• Welkom in het topic waar we zo seksueel bevrijd mogelijk proberen te zijn. Ben je wel eens 'toevallig' op een tube secondelijm gevallen? Wij begrijpen het. Bij de dokter terecht gekomen omdat je Actionman was gaan 'slaapwandelen'? Wij begrijpen het. Met je haren vast in zijn/haar gulp vanwege een sociologisch experiment? Wij begrijpen het.

    Nee, maar serieus; hier alles over seks en alles eromheen en wat ermee te maken heeft. Van SOA's tot eerste keren, van anticonceptie tot glijmiddel. Vraag het je mede-Quizletters. We zijn misschien niet gecertificeerd, maar sommige mensen zijn wel experts. Ik bedoel maar. (Blunders en ervaringen zijn ook welkom.)






    er was nog geen nieuwe dus hier

    [ bericht aangepast op 13 nov 2017 - 16:19 ]


    Tijd voor koffie.

    boiii ads wat spook je allemaal uit zeg


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Plunkett schreef:
    boiii ads wat spook je allemaal uit zeg


    ugh ik ben een hoe


    Heaven is a place that we all have

    nairobi schreef:
    (...)

    ugh ik ben een hoe


    as long as you're having fun 🎉


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Plunkett schreef:
    (...)

    as long as you're having fun 🎉


    lowkey true so 🙈


    Heaven is a place that we all have

    Plunkett schreef:
    (...)

    as long as you're having fun 🎉


    Uh, sorry. maar eerder zo lang je maar veilig bent. (:


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)

    Uh, sorry. maar eerder zo lang je maar veilig bent. (:


    hm nja volgens mij is dat vanzelfsprekend haha. maar het is veilig and i was having fun so u get the best of both worlds yk


    Heaven is a place that we all have

    nairobi schreef:
    (...)

    hm nja volgens mij is dat vanzelfsprekend haha. maar het is veilig and i was having fun so u get the best of both worlds yk


    Helaas is dat niet voor iedereen zo. Misschien voor jou wel, maar voor heel veel anderen helaas niet.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)

    Helaas is dat niet voor iedereen zo. Misschien voor jou wel, maar voor heel veel anderen helaas niet.


    Ja, en dat weet ik heus wel hoor.


    Heaven is a place that we all have

    Wat een gezelligheid weer. 🙃

    VRAAG.

    Ik heb twee potentiële matches op Tinder en nu willen ze allebei een date. Ik met m’n stomme kop heb ‘ja’ gezegd. Maar nu is m’n vraag: is het oké om in een week twee verschillende dates te hebben? 😂


    McLean schreef:
    Wat een gezelligheid weer. 🙃

    VRAAG.

    Ik heb twee potentiële matches op Tinder en nu willen ze allebei een date. Ik met m’n stomme kop heb ‘ja’ gezegd. Maar nu is m’n vraag: is het oké om in een week twee verschillende dates te hebben? 😂

    Tuurlijk wel. Je zit toch aan niemand vast. Perks of being single! Enjoy (;


    ars moriendi

    McLean schreef:
    Wat een gezelligheid weer. 🙃

    VRAAG.

    Ik heb twee potentiële matches op Tinder en nu willen ze allebei een date. Ik met m’n stomme kop heb ‘ja’ gezegd. Maar nu is m’n vraag: is het oké om in een week twee verschillende dates te hebben? 😂


    Sowieso toch. als de ene niet voldoet, dan heb je nog je tweede kans. xdxp


    Heaven is a place that we all have

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Tuurlijk wel. Je zit toch aan niemand vast. Perks of being single! Enjoy (;


    Oké mooi dat jij er ook zo over denkt, haha.


    McLean schreef:
    (...)

    Oké mooi dat jij er ook zo over denkt, haha.

    Heb je al een lichte voorkeur voor één van de twee? (krul)


    ars moriendi

    McLean schreef:
    Wat een gezelligheid weer. 🙃

    VRAAG.

    Ik heb twee potentiële matches op Tinder en nu willen ze allebei een date. Ik met m’n stomme kop heb ‘ja’ gezegd. Maar nu is m’n vraag: is het oké om in een week twee verschillende dates te hebben? 😂


    Op Tinder wel ja. Je kent ze tenslotte nog niet, je zit niet in een relatie, je probeert gewoon uit te zoeken wie goed bij je past en als je nog geen historiek of een band hebt en gewoon opzoek bent naar een goede partij, dan vind ik dit niet schadelijk. Die jongens zijn namelijk nog niet emotioneel geïnvesteerd in je en omgekeerd. Zodra je merkt dat er meer begint te ontstaan, echte gevoelens bij jou en of een jongen, moet je natuurlijk wel een keuze maken. Maar het is niet dat je al iets met ze hebt. Je probeert gewoon uit te zoeken op wie je verliefd zou kunnen worden. Je probeert mensen gewoon beter te leren kennen en dat is niet erg. Zolang er niemand verliefd is en serieus emotioneel geïnvesteerd is, mag dat allemaal. Je bent single. Je mag zelfs met heel België slapen bij wijze van spreken. Inderdaad zit je nergens aan vast.

    [ bericht aangepast op 6 april 2018 - 16:05 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Heb je al een lichte voorkeur voor één van de twee? (krul)


    Nee echt totáál niet. Dat helpt ook niet mee, haha. Maar ik ga gewoon wat drinken met de een en naar de bioscoop met de ander // ik zie het meer als ‘gezellig wat doen’ in plaats van een ‘date’.

    Bedankt voor jullie lieve reacties guys. ♥️