• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 3 jan 2018 - 20:47 ]


    Caution first, always.

    Haa ik zit al een uur uit te stellen om hiermee verder te gaan omdat ik het resultaat zoo slecht vind. Goed beziggg (no_chears)


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    okeii top weer ingebroken

    idk al tien keer in 2017 fuck dees echt


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Omg, ik ben aan het stuiteren van dit geweldige nieuws. Zo cool! *O*


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scipio schreef:
    (...)
    Lowkey heel erg same. En ja, aan al de anderen, ik weet jullie argumenten en ik snap ze echt wel, maar - idk, het is voor mij persoonlijk gewoon een heel erg hoge drempel om zomaar GB’s binnen te vallen en hoewel ik mezelf wel als een vrij actieve forumgebruiker zie, maakt een gebrek aan persoonlijke contacten de kans om genomineerd te worden wel aanzienlijk kleiner.


    Precies dit


    The sun will rise and we will try again.

    Nou, het heeft me 2667 woorden gekost, maar ik heb eindelijk het stukje van een schamele 600 woorden geschreven waar ik zo mee zat, hé hé.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Laat me morgen alsjeblieft gewoon alleen, ik kan het niet aan oké. Thnx.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Het is idioot maar soms haat ik het zo dat ik zo'n makkelijk leven heb, zo weinig échte problemen, en dat van die geweldige mensen die zoveel beter verdienen er tot ver boven hun nek in vast zitten. Het is oneerlijk, ze verdienen beter, idk


    "It doesn't matter who you are or what you look like, so long as somebody loves you."

    Waarom ben ik nooit goed genoeg?


    The sun will rise and we will try again.

    Q is zo actief *O*


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Plunkett schreef:
    Q is zo actief *O*


    ja echt hé wat is deze


    Heaven is a place that we all have

    Omg ik wil stiekem op de laptop in bed aan mijn dagboek werken maar ik word gegarandeerd betrapt


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    Euuuuhhh heh

    taeh schreef:
    (...)

    ja echt hé wat is deze


    Moroccon Flavoured Dutch. (nerd)


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Morgen om 04:30 ga ik mezelf echt willen slaan als de wekker gaat. Gelukkig kan ik daarna weer twee dagen uitslapen.


    Physics is awesome

    *knip*

    [ bericht aangepast op 31 maart 2019 - 15:34 ]


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.