• Klik


    Ligt het aan mij of probeert iedereen het hier constant goed te doen. Te doen alsof ze perfect zijn. Niemand is perfect, maar als iemand op Quizlet met slechte spelling komt of weinig ervaring, wordt die haast uitgelachen en is die verplicht om dit bij te leren voordat hij of zij kan worden geaccepteerd.
    En dan is er de andere helft die daadwerkelijk laten zien wie ze zijn, en worden bestraft.

    Is dit wat wij normaal noemen? Is dit waar Quizlet voor bedoeld is?

    [ bericht aangepast op 25 mei 2017 - 21:29 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 25 mei 2017 - 21:39 ]


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Ik wil iedereen verzoeken om of het topic te verlaten en een bemiddelaar je frustraties/hersenspinsels te sturen, of het gesprek op vriendelijke voet voort te zetten. Indien dit niet lukt zal het topic gesloten worden.

    Daarnaast lees ik ook een aantal sneren richting de crew. Dit is niet de manier waarop zoiets wordt opgelost en als je een klacht, opmerking of wat dan ook hebt over de crew, kun je het beste contact opnemen met een bemiddelaar.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    goud schreef:
    (...)

    tja dat is het punt net

    de crew heeft geheimhoudingsplicht en wij kunnen ons niet verdedigen noch de situatie nader toelichten (: dingen die op het crewforum gebeuren of gebeurd zijn, moeten daar nu eenmaal blijven, vaag of niet vaag

    misschien is dit wel een interessant moment om even een zelfreflectie te doen:

    - hoor ik bij 'iedereen' die zich perfect voordoet?
    - bij de 'niemand' die perfect is?
    - bij die 'iemand' die slecht in spelling is of weinig ervaring heeft?
    - of hoor ik bij 'de andere helft' die bestraft wordt om wie hij/zij is?

    Hoe gegeneraliseerd voel je je nu? Of zit jij nu ook met je handen in je haar hoe het kan dat iedereen schijnheilig is en de andere helft (welke van de twee helften??) bestraft wordt (ik neem dan dus aan door de 'iedereen'?)


    Ik denk dat ik in de noemer slechte spelling hoor of bestrafte helft. Mijn spelling is alles behalve perfect en mijn mening alles behalve populair.


    26 - 02 - '16

    @Goud ik snap het niet meer haha. Maar indd belangrijk om jezelf dat (eigenlijk altijd) af te vragen.


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    goud schreef:
    (...)

    tja dat is het punt net

    de crew heeft geheimhoudingsplicht en wij kunnen ons niet verdedigen noch de situatie nader toelichten (: dingen die op het crewforum gebeuren of gebeurd zijn, moeten daar nu eenmaal blijven, vaag of niet vaag

    misschien is dit wel een interessant moment om even een zelfreflectie te doen:

    - hoor ik bij 'iedereen' die zich perfect voordoet?
    - bij de 'niemand' die perfect is?
    - bij die 'iemand' die slecht in spelling is of weinig ervaring heeft?
    - of hoor ik bij 'de andere helft' die bestraft wordt om wie hij/zij is?

    Hoe gegeneraliseerd voel je je nu? Of zit jij nu ook met je handen in je haar hoe het kan dat iedereen schijnheilig is en de andere helft (welke van de twee helften??) bestraft wordt (ik neem dan dus aan door de 'iedereen'?)


    Ik hoor bij geen van hen allen. Ik ben een user die dingen soms onhandig zegt, maar niet echt bestraft wordt. Mijn spelling is niet perfect, maar niet dramatisch. Ik heb niet echt het gevoel dat ik bestraft wordt of me 'perfect' voor doe. Ik let alleen op met wat ik zeg, maar dat is niet je 'perfect' voor doen na mijn mening.


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Klik

    [ bericht aangepast door een moderator op 25 mei 2017 - 21:39 ]


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Niet eens een melding waarom het is gesloten? Dat is gewoon laag, zelfs voor een mod.


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Ik begrijp dat je gekwetst bent, maar uitsluitend jouw perspectief laten zien in een topic en de ruzie uitlokken en aanwijzen in het forum lijkt me niet de oplossing.


    Tijd voor koffie.

    Het is niet laag. Je breekt de geheimhouding. Niet zo chill.

    - Als ze het zouden verwijderen, zou ik het nog redelijk vinden ook. Er zijn betere manieren om dit soort dingen op te lossen.

    [ bericht aangepast op 25 mei 2017 - 21:37 ]


    Tijd voor koffie.

    Edgy schreef:
    Ik begrijp dat je gekwetst bent, maar uitsluitend jouw perspectief laten zien in een topic en de ruzie uitlokken en aanwijzen in het forum lijkt me niet de oplossing.

    Mij is onrecht aangedaan. Ik zal niet zwijgen. De mods en de hele crew heeft mij pijn gedaan en iedereen mag het weten ook.


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Ailise schreef:
    (...)
    Mij is onrecht aangedaan. Ik zal niet zwijgen. De mods en de hele crew heeft mij pijn gedaan en iedereen mag het weten ook.


    Dus dan praat je het uit of bel je desnoods met elkaar. Denk je niet dat dit niet helemaal eerlijk is?


    Tijd voor koffie.

    Edgy schreef:
    (...)

    Dus dan praat je het uit of bel je desnoods met elkaar. Denk je niet dat dit niet helemaal eerlijk is?


    Wat ik uit het verhaal opmaak, is dat er wel degelijk overlegd is en geprobeerd is om dingen op te lossen.

    [ bericht aangepast op 25 mei 2017 - 21:42 ]


    26 - 02 - '16

    Melissa wtf dat is ook mijn privacy


    At the end we're all cursed

    Smyth schreef:
    (...)

    Als je haar verhaal goed leest, kan je zien dat - dat al gebeurd of in ieder geval geprobeerd is.


    Het ding is, ik heb het grondig doorgelezen. En ik kies geen kant - niet die van Qing, Erica, of wie dan ook. Dat doet er voor mij niet toe. Dit is geen conflict waar ik deel van uitmaak.

    Waar ik echter wel deel van uit maak, is Quizlet. En dit soort dingen zijn simpelweg niet proper. Het is duidelijk vanuit één perspectief geschreven en niet eerlijk verwoordt.

    Het doet mij er niet toe wat er gebeurd is. Het gaat mij erom dat dit geen goede manier is om dingen op te lossen.


    Tijd voor koffie.

    Ailise schreef:
    Niet eens een melding waarom het is gesloten? Dat is gewoon laag, zelfs voor een mod.

    Het topic is verplaatst naar het modforum. Ik heb dat gedaan. Ik durf dat ook eerlijk te zeggen. Deze info hoort niet thuis op het forum, maar op het modforum waar het ook gebleven had moeten zijn. Het is ook uitermate lasterend om zoiets te posten met enkel jouw deel van het verhaal en dan zelfs nog maar delen van het verhaal. Je weet maar al te goed dat wij nooit of te nimmer hetzelfde zouden doen.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Dit is gewoon erg, sorry.. ik vind het jammer dat dit zo gebeurd is maar dat topic steeds blijven posten gaat te ver..


    — Inner peace, it's hard to find. —