• Unpopular opinions.

    Dit topic is bedoeld om onpopulaire meningen te plaatsen. Heb jij een hekel aan muziek? Vind jij sport stom? Dan is dit topic helemaal voor jou!
    Je mag je mening hieronder droppen of als je zin hebt in een discussie mag je die altijd starten!
    Het zou fijn zijn als we elkaar niet gaan aanvallen omdat iemand anders een andere mening heeft.


    Dit topic is gebaseerd op Unpopular Opinions op Reddit.




    [ bericht aangepast op 31 juli 2017 - 21:42 ]

    Kendol schreef:
    Ik kan echt genieten van hedendaagse muziek oeps.


    Eens, al ben ik het wel snel weer zat omdat het vaak plat gedraaid wordt op de radio ):


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Azriel schreef:
    (...)

    Eens, al ben ik het wel snel weer zat omdat het vaak plat gedraaid wordt op de radio ):


    Inderdaad! Maar like ik voel me echt snel offended als mensen zeggen dat hedendaagse muziek niet leuk is of zo.


    Heaven is a place that we all have

    Eledhel schreef:
    (...)
    T is niet aanvallend bedoeld. Ik vind schaken nog steeds geen sport, zal ik ook nooit gaan vinden. Maar dit is ook het unpopular opinions topic, leuk om de tegenstelling te zien dat jij mijn mening "raar" vind en ik die van jou.

    @tubbietoost: omg. Subway = life

    Ik vind je mening niet raar hoor. Ik reageerde eerst op een reactie/denkwijze die ik raar vond en naarmate het gesprek volgde was ik benieuwd naar het waarom.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Voor praktisch elk reality of cooking tv-show:

    Australische versie > Amerikaanse versie


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Cranston schreef:
    Voor praktisch elk reality of cooking tv-show:

    Australische versie > Amerikaanse versie


    Liefde voor Masterchef Australia.


    Webster schreef:
    (...)

    Liefde voor Masterchef Australia.


    Voor alles tho haha. Bij dingen met geldprijzen is bij de Amerikaanse variant het bedrag vaak iets van 1 miljoen, terwijl dit in Australië 250.000 is. Nog steeds veel, maar het zegt behoorlijk wat haha.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Cranston schreef:
    (...)

    Voor alles tho haha. Bij dingen met geldprijzen is bij de Amerikaanse variant het bedrag vaak iets van 1 miljoen, terwijl dit in Australië 250.000 is. Nog steeds veel, maar het zegt behoorlijk wat haha.


    Plus alle participanten vinden elkaar aardig en leuk in de Australische versies, ze gunnen elkaar echt dingen. Bij de Amerikaanse Masterchef heb ik bijvoorbeeld nog maar één personage gezien dat aardig was tegen anderen en bijvoorbeeld boter gaf aan iemand die dat was vergeten te pakken.


    Webster schreef:
    (...)

    Plus alle participanten vinden elkaar aardig en leuk in de Australische versies, ze gunnen elkaar echt dingen. Bij de Amerikaanse Masterchef heb ik bijvoorbeeld nog maar één personage gezien dat aardig was tegen anderen en bijvoorbeeld boter gaf aan iemand die dat was vergeten te pakken.


    Bij zo'n programma wat ik recentelijk zag, ook een Amerikaans iets, saboteerden ze elkaar zo'n beetje. Redneck Island heette het, geloof ik.


    26 - 02 - '16

    Webster schreef:
    (...)

    Plus alle participanten vinden elkaar aardig en leuk in de Australische versies, ze gunnen elkaar echt dingen. Bij de Amerikaanse Masterchef heb ik bijvoorbeeld nog maar één personage gezien dat aardig was tegen anderen en bijvoorbeeld boter gaf aan iemand die dat was vergeten te pakken.


    Yap, dat ook. Met The Great Australian Bake Off helpen ze elkaar ook vrijwel altijd. Als persoon A bv al klaar is en B is in tijd nood, dan helpt A B. Ik denk dat dit soort aardigheid vast ook wel voor zal komen in de Amerikaanse versies (want gewoon weg niet iedereen kan kut zijn), maar dit laten ze niet zien en dat is waarschijnlijk afgestemd op het publiek dat er naar kijkt, en dat zegt ook heel wat haha. Ik weet nog dat ik behoorlijk verbaasd was dat ik vrijwel geen drama zag toen ik voor het eerst Australia's Next Top Model keek, maar bij de Amerikaanse variant bestaat elke aflevering voor zo'n vijftig procent aan drama.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Cranston schreef:
    (...)

    Yap, dat ook. Met The Great Australian Bake Off helpen ze elkaar ook vrijwel altijd. Als persoon A bv al klaar is en B is in tijd nood, dan helpt A B. Ik denk dat dit soort aardigheid vast ook wel voor zal komen in de Amerikaanse versies (want gewoon weg niet iedereen kan kut zijn), maar dit laten ze niet zien en dat is waarschijnlijk afgestemd op het publiek dat er naar kijkt, en dat zegt ook heel wat haha. Ik weet nog dat ik behoorlijk verbaasd was dat ik vrijwel geen drama zag toen ik voor het eerst Australia's Next Top Model keek, maar bij de Amerikaanse variant bestaat elke aflevering voor zo'n vijftig procent aan drama.


    Ja, precies — het publiek heeft daar zo'n grote invloed op. Maar van de Amerikaanse versies word ik soms echt sad, die mensen zijn zo verdrietig (al laten ze wel alle drama beelden zien et cetera). Daar staan vrouwen ook gewoon op hakken van 10CM te koken, haha.


    Rai schreef:
    - Misschien een late unpopulair upinion sinds de rage al een beetje is overgewaaid, maar ik vind Harley Quinn echt één van de zwakste personages uit de tv geschiedenis en snap niet waarom iedereen haar zo geweldig vindt. (Heb wel alleen de film gezien, sorry als ze in de comics misschien een beter personage is.)

    - Ik vind roze (in sommige tinten) best een mooie kleur en totaal niet tuttig.


    Ze is geweldig in de comics, helaas was Suicide Squad een ramp. De hele film was een ramp. Ik vond haar daar ook niet echt leuk. Alle diepgang was er uit.
    Ik hoop dat ze ooit eens goed voor zal komen in een echte kaskraker, want dan is ze geweldig.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Even voor de duidelijkheid ik vond Pewdiepie echt geweldig maar nu niet meer.


    Unpopular Opinion: Ik vind niet dat Pewdiepie het verdient zoveel aandacht en subs te krijgen want de laatste maanden schreeuwt hij gewoon om aandacht.

    Webster schreef:
    (...)

    Liefde voor Masterchef Australia.


    Oh ja, absoluut. En Masterchef New Zealand was ook geweldig, helaas gecanceld :c


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Ik weet niet of 't unpopular of popular is, maar ik vind hedendaagse popbands à la The Chainsmokers drie keer niets. Ik kan die één keer beluisteren, maar meer ook niet. Plus, als je er één beluistert heb je ze ook wel allemaal gehoord.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    MrGrey schreef:
    Even voor de duidelijkheid ik vond Pewdiepie echt geweldig maar nu niet meer.


    Unpopular Opinion: Ik vind niet dat Pewdiepie het verdient zoveel aandacht en subs te krijgen want de laatste maanden schreeuwt hij gewoon om aandacht.


    Uhu. Die hele hype rond dat hij z'n YouTube account zou verwijderen heeft het respect wat ik voor hem had naar een absoluut nulpunt gebracht.


    26 - 02 - '16