• H E T      O F F I C I Ë L E      P R A A T T O P I C.

    Hier kan je praten over zaken zoals wie je (vreemdgaande) man is, wat voor geheim je personage zo sterk probeert te verbergen en welke evenementen in de RPG voor kunnen komen.
    Stuur me een bericht als je een verbintenis wilt, een geheim of roddel in wilt sturen. Misschien heeft jouw personage wel iets geflikt wat iedereen moet weten? Dan zal ik dat anoniem in het topic plaatsen. Niets is te gek, dus stuur alles wat je je maar kunt bedenken in.
    (Ik had ook een idee dat als de RPG eenmaal loopt een random iemand een PB krijgt met daarin een bepaalde opdracht. Dit valt natuurlijk allemaal te discussiëren! Als jullie dit liever niet willen, zal ik het weglaten.)

    Voor degenen die de hele Desperate Housewives serie al hebben gezien: plaats dingen die als spoiler opgevat kunnen worden alsjeblieft onder het spoiler – knopje. Better safe than sorry, ladies.

    R E L A T I E S
    ——Indiana Hazel Allen • 4347, 5 jr
    ——Evangelina Sánchez x Daniel & Charlie Hamilton • 4349, 8 jr
    ——Douglas Bailey x Skyler Bailey • 4350, 1 jr
    ——Grey Clark x Eleonora Travers • 4351, 4 jr
    ——Jem Crawford x Elea Crawford–Hull • 4352, 1 mnd
    ——Piper Steffanina • 4353, 3 jr
    ——Alexander Garcia • 4354, 9,5 jr
    ——Caroline Vasquez • 4354, 4 jr
    ——Josué Diaz • 4354, nvt
    ——John Reyes x Amara Johnson • 4355, 6 jr
    ——Ben Whithead • 4356, 3 jr
    ——Isaac Kowalski • 4358, ??
    ——Byron Vazquez • 4362, 5 jr
    ——Dmitri Weston • 4360, ??

    OPEN:
    4346, 4348

    L I N K S
    ——SPEELTOPIC
    ——ROLLENTOPIC

    Desperate Housewives Wikipedia;
    Wisteria Lane huizen;
    Meer informatie over Wisteria Lane.

    [ bericht aangepast op 30 aug 2017 - 16:14 ]


    [ heaven knows ]

    @ Micaela: Is dat die jurk die ze aanheeft op de foto?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ja, dat klopt :3


    Aan niets denken is ook denken.

    Micaela schreef:
    Ja, dat klopt :3

    Oke, dan weet ik precies wat hij zou zeggen ;3. Tum tum tuum. Je weet het antwoord vanavond ^^


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Baepsae schreef:
    (...)
    Oke, dan weet ik precies wat hij zou zeggen ;3. Tum tum tuum. Je weet het antwoord vanavond ^^


    Haha je maakt me nieuwsgierig


    Aan niets denken is ook denken.

    Er waren, behalve Daniel, geen mensen die Evangelina op welke mogelijke manier ook hadden aangesproken, toch? Dan ga ik nu schrijven.
    Ik ben wel op mobiel dus opmaak zal later komen. :'D


    [ heaven knows ]

    Indiana is af, als ze goed is


    Bowties were never Cooler

    SebastianVerlac schreef:
    Indiana is af, als ze goed is

    Ze is goedgekeurd. Heb je mijn berichtje nog gelezen?

    Verder heb ik twee vraagjes voor alle users hier:
    1) Zou het handig zijn naar het buurtfeest te skippen nu? Anders blijven we te lang hangen namelijk, maar ik weet niet of mensen ergens middenin zitten. Dan wacht ik gewoon even.
    2) Is er iemand die Dmitri kan tegenkomen? Ik wil met hem schrijven maar ik weet niets.


    [ heaven knows ]

    Ik ben voor skippen naar het buurtfeest, maar iedereen wel zijn of haar gesprek laten afronden. Mensen komen toch op verschillende tijden bij dat feest, dus dat moet kunnen.


    Aan niets denken is ook denken.

    Charmaine schreef:
    (...)
    Ze is goedgekeurd. Heb je mijn berichtje nog gelezen?

    Verder heb ik twee vraagjes voor alle users hier:
    1) Zou het handig zijn naar het buurtfeest te skippen nu? Anders blijven we te lang hangen namelijk, maar ik weet niet of mensen ergens middenin zitten. Dan wacht ik gewoon even.
    2) Is er iemand die Dmitri kan tegenkomen? Ik wil met hem schrijven maar ik weet niets.


    Gelezen en gereageerd (:

    Skippen vind ik helemaal prima en Indi kan Dmitri wel tegenkomen. Ik weet alleen niet hoe ze tegenover elkaar staan

    Ik zoek trouwens ook nog van alles voor Indi. Ze woont nu 5 jaar in Westeria en is overdag veel thuis.

    [ bericht aangepast op 30 aug 2017 - 17:10 ]


    Bowties were never Cooler

    Charmaine schreef:
    (...)
    Ze is goedgekeurd. Heb je mijn berichtje nog gelezen?

    Verder heb ik twee vraagjes voor alle users hier:
    1) Zou het handig zijn naar het buurtfeest te skippen nu? Anders blijven we te lang hangen namelijk, maar ik weet niet of mensen ergens middenin zitten. Dan wacht ik gewoon even.
    2) Is er iemand die Dmitri kan tegenkomen? Ik wil met hem schrijven maar ik weet niets.


    Ik vind het skippen goed.

    Oh ja, FinnBalor > Devitt

    [ bericht aangepast op 31 aug 2017 - 16:52 ]


    16 - 09 - '17

    Bbang --> Baepsae


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    SebastianVerlac schreef:
    (...)

    Gelezen en gereageerd (:

    Skippen vind ik helemaal prima en Indi kan Dmitri wel tegenkomen. Ik weet alleen niet hoe ze tegenover elkaar staan

    Ik zoek trouwens ook nog van alles voor Indi. Ze woont nu 5 jaar in Westeria en is overdag veel thuis.

    Staat hier iets bij wat je erbij vindt passen tussen Dmitri/Indi?

    DMITRI
    ENEMY——
    flirtatious enemies or a pair of enemies where one secretly likes the other.
    FRIENDSHIP——
    unlikely friends (two opposite personalities getting along), friends by association, friends who used to be enemies, party friends (conversation doesn't go deeper than drinking and probably watching strippers), co workers.
    ROMANCE——
    one night stand, friends with benefits, toxic relationship (they're not good for each other in any way).


    [ heaven knows ]

    Charmaine schreef:
    (...)
    Staat hier iets bij wat je erbij vindt passen tussen Dmitri/Indi?

    DMITRI
    ENEMY——
    flirtatious enemies or a pair of enemies where one secretly likes the other.
    FRIENDSHIP——
    unlikely friends (two opposite personalities getting along), friends by association, friends who used to be enemies, party friends (conversation doesn't go deeper than drinking and probably watching strippers), co workers.
    ROMANCE——
    one night stand, friends with benefits, toxic relationship (they're not good for each other in any way).


    Zeker qua uiterlijk zijn ze volledig tegenovergesteld. Zij is klein en schijnbaar vrolijk, waar hij groot en nukkig is. Toch lijken ze in hun persoonlijkheden best veel op elkaar. Misschien zullen ze elkaar zelfs mogen


    Bowties were never Cooler

    @ Micaela: Kun je er wat mee?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zekers


    Aan niets denken is ook denken.