• Klik


    Ligt het aan mij of probeert iedereen het hier constant goed te doen. Te doen alsof ze perfect zijn. Niemand is perfect, maar als iemand op Quizlet met slechte spelling komt of weinig ervaring, wordt die haast uitgelachen en is die verplicht om dit bij te leren voordat hij of zij kan worden geaccepteerd.
    En dan is er de andere helft die daadwerkelijk laten zien wie ze zijn, en worden bestraft.

    Is dit wat wij normaal noemen? Is dit waar Quizlet voor bedoeld is?

    [ bericht aangepast op 25 mei 2017 - 21:29 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 25 mei 2017 - 21:39 ]


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Ailise schreef:
    (...)
    Mij is onrecht aangedaan. Ik zal niet zwijgen. De mods en de hele crew heeft mij pijn gedaan en iedereen mag het weten ook.


    Sorry dat ik het zeg, maar je kruipt nu best wel in de slachtofferrol? Je maakt naar mij idee de Crew nu echt zwart, terwijl het ook gewoon users zijn die (in principe) het beste over hebben voor de site. Ik wil me er verder er niet teveel mee bemoeien, maar hier heb ik wel heel veel moeite mee. Je kunt misschien boos zijn, maar heel Quizlet erbij betrekken is niet de manier om het op te lossen.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Fukurodani schreef:
    (...)

    Sorry dat ik het zeg, maar je kruipt nu best wel in de slachtofferrol? Je maakt naar mij idee de Crew nu echt zwart, terwijl het ook gewoon users zijn die (in principe) het beste over hebben voor de site. Ik wil me er verder er niet teveel mee bemoeien, maar hier heb ik wel heel veel moeite mee. Je kunt misschien boos zijn, maar heel Quizlet erbij betrekken is niet de manier om het op te lossen.

    Iemand leg mij uit hoe ik het dan kan "oplossen". Ik kan er gewoon niet met mijn hoofd bij dat iemand als Qing daar kan blijven. Los van haar vriendschap met Erica en Jarne dan. Ik vertel niets anders dan de waarheid. Nou, het spijt me dat sommigen niet willen dat jullie het weten. Ik wil gewoon gehoord worden en niet verdwijnen zonder dat er ten minste bij mensen doordringt dat ik hier niet de oorzaak ben.

    Scandal schreef:
    (...)
    Het topic is verplaatst naar het modforum. Ik heb dat gedaan. Ik durf dat ook eerlijk te zeggen. Deze info hoort niet thuis op het forum, maar op het modforum waar het ook gebleven had moeten zijn. Het is ook uitermate lasterend om zoiets te posten met enkel jouw deel van het verhaal en dan zelfs nog maar delen van het verhaal. Je weet maar al te goed dat wij nooit of te nimmer hetzelfde zouden doen.

    En waarom heb ik dan nooit de andere kant van het verhaal gehoord? Waarom heeft ze überhaupt haar excuses niet aangeboden? Of moet dat pas als het escaleert?

    Ailise schreef:
    (...)
    Mij is onrecht aangedaan. Ik zal niet zwijgen. De mods en de hele crew heeft mij pijn gedaan en iedereen mag het weten ook.



    Sorry, ik kon het niet laten.

    Ik weet niet wat er in het topic stond, dus ik ga er verder ook niet over oordelen, maar dit is ook snel geëscaleerd.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    ik heb het gelezen en idk wat ik moet denken eigenlijk


    Heaven is a place that we all have

    Foreverinmyhear schreef:
    (...)
    Iemand leg mij uit hoe ik het dan kan "oplossen". Ik kan er gewoon niet met mijn hoofd bij dat iemand als Qing daar kan blijven. Los van haar vriendschap met Erica en Jarne dan. Ik vertel niets anders dan de waarheid. Nou, het spijt me dat sommigen niet willen dat jullie het weten. Ik wil gewoon gehoord worden en niet verdwijnen zonder dat er ten minste bij mensen doordringt dat ik hier niet de oorzaak ben.


    Ja, maar even. Dit is toch ook jouw conflict en je betrekt nu heel Quizlet erbij. Bovendien, om jou te kunnen helpen, zou ik ook Qing's, Erica's en Jarno's verhaal moeten horen.


    Tijd voor koffie.

    Mirinae schreef:
    (...)



    Sorry, ik kon het niet laten.

    Ik weet niet wat er in het topic stond, dus ik ga er verder ook niet over oordelen, maar dit is ook snel geëscaleerd.


    IK MOEST DAAR OOK AAN DENKEN. Ik ben blij dat ik niet de enige ben. (krul)


    Tijd voor koffie.

    Foreverinmyhear schreef:
    (...)
    Iemand leg mij uit hoe ik het dan kan "oplossen". Ik kan er gewoon niet met mijn hoofd bij dat iemand als Qing daar kan blijven. Los van haar vriendschap met Erica en Jarne dan. Ik vertel niets anders dan de waarheid. Nou, het spijt me dat sommigen niet willen dat jullie het weten. Ik wil gewoon gehoord worden en niet verdwijnen zonder dat er ten minste bij mensen doordringt dat ik hier niet de oorzaak ben.


    Misschien moet je proberen niet in de slachtofferrol te kruipen en ervoor open staan dat je misschien ergens ook een fout hebt gemaakt? Ik kan niet oordelen over wat er is gebeurd e.d. en dat ga ik ook niet doen, maar meestal zijn alle betrokkenen bij een conflict wel schuldig. Als je nu openlijk dit soort dingen gaat posten, dan stook je de boel alleen maar op en wordt het enkel erger. Je zou je hart kunnen luchten bij wat vrienden misschien. Misschien had je hen om raad kunnen vragen. Dan was het nu niet uit de hand gelopen en had het misschien toch nog fatsoenlijk opgelost kunnen worden.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    om eerlijk te zijn wil ik echt heel heel heel graag openbaar zetten wat jij allemaal naar mij hebt gestuurd (want dat zie ik nergens terug in het (nu reeds verplaatste) topic????) want dit is niet zo een heel objectieve vertelling van de wel heel interessante crewgeschiedenis anno 2017 (nerd)

    je had op zijn minst gewoon de berichten achter elkaar kunnen plaatsen zonder je toch wel ongezouten mening toe te voegen, maar ik snap dat het moeilijk is om soms volwassen te reageren op bepaalde situaties

    ik hoop dat je je nu alleszins heel machtig voelt dat je dit gedaan hebt, opgelucht? want woede opkroppen is echt heel slecht voor de gezondheid, namelijk


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Foreverinmyhear schreef:
    (...)
    En waarom heb ik dan nooit de andere kant van het verhaal gehoord? Waarom heeft ze überhaupt haar excuses niet aangeboden? Of moet dat pas als het escaleert?


    Melissa ik had serieus de bemiddelaars bericht gestuurd om dit op de juiste manier op te lossen, omdat ik het zo naar vond dat je je zo voelde en dit niet de juiste weg was en dan zet je zo'n eenzijdig topic neer waar ook ik in een slecht eenzijdig daglicht wordt gezet. Thanks. Echt geweldig. En ik maar denken dat ik op deze manier zonder shit gewoon lekker zou kunnen schrijven, lezen en covers maken.


    At the end we're all cursed

    Ik weet niet hoe dit verhaal is van andere invalshoeken (die ik graag wil horen, maar het lijkt 1 groot dagboek), maar ik wil wel graag opheldering hierover. Als het binnen de crew hier echt namelijk aan toe gaat, weet ik niet of ik vrolijk word van de manier waarop de mensen waarop ik zou moeten kunnen vertrouwen met elkaar omgaan en of ik daar wil blijven.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Delphini schreef:
    Melissa wtf dat is ook mijn privacy


    wacht wat


    Heaven is a place that we all have

    mensen ff iedereen heeft hier wat met elkaar te maken WTF


    Heaven is a place that we all have

    Standal schreef:
    Ik weet niet hoe dit verhaal is van andere invalshoeken (die ik graag wil horen, maar het lijkt 1 groot dagboek), maar ik wil wel graag opheldering hierover. Als het binnen de crew hier echt namelijk aan toe gaat, weet ik niet of ik vrolijk word van de manier waarop de mensen waarop ik zou moeten kunnen vertrouwen met elkaar omgaan en of ik daar wil blijven.


    Normaal gaat het totaal niet zo binnen de crew. Ik was hierdoor eigenlijk compleet verbaasd. Daarom had ik de bemiddelaars bericht gestuurd.


    At the end we're all cursed

    ohhhhhhh iedereen heeft andere accounts rip


    Heaven is a place that we all have