• MANHATTAN'S ELITE
    © Gadot & Sobral


    Talk away, my dears.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    goosebumps schreef:
    MT, hallo!
    Although Cash sucks very bad, iemand die misschien een relatie met hem nog zoekt – ik zoek nog van alles van vrienden tot flirts en vijanden!

    Ik heb Harris?


    take risks

    HET SPIJT ME IK MOEST POSTEN ARI HAD ZO'N PIJN.
    notallcaps


    goosebumps schreef:
    MT, hallo!
    Although Cash sucks very bad, iemand die misschien een relatie met hem nog zoekt – ik zoek nog van alles van vrienden tot flirts en vijanden!


    Ik heb Theodore!

    Is er trouwens iemand waar ik Theodore heen kan sturen?


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    goosebumps schreef:
    MT, hallo!
    Although Cash sucks very bad, iemand die misschien een relatie met hem nog zoekt – ik zoek nog van alles van vrienden tot flirts en vijanden!


    Ik heb Ari in de aanbieding voor je. :Y)


    @Everyone, zoeken jullie nog wat?

    Ik zou ook graag nog misschien
    - een ex of een oude flirt
    - iemand die hem op zijn negatieve punten wijst en andersom maar als opbouwende kritiek
    - iemand waar hij misschien een beetje tegen op kijkt haha

    [ bericht aangepast op 5 juli 2017 - 11:08 ]


    Everything is illuminated by the light of our past.

    goosebumps schreef:
    @Everyone, zoeken jullie nog wat?

    Ik zou ook graag nog misschien
    - een ex of een oude flirt
    - iemand die hem op zijn negatieve punten wijst en andersom maar als opbouwende kritiek
    - iemand waar hij misschien een beetje tegen op kijkt haha



    Ik heb Julie voor je? (:


    Faith is everything.

    goosebumps schreef:
    @Everyone, zoeken jullie nog wat?

    Ik zou ook graag nog misschien
    - een ex of een oude flirt
    - iemand die hem op zijn negatieve punten wijst en andersom maar als opbouwende kritiek
    - iemand waar hij misschien een beetje tegen op kijkt haha



    Ik heb Mila nog voor van alles vrij, kom maar op!


    everything, in time

    Voor de mensen die bij het groepje van Aristotle staan: ik ga mijn post vanavond / morgen aanpassen. Ik wist niet dat Cash en Lena schijnbaar hebben geslapen met elkaar en daardoor zou Ari dus nooit ofte nimmer naar Lena gaan. Ik laat zo snel mogelijk weten als het is aangepast.


    Ah eh, ik ben wel al bezig met mijn post Mirte. Ik weet niet of je het heel erg gaat veranderen?


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Wie heeft nu een relatie/vriendschap met wie? Het is nu nogal.. Warrig, vind ik zelf.


    Faith is everything.

    ^ Het spijt me heel erg Cloë — ik zal zo even kijken.
    & Rexha — same here, ik wist niet dat dat was afgesproken tussen Cash & Lena, anders had ik er van te voren al rekening mee kunnen houden.


    Kaur schreef:
    Voor de mensen die bij het groepje van Aristotle staan: ik ga mijn post vanavond / morgen aanpassen. Ik wist niet dat Cash en Lena schijnbaar hebben geslapen met elkaar en daardoor zou Ari dus nooit ofte nimmer naar Lena gaan. Ik laat zo snel mogelijk weten als het is aangepast.


    Lena zou het niemand verteld hebben.

    En sorry, maar Anouk is er pas bijgekomen nadat jij dat met Ari geschreven had, dus sowieso had niemand het van te voren kunnen weten.

    [ bericht aangepast op 6 juli 2017 - 20:42 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Gadot schreef:
    (...)

    Lena zou het niemand verteld hebben.


    Cash heeft het aan Ari verteld. (; Die twee zijn beste vrienden.


    Gadot schreef:
    (...)

    Lena zou het niemand verteld hebben.

    En sorry, maar Anouk is er pas bijgekomen nadat jij dat met Ari geschreven had, dus sowieso had niemand het van te voren kunnen weten.


    Sorry dat ik hierop inhaak, maar had het dan niet makkelijker geweest als iedereen gewoon een lijstje gemaakt had met relaties & vriendschappen? Puur om onduidelijkheid te voorkomen die nu is ontstaan..


    Faith is everything.

    Ik mis de relatielijstjes van een tijdje terug best erg nu. Daar kon je nog aflezen wat de relaties onderling waren ook al was het niet je eigen personage. x:

    Sowieso ga ik zo snel mogelijk proberen te reageren maar het leven heeft even wat op mijn pad gestuurd, dus mijn excuses.
    + Ligt het aan mij of hebben enkelen hun eerste post nog niet geschreven?


    I'm your little ray of pitch black.