• De trailer is er. Who's excited?! *O*

    @ hierboven: Ik was inderdaad ook een beetje in de war over Clints afwezigheid, maar in ieder geval werd er over hem en Scott gezegd dat ze een of andere deal hadden gesloten om bij hun familie te zijn omdat superheldenwerk te gevaarlijk werd, dus in canon is hun afwezigheid wel verantwoord.

    Wie ik overigens wel de hele film lang miste, en wie volgens mij gewoon letterlijk nergens hoe dan ook werd genoemd, was Valkyrie. Ze zat op dat schip met Thor en co, dus misschien wordt er verwacht dat we maar gewoon aannemen dat zij toen ook is afgeslacht, maar uh, ik zie dat niet helemaal voor me en als dat de bedoeling was hadden ze tenminste een of ander shot van haar op de grond erin moeten proppen en volgens mij is dat niet gebeurd dus... waar is ze??? Ik neem nu maar gewoon aan dat ze met Captain Marvel op vakantie was en in de volgende film weer komt opdagen om de wereld te redden, want het voelt een beetje bizar dat ze echt net is geïntroduceerd en nu weer compleet foetsie lijkt.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Omg ja het uiterlijk van Captain in deze film
    Ik ben fan

    Square schreef:
    @ hierboven: Ik was inderdaad ook een beetje in de war over Clints afwezigheid, maar in ieder geval werd er over hem en Scott gezegd dat ze een of andere deal hadden gesloten om bij hun familie te zijn omdat superheldenwerk te gevaarlijk werd, dus in canon is hun afwezigheid wel verantwoord.

    Wie ik overigens wel de hele film lang miste, en wie volgens mij gewoon letterlijk nergens hoe dan ook werd genoemd, was Valkyrie. Ze zat op dat schip met Thor en co, dus misschien wordt er verwacht dat we maar gewoon aannemen dat zij toen ook is afgeslacht, maar uh, ik zie dat niet helemaal voor me en als dat de bedoeling was hadden ze tenminste een of ander shot van haar op de grond erin moeten proppen en volgens mij is dat niet gebeurd dus... waar is ze??? Ik neem nu maar gewoon aan dat ze met Captain Marvel op vakantie was en in de volgende film weer komt opdagen om de wereld te redden, want het voelt een beetje bizar dat ze echt net is geïntroduceerd en nu weer compleet foetsie lijkt.



    En waar was Korg?!


    | Why face reality when you have imagination? |

    Square schreef:
    @ hierboven: Ik was inderdaad ook een beetje in de war over Clints afwezigheid, maar in ieder geval werd er over hem en Scott gezegd dat ze een of andere deal hadden gesloten om bij hun familie te zijn omdat superheldenwerk te gevaarlijk werd, dus in canon is hun afwezigheid wel verantwoord.

    Wie ik overigens wel de hele film lang miste, en wie volgens mij gewoon letterlijk nergens hoe dan ook werd genoemd, was Valkyrie. Ze zat op dat schip met Thor en co, dus misschien wordt er verwacht dat we maar gewoon aannemen dat zij toen ook is afgeslacht, maar uh, ik zie dat niet helemaal voor me en als dat de bedoeling was hadden ze tenminste een of ander shot van haar op de grond erin moeten proppen en volgens mij is dat niet gebeurd dus... waar is ze??? Ik neem nu maar gewoon aan dat ze met Captain Marvel op vakantie was en in de volgende film weer komt opdagen om de wereld te redden, want het voelt een beetje bizar dat ze echt net is geïntroduceerd en nu weer compleet foetsie lijkt.

    Maar hetzelfde geldt voor Korg, Meek en al die mensjes van Ragnarok...
    Overigens heeft men nog steeds geen flauw idee waar Lady Sif is gebleven, maar die zag ik volgens mij ook ergens voorbij komen op een foto van de "Marvelladies" (incl Brie). Dus ik denk dat we dat allemaal volgend jaar te zien krijgen (hoop ik).
    Mijn vriend was er uit heilig van overtuigd dat Thor zei dat het "de helft" van zijn people uitgemoord was, maar ik dacht iets anders gehoord te hebben.


    Deep inside, I've never felt alive

    Danvers schreef:
    (...)
    Maar hetzelfde geldt voor Korg, Meek en al die mensjes van Ragnarok...
    Overigens heeft men nog steeds geen flauw idee waar Lady Sif is gebleven, maar die zag ik volgens mij ook ergens voorbij komen op een foto van de "Marvelladies" (incl Brie). Dus ik denk dat we dat allemaal volgend jaar te zien krijgen (hoop ik).
    Mijn vriend was er uit heilig van overtuigd dat Thor zei dat het "de helft" van zijn people uitgemoord was, maar ik dacht iets anders gehoord te hebben.

    Wat zei Thor volgens jou dan? Want ik kan me dat ook herinneren, dat hij de helft zei

    Eerste vijf minuten

    Wat een kutfilm


    Every villain is a hero in his own mind.

    Danvers schreef:
    (...)
    Maar hetzelfde geldt voor Korg, Meek en al die mensjes van Ragnarok...
    Overigens heeft men nog steeds geen flauw idee waar Lady Sif is gebleven, maar die zag ik volgens mij ook ergens voorbij komen op een foto van de "Marvelladies" (incl Brie). Dus ik denk dat we dat allemaal volgend jaar te zien krijgen (hoop ik).
    Mijn vriend was er uit heilig van overtuigd dat Thor zei dat het "de helft" van zijn people uitgemoord was, maar ik dacht iets anders gehoord te hebben.

    TaeTae schreef:
    (...)
    Wat zei Thor volgens jou dan? Want ik kan me dat ook herinneren, dat hij de helft zei


    Ik ben net terug van een tweede keer kijken en hij zei inderdaad ergens "half my people", al snap ik ook wel waar jij vandaan komt, Sofie, want ik vond het er in die allereerste scène echt niet uitzien als de helft. (krul)

    En klopt, Korg en Meek misten ook, maar die voelden toch nog wat meer als supporting characters, voor mij? Terwijl Valkyrie toch echt wel een veel te grote rol speelde om haar praktisch gewoon te vergeten nu, idk. Ik hoop inderdaad dat ze in de volgende film voorkomt! Het is nou niet echt zo alsof het aantal vrouwen in deze gigantische cast al zo hoog is dat het weinig uitmaakt als je er een paar spontaan laat verdwijnen (op een niet-Thanos-gerelateerde manier). :')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    TaeTae schreef:
    Omg ja het uiterlijk van Captain in deze film
    Ik ben fan


    Same


    The truth is out there.

    Zoooo wat een potje janken was dat.

    ik begon spontaan te huilen toen Tony werd gespiest en daarna ook het Peter-Tony momentje. Mijn hart werd uit mijn lichaam gerukt


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Heb ik Black Panther en Thor: Ragnarok nodig voor deze film? Ik heb ze allebei nog niet gezien :W


    Caution first, always.

    Shinjuku schreef:
    Heb ik Black Panther en Thor: Ragnarok nodig voor deze film? Ik heb ze allebei nog niet gezien :W


    Ik zou ze wel bekijken. De film begint net na het einde van Thor Ragnarok, er zit echt geen seconde tussen en er zijn wel enkele dingen gebeurd die je toch moet weten voor je aan infinity war begint.

    Black Panther vind ik persoonlijk een minder goeie film, maar ik zou hem ook zeker bekijken, want een groot deel van de strijd speelt zich af op dezelfde plaats als dat Black Panther zich afspeelde + enkele personages uit Black Panther zijn het zeker waard om te leren kennen en ze komen ook terug in Infinity war.

    Dus om het kort te houden: Ja. :'P


    | Why face reality when you have imagination? |

    HiddIeston schreef:
    Eerste vijf minuten

    Wat een kutfilm


    IKR!! Als het enige troost is, sowieso zien we Loki nog in Avengers 4. Waarschijnlijk wel als een flashback. Maar je weet nooit dat ze de tijd nog kunnen terugdraaien en hem terughalen. Anyway, ik weet nu al dat ik die scene nooit meer opnieuw zal bekijken. Net zoals ik van alle Thor films niet meer zal kunnen genieten, want van zodra ik Loki zal zien, ga ik terug denken aan dat moment...


    | Why face reality when you have imagination? |

    Ik ga een potje janken straks. #done


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    HighLord_Rhys schreef:
    (...)

    Ik zou ze wel bekijken. De film begint net na het einde van Thor Ragnarok, er zit echt geen seconde tussen en er zijn wel enkele dingen gebeurd die je toch moet weten voor je aan infinity war begint.

    Black Panther vind ik persoonlijk een minder goeie film, maar ik zou hem ook zeker bekijken, want een groot deel van de strijd speelt zich af op dezelfde plaats als dat Black Panther zich afspeelde + enkele personages uit Black Panther zijn het zeker waard om te leren kennen en ze komen ook terug in Infinity war.

    Dus om het kort te houden: Ja. :'P

    Ah, oké. Dan misschien niet morgen al naar de bioscoop. :') Bedankt voor je antwoord. ^^


    Caution first, always.


    Lets say that choking is not a kink anymore and has been permanently banned out of my life
    I am scarred
    Fuck zeg nee
    Kan ik even janken
    Why did they do loki and tom so dirty
    Hij verdiende beter en zoveel meer screentime
    Speaking of: het gesmeek van spiderman ging ook wel door merg en been echt nonono imma cry

    [ bericht aangepast op 27 april 2018 - 23:42 ]


    A to the Z