• H E T      O F F I C I Ë L E      P R A A T T O P I C.

    Hier kan je praten over zaken zoals wie je (vreemdgaande) man is, wat voor geheim je personage zo sterk probeert te verbergen en welke evenementen in de RPG voor kunnen komen.
    Stuur me een bericht als je een verbintenis wilt, een geheim of roddel in wilt sturen. Misschien heeft jouw personage wel iets geflikt wat iedereen moet weten? Dan zal ik dat anoniem in het topic plaatsen. Niets is te gek, dus stuur alles wat je je maar kunt bedenken in.
    (Ik had ook een idee dat als de RPG eenmaal loopt een random iemand een PB krijgt met daarin een bepaalde opdracht. Dit valt natuurlijk allemaal te discussiëren! Als jullie dit liever niet willen, zal ik het weglaten.)

    Voor degenen die de hele Desperate Housewives serie al hebben gezien: plaats dingen die als spoiler opgevat kunnen worden alsjeblieft onder het spoiler – knopje. Better safe than sorry, ladies.

    R E L A T I E S
    ——Indiana Hazel Allen • 4347, 5 jr
    ——Evangelina Sánchez x Daniel & Charlie Hamilton • 4349, 8 jr
    ——Douglas Bailey x Skyler Bailey • 4350, 1 jr
    ——Grey Clark x Eleonora Travers • 4351, 4 jr
    ——Jem Crawford x Elea Crawford–Hull • 4352, 1 mnd
    ——Piper Steffanina • 4353, 3 jr
    ——Alexander Garcia • 4354, 9,5 jr
    ——Caroline Vasquez • 4354, 4 jr
    ——Josué Diaz • 4354, nvt
    ——John Reyes x Amara Johnson • 4355, 6 jr
    ——Ben Whithead • 4356, 3 jr
    ——Isaac Kowalski • 4358, ??
    ——Byron Vazquez • 4362, 5 jr
    ——Dmitri Weston • 4360, ??

    OPEN:
    4346, 4348

    L I N K S
    ——SPEELTOPIC
    ——ROLLENTOPIC

    Desperate Housewives Wikipedia;
    Wisteria Lane huizen;
    Meer informatie over Wisteria Lane.

    [ bericht aangepast op 30 aug 2017 - 16:14 ]


    [ heaven knows ]

    @Charmaine, ik heb Piper?


    16 - 09 - '17

    SebastianVerlac schreef:
    Ik heb West

    Graag! Voor West heb ik dit al:
    Evangelina is iemand die iedereen hetzelfde zal behandelen—— of je nu arm, rijk, zwart, aziaat of blank bent. Iedereen is gelijk, en dat is hetzelfde met Douglas. Elke keer wanneer ze hem tegenkomt, zal ze hem met een glimlach begroeten en wanneer hij in de bakkerij komt om iets te halen, zal ze hem graag helpen. Zo nu en dan wilt ze hem weleens wat gratis meegeven om daarna te grappen dat hij het niet door moet vertellen, omdat de andere buren nog jaloers zullen worden. Niet omdat ze een klein gedeelte van zijn thuissituatie weet en medelijden met hem heeft, nee, maar omdat ze van nature behulpzaam is en graag vriendelijk is naar de medemens.
          Verder weet ze niet wat ze van hem moet denken, hij maakt haar enigszins nieuwsgierig, maar ze zal nooit gaan dwingen voor informatie of zich erin bemoeien. Al zal ze hem wel willen helpen mocht hij haar om advies vragen. Alleen vanwege de verborgen kant van Douglas vraagt ze zich wel af of ze vrienden zijn of gewoon goede buren.


    GreenIight schreef:
    Ben woont op nummer 4356

    Oh nvm die is inmiddels wel al bezet (ik dacht dat ik dit al eerder had gemeld, maar blijkbaar niet)

    O, sorry! Ja, dat heb ik dan niet gezien. Waar heb je het neergezet? Zou je in je rol ook gelijk willen neerzetten hoelang hij er al woont? Heb 't al!

    FinnBalor schreef:
    @Charmaine, ik heb Piper?

    Jaaa, is goed. Staat er iets tussen wat je aanspreekt? (:

    [ bericht aangepast op 19 aug 2017 - 16:28 ]


    [ heaven knows ]

    Charmaine schreef:
    (...)
    O, sorry! Ja, dat heb ik dan niet gezien. Waar heb je het neergezet?


    Ehmm volgens mij heb ik het ergens op het vorige topic gevraagd/ gezegd, maar ik denk dat je er toen overheen hebt gelezen ;3.


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    GreenIight schreef:
    (...)
    Ehmm volgens mij heb ik het ergens op het vorige topic gevraagd/ gezegd, maar ik denk dat je er toen overheen hebt gelezen ;3.

    Nee, maar na anderhalve week niet thuis te zijn geweest, ben ik zoiets weer vergeten met dat goudvissengeheugen van mij. Maar goed dat je er wat van hebt gezegd, ik heb het ook direct veranderd.


    [ heaven knows ]

    Charmaine schreef:
    (...)
    Nee, maar na anderhalve week niet thuis te zijn geweest, ben ik zoiets weer vergeten met dat goudvissengeheugen van mij. Maar goed dat je er wat van hebt gezegd, ik heb het ook direct veranderd.


    Oh nee geeft niet, things happen, maar mooi dat het nu goed is. ;3


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    @Charmaine,

    Ik heb zowel Greyson als Joey vor hen beide! ^^

    En wat Joey betreft is hij nog niet echt officieel in de wijk maar zal in de loop van de rpg bij Byron mogen intrekken ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    @charmaine

    Prima!


    Bowties were never Cooler

    Vaiana schreef:
    @Charmaine,
    Ik heb zowel Greyson als Joey vor hen beide! ^^

    En wat Joey betreft is hij nog niet echt officieel in de wijk maar zal in de loop van de rpg bij Byron mogen intrekken ^^

    Voor Joey ben ik nog bezig (goed trouwens dat hij bij Byron gaat wonen, het liefst wel asap omdat het nu eenmaal over Wisteria Lane gaat) maar voor Greyson heb ik dit:
    Net zoals de meeste buren krijgt Greyson (en Eleanora) zo nu en dan bezoek van Evangelina terwijl ze iets bij zich heeft, simpelweg als aardigheidje. Aangezien ze een oppervlakkig deel weet over zijn gezondheid, die ter sprake kwam in één van hun etentjes, besloot de Spaanse vaker wat gezonder voedsel of drinken te maken om dit langs te brengen bij haar buurtjes. (Dit kan altijd nog veranderd worden, ik weet niet of je het hiermee eens zal zijn.)
    Het enige waar zij onzeker over zal zijn, is het feit dat haar man met bijna alle buren beste vrienden schijnt te zijn. Hetgeen wat er steekt, is dat hij niet meer met haar overweg zal kunnen dus wanneer Daniel bij Greyson en Eleanora is, komt zij de laatste tijd soms niet meer mee. Wanneer zij daar alleen is, kan ze het beter aan dan als Daniel mee is.

    @SebastianVerlac: Ah, mooi zo! Dan zal ik het zo bij haar relaties zetten.
    Heb je misschien een idee voor Dmitri en Douglas - relatie?


    [ heaven knows ]

    Ik ga morgen posten als ik het onthoud.


    Aan niets denken is ook denken.

    Capodistria > Mamilapinatapai


    I just caught the wave in your eyes

    Charmaine schreef:
    (...)
    Voor Joey ben ik nog bezig (goed trouwens dat hij bij Byron gaat wonen, het liefst wel asap omdat het nu eenmaal over Wisteria Lane gaat) maar voor Greyson heb ik dit:
    Net zoals de meeste buren krijgt Greyson (en Eleanora) zo nu en dan bezoek van Evangelina terwijl ze iets bij zich heeft, simpelweg als aardigheidje. Aangezien ze een oppervlakkig deel weet over zijn gezondheid, die ter sprake kwam in één van hun etentjes, besloot de Spaanse vaker wat gezonder voedsel of drinken te maken om dit langs te brengen bij haar buurtjes. (Dit kan altijd nog veranderd worden, ik weet niet of je het hiermee eens zal zijn.)
    Het enige waar zij onzeker over zal zijn, is het feit dat haar man met bijna alle buren beste vrienden schijnt te zijn. Hetgeen wat er steekt, is dat hij niet meer met haar overweg zal kunnen dus wanneer Daniel bij Greyson en Eleanora is, komt zij de laatste tijd soms niet meer mee. Wanneer zij daar alleen is, kan ze het beter aan dan als Daniel mee is.

    @SebastianVerlac: Ah, mooi zo! Dan zal ik het zo bij haar relaties zetten.
    Heb je misschien een idee voor Dmitri en Douglas - relatie?


    komt in orde! ^^ en I like that! c: Joey zal haar ook wel mogen gezien hij vaak over de vloer komt voor Charlie -al is dit nu wat geminderd doordat Daniel hem ooit betrapt had op stalken-

    en voor Dmitri denk ik dat Grey niet zo'n goede band zou hebben, maar misschien kunnen we wel wat interessants tussen Joey en Dmitri doen? ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Charmaine schreef:
    (...)
    Voor Joey ben ik nog bezig (goed trouwens dat hij bij Byron gaat wonen, het liefst wel asap omdat het nu eenmaal over Wisteria Lane gaat) maar voor Greyson heb ik dit:
    Net zoals de meeste buren krijgt Greyson (en Eleanora) zo nu en dan bezoek van Evangelina terwijl ze iets bij zich heeft, simpelweg als aardigheidje. Aangezien ze een oppervlakkig deel weet over zijn gezondheid, die ter sprake kwam in één van hun etentjes, besloot de Spaanse vaker wat gezonder voedsel of drinken te maken om dit langs te brengen bij haar buurtjes. (Dit kan altijd nog veranderd worden, ik weet niet of je het hiermee eens zal zijn.)
    Het enige waar zij onzeker over zal zijn, is het feit dat haar man met bijna alle buren beste vrienden schijnt te zijn. Hetgeen wat er steekt, is dat hij niet meer met haar overweg zal kunnen dus wanneer Daniel bij Greyson en Eleanora is, komt zij de laatste tijd soms niet meer mee. Wanneer zij daar alleen is, kan ze het beter aan dan als Daniel mee is.

    @SebastianVerlac: Ah, mooi zo! Dan zal ik het zo bij haar relaties zetten.
    Heb je misschien een idee voor Dmitri en Douglas - relatie?


    Niet echt, al is hij de enige man die mogelijk enige interesse heeft in andere mannen


    Bowties were never Cooler

    SebastianVerlac schreef:
    (...)

    West zal Byron waarschijnlijk niet kennen, maar als zijn familie groot is in de onderwereld, zoals ik las in je beschrijving, zal hij de familienaam wel kennen. West weet dan alleen dat je daarcan wrg moet blijven en ze te vriend moet houden. De naam zal hem doen huiveren, maar zolang Byron zijn gekozen naam gebruikt, weet West van niets. Zijn geschiedenis is namelijk niet iets wat hij graag deelt.
    Dat van de agent en het vermijden vind ik prima. Maar misschien dat ze van tijd tot tijd ook juist met elkaar moeten omgaan door de honden, wat voor spanningen en drama kan zorgen


    Ah ja, zo. Inderdaad, je hebt gelijk. ^
    Hahaha, drama klinkt altijd goed. En inderdaad, voor check ups etc. Is goed.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Perfect (:


    Bowties were never Cooler

    Vaiana schreef:
    (...)
    komt in orde! ^^ en I like that! c: Joey zal haar ook wel mogen gezien hij vaak over de vloer komt voor Charlie -al is dit nu wat geminderd doordat Daniel hem ooit betrapt had op stalken-

    en voor Dmitri denk ik dat Grey niet zo'n goede band zou hebben, maar misschien kunnen we wel wat interessants tussen Joey en Dmitri doen? ^^

    Had Daniel hem ooit betrapt op stalken? O, wow. Is dat ergens neergeschreven? Want ik denk wel dat hij het dan aan Evangelina had verteld en zij zou er meer op gaan letten en/of niet eens meer willen dat Charlie met hem omging. Ha, dit veranderd de hele zaak direct.

    Oké, dus Dmitri en Greyson vijanden. Got it.
    Had je een bepaald idee voor hun relatie (vanwege die ^^) of maakt het verder niet uit?


    [ heaven knows ]