• Praat hier over seks en alles wat ermee te maken heeft.
    Heb je interesse in exotische glijmiddelen of wil je iets weten over BDSM? Denk je dat je een SOA hebt opgelopen of is er iets misgegaan met de anticonceptie? Wil je de mening van anderen over een seksspeeltje dat je gezien hebt en graag wil uitproberen? Stel hier je vragen of deel je ervaringen en blunders, onze Quizlet-sexperts zullen zeker reageren!






    [ bericht aangepast op 17 april 2017 - 13:56 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Mijn vriend is altijd zo van: Kan niet wachten tot je niet meer ongesteld bent, ik wil seks ;'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Catmint schreef:
    (...)

    Het is dat hij geen familie zaken heeft op het moment of iets waar ik mee zou moeten gaan, anders had ik dat als wissel gevraagd. Ik heb alleen niks nu, dus dan is dat het beste. Daarbij heeft zoiets een grote tease factor, vind ik. Ik heb een belofte gemaakt, maar ik heb niet gezegd dat hij het zo gemakkelijk zou krijgen als dat hij nu denkt, dus of ik hem er nou mee verras en hem er om laat smeken, of hem mee neem, met hem kan praten en daarna fun in plaats van alleen daar zitten, dan heb ik liever dit ^^ Ik zie het zelf niet als een vergoeding, ik zie het als iets dat ik toch wel gedaan zou hebben, maar dan alleen als voorspel, en waar ik nu dus iets voor terug krijg.


    Ik zou gewoon liever hebben dat mijn vriend uit zichzelf meegaat. (':


    Mr_Hyde schreef:
    Hmmm, ik zat te denken, hoe reageren jullie als mannen dingen sturen met seksuele inhoud? Like van letterlijk zeggen "I'd nail you" tot filmpjes met referenties. Ik weet nooit hoe ik daar mee om moet gaan :W Het is vaak gewoon een grapje natuurlijk, maar toch hahaha.


    Persoonlijk ben ik zelf altijd degene die zulke grapjes maakt als eerste dus ik heb er ook totaal geen problemen mee als mannen dat bij mij doen, sterker nog ik doe dat ook bij veel vrienden van mij. Werkt prima. Zolang je elkaars boundaries een beetje weet, en je van beide kanten weet dat het als grap bedoelt is.


    The truth is out there.

    LittleOwlet schreef:
    Mijn vriend is altijd zo van: Kan niet wachten tot je niet meer ongesteld bent, ik wil seks ;'D

    Ik vind het altijd zo stom dat ik tegen mijn vriend moet zeggen dat hij helaas geen full on seks kan verwachten als ik ongesteld ben. :/


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    McDonnelly schreef:
    (...)
    Ik vind het altijd zo stom dat ik tegen mijn vriend moet zeggen dat hij helaas geen full on seks kan verwachten als ik ongesteld ben. :/

    We hebben het twee keer gedaan tijdens mijn periode, maar nee, dat gaat niet zo goed. Dus nu hebben we afgesproken dit niet meer te doen ;'D
    Dan maar een blowjob meer, hahah.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    LittleOwlet schreef:
    (...)
    We hebben het twee keer gedaan tijdens mijn periode, maar nee, dat gaat niet zo goed. Dus nu hebben we afgesproken dit niet meer te doen ;'D
    Dan maar een blowjob meer, hahah.

    Ik wil mijn vriend liever niet lastig vallen met MIJN viezigheid. Dat hou ik liever voor mezelf. En mijn stemmingswisselingen helpen ook niet echt. :')


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    McDonnelly schreef:
    (...)
    Ik wil mijn vriend liever niet lastig vallen met MIJN viezigheid. Dat hou ik liever voor mezelf. En mijn stemmingswisselingen helpen ook niet echt. :')

    Haha, dat ook ;'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb met mijn huidige vriend nog geen seks tijdens mijn periode gehad toevallig, maar zowel mijn ex als mijn huidige vriend hebben daar niet zo'n probleem mee. En ik ook niet eigenlijk. Heb alleen de laatste keer toen hij hier sliep mijn pil doorgeslikt omdat ik die afgelopen paar maanden vreselijk moest overgeven en migraine kreeg in de week voordat ik ongesteld werd. Dus daar had ik niet zo'n zin in toen.


    Slowly, yet surely I am slipping into the role that was made just for me.

    LittleOwlet schreef:
    (...)
    We hebben het twee keer gedaan tijdens mijn periode, maar nee, dat gaat niet zo goed. Dus nu hebben we afgesproken dit niet meer te doen ;'D
    Dan maar een blowjob meer, hahah.


    Ik vind het gewoon vermoeiend al die troep haha. Ik ben ook altijd vrij hevig ongesteld dus dan is het gewoon geen goed plan haha. Als het op een gegeven moment nog maar een beetje is, dan vind ik het niet zo'n probleem. Toch heb ik vaak meer pijntjes en zo tijdens mijn menstruatie.


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Never tried, yet. ^
    Maar soms heb ik er door ongesteldheid juist zin in. ;-;


    Tijd voor koffie.

    Hm, gisteravond weer voor het eerst in tijden seks gehad en ik bloedde. My god, dat was awkward, er was even een moment van "is she a virgin?!" maar goed, mijn binnenste was gewoon stoffig I guess. Gelukkig was hij wel chill erover. Maar hebben jullie dat ook wel eens gehad? Ik had ook geen pijn ofzo, dus idk, ik ben ook niet ongesteld..


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    Hm, gisteravond weer voor het eerst in tijden seks gehad en ik bloedde. My god, dat was awkward, er was even een moment van "is she a virgin?!" maar goed, mijn binnenste was gewoon stoffig I guess. Gelukkig was hij wel chill erover. Maar hebben jullie dat ook wel eens gehad? Ik had ook geen pijn ofzo, dus idk, ik ben ook niet ongesteld..


    Hmm, ik heb eigenlijk nooit gebloed. Zelfs niet de eerste keer. D:

    Maar je hymen is ook niet iets wat één keer breekt of zo, hé. Het is een vliesje dat er altijd zit, alleen wordt het soms uitgescheurd. De scheur kan weer genezen, dus het kan inderdaad zo zijn dat het opnieuw een stukje is gescheurd.
    Maar, zoals ze altijd zeggen: doesn't matter, had sex! *O*


    everything, in time

    De eerste keer bloedde ik ook niet. :'D Ik kan ook niet zeggen dat ik een veteraan ben, want ik vond het niks, lol.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik ook niet, maar het was ook een best wel lieve jongen die gewoon echt wel ervoor zorgde dat alles comfortabel was.


    Tijd voor koffie.

    EVEN EEN SLOTJE


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Tijd voor koffie.