• Hallo iedereen! Na een poosje weggeweest te zijn, wil ik weer een poging wagen aan een OP verhaal voor SOTY! Ik heb een idee waar ik heel enthousiast voor ben, maar waar ik nog wel een cover voor nodig heb. De winnaar krijgt 10 credits!

    Het plot in het kort:

    Tien jaar geleden werd een piraat verliefd op een selkie, en stal haar zeehondenhuid, om haar voor eeuwig zijn bruid te maken. Vijf jaar geleden vocht Rowan terug. Ze ontsnapte met niets meer dan een schatkaart en de kleding aan haar lijf, en nu staat haar reis op het punt te beginnen. Ze moet de gevaarlijke Ierse wateren trotseren met haar gloednieuwe crew en haar zeehondenhuid terugvinden, voordat haar man haar vindt.

    Ik heb maar één afbeelding die ik er heel graag in wil, en dat is deze:



    Verder ben je vrij je fantasie los te laten!

    Thema's: zee, vrijheid, piraten, gevaar
    Titel: Selkie
    Is dat alles wat ik erop wil? Jup!

    (Wat zijn selkies?)

    WeHeartIt board

    Vraag me gerust om meer informatie en alvast bedankt!

    [ bericht aangepast op 7 feb 2018 - 19:14 ]


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ik wil gerust nog een aantal covers voor je proberen maken, trouwens!
    Maar heb je misschien wat meer richtlijnen?
    Kleuren die je erin wilt ofzo, of bepaalde elementen?
    Want ik ken je verhaal namelijk niet zo goed als jij, dus ik vind het dan redelijk moeilijk om zomaar wat te maken dan.


    A to the Z

    Pixielisje schreef:
    Ik wil gerust nog een aantal covers voor je proberen maken, trouwens!
    Maar heb je misschien wat meer richtlijnen?
    Kleuren die je erin wilt ofzo, of bepaalde elementen?
    Want ik ken je verhaal namelijk niet zo goed als jij, dus ik vind het dan redelijk moeilijk om zomaar wat te maken dan.


    Blauw, bruin en water zijn absoluut elementen die ik erin wil. een schip lijkt me ook heel gaaf. het speelt zich af rond ongeveer 1700? maar aangezien het fantasy is, neem ik het niet zo nauw met die dingen


    Rest in Peace, Son of Gondor

    SonOfGondor schreef:
    (...)

    Blauw, bruin en water zijn absoluut elementen die ik erin wil. een schip lijkt me ook heel gaaf. het speelt zich af rond ongeveer 1700? maar aangezien het fantasy is, neem ik het niet zo nauw met die dingen


    Aah, oké!


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Hallo iedereen! Ik heb een WeHeartIt board gemaakt voor dit verhaal! Check deze voor inspiratie


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ik was gesummoned door Belle, maar ik ben een beetje uit vorm denk ik :(



    Edit:
    Lichter?

    [ bericht aangepast op 8 feb 2018 - 21:05 ]


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    AriChibi schreef:
    Ik was gesummoned door Belle, maar ik ben een beetje uit vorm denk ik :(



    Edit:
    Lichter?



    Holt shit deze zijn zo gaaf!


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    AriChibi schreef:
    Ik was gesummoned door Belle, maar ik ben een beetje uit vorm denk ik :(



    Edit:
    Lichter?



    Heel gaaf! Ik vind de donkere het leukste.

    Voor iedereen: na het weekend ga ik een cover kiezen, dus iedereen die nog iets wil doen, heeft tot maandagavond!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    NiekNiek schreef:
    (...)

    Holt shit deze zijn zo gaaf!


    Het magische ingrediënt is een beetje wat lagen uit elkaar halen met photoshop en ze mooi over elkaar heen gooien met multiply of zo, haha.

    Een trucje dat ik altijd gebruik is om dezelfde laag te dupliceren, gaussian blur te doen en dan screen/multiply iets anders te doen over de originele laag. Zo krijg je een beetje dat bloom effect.




    En ik heb na even weg te kijken toch maar besloten om die laatste iets duidelijker te omlijnen (Y)

    [ bericht aangepast op 8 feb 2018 - 22:27 ]


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    AriChibi schreef:
    (...)

    Het magische ingrediënt is een beetje wat lagen uit elkaar halen met photoshop en ze mooi over elkaar heen gooien met multiply of zo, haha.

    Een trucje dat ik altijd gebruik is om dezelfde laag te dupliceren, gaussian blur te doen en dan screen/multiply iets anders te doen over de originele laag. Zo krijg je een beetje dat bloom effect.




    En ik heb na even weg te kijken toch maar besloten om die laatste iets duidelijker te omlijnen (Y)



    Zo doe ik het ook wel hoor, laagjes, capaciteiten, filters, schaduwen. dat soort dingen. Ik bedoelde meer het eindresultaat was gewoon heel mooi.Die tip voor bloom effect is wel fijn, dankjewel (flower)

    Ik vind je donkere leuker, trouwens^^


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Hey allemaal! Jullie hebben allemaal geweldige covers gemaakt en ik wil jullie bedanken voor je tijd! Ik heb besloten om voor de cover van AriChibi te gaan, gefeliciteerd! Kan ik je de credits toesturen?


    Rest in Peace, Son of Gondor

    SonOfGondor schreef:
    Hey allemaal! Jullie hebben allemaal geweldige covers gemaakt en ik wil jullie bedanken voor je tijd! Ik heb besloten om voor de cover van AriChibi te gaan, gefeliciteerd! Kan ik je de credits toesturen?


    Ja is prima, geniet ervan 😜


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    AriChibi schreef:
    (...)

    Ja is prima, geniet ervan 😜


    Zal ik zeker doen!


    Rest in Peace, Son of Gondor