• Zie hier: een nieuw topic. (flower)

    Copy/paste uit het vorige topic:

    Dit is iets wat in NaNoWriMo topics vaak wordt gedaan. Het is zowel erg interessant om te lezen als gewoon leuk om stukjes van iets waar je aan werkt te delen, dus het leek me goed om dit ook in niet-november maanden van het jaar te doen. ^^

    Het idee is erg simpel: post hier de laatste zin die je aan je verhaal (of werkstuk/essay/brief aan je oma, als je rebels wilt zijn) hebt geschreven. Als je daarna meer schrijft, mag je het natuurlijk nog een keer doen


    There are poems inside of you that paper can't handle

    “I’d much prefer your company, Jim.”


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    "They never promised us a fairy tale. Hell, they didn't even promise an easy road. All they promised us was someone to spend the rest of our lives with."


    You can't keep dancing with the devil and ask why you're still in hell

    Hoewel hij geen bedreigingen uitsprak, was het dreigement duidelijk.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Ze kon zich niet voorstellen dat een gesprek met een vreemdeling haar verder zou gaan helpen in haar leven.

    It wasn’t love, that much I knew, but the feeling wasn’t familiar to me at all.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    ''Honestely, he's just one big joke.''

    Zijn bezorgde toon droop van de apathie.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    “On the house,” he said and before he could grab his own I had both glasses in my hands.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    “Don’t you fucking dare talk to her like that,” I said in a low voice.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Oh no. She thought. Of all the people who could've walked into this office at this exact time. Not him.


    You can't keep dancing with the devil and ask why you're still in hell

    ‘Ik heb ook nooit gezegd,’ herinnerde Maarten hem, ‘dat ik niet bang ben voor mensen.’


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Het geluid dat uit Remus kwam, was niet meer menselijk te noemen. Het was een kreet van pure wanhoop, geleid door instinct en pijn. Sirius lachte en duwde de arm nog beter tegen de tralies.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Van wat hij al wist, maar niet wilde weten.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    'Het heeft veel ziekenhuisbezoeken gescheeld ja,' glimlacht hij, voor we ons weer richten op Courfeyrac.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Dezelfde felle passie als waarmee hij Marli had gekust schreeuwde door zijn bewegingen terwijl hij begon te lopen. Hopeloos roekeloos.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.