• Welkom in het topic waar we zo seksueel bevrijd mogelijk proberen te zijn. Ben je wel eens 'toevallig' op een tube secondelijm gevallen? Wij begrijpen het. Bij de dokter terecht gekomen omdat je Actionman was gaan 'slaapwandelen'? Wij begrijpen het. Met je haren vast in zijn/haar gulp vanwege een sociologisch experiment? Wij begrijpen het.

    Nee, maar serieus; hier alles over seks en alles eromheen en wat ermee te maken heeft. Van SOA's tot eerste keren, van anticonceptie tot glijmiddel. Vraag het je mede-Quizletters. We zijn misschien niet gecertificeerd, maar sommige mensen zijn wel experts. Ik bedoel maar. (Blunders en ervaringen zijn ook welkom.)






    er was nog geen nieuwe dus hier

    [ bericht aangepast op 13 nov 2017 - 16:19 ]


    Tijd voor koffie.

    Okay het zit dus zo;
    Melis en ik zijn nu 1.5 jaar samen en in de eerste paar maanden hadden we echt achterlijk veel seks,

    I'm talking meerdere keren per dag tot ik niet meer kon lopen gee thanks tmi Britt
    en dat werd natuurlijk op een gegeven moment minder want dat houd je gewoon niet vol, maar toen stopte het gewoon helemaal. Ik "woon" inmiddels bij haar - ik ben 2 of 3 avonden pw bij mijn ouders en de rest daar - en we hebben hier al heel vaak over gepraat en de conclusie is altijd: we willen allebei wel maar zij vindt 't moeilijk om te beginnen en als ik begin heeft ze het soms niet door(?) avondjes plannen e.d. hebben we ook vaak geprobeerd en dan voelt het weer zo geforceerd.. Uiteindelijk heb ik d'r al twee keer gevraagd of ze zeker weet dat ze het wel echt wilt, en ook gezegd dat ik het heus niet erg zou vinden als ze het niet wilde en subtiel geimpliceerd dat het okay was als ze aseksueeo was oid maar dat was het ook niet volgens haar. Maar ik heb er wel moeite mee, niet eens omdat we zo lang geen seks hebben want I could care less maar gewoon omdat ik niet begrijp waarom en wat ik fout doe..

    /rant over


    Spinning around, I'm weightless.

    Als het zo zit, klinkt het alsof er niet echt iets "mis" is. In dat geval zou ik er denk ik niet teveel over piekeren, dat maakt het vooral erger.

    Voor de rest zou ik ook niet echt iets weten, misschien het proberen van iets nieuws, maar dan heb je ook het risico dat jullie het allebei niks vinden haha 🤔


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    PecuIiar schreef:
    Okay het zit dus zo;
    Melis en ik zijn nu 1.5 jaar samen en in de eerste paar maanden hadden we echt achterlijk veel seks,
    I'm talking meerdere keren per dag tot ik niet meer kon lopen gee thanks tmi Britt
    en dat werd natuurlijk op een gegeven moment minder want dat houd je gewoon niet vol, maar toen stopte het gewoon helemaal. Ik "woon" inmiddels bij haar - ik ben 2 of 3 avonden pw bij mijn ouders en de rest daar - en we hebben hier al heel vaak over gepraat en de conclusie is altijd: we willen allebei wel maar zij vindt 't moeilijk om te beginnen en als ik begin heeft ze het soms niet door(?) avondjes plannen e.d. hebben we ook vaak geprobeerd en dan voelt het weer zo geforceerd.. Uiteindelijk heb ik d'r al twee keer gevraagd of ze zeker weet dat ze het wel echt wilt, en ook gezegd dat ik het heus niet erg zou vinden als ze het niet wilde en subtiel geimpliceerd dat het okay was als ze aseksueeo was oid maar dat was het ook niet volgens haar. Maar ik heb er wel moeite mee, niet eens omdat we zo lang geen seks hebben want I could care less maar gewoon omdat ik niet begrijp waarom en wat ik fout doe..

    /rant over


    Ik heb dit ook recent meegemaakt. Van afgelopen Augustus tot aan 16 April hebben we samen gewoond en na de maanden voorbij gingen werd het bij ons ook minder tot aan 1 keer maand of 1 keer per maanden. En hier moest ik ook echt veel over nadenken enzo, maar aan de andere kant pastte het ook niet heel erg in de routine op dat moment, want ik ga 10 uur slapen en hij blijft wel eens de hele nacht wakker. Ik heb het dan wel eens genoemd en dan was mijn partner echt verbluft van "Oh really? I didn't notice at all". Dus uiteindelijk kwam ik gewoon maar tot de conclusie dat we allebij gewoon minder behoefte hadden, I guess, want ik voel hem ook niet echt de druk van het nodig hebben van meer seks. (nu kan dat ook niet meer want hij is weer terug naar z'n eigen land). En ik ben zelf ook iemand die al snel afkeer krijgt als het geforceerd voelt. So, idk, misschien is het de gewenning van altijd samen zijn.


    Slowly, yet surely I am slipping into the role that was made just for me.

    Ik zit een beetje met het volgende: ik zie al een tijdje iemand en wil nu eigenlijk wel verder. Hij heeft het al wel eens geprobeerd, maar toen wilde ik nog niet. De tweede keer (een tijd later) was ik ongesteld (heb dit niet verteld), dus toen heb ik zijn hand ook weggehaald. Sindsdien is er niks spannends meer gebeurd, terwijl ik het eigenlijk wel wil. Ik weet alleen niet zo goed waar te beginnen. Mijn laatste keer is al een hele poos geleden en ik ben al niet zo ervaren (was ook niet zo'n leuke relatie). Ik weet ook wel dat ik het gewoon kan vertellen, maar ik vind het gewoon lastig om daar zo over te beginnen. Heeft iemand tips?


    There is nothing more badass than being yourself

    Even iets anders... What to do als je mannelijke sekspartner (of dit nou je vriend, je scharrel of wie dan ook is) 'm niet omhoog krijgt op het moment dat jullie bezig zijn?
    Kun je als vrouw überhaupt iets doen/zeggen waardoor hij zich niet in de steek gelaten voelt door zijn geslacht?

    [ bericht aangepast op 12 mei 2018 - 16:28 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Brendon schreef:
    Even iets anders... What to do als je mannelijke sekspartner (of dit nou je vriend, je scharrel of wie dan ook is) 'm niet omhoog krijgt op het moment dat jullie bezig zijn?
    Kun je als vrouw überhaupt iets doen/zeggen waardoor hij zich niet in de steken gelaten voelt door zijn geslacht?

    Pff, dat vind ik een lastige. Dat heb ik zelf nog niet meegemaakt. Misschien echt heel rustig aan doen, het voorspel wat langer maken zodat zijn lichaam heel rustig de kans krijgt om toch "op te warmen" so to say?


    ars moriendi

    Brendon schreef:
    Even iets anders... What to do als je mannelijke sekspartner (of dit nou je vriend, je scharrel of wie dan ook is) 'm niet omhoog krijgt op het moment dat jullie bezig zijn?
    Kun je als vrouw überhaupt iets doen/zeggen waardoor hij zich niet in de steek gelaten voelt door zijn geslacht?


    Vooral niet dingen rushen en rustig aan doen :)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    JMB schreef:
    Even iets anders... What to do als je mannelijke sekspartner (of dit nou je vriend, je scharrel of wie dan ook is) 'm niet omhoog krijgt op het moment dat jullie bezig zijn?
    Kun je als vrouw überhaupt iets doen/zeggen waardoor hij zich niet in de steek gelaten voelt door zijn geslacht?


    Mijn beste vriendin had dit met haar vriend. Gewoon lief en bemoedigend blijven en een beetje z’n ego boosten met een paar opmerkingen. Denk dat het alle mannen wel eens overkomt


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    JMB schreef:
    Even iets anders... What to do als je mannelijke sekspartner (of dit nou je vriend, je scharrel of wie dan ook is) 'm niet omhoog krijgt op het moment dat jullie bezig zijn?
    Kun je als vrouw überhaupt iets doen/zeggen waardoor hij zich niet in de steek gelaten voelt door zijn geslacht?


    Nou weet ik natuurlijk niet in welke situatie je zit, maar wij namen het nooit zo serieus, je moet wel een beetje met elkaar kunnen lachen dus wij maakten er vooral grapjes over. Natuurlijk waren wij wel al 5 jaar samen, dus ik weet niet of ik ook zo zou omgaan met een scharrel thank God dat we nu allebei geen dick hebben


    Spinning around, I'm weightless.

    JMB schreef:
    Even iets anders... What to do als je mannelijke sekspartner (of dit nou je vriend, je scharrel of wie dan ook is) 'm niet omhoog krijgt op het moment dat jullie bezig zijn?
    Kun je als vrouw überhaupt iets doen/zeggen waardoor hij zich niet in de steek gelaten voelt door zijn geslacht?


    Ik ben vrij zeker dat wij ermee zouden lachen (mijn lief en ik dan). We praten natuurlijk ook wel serieus over seksgerelateerde zaken, maar moest zoiets voorvallen als we bezig zijn, zouden we ons te pletter lachen. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    (...)

    Ik ben vrij zeker dat wij ermee zouden lachen (mijn lief en ik dan). We praten natuurlijk ook wel serieus over seksgerelateerde zaken, maar moest zoiets voorvallen als we bezig zijn, zouden we ons te pletter lachen. :')


    Precies dit. Dan knuffelen en teasen we gewoon tot het wel gaat ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Even een vraagje over lingerie.
    Ik zoek al een tijdje naar betaalbare lingerie die genoeg steun biedt. Ik heb zelf als cupmaat 70F wat al een moeilijke maat is om te vinden, maar zodra je dan iets wil dat wat meer steun geeft voor mijn borsten, houdt het helemaal op zonder voor een beha (met iets extra's soms) tegen de 40/50 euro te zitten. Waar halen jullie betaalbare lingerie die ook genoeg steun geeft?


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Catmint schreef:
    Even een vraagje over lingerie.
    Ik zoek al een tijdje naar betaalbare lingerie die genoeg steun biedt. Ik heb zelf als cupmaat 70F wat al een moeilijke maat is om te vinden, maar zodra je dan iets wil dat wat meer steun geeft voor mijn borsten, houdt het helemaal op zonder voor een beha (met iets extra's soms) tegen de 40/50 euro te zitten. Waar halen jullie betaalbare lingerie die ook genoeg steun geeft?


    Jeez, heb zelf een 70D, welke ik nog wel eens in de Primark vind, maar 70F lijkt me inderdaad onmogelijk... Ik zat te denken aan het online bestellen in winkels en ze dan daar op te halen, maar ik denk dat je dan nog steeds zo duur uit bent. Ik vind wel deze die redelijk goedkoop is en bestelbaar is in jouw maat. Idk met de steun though, hij ziet er wel uit als zo'n standaard flimsy bh in plaats van die hele stevige.

    E: Deze heb ik zelf en die hebben ze ook in jouw maat. De beugel van die is gewoon hard en het stuk tussen de twee cups is erg stevig waardoor ie niet alle kanten op gaat. Vind ik wel een hele fijne. Er is nog een type bh waar ik echt 4 kleuren van heb omdat ik die zo fijn vind, maar ik denk niet dat ik die ga vinden voordat Quizlet eruit ligt lol.
    Voilà. Hij is minder stevig dan die eerste, maar wel echt comfy.

    Oh, en kijk op hunkemoller bij de shape 'fabulous full cup', die zijn volgens mij speciaal gemaakt op steun voor grote borsten.

    [ bericht aangepast op 13 mei 2018 - 1:58 ]


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    Catmint schreef:
    Even een vraagje over lingerie.
    Ik zoek al een tijdje naar betaalbare lingerie die genoeg steun biedt. Ik heb zelf als cupmaat 70F wat al een moeilijke maat is om te vinden, maar zodra je dan iets wil dat wat meer steun geeft voor mijn borsten, houdt het helemaal op zonder voor een beha (met iets extra's soms) tegen de 40/50 euro te zitten. Waar halen jullie betaalbare lingerie die ook genoeg steun geeft?


    Probeer in ieder geval de sale-periodes in de gaten te houden! Dan kan je een goede bh voor een veel lagere prijs aanschaffen. ^^


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Catmint schreef:
    Even een vraagje over lingerie.
    Ik zoek al een tijdje naar betaalbare lingerie die genoeg steun biedt. Ik heb zelf als cupmaat 70F wat al een moeilijke maat is om te vinden, maar zodra je dan iets wil dat wat meer steun geeft voor mijn borsten, houdt het helemaal op zonder voor een beha (met iets extra's soms) tegen de 40/50 euro te zitten. Waar halen jullie betaalbare lingerie die ook genoeg steun geeft?


    Ik heb zelf ook dit probleem het is lastig. Ik ga altijd naar de hunkemuller winkel om wat modellen te passen en als ze dan zo’n 3 voor 2 actie hebben bestel ik ze in mijn maat. Dan heb je 3 bh’s voor om en nabij €60,-
    Ik zou vooral zoeken naar dikkere bandjes of van die kruisende bandjes.
    Misschien zoiets?
    https://www.hunkemoller.nl/nl_nl/61-voorgevormde-beugel-bh-cheryl-zwart-119818.html

    [ bericht aangepast op 13 mei 2018 - 9:35 ]


    Punkrock is not dead, punkrock is sleeping drunk