• De trailer is er. Who's excited?! *O*

    Ik ga EINDELIJK morgen naar de bios om hem te zien! Ik vind het zo leuk en spannend. Al heb ik wel een boel van spoilers gezien, maar dat maakt voor mij niet uit. (cool)


    One Who Travels A Higher Path.

    Papiliones schreef:
    Ik ga EINDELIJK morgen naar de bios om hem te zien! Ik vind het zo leuk en spannend. Al heb ik wel een boel van spoilers gezien, maar dat maakt voor mij niet uit. (cool)


    omg Filiz als je wilt praten erover stuur me in een van onze mailtjes erover haha
    veel plezier!


    A to the Z

    TheCaptain schreef:
    Ik weet dat er nog al een aantal Loki fans zijn, dus vandaar...

    Ik begrijp dat jullie niet willen geloven dat hij dood is en dat men verschillende theorieën bedenkt om hem in leven te houden, dus bij deze heb ik er nog één voor jullie.
    http://www.ladbible.com/entertainment/film-and-tv-is-banner-loki-amazing-fan-theory-about-avengers-infinity-war-20180517
    Het is een leuke theorie, maar er is veel over te discussiëren, maar het is voor sommige weer een theorie voor hoop!


    Ik had hem inderdaad al gelezen! Alles beter dan zijn domme dagger-actie dus ja. :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    Pixielisje schreef:
    (...)

    omg Filiz als je wilt praten erover stuur me in een van onze mailtjes erover haha
    veel plezier!


    Dat ga ik doen!! Komt goed. Ik heb er zoveel zin in en dankje! <3


    One Who Travels A Higher Path.