• H E T      O F F I C I Ë L E      P R A A T T O P I C.

    Hier kan je praten over zaken zoals wie je (vreemdgaande) man is, wat voor geheim je personage zo sterk probeert te verbergen en welke evenementen in de RPG voor kunnen komen.
    Stuur me een bericht als je een verbintenis wilt, een geheim of roddel in wilt sturen. Misschien heeft jouw personage wel iets geflikt wat iedereen moet weten? Dan zal ik dat anoniem in het topic plaatsen. Niets is te gek, dus stuur alles wat je je maar kunt bedenken in.
    (Ik had ook een idee dat als de RPG eenmaal loopt een random iemand een PB krijgt met daarin een bepaalde opdracht. Dit valt natuurlijk allemaal te discussiëren! Als jullie dit liever niet willen, zal ik het weglaten.)

    Voor degenen die de hele Desperate Housewives serie al hebben gezien: plaats dingen die als spoiler opgevat kunnen worden alsjeblieft onder het spoiler – knopje. Better safe than sorry, ladies.

    R E L A T I E S
    ——Indiana Hazel Allen • 4347, 5 jr
    ——Evangelina Sánchez x Daniel & Charlie Hamilton • 4349, 8 jr
    ——Douglas Bailey x Skyler Bailey • 4350, 1 jr
    ——Grey Clark x Eleonora Travers • 4351, 4 jr
    ——Jem Crawford x Elea Crawford–Hull • 4352, 1 mnd
    ——Piper Steffanina • 4353, 3 jr
    ——Alexander Garcia • 4354, 9,5 jr
    ——Caroline Vasquez • 4354, 4 jr
    ——Josué Diaz • 4354, nvt
    ——John Reyes x Amara Johnson • 4355, 6 jr
    ——Ben Whithead • 4356, 3 jr
    ——Isaac Kowalski • 4358, ??
    ——Byron Vazquez • 4362, 5 jr
    ——Dmitri Weston • 4360, ??

    OPEN:
    4346, 4348

    L I N K S
    ——SPEELTOPIC
    ——ROLLENTOPIC

    Desperate Housewives Wikipedia;
    Wisteria Lane huizen;
    Meer informatie over Wisteria Lane.

    [ bericht aangepast op 30 aug 2017 - 16:14 ]


    [ heaven knows ]

    Indy en West zijn nog altijd vrij


    Bowties were never Cooler

    Ehm iemand moet de eerste post maken. Maar Caro was volgens mij nog aan het wachten op Alexander of niet? Anders post ik wel met Caroline...


    Aan niets denken is ook denken.

    Hyunju schreef:
    Ik moet zoiezo nog posten, maar lukt nog niet. Het weekend ook niet.

    + Dat van mij is Alexander.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik wacht dus even rustig af.


    Aan niets denken is ook denken.

    Uuuuch. Ik moet hiervoor ook nog schrijven. Geen zin. :S


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Berichtjes sturen?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik wacht af.


    Aan niets denken is ook denken.

    Sorry jongens, ik denk niet dat er nog wat van deze RPG gemaakt kan worden. Tenzij er gegadigden zijn die hiermee door zouden willen, maar dan zou er een nieuwe groep users bij moeten komen.


    [ heaven knows ]

    Ik zou echt héél graag hiermee door willen gaan, maar elke keer komt er weer wat tussen en ik zou het jammer vinden als het stopt.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    ik wil nog verder, maar als het enthousiasme weg is, dan is het moeilijk op dit terug op te pikken ;/


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik heb hier helaas geen inspiratie en motivatie meer voor.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Hopps schreef:
    Ik heb hier helaas geen inspiratie en motivatie meer voor.

    Dat begrijp ik volledig, en daar zal ik je dan ook niet op aankijken. Persoonlijk heb ik de laatste tijd ook geen motivatie ofwel inspiratie hiervoor gehad, dus het doet me alsnog goed om te zien dat er wel enkele users zijn die het een leuke RPG hebben gevonden.

    Tegen die users wil ik dan ook zeggen dat ik hoogstwaarschijnlijk geen vernieuwde RPG van Suburbia zal openen, maar mocht iemand het over willen nemen of met een ORPG verder willen gaan, houd ik je niet tegen! Als het een RPG is, stuur dan wel even een berichtje.
    Verder vind ik het fijn jullie allemaal d.m.v. deze RPG te hebben leren kennen. :Y)


    [ heaven knows ]

    Whatever


    Aan niets denken is ook denken.

    Wtf 😂😂

    @ charmaine; same 💁‍♀️


    Don't walk. Run, you sheep, run.