• De trailer is er. Who's excited?! *O*

    Revenger schreef:
    Ik heb behoefte aan een Marvel RPG jonge

    Eigenlijk heb ik RPGs afgezworen maar voor deze... Im in!


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik kwam spoilers tegen.


    Fuck, nee.

    Ik ga hem NIET zien.


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    when someone spoils it on twitter fuck no
    ik ga morgen
    maar
    (DE SPOILERKNOP STAAT ER VOOR EEN REDEN, SERIEUS NIET OPENEN ALS JE NIET GESPOILD WILT WORDEN WANT SPOILERS ZIJN NIET LEUK.)

    eigenlijk wist ik de spoilers over loki wel al vooraf, want je zag het wel aankomen
    but still
    nOPE TO WATCH THAT GO DOWN
    IMMA PAY TWENTY EUROS TO GET EMOTIONALLY TORTURED IN THE FIRST TWENTY FIVE MINUTES I AM DONE BUT ALSO SIGN ME UP
    are u even a true loki stan if u dont watch that shit die full hd on a big screen???
    gelukkig zie ik het nu wel al aankomen want ik denk dat ik anders echt een mental breakdown zou hebben in een cinemazaal haha

    [ bericht aangepast op 26 april 2018 - 23:50 ]


    A to the Z

    Ik ben net terug. Fack kheb geweend :( gelukkig dat er genoeg humor in zat. Ik kan echt geen jaar wachten op het vervolg :O


    | Why face reality when you have imagination? |

    Spoilery spoilers onder de spoilerknop.

    Ben ik de enige die echt enorm nerveus wordt van het feit dat van de Avengers die niet snap-death zijn, bij een groot aantal van de acteurs het contract bijna verlopen is?

    De laatste scenes van Gamora en Spiderman btw. Ik had mijn hart toch niet nodig, I guess. Thanks Marvel.


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Zelie schreef:
    Spoilery spoilers onder de spoilerknop.
    Ben ik de enige die echt enorm nerveus wordt van het feit dat van de Avengers die niet snap-death zijn, bij een groot aantal van de acteurs het contract bijna verlopen is?

    De laatste scenes van Gamora en Spiderman btw. Ik had mijn hart toch niet nodig, I guess. Thanks Marvel.


    ingaande op spoilery spoilers

    volgens mij is de grootste theorie op het moment dat er op een of andere manier wat levens ingewisseld gaan worden. ik voorspel dat steve zijn leven gaat geven voor bucky en ik HOOP dat tony zn leven geeft voor peter, god ik hoop het, fuck tony, zijn we nou al klaar met tony


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ingaande op de spoilers:

    Ik denk ook dat iedereen die tot as verging safe is. Zoals je hebt gemerkt zijn degene die nog leven de originele Avengers. Hun contract eindig na Avengers 4. Zij gaan hun levens geven om de andere te redden. Spijtig genoeg denk ik dat het wel game over is voor Loki en Gamora. De ergste scenes vond ik toch wel Loki's en Spidermans sterfscene :(


    | Why face reality when you have imagination? |

    Wiarda schreef:
    (...)

    ingaande op spoilery spoilers

    volgens mij is de grootste theorie op het moment dat er op een of andere manier wat levens ingewisseld gaan worden. ik voorspel dat steve zijn leven gaat geven voor bucky en ik HOOP dat tony zn leven geeft voor peter, god ik hoop het, fuck tony, zijn we nou al klaar met tony


    Ja ik denk dat Tony uiteindelijk Thanos verslaat als 'big hero' en daarbij zelf ook sterft.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Wiarda schreef:
    (...)

    ingaande op spoilery spoilers

    volgens mij is de grootste theorie op het moment dat er op een of andere manier wat levens ingewisseld gaan worden. ik voorspel dat steve zijn leven gaat geven voor bucky en ik HOOP dat tony zn leven geeft voor peter, god ik hoop het, fuck tony, zijn we nou al klaar met tony


    Ik ben HEEL ERG BANG voor de levenswisseltheorie inderdaad want idk tony mag van mij ook best blijven leven want ik gun het de tony stans (als peter maar wel op een of andere manier weer terugkomt) en tony zelf zit me veel minder dwars dan hoe erg marvel hem op een voetstuk zet, maar dat is ook allemaal niet belangrijk want STEVE.

    STEVE. VERDIENT. EEN. PENSIOEN.

    en dan bedoel ik dus zonder dat bucky dood is voor de duidelijkheid want die verdient z'n happy end nog harder (wat hij ook weer niet echt krijgt als steve zijn leven voor hem moet geven want laten we eerlijk zijn niets daaraan zou bucky happy maken) en sdfjkdsljkl. ik haat dat dit een film in twee delen is.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Revenger schreef:
    (...)

    Ja ik denk dat Tony uiteindelijk Thanos verslaat als 'big hero' en daarbij zelf ook sterft.


    ALSJEBLIEFT laat tony sterven god aksjdhka dan vind ik het nog prima als hij de big hero is ook


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Nog een paar uur en ik kan eindelijk meepraten en waaaaaah


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik heb mijn papa overtuigd om morgen naar de bios te gaan haha :') Dan kan ik eindelijk op al die spoilers klikken haha


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    HiddIeston schreef:
    Nog een paar uur en ik kan eindelijk meepraten en waaaaaah


    Blijf ademen tijdens de film OKE
    En als er iemand naast je zit - niet fijn knijpen


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    HiddIeston schreef:
    Nog een paar uur en ik kan eindelijk meepraten en waaaaaah


    Haha, het is niet allemaal trauma en dood er zit gelukkig ook hele goeie humor en fantastische scenes in. Veel plezier!


    | Why face reality when you have imagination? |

    Ik heb de film nu al twee keer gezien (1e x om 00:00 op de 25ste in m'n eentje en gisteravond nog een keer met m'n huisgenoot).

    Spoilers onder de spoiler knop dus wees gewaarschuwd.

    Bij de 1e keer zat ik echt van wtf is er gebeurd en liep ik de zaal uit met een wtf happened. Waar is iedereen heen en wat te frick is er met de Gauntlet gebeurd? Bij de tweede keer heb ik vooral zitten kijken naar alle details en

    Gamora tho?! Ik zag echt te janken en ook bij dat stukje tussen Peter en Tony want wut the crepe was dit sad man. Enerzijds ben ik blij dat Steve nog leeft maar Bucky weer weg? C'mmon, ik vond het zo sad. Hetzelfde voor T'Challa en de rest.

    Naast all the sadness vond ik de grapjes wel echt fantastisch en Thor, omg ik heb echt in een deuk gelegen, haha.

    Ik ben wel erg bang wat er volgend jaar gaat gebeuren, maar het kutte is dat er van enkele verdwenen mensen alweer sequels zijn aangekondigd dus ja :/

    Mag ik wel even zeggen dat Chris Evans er suuupeeer handsome uitzag met z'n fabulous haar en z'n baard *-*

    LAST BUT NOT LEAST: WAAR WAS CLINT?! Hij staat wel gecredit voor IW, maar ik vind het wel jammer dat hij er niet was.


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky