• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 3 jan 2018 - 20:47 ]


    Caution first, always.

    MacGyver schreef:
    Morgen om 04:30 ga ik mezelf echt willen slaan als de wekker gaat. Gelukkig kan ik daarna weer twee dagen uitslapen.

    Wat, 4:30 :o hoe houd je dat vol?


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Lucens schreef:
    (...)
    Ohwell, zoals al eerder gezegd, het doet pijn als je niet genoeg bij het groepje vaste Q-ers hoort om genomineerd te worden en hey het doet gewoon pijn als geen van je vrienden denkt dat je een van die categorieën waard bent. Ik ben er wel klaar mee tbh.

    Ja, dat heb ik hetzelfde (al jaren zo eigenlijk). Benoemde het toen ook al op, maar dat werd toen niet zo geapprecieerd. Ik had toen de oplossing zelf aan de slag te gaan (onbekende) users te nomineren, waarmee ik niet tot weinig omging (want hey, als je het wilt veranderen; begin je bij jezelf), maar dat werd in mijn opzicht ook niet zo geapprecieerd en veranderde ook niet veel. (cat)


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wanneer je stof van een verhaal afblaast en je vingers en hart ja ja ja ja ja roepen, maar je hoofd zegt lol nee, je hebt te weinig peper in je reet. Maar ugh. Still a story that has to be told.


    She's imperfect but she tries

    aaaaaaaaaargwiebedenkthetomtentamensnadekerstvakantietedoenaaaaaaaargh


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    AUUUUWWWW


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    Ja godver het wachtwoord van mijn schoolmail is verlopen en het is vakantie, dus ik kan de komende vijf dagen mijn mail niet in...


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    Oh man, ik ben mentaal en fysiek geradbraakt. Ik heb dinsdag en woensdag non-stop gewerkt voor Quizlet, vandaag de ganse dag fysiek hard labeur bij mijn ouders thuis. Van al die bakstenen en te grote hakmachines voor mijn handen, heb ik best veel last van mijn rug, polsen en armen. Ik kom thuis, douche al het stof van me af en ik ben weer 4 uur non-stop voor Quizlet aan het werken. Ik ben kapot en vraag me af of ik eigenlijk nog een leven heb. En morgen mijn laatste vrije dag spenderen aan gaan shoppen, iets waar ik een grondige hekel aan heb. Ik heb echt nog een week vakantie nodig. Zucht. D:


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    IK GA OM MIDDERNACHT IETS POSTEN OMG

    [ bericht aangepast op 5 jan 2018 - 0:00 ]


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    Ik heb mijn enorme craving naar chips weten te bedwingen deze avond. This is such a big deal for me and I'm so proud of myself.


    Cresswell schreef:
    Ik heb mijn enorme craving naar chips weten te bedwingen deze avond. This is such a big deal for me and I'm so proud of myself.


    Proud of you!

    // ik moet maar eens gaan slapen


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Plunkett schreef:
    (...)

    Proud of you!

    // ik moet maar eens gaan slapen


    We are both so Goddamn awesome. (joehoe)
    & SAME. Waarom ben ik nog op?

    //

    2018. You rule.


    Cresswell schreef:
    (...)

    We are both so Goddamn awesome. (joehoe)
    & SAME. Waarom ben ik nog op?

    //

    2018. You rule.


    Ja duuuhhh.
    Ja same, lol. Why am I like this. I have enough to do the upcoming days. :')

    Let's make 2018 the best year ever. And let's meet. :Y)


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Sorry, het gaat allemaal even niet meer en dat besef je niet eens. Het spijt me, ik kan het niet meer aan. Sorry...


    The sun will rise and we will try again.

    considering to translate my story amnesia to english but it will not be as good as dutch because you know meanings and feelings of specific words get lost during translationssss

    [ bericht aangepast op 5 jan 2018 - 0:44 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Vind t best wel zielig dat ik nu al 2 uur probeer te slapen


    There are poems inside of you that paper can't handle