• De trailer is er. Who's excited?! *O*

    Oké, dus het is nog speculatie. Dat is... iets beter, denk ik, misschien. (krul)

    Ik denk dat de mogelijkheid dat het een soort open/cliffhanger-y einde zou hebben iets is wat ik tot nu toe net zo hard heb weggestopt als dat Ene Andere Ding, maar je hebt volkomen gelijk dat het wel heel logisch klinkt (helaas). Kunnen ze er niet gewoon één belachelijk lange, vier tot vijf uur durende film van maken? De helft van het publiek valt op driekwart in slaap en moet vervolgens nog een keer een kaartje kopen om het einde te zien. Briljante marketingstrategie, lijkt me, en niemand hoeft te sterven van de stress van nog weer een jaar wachten op de ontknoping.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Oké, dus ik heb net pas de trailer gekeken, en ik heb EEN HOOP dingen erover te zeggen (Bucky! Steve! T'Challa! Twee Peters! BUCKY EN STEVE), maar mijn favoriete stukje was misschien toch wel het begin, want mijn kijkervaring was ongeveer dit:

    Trailer: "The entire time I knew him, he only ever had one goal."
    Ik: OH DAMN WAT IS DAT DAN
    Trailer: "To wipe out half the universe."
    Ik: ???

    Ik bedoel. No shade op je coole plannen, Thanos, buddy, maar like. Half? Half the universe. Dat is je hoogste doel in het leven, de heLFT van het universum vernietigen. HALF. Wat voor half-assed evilheid is dat nou weer, gosh. Als je het al doet, doe het dan tenminste goed, en besluit niet halverwege opeens dat het tijd is voor een koffiepauze, damn. En hoe weet je dat je precies de helft van het universum aan diggelen hebt geslagen? Waar trek je die lijn? Hoe kies je of je de rechter of de linker helft meer haat? Heeft hij een muntje opgegooid? Ik heb zoveel vragen. Half the universe, serieus, leg de lat eens wat hoger dan dat, man


    Misschien de helft, omdat de helft vernietigd dient te worden voor de andere helft hem compleet volgt en hoop dat hij verslagen wordt compleet uitgeroeid is met die eerste helft? Like als je alles vernietigd heb je niks meer om over te heersen. Je moet enkel uitroeien dat weigert dat jij over ze heerst.


    At the end we're all cursed

    Roundhouse schreef:
    (...)

    Misschien de helft, omdat de helft vernietigd dient te worden voor de andere helft hem compleet volgt en hoop dat hij verslagen wordt compleet uitgeroeid is met die eerste helft? Like als je alles vernietigd heb je niks meer om over te heersen. Je moet enkel uitroeien dat weigert dat jij over ze heerst.


    Ja, daar zit misschien wat logica in? Maar de helft is zo specifiek! Waarom zou je het dan niet gewoon wat vager houden, zo van "ik blijf planeten stukslaan tot jullie allemaal voor me buigen", of iets in die trant? Als je ze sneller klein krijgt dan de helft van het universum vernietigd is, heb je zelfs nog wat meer over om over te heersen. Zodra je je eigen keizerrijk aan het vernietigen bent, ben je gewoon contraproductief bezig. (nerd)

    Ik bedoel, er zal vast wel een minstens semi-logische reden achter zitten in de film (hij heeft ongeveer de helft nodig om zijn wapens volledig op te laden? hij moet stoppen op de helft want hij heeft zelf ook nog een stukje nodig om in te leven, à la "I'm one of the idiots that lives in it" van GotG 1?), maar zonder enige context vond ik het minder dreigend en meer onverwacht hilarisch. Het is zo'n suffe specificatie. "IK GA 50% VAN JULLIE VERMOORDEN. VREES MIJ."


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Ja, daar zit misschien wat logica in? Maar de helft is zo specifiek! Waarom zou je het dan niet gewoon wat vager houden, zo van "ik blijf planeten stukslaan tot jullie allemaal voor me buigen", of iets in die trant? Als je ze sneller klein krijgt dan de helft van het universum vernietigd is, heb je zelfs nog wat meer over om over te heersen. Zodra je je eigen keizerrijk aan het vernietigen bent, ben je gewoon contraproductief bezig. (nerd)

    Ik bedoel, er zal vast wel een minstens semi-logische reden achter zitten in de film (hij heeft ongeveer de helft nodig om zijn wapens volledig op te laden? hij moet stoppen op de helft want hij heeft zelf ook nog een stukje nodig om in te leven, à la "I'm one of the idiots that lives in it" van GotG 1?), maar zonder enige context vond ik het minder dreigend en meer onverwacht hilarisch. Het is zo'n suffe specificatie. "IK GA 50% VAN JULLIE VERMOORDEN. VREES MIJ."


    Misschien weet hij meer dan wij. Misschien heeft hij kennis over iets. Idk zo klonk het iig in mijn oren. Alsof hij precies weet hoever hij moet gaan om voor elkaar te krijgen wat hij wil. Een beetje het Hades uit Hercules idee:
    Die weet dat hij zal slagen zolang Hercules niet vecht. Dus dat Thanos weet dat hij zal slagen als hij de helft weet uit te roeien.

    Anyway, dat maakt mij dan weer nieuwsgierig hoe dit precies zit.


    At the end we're all cursed

    Roundhouse schreef:
    (...)

    Misschien weet hij meer dan wij. Misschien heeft hij kennis over iets. Idk zo klonk het iig in mijn oren. Alsof hij precies weet hoever hij moet gaan om voor elkaar te krijgen wat hij wil. Een beetje het Hades uit Hercules idee:
    Die weet dat hij zal slagen zolang Hercules niet vecht. Dus dat Thanos weet dat hij zal slagen als hij de helft weet uit te roeien.

    Anyway, dat maakt mij dan weer nieuwsgierig hoe dit precies zit.


    Ja, zoals ik al zei, ik geloof echt wel dat er een plan achter zit. Het zal vast niet werkelijk zo random zijn als het contextloos klinkt. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Maar het is toch logisch dat er een cliffhanger is? Het is 1 lange film die in 2 wordt opgesplitst want volgend jaar komt Infinity War Part 2. Dus ik denk dat het net zo is als met Deathly Hallows en Mockingjay en zo. Waarschijnlijk is die hele grote eind battle pas in deel 2 en is dit de opbouw of zo. Dat verwacht ik tenminste


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Square schreef:
    (...)

    Ja, zoals ik al zei, ik geloof echt wel dat er een plan achter zit. Het zal vast niet werkelijk zo random zijn als het contextloos klinkt. :Y)


    Haha, nu ja ik vond het met die gedachte dus totaal niet contextloos en random klinken, omdat die linken snel gelegd zijn. Eerder creepy en dreigend, want hij weet overduidelijk al heel lang (gezien Gamora klein was in het fragment) precies wat hij moet doen en heeft een exact uitgedacht plan over hoe hij het universum gaat overnemen; iets waarvoor de helft van het universum vernietigen nodig is, een prijs die hij zonder enige problemen betaalt. Maar dat is natuurlijk puur mijn persoonlijke interpretatie.


    At the end we're all cursed

    Roundhouse schreef:
    (...)

    Haha, nu ja ik vond het met die gedachte dus totaal niet contextloos en random klinken, omdat die linken snel gelegd zijn. Eerder creepy en dreigend, want hij weet overduidelijk al heel lang (gezien Gamora klein was in het fragment) precies wat hij moet doen en heeft een exact uitgedacht plan over hoe hij het universum gaat overnemen; iets waarvoor de helft van het universum vernietigen nodig is, een prijs die hij zonder enige problemen betaalt. Maar dat is natuurlijk puur mijn persoonlijke interpretatie.


    Niet flauw bedoeld, maar om eerlijk te zijn nam ik het gewoon niet zo serieus. Die eerste post van mij was ongeveer voor de helft (ha) overdrijving bedoeld voor komisch effect, wat dus blijkbaar niet helemaal overkwam, dus daar moet ik dan nog aan werken. Je hebt vast gelijk met alles wat je zegt! Mijn interpretatie begon en eindigde gewoon een beetje bij "haha, hij gaat maar voor de helft". (nerd)

    @Sakaar: Dat is inderdaad niet volkomen onlogisch, maar ik denk dat ik met een wat heftigere definitie van cliffhanger in mijn hoofd zit. Deathly Hallows deel één eindigde wel vlak voor de grote veldslag, maar het voelde voor mij niet als een echte cliffhanger, want die film op zichzelf was ook een logisch afgerond geheel. Zoiets lijkt me prima (en inderdaad ook gewoon bijna niet te vermijden voor iets met twee delen), maar bij "cliffhanger" krijg ik een beetje horrorbeelden in mijn hoofd van een film die eindigt met die scène waarin Steve en Thanos aan het armpjedrukken waren, bijvoorbeeld. Ik hoop met heel mijn hart dat Marvel niet zo'n soort plottwist uit hun mouw schudt, want dat zou heel wreed van ze zijn. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    ehm waar is mijn boy Clint?????
    maar ik ben excited, dit ziet er goed uit (wbw)


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Sakaar schreef:
    Maar het is toch logisch dat er een cliffhanger is? Het is 1 lange film die in 2 wordt opgesplitst want volgend jaar komt Infinity War Part 2. Dus ik denk dat het net zo is als met Deathly Hallows en Mockingjay en zo. Waarschijnlijk is die hele grote eind battle pas in deel 2 en is dit de opbouw of zo. Dat verwacht ik tenminste


    Dat was de bedoeling, maar dat idee hebben ze geschrapt. Infinity War is nu een film.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Sakaar schreef:
    AAAA JAAA IK WIL IK WIL ik wacht hier al zo lang op


    I'm a warrior, and you can never hurt me again.

    Jaaaaaa! Het komt zo dicht bij, ik ben zo excited c:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Nog 3 weekjes omg *O*

    Fitzsimmons schreef:
    (...)

    Dat was de bedoeling, maar dat idee hebben ze geschrapt. Infinity War is nu een film.

    Huh nee het zijn nog steeds twee films toch?


    Every villain is a hero in his own mind.

    HiddIeston schreef:
    (...)
    Huh nee het zijn nog steeds twee films toch?

    Ja, het zijn er twee, maar ik heb ondertussen ook vernomen dat het twee "losse" films zijn. Dus waarschijnlijk geen mega cliffhanger bij de eerste film?
    Want ze heten ook niet meer "part 1" en "part 2"