• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 3 jan 2018 - 20:47 ]


    Caution first, always.

    ik heb dus een zaynfanfic geschreven, thanks matty.


    Heaven is a place that we all have

    Ik had die laste kop koffie niet moeten drinken. Nu ben ik klaarwakker. Dan maar verder studeren


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Even mijn uitlaatklep open doen, om te zeggen dat Esmée en Lieke te goed voor woorden zijn.
    Hoe slecht mijn dag gisteren was, hoe goed hij vandaag was. Keep being awesome. <3


    [Waarom hou ik van lettertype tien als ik het zelf amper kan lezen though.]

    [ bericht aangepast op 5 jan 2018 - 1:32 ]


    Danmarks Dynamite.

    taeh schreef:
    ik heb dus een zaynfanfic geschreven, thanks matty.


    My pleasure


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Van sneeuw sneeuw sneeuw sneeuw sneeuw gaan we naar maar een dagje sneeuw en dat is best wel goed nieuws want dat maakt het boarden toch best wel net even ietsjes fijner dus yash. ✨


    She's imperfect but she tries

    ik word ineens bloednerveus voor maandag en daarbij komt dat ik nog een fucking paper van 5000 woorden moet schrijven en twee andere af moet maken en fuck fuck fuck fuck


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ugh, als ik iets vraag, heeft dat een reden. Ik hoef niet zo'n stom "let me Google that for you"-linkje, asociaal persoon. Ugh, nu ben ik hier weer helemaal over de zeik van.
    WAT IS ER MIS MET IETS VRAGEN IN PLAATS VAN GOOGLEN?


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik wil zo hard huilen, want ik heb twee heerlijke weken bij m'n vriend gelogeerd en nu moet ik weer naar huis en ik wil echt niet en de NS heeft er een zooitje van gemaakt, precies op het moment dat ik weer met de trein moet, verdumme


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Waarom is er nou niemand thuis? :')


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ohnee, de buurvrouw is super lief en heeft me kaartjes gegeven voor een Led Zeppelin concert van morgen, maar nu kom ik erachter dat ik helemaal niet kan en nu is het dus ongemakkelijk want nu moet ik straks aanbellen en zeggen dat ze maar iemand anders moet gaan zoeken en ugh waarom was ik vergeten dat ik morgen een verjaardagsfeest heb?! Waarom push ik mezelf altijd in dit soort situaties lol.

    Dat moment dat Facebook je feliciteerd met dat je al 4 jaar bevriend bent op Facebook met een vriend die afgelopen jaar is overleden. Au :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Stomme printer.
    het papier is niet op, like dude, je hebt het net half opgezogen? You just want me to press the button, don't ya?


    Mhm?

    Fuck flapteksten (cat)


    Caution first, always.

    Plunkett schreef:
    ik word ineens bloednerveus voor maandag en daarbij komt dat ik nog een fucking paper van 5000 woorden moet schrijven en twee andere af moet maken en fuck fuck fuck fuck


    You can do this, je hebt nog tijd^^ Succes! *O*


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    ^ dank je, Froukje ^^

    Misschien is het maar goed dat er behalve ik nog maar één man in de stiltecoupé zit want ik heb zojuist twee broodjes op met Heel Veel Salami en ik heb ook nog wat salami in mijn tas zitten dus dat ruikt vast goed


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.