• Praat hier over seks en alles wat ermee te maken heeft.
    Heb je interesse in exotische glijmiddelen of wil je iets weten over BDSM? Denk je dat je een SOA hebt opgelopen of is er iets misgegaan met de anticonceptie? Wil je de mening van anderen over een seksspeeltje dat je gezien hebt en graag wil uitproberen? Stel hier je vragen of deel je ervaringen en blunders, onze Quizlet-sexperts zullen zeker reageren!






    [ bericht aangepast op 17 april 2017 - 13:56 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Morty schreef:
    (...)

    Jij slikt geen anticonceptie? Ook niet voor period pains/drama/watervallen (daar begon het bij mij mee, nu is gewoon handig).

    Ben er ook van overtuigd dat je alleen seks moet hebben als je het echt wil. Zat mensen doen het under pressure of als ze er eigenlijk geen zin in hebben/niet aan toe zijn. En als je er geen behoefte aan hebt is het toch ook helemaal niet erg. :Y)


    Nah, ik heb weinig last van mijn menstruatie en tot een halfjaar geleden wist ik niet eens of ik het wel zou mogen slikken, lol.

    Daarom. Ik hoef 't niet per se, al heb ik nog steeds wel fantasieën ofc. 8D


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Prongsie schreef:
    (...)

    Nah, ik heb weinig last van mijn menstruatie en tot een halfjaar geleden wist ik niet eens of ik het wel zou mogen slikken, lol.

    Daarom. Ik hoef 't niet per se, al heb ik nog steeds wel fantasieën ofc. 8D


    OEH VERTEL! -- En oh why zou je niet mogen slikken?


    The truth is out there.

    Wat ik me afvroeg: zijn er mensen onder jullie die wel eens masturberen (en hoe vaak dan?) terwijl je wel (of g)een vriend hebt?


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    GusWaters schreef:
    Wat ik me afvroeg: zijn er mensen onder jullie die wel eens masturberen (en hoe vaak dan?) terwijl je wel (of g)een vriend hebt?

    Minstens 5 keer in de week (A) En zelfs als ik een relatie heb doe ik het nog net zo vaak.
    Ik snap niet dat mensen het niet meer zouden doen als ze een relatie hebben. Alsof het dan ineens niet meer mag, ofzo.

    Morty schreef:
    (...)

    OEH VERTEL! -- En oh why zou je niet mogen slikken?


    Heel cliché, net als in de films waar de man zo'n soort godheid is en ik als een soort damsel in distress bla bla. Lol.

    Omdat mijn moeder vroeger een herseninfarct (trombose) heeft gehad en verlamd is geweest aan haar hele linkerkant en sommige pillen juist het risico op trombose verhogen, net als dat ik al een vwehoogd risico loop. Dat dus, haha.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Prongsie schreef:
    (...)

    Heel cliché, net als in de films waar de man zo'n soort godheid is en ik als een soort damsel in distress bla bla. Lol.

    Omdat mijn moeder vroeger een herseninfarct (trombose) heeft gehad en verlamd is geweest aan haar hele linkerkant en sommige pillen juist het risico op trombose verhogen, net als dat ik al een vwehoogd risico loop. Dat dus, haha.


    Cliche's mogen altijd toch. Hehe. Ze zijn niet voor niets cliche's omdat veel mensen t stiekem willen. c:

    Oh jeetje dan snap ik het wel. D:

    @GusWaters; Ik doe het zelf niet zo vaak. Weet eigenlijk niet waarom maar als ik alleen ben spendeer ik liever mijn tijd aan Netflixen dan masturberen. :') Priorities enzo.


    The truth is out there.

    Morty schreef:
    (...)
    @GusWaters; Ik doe het zelf niet zo vaak. Weet eigenlijk niet waarom maar als ik alleen ben spendeer ik liever mijn tijd aan Netflixen dan masturberen. :') Priorities enzo.

    WHAT?!
    We can never be friends I guess.
    (clown)

    Morty schreef:
    (...)

    Cliche's mogen altijd toch. Hehe. Ze zijn niet voor niets cliche's omdat veel mensen t stiekem willen. c:

    Oh jeetje dan snap ik het wel. D:

    @GusWaters; Ik doe het zelf niet zo vaak. Weet eigenlijk niet waarom maar als ik alleen ben spendeer ik liever mijn tijd aan Netflixen dan masturberen. :') Priorities enzo.


    Daarom. :'D

    Ik masturbeer ook zelden. Vind het na vijf minuten saai HAHAHAHA


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    GusWaters schreef:
    Wat ik me afvroeg: zijn er mensen onder jullie die wel eens masturberen (en hoe vaak dan?) terwijl je wel (of g)een vriend hebt?


    Uh, bijna elke dag? Meerdere keren per dag? Met of zonder vriend. Het maakt me verder ook niet uit dat m'n vriend het doet, aangezien het gewoon een normaal iets is.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    @Yrden; I know right. (fish)

    @Prongsie; Hahahaha masturbeer struggles be real.

    Ik overweeg tbh wel om wat speeltjes te kopen om te kijken of ik het voor mezelf interessanter kan maken. Ik kom bijna nooit klaar, ook niet tijdens seks dus maybe dat dat een keer wat verandering in 't spel kan brengen. Weet alleen echt niet wat ik moet kopen. :'D


    The truth is out there.

    GusWaters schreef:
    Wat ik me afvroeg: zijn er mensen onder jullie die wel eens masturberen (en hoe vaak dan?) terwijl je wel (of g)een vriend hebt?


    Ik heb een vriend, maar ik vind masturberen gewoon niks. :'D


    26 - 02 - '16

    Ik ben ook nooit klaargekomen. :'D
    En @Morty: ja, struggles. Dan lig ik wat te doen en na drie minuten denk ik "meh" en dan stop ik HAHAHAH


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Morty schreef:
    Ik overweeg tbh wel om wat speeltjes te kopen om te kijken of ik het voor mezelf interessanter kan maken. Ik kom bijna nooit klaar, ook niet tijdens seks dus maybe dat dat een keer wat verandering in 't spel kan brengen. Weet alleen echt niet wat ik moet kopen. :'D

    Errrr, ik zou een niet te grote vibrator kiezen. Want te groot is ook niet fijn. En begin niet te duur. Eentje van 10 tot 30 euro is prima om mee te beginnen. Neem eentje van minder dan 4 cm diameter en kleiner dan 20 cm.

    Yrden schreef:
    (...)
    Errrr, ik zou een niet te grote vibrator kiezen. Want te groot is ook niet fijn. En begin niet te duur. Eentje van 10 tot 30 euro is prima om mee te beginnen. Neem eentje van minder dan 4 cm diameter en kleiner dan 20 cm.


    Of eentje die je überhaupt niet er, zeg maar, in doet. Maar gewoon eentje voor op je clitoris.


    Tijd voor koffie.

    Of bedoelde je dat al? Never mind ;-;


    Tijd voor koffie.