• MANHATTAN'S ELITE
    © Gadot & Sobral


    Talk away, my dears.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Rexha schreef:
    (...)

    Sorry dat ik hierop inhaak, maar had het dan niet makkelijker geweest als iedereen gewoon een lijstje gemaakt had met relaties & vriendschappen? Puur om onduidelijkheid te voorkomen die nu is ontstaan..


    Oops. Ik ben te traag op mijn mobiel. x:


    I'm your little ray of pitch black.

    Rexha schreef:
    (...)

    Sorry dat ik hierop inhaak, maar had het dan niet makkelijker geweest als iedereen gewoon een lijstje gemaakt had met relaties & vriendschappen? Puur om onduidelijkheid te voorkomen die nu is ontstaan..


    Anouk heeft haar rol laten geschreven en die relaties zijn later ontstaan. Als dat hier gepost was — was er geen onduidelijkheid ontstaan.
    Maar ik pas m'n post gewoon aan waardoor Ari niet bij dat groepje staat en that's it: probleem opgelost. (:


    Rexha schreef:
    (...)

    Sorry dat ik hierop inhaak, maar had het dan niet makkelijker geweest als iedereen gewoon een lijstje gemaakt had met relaties & vriendschappen? Puur om onduidelijkheid te voorkomen die nu is ontstaan..


    Nouja, dat hadden we toch eerst ook allemaal? Althans, ik heb dat wel gedaan. Alleen toen zijn er nog nieuwe rollen bij gekomen en is er veel via gb gesproken geloof ik.

    @Mirte; Ik wacht wel even op jou post en dan kijk ik even wat ik met Payton kan doen gezien ze wel in de post van Anouk verwerkt is.

    We kunnen trouwens alsnog allemaal even kort de relaties hier droppen?

    [ bericht aangepast op 6 juli 2017 - 20:53 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Budgen schreef:
    (...)

    Oops. Ik ben te traag op mijn mobiel. x:


    Haha doesn't matter (: Ik mis sowieso de 'oude' relatie lijstjes, dan was het allemaal duidelijker geweest.

    @Kaur, dat is ook prima, maar ik wist zelf first of all niet eens dat er nog iemand bij gekomen was..

    @Chloe, ik heb zelf ook wel een relatie lijstje gemaakt, jij ook en nog een paar anderen, maar niet iedereen en dat schept bij mij in ieder geval onduidelijkheid, die relatie lijstjes zijn gewoon.. Makkelijk om alle verhoudingen duidelijk te hebben.


    Faith is everything.

    Ik ben nog even in overleg met Anouk. Laat zo snel mogelijk iets weten!


    Update: de posts blijven zoals het is. Cash heeft niets verteld.


    Mijn excuses, ik wist niet dat ik het zo warrig had gemaakt !!! Volgens mij worden vaak relaties buiten het topic om besproken maar dat is net als in het echte leven soms een wending – iets wat voor mij het altijd leuk heeft gemaakt om te schrijven maar dat is natuurlijk niet voor iedereen leuk haha

    Daarbij snap ik ook dat het fijn is dat mensen de grondige relaties weten en I'm sorry for that girlssss hoop dat het schrijfplezier niet is afgeminderd haha


    Everything is illuminated by the light of our past.

    @Cherona; Mocht je binnenkort posten, Payton staat alleen en is al een tijdje opzoek naar Julie en Bro, dus je kunt haar wel in je post verwerken als je wilt?


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Wie weet nu wel van Cash & Lena af en wat is het verhaal er precies achter?

    Heeft Cash nog verdere relaties die van belang zijn om te weten?


    Misschien heb ik het verkeerd opgevat in de post, maar Ari had Lena enkel wat toegefluisterd toch? Niet aan de kant getrokken?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Gadot schreef:
    Misschien heb ik het verkeerd opgevat in de post, maar Ari had Lena enkel wat toegefluisterd toch? Niet aan de kant getrokken?


    Klopt!


    Gadot schreef:
    Misschien heb ik het verkeerd opgevat in de post, maar Ari had Lena enkel wat toegefluisterd toch? Niet aan de kant getrokken?


    Nou, ik dacht Ari en Lena zijn/of gaan even samen praten. Dus dan kunnen ze er alsnog wel bij staan maar niet direct bij de conversatie betrokken zijn omdat ze zeg maar samen praten? Oké, dat is de meest vage uitleg ooit sorry lol

    [ bericht aangepast op 6 juli 2017 - 22:27 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    moet ik 't nog aanpassen of is 't goed zo? c:


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    volgt totaal niet meer wat er gebeurd is


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Bathsheba schreef:
    volgt totaal niet meer wat er gebeurd is


    heeft het nooit gevolgd


    That is a perfect copy of reality.