• De trailer is er. Who's excited?! *O*

    Nog twee dagen en dan ga ik eindelijk *O*

    Heeft iemand 'm al gezien? (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    HiddIeston schreef:
    Nog twee dagen en dan ga ik eindelijk *O*

    Heeft iemand 'm al gezien? (:

    Veel plezier alvast!!
    Ik ga over ong 10 uur aah zoveel zin in

    Ik ga vanavond, spannend!


    The truth is out there.

    Ik ga om kwart voor vier en ik ben nIET KLAAR oh mannn


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik ga om 18;45 vanavond IM EXCITED


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik moet eigenlijk nog 18 films inhalen voor ik deze kan zien hahaha


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Zegmaar iedereen die de zaal uitliep was beduust.
    Het was zo awesome! Je wilt het zien, maar ook weer niet lol

    SPOILERS INCOMING. OPRECHT HET IS NIET LEUK ALS JE DIT LEEST TERWIJL JE DE FILM NOG NIET HEBT GEZIEN EN WILT ZIEN DUS LEES NIET. JE WILT HET NIET.

    Nogmaals: je wilt het niet lezen als je de film nog niet hebt gezien.
    Heb je de film gezien?
    ALS DAT NIET ZO IS, GA JE NU VERDER OP EIGEN RISICO
    Siriusly though, hij was echt awesome
    nee grapje: volgende spoiler is echt spoilers, dus niet verder lezen pls
    HEIMDALL, LOKI, GAMORA, VISION: NOOOOOOOOOOOOOOOOO
    De rest die verdwijnt: WAT. Maar... WAT ik snap niet... WAT
    Thanos: DUDE WAT?!?!?!?!?!?!
    Post credit: YASYASYAYSAYSYASYAYSYAS IK BEN ZOOOOOOOOOO BLIJ. CAROL YOU RULE, HOU AWESOME BIATCH, LOVE YOU FOR REAL.

    Loved the interactie met alle characters though. Ik lag stuk bij Guardians meet Thor, evenals Tony en Steven (EN PETER THOUGH, CUTY. IK HAD HET OPRECHT MET HEM TE DOEN TOEN HIJ ZEI: "no mr stark I don't wanna go" *tear*)
    En Guardians meet Tony + Peter + Steven was HI-LA-RISCH. Footloose 😂😂
    You're from earth?
    No im from missouri
    JOH

    Theorieën speculatie:
    Wij (mijn vriend en ik) denken dat er meerdere timelines zijn ontstaan, waarin de oude Avengers en de nieuwe Avengers gescheiden zijn. Ik ben alleen heel benieuwd in welke timeline Carol Danvers dan naar voren komt. En mijn vriend denkt dat Adam (die creatie van de Sovereigns die in de tweede Guardians in de postcredit naar voren kwam) de gauntlet van Thanos gaat stelen en dan villian in Avengers 4 wordt.
    Oh en wij zijn heeeeeuuuuul tevreden dat de villian een keer heeft gewonnen. Mocht ook wel eens een keertje. Alleen niet blij wie hier ten koste van zijn gegaan though...


    Deep inside, I've never felt alive

    ^ Ik durf je bericht niet eens te quoten door de spoiler, Sofie, maar tegelijkertijd ben ik hEEL ERG geneigd hem toch te openen omdat ik volgens mij een zeer sterk idee heb van wat eronder staat, en ik wil het niet, ugh. Maarrrr ik ga ook ongeveer letterlijk nu weg om hem zelf te kijken, dus ik zal me inhouden, al ben ik wel bizar nerveus nu, gezien het feit dat ik gewoon een film ga kijken in de bioscoop en niet persoonlijk aan de haaien gevoerd zal worden of zo.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik wil hem zo graag zien, maar mijn enige Marvel-vriend is ziek :c
    Nog een weekje wachten dan :/

    [ bericht aangepast op 25 april 2018 - 15:35 ]


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ik ga waarschijnlijk zaterdag, yay!


    Caution first, always.

    OMG ik ga morgen! Ik ben echt excited, ma ook super bang. Voornamelijk voor Loki, omdat de kans groot is dat hij het niet haalt :'(.


    | Why face reality when you have imagination? |

    HighLord_Rhys schreef:
    OMG ik ga morgen! Ik ben echt excited, ma ook super bang. Voornamelijk voor Loki, omdat de kans groot is dat hij het niet haalt :'(.


    Dan zeg ik bye bye tegen het Marvel-fandom. They can't do that. Ben ook zooo bang tho. :\


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik denk dat ik gewoon al uit de Marvel boot wil stappen voordat ik hem ga kijken. Iemand nog andere leuke fandoms die die aan wilt raden? :')


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Heb ik iets gemist? Lol, waarschijnlijk wel aangezien ik geen enkele trailer heb gezien of me heb beziggehouden met die film :") maar waarom zou er iets met Loki gebeuren? :/


    Caution first, always.

    Shinjuku schreef:
    Heb ik iets gemist? Lol, waarschijnlijk wel aangezien ik geen enkele trailer heb gezien of me heb beziggehouden met die film :") maar waarom zou er iets met Loki gebeuren? :/


    Er is van te voren gezegd dat een aantal personages het niet gaan halen en het gerucht gaat dat Loki een van die personages is.

    Ik weet teveel spoilers inmiddels en ik ga niks spoilen voor andere mensen maar boy ik wil een aNDER FIJNER VEILIGER FANDOM AUB


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.