• MANHATTAN'S ELITE
    © Gadot & Sobral


    Talk away, my dears.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Brooke heeft nog 0 relaties so who wants? :'D


    El Diablo.

    Deymon? Hij heeft ook nog niet echt veel relaties.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Rose kan er ook nog wel wat gebruiken. ^^ Iemand die misbruik van haar maakt, maybe?


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Deymon?


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Wie wil er met Ari naar de fundraiser? Hij is een echte gentleman. ^^


    Saetre schreef:
    Wie wil er met Ari naar de fundraiser? Hij is een echte gentleman. ^^


    Ik heb Payton voor je?


    When time and life shook hands and said goodbye.

    ^ Y'all got any ideas? (:


    El Diablo.

    Ik heb sowieso nog wel relaties voor Payton die kunnen! Vooral mensen waar ze niet een hele goede band mee heeft en misschien een flirt.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Is er ook iemand die met Julie naar de fundraiser wilt gaan? Ik weet alleen nog niet wanneer ik mijn eerste post kan schrijven though..

    Voor Julie zoek ik sowieso ook nog een frenemy, and Maybe someone to flirt with.


    Faith is everything.

    @Meraki, het was eigenlijk de bedoeling dat de personages al gelijk aankwamen op het feest c:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Gadot schreef:
    @Meraki, het was eigenlijk de bedoeling dat de personages al gelijk aankwamen op het feest c:


    O ja, ik heb dit via whatsapp besproken met Sanne.. Ze wilde graag dat Fitz Mila ophaalde, dus ik ging er vanuit dat het daarom geen probleem was. :3

    Ik wilde btw ook nog zeggen (in het algemeen, niet tegen jou specifiek haha) dat ik niet zomaar voor Sanne heb bepaald dat Fitz haar een kus op de wang geeft, ook dat is met Sanne besproken. ^^


    everything, in time

    O en ik heb Mila nog voor genoeg relaties! (:


    everything, in time

    Sempre schreef:
    (...)

    Ik heb Payton voor je?


    Jaaa graag Chloë! Als je tijd hebt, mag je wel eerst schrijven. Ik zit op stage en kan vanavond pas schrijven! Ari haalt Payton gewoon netjes op ^^


    Saetre schreef:
    (...)

    Jaaa graag Chloë! Als je tijd hebt, mag je wel eerst schrijven. Ik zit op stage en kan vanavond pas schrijven! Ari haalt Payton gewoon netjes op ^^


    Haha is prima, ik heb ook vanavond pas tijd dus kijk maar even haha. Ah nice, wat een cutie. (;


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    (...)

    Haha is prima, ik heb ook vanavond pas tijd dus kijk maar even haha. Ah nice, wat een cutie. (;


    Voor Payton altijd. :Y)