• H E T      O F F I C I Ë L E      P R A A T T O P I C.

    Hier kan je praten over zaken zoals wie je (vreemdgaande) man is, wat voor geheim je personage zo sterk probeert te verbergen en welke evenementen in de RPG voor kunnen komen.
    Stuur me een bericht als je een verbintenis wilt, een geheim of roddel in wilt sturen. Misschien heeft jouw personage wel iets geflikt wat iedereen moet weten? Dan zal ik dat anoniem in het topic plaatsen. Niets is te gek, dus stuur alles wat je je maar kunt bedenken in.
    (Ik had ook een idee dat als de RPG eenmaal loopt een random iemand een PB krijgt met daarin een bepaalde opdracht. Dit valt natuurlijk allemaal te discussiëren! Als jullie dit liever niet willen, zal ik het weglaten.)

    Voor degenen die de hele Desperate Housewives serie al hebben gezien: plaats dingen die als spoiler opgevat kunnen worden alsjeblieft onder het spoiler – knopje. Better safe than sorry, ladies.

    R E L A T I E S
    ——Indiana Hazel Allen • 4347, 5 jr
    ——Evangelina Sánchez x Daniel & Charlie Hamilton • 4349, 8 jr
    ——Douglas Bailey x Skyler Bailey • 4350, 1 jr
    ——Grey Clark x Eleonora Travers • 4351, 4 jr
    ——Jem Crawford x Elea Crawford–Hull • 4352, 1 mnd
    ——Piper Steffanina • 4353, 3 jr
    ——Alexander Garcia • 4354, 9,5 jr
    ——Caroline Vasquez • 4354, 4 jr
    ——Josué Diaz • 4354, nvt
    ——John Reyes x Amara Johnson • 4355, 6 jr
    ——Ben Whithead • 4356, 3 jr
    ——Isaac Kowalski • 4358, ??
    ——Byron Vazquez • 4362, 5 jr
    ——Dmitri Weston • 4360, ??

    OPEN:
    4346, 4348

    L I N K S
    ——SPEELTOPIC
    ——ROLLENTOPIC

    Desperate Housewives Wikipedia;
    Wisteria Lane huizen;
    Meer informatie over Wisteria Lane.

    [ bericht aangepast op 30 aug 2017 - 16:14 ]


    [ heaven knows ]

    Mt


    Aan niets denken is ook denken.

    MT


    El Diablo.

    Hiya


    Bowties were never Cooler

    MT.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    MT


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Ik had iets nuttigs willen neerzetten hier, maar helaas, je moet het hiermee doen. ;D


    I'm your little ray of pitch black.

    Boem


    16 - 09 - '17

    MT.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Mt c:


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Mt


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    SebastianVerlac schreef:

    Door zijn achtergrond kan West de echte achternaam van hem goed kennen, gezien de onderwereld de dienst uitmaakte waar West is opgegroeid. Ook zal West erg argwanend tegenover hem zijn door zijn baan. Hij is namelijk opgegroeid met het idee dat wetshandhavers niets goeds in de zin hebben met mensen zoals hij, uit buurten zoals die van hem, of ze nu de wet hebben gebroken of niet. Ik weet niet hoe Byron hiermee om zal gaan.


    Sorry, ik had je post helemaal over het hoofd gezien!
    Iig, ik denk dat West alleen zijn echte achternaam zou kunnen weten als West Byron ook echt eens gezien heeft toen hij in nog in de onderwereld werkte, en dat is al vele jaren geleden, daarbij heeft Byron maar één iemand in vertrouwen genomen daarin. West kan wel zijn echte naam weten, van gehoord hebben, maar niet weten dat Byron het is.
    Dat is misschien wel een goede reden dat ze elkaar vermijden. West die Byron niet vertrouwt, omdat Byron een politieagent is, wat Byron weer triggert om negatief naar West toe te reageren.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Magnus schreef:
    (...)

    Sorry, ik had je post helemaal over het hoofd gezien!
    Iig, ik denk dat West alleen zijn echte achternaam zou kunnen weten als West Byron ook echt eens gezien heeft toen hij in nog in de onderwereld werkte, en dat is al vele jaren geleden, daarbij heeft Byron maar één iemand in vertrouwen genomen daarin. West kan wel zijn echte naam weten, van gehoord hebben, maar niet weten dat Byron het is.
    Dat is misschien wel een goede reden dat ze elkaar vermijden. West die Byron niet vertrouwt, omdat Byron een politieagent is, wat Byron weer triggert om negatief naar West toe te reageren.


    West zal Byron waarschijnlijk niet kennen, maar als zijn familie groot is in de onderwereld, zoals ik las in je beschrijving, zal hij de familienaam wel kennen. West weet dan alleen dat je daarcan wrg moet blijven en ze te vriend moet houden. De naam zal hem doen huiveren, maar zolang Byron zijn gekozen naam gebruikt, weet West van niets. Zijn geschiedenis is namelijk niet iets wat hij graag deelt.
    Dat van de agent en het vermijden vind ik prima. Maar misschien dat ze van tijd tot tijd ook juist met elkaar moeten omgaan door de honden, wat voor spanningen en drama kan zorgen


    Bowties were never Cooler

    HOI SUBURBIANS,

    nu ik eindelijk weer terug ben, zal ik weer van alles gaan updaten en het eerste is de huislijst geworden. Wil iedereen even in het begintopic kijken of het correct is en bij de personages waar een vraagteken staat, beantwoorden hoelang ze er al wonen en welk nummer ze wonen. Alvast bedankt. (:
    Ik ben ook bezig met relaties beschrijven voor Dmitri en Evangelina dus mochten jullie ideeën hebben, graag! (Het kan zijn dat ik je een apart GB bericht zal sturen hierover. Mocht je geen relatie willen, zeg het dan maar, want dan zal ik het weg halen.)
    Dit waren mijn ideeën:


    EVANGELINA

    ENEMY——
          ex (best) friends, frenemies, the person who hit (and killed) her little kid.
    FRIENDSHIP——
          best friends since childhood/middle school/high school, exes who are now friends, untfaithful friends (always spilling each others secrets/envious of each other), friends by association, protective older friend, co workers.
    ROMANCE——
          married (Daniël), first kiss, unrequited love (one sided crush).


    DMITRI
    ENEMY——
          flirtatious enemies or a pair of enemies where one secretly likes the other.
    FRIENDSHIP——
          unlikely friends (two opposite personalities getting along), friends by association, friends who used to be enemies, party friends (conversation doesn't go deeper than drinking and probably watching strippers), co workers.
    ROMANCE——
          one night stand, friends with benefits, toxic relationship (they're not good for each other in any way).
    FAMILY——
          half siblings or half siblings who aren't aware they share a parent or cousins (if that's more likely).


    [ heaven knows ]

    Ik heb West


    Bowties were never Cooler

    Ben woont op nummer 4356

    Oh nvm die is inmiddels wel al bezet (ik dacht dat ik dit al eerder had gemeld, maar blijkbaar niet)

    [ bericht aangepast op 19 aug 2017 - 15:25 ]


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.