• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hoe doen mensen dat überhaupt? Normaal leven? Ik heb zoveel stress dat ik mezelf momenteel al teveel vind, laat staan aan iedereens verwachtingen voldoen :/


    26 - 02 - '16

    Het begint steeds meer op een to do list te lijken, alleen nu kan ik daadwerkelijk namen afstrepen. I don’t want to end up alone, but maybe that’s just easier.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Note to self: STOP already. Crushes op mensen zijn het niet waard. Het wordt toch niks.. Je kent hem niet eens! Je hebt hem een keer gezien. Klaar. Je zal hem ook niet vaker zien.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Productieve Q-avond! Nu nog eens een productieve leeravond hebben en het komt in orde. (nerd)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    ZOVEEL KOEKJES. Dit recept zou zeer ruim groot genoeg zijn geweest als ik het had gehalveerd, maar anderzijds zijn ze wel behoorlijk fantastisch, dus niemand klaagt


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    😑😑😑
    Oh for godsake. Mensen zijn geen accessoires.

    [ bericht aangepast op 9 okt 2017 - 0:22 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik denk dat ik geen vriendschappen meer hoef. Ik ben er echt wel klaar mee. Iedereen mag een eind oprotten, mij een zorg. Doei en hopelijk tot nooit weer ziens het geven om jullie. (;


    i wanna die with you once or twice.

    -__________________-


    Caution first, always.

    Ik weet niet of dit een Eureka-moment is of toch meer een typisch geval van waanideeën door slaaptekort, maar hoe het ook zij: voor nu klinkt deze oplossing best logisch en dat is alvast dichter bij het einde van de casus dan ik hiervoor geweest ben. That said, ik moet toch iets inleveren, so I guess it is all or nothing now.


    She's imperfect but she tries

    Ik heb echt in tijden niet zo slecht geslapen. Dat wordt nog een leuke dag vsndaag.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Yay, ik moet nog zoveel doen voor mijn Essay en hij moet deze avond ingeleverd worden! \O/ I'm a dipwit...


    Take me to wonderland

    Uitstelleritus. Het is een vloek.

    Hier word ik echt heeeeeeeel erg chagrijnig van.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Unwin schreef:
    Hier word ik echt heeeeeeeel erg chagrijnig van.


    16 - 09 - '17

    The awkward moment you have to form duo's yourself and everyone is registering themselves already and I am just sitting here like... I don't know who I could possibly ask en iets posten in het 'prijs-jezelf-aan is ook weer zoiets, want ugh. Het is een groot deel van mijn tentamencijfer en ik heb zo geen zin in een meelifter, dus stiekem hoop ik dat er nog een eenzaad is die alleen overblijft en zich stilletjes bij mij voegt.

    High school all over again.


    She's imperfect but she tries