56 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    ^ Uuuh, de mini magic wand vibrator? Die is geweldig en niet te duur!


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Prongsie schreef:
    Ik ben ook nooit klaargekomen. :'D
    En @Morty: ja, struggles. Dan lig ik wat te doen en na drie minuten denk ik "meh" en dan stop ik HAHAHAH

    Wait, als in, nog niet klaargekomen tijdens seks of gewoon echt nog nooit in je leven?

    Ik vind ook niet zoveel aan masturberen als je mentaal niet echt in the mood ervoor bent, dan ben ik ook nogal van 'fuck it, dit kost te veel energie, ik kan beter gaan slapen' lolol.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    @Morty

    Misschien voelt het een beetje raar, maar wat ik ook écht kan aanraden is het daar even vragen. Bij de seksshop hebben ze er ervaring mee en kijken ze absoluut niet raar op van iets. Anders zouden ze daar niet werken. Ik ging laatst met een vriendin mee die iets nodig had en de persoon die achter de balie zat was echt super vriendelijk. Die vriendin wist namelijk ook niet zo goed waar ze moest zoeken en de persoon achter de balie heeft haar echt geholpen. Plus toen ik nog een paar vragen had over zijn baan en hoe het nu is om daar te werken, heeft hij echt uitgebreid me alles verteld.

    [ bericht aangepast op 17 april 2017 - 17:57 ]


    Tijd voor koffie.

    Offensive schreef:
    (...)
    Wait, als in, nog niet klaargekomen tijdens seks of gewoon echt nog nooit in je leven?

    Ik vind ook niet zoveel aan masturberen als je mentaal niet echt in the mood ervoor bent, dan ben ik ook nogal van 'fuck it, dit kost te veel energie, ik kan beter gaan slapen' lolol.


    Never. :Y)


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Prongsie schreef:
    (...)

    Never. :Y)




    Nee maar, balen :\


    Tijd voor koffie.

    Ayeee thanks voor de tips ik ga eens even kijken. c:

    // Klaarkomen is voor mij echt dramatisch. Heb maar 1 sekspartner gehad waarbij het uberhaupt lukte. Niet dat ik seks zonder orgasme niet lekker vind maar still. Ik heb ook heel lang heel veel medicatie geslikt waardoor m'n libido heulemaal down the drain was en dan bomde me het ook weinig of ik klaar kwam. Nu heb ik zoiets van ja het is chill als het lukt maar het hoeft echt niet voor mij om fijne seks te hebben, of is dat een heel onpopulaire opinie?


    The truth is out there.

    Jammer schreef:
    Misschien voelt het een beetje raar, maar wat ik ook écht kan aanraden is het daar even vragen. Bij de seksshop hebben ze er ervaring mee en kijken ze absoluut niet raar op van iets. Anders zouden ze daar niet werken. Ik ging laatst met een vriendin mee die iets nodig had en de persoon die achter de balie zat was echt super vriendelijk. Die vriendin wist namelijk ook niet zo goed waar ze moest zoeken en de persoon achter de balie heeft haar echt geholpen. Plus toen ik nog een paar vragen had over zijn baan en hoe het nu is om daar te werken, heeft hij echt uitgebreid me alles verteld.


    Ja precies, ben ook helemaal niet bang om dat te vragen. Ik bedoel seks is heel normaal. :'D

    Moet alleen even kijken zit bij mij in de stad geen seksshop volgens mij dus moet ik de volgende keer dat ik ergens anders ben even doen. Heeft ook geen haast maar wil 't wel. c:


    The truth is out there.

    Morty schreef:
    Ayeee thanks voor de tips ik ga eens even kijken. c:

    // Klaarkomen is voor mij echt dramatisch. Heb maar 1 sekspartner gehad waarbij het uberhaupt lukte. Niet dat ik seks zonder orgasme niet lekker vind maar still. Ik heb ook heel lang heel veel medicatie geslikt waardoor m'n libido heulemaal down the drain was en dan bomde me het ook weinig of ik klaar kwam. Nu heb ik zoiets van ja het is chill als het lukt maar het hoeft echt niet voor mij om fijne seks te hebben, of is dat een heel onpopulaire opinie?


    Helemaal niet. Ik moet zeggen dat ik nog niet heel erg veel ervaring heb dus misschien telt mijn mening niet helemaal. Maar ik weet van mezelf dat het me gewoon wel echt wat kost om me op die manier te ontspannen bij iemand en dat vind ik prima. Als ik langer met iemand ben kan ik er verder naar kijken, maar ik ga er niet bij mezelf meteen vanuit. Desondanks vind ik het gewoon heel fijn, dus boeien :Y)


    Tijd voor koffie.

    Jammer schreef:
    (...)

    Of eentje die je überhaupt niet er, zeg maar, in doet. Maar gewoon eentje voor op je clitoris.

    Ik bedoelde wel eentje voor er in, inderdaad.
    Maar de Oral-B Pulsar tandenborstel is ook heel fijn (en maar ong 6 euro), al zijn de trillingen echt heftig en maakt ie wel een beetje lawaai.
    Maar de douchekop is ook erg zijn als je die stralen tegen je clit en omliggende huid richt. Dit kan in het begin ook te heftig zijn, dus speel even met de afstand en de standen van de douchekop. Ook temperatuur maakt een verschil. Zo vind ik persoonlijk warmer fijn.

    En je kan ook een clitvibrator kopen, je hebt ze niet te duur.

    [ bericht aangepast op 17 april 2017 - 18:00 ]

    Jammer schreef:
    (...)

    Helemaal niet. Ik moet zeggen dat ik nog niet heel erg veel ervaring heb dus misschien telt mijn mening niet helemaal. Maar ik weet van mezelf dat het me gewoon wel echt wat kost om me op die manier te ontspannen bij iemand en dat vind ik prima. Als ik langer met iemand ben kan ik er verder naar kijken, maar ik ga er niet bij mezelf meteen vanuit. Desondanks vind ik het gewoon heel fijn, dus boeien :Y)


    Ja precies. Dat heb ik ook hoor. (:


    The truth is out there.

    Morty schreef:
    Nu heb ik zoiets van ja het is chill als het lukt maar het hoeft echt niet voor mij om fijne seks te hebben, of is dat een heel onpopulaire opinie?

    Als de seks goed is, hoef ik niet klaar te komen om verzadigd te zijn (:

    Prongsie schreef:
    (...)

    Heel cliché, net als in de films waar de man zo'n soort godheid is en ik als een soort damsel in distress bla bla. Lol.

    Omdat mijn moeder vroeger een herseninfarct (trombose) heeft gehad en verlamd is geweest aan haar hele linkerkant en sommige pillen juist het risico op trombose verhogen, net als dat ik al een vwehoogd risico loop. Dat dus, haha.


    Zoiets is het bij mij ook. Ik heb altijd heel veel last van mijn menstruatie, maar ik mag geen zwaardere pil nemen omdat dit dan ook het risico op trombose verhoogt. Moet ik maar lekker wat afzien.


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    Whinging schreef:
    (...)

    Zoiets is het bij mij ook. Ik heb altijd heel veel last van mijn menstruatie, maar ik mag geen zwaardere pil nemen omdat dit dan ook het risico op trombose verhoogt. Moet ik maar lekker wat afzien.


    Is een spiraal dan geen optie?

    @Yrden THANK YOU. RIGHT? RIGHT?!?


    The truth is out there.

    Whinging schreef:
    (...)

    Zoiets is het bij mij ook. Ik heb altijd heel veel last van mijn menstruatie, maar ik mag geen zwaardere pil nemen omdat dit dan ook het risico op trombose verhoogt. Moet ik maar lekker wat afzien.


    Ah, dat is echt balen ):


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Morty schreef:
    (...)

    Is een spiraal dan geen optie?



    Misschien, maar ik ben overal nogal gevoelig. Ik ben volgens mij allergisch aan zowat alles wat in contact kan komen met je lichaam (behalve kledij - oef), dus dan lijkt me zoiets niet echt ideaal. Ik heb nu samen met de dokter een planning opgesteld waarbij ik soms enkele maanden mijn pil doorneem, zodat ik de pijnlijkste dagen zo kan plannen dat ik dan niets (belangrijks) te doen heb.


    "You'll stay with me?" "Until the very end."