• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    Thanks mom. Het was een van de weinige dagen dat ik nog even uit kon slapen en je besluit op dat moment te gaan stofzuigen. Great. Fuck you too.


    At the end we're all cursed

    Het is lief dat ik word aangemoedigd, maar het voelt alsof ik gepusht wordt gewoon iets anders te doen, omdat jij mijn huidige job niet goed genoeg vindt of zo.. Nee, ik ben idd niet heel gelukkig met m’n huidige job, maar het is nu niet zo dat het zo erg is dat ik eender welke andere job maar moet aannemen. Ik ben nu op zoek naar een job met uitdaging, waar ik kansen krijg om te groeien. Meer verantwoordlijkheden. Niet gewoon een job met meer gemak, omdat ik het wisselend uurrrooster niet zo fijn vind.. Dat is wel een reden dat ik het niet meer zo leuk vind, maar niet het ding waar ik me nu op richt voor een nieuwe job. Ik weet dat jouw ervaring met dit beroep heel kut was voor jou, maar het is niet daarom dat ik maar snel moet veranderen? Jij had nu toevallig gwn pech dat ze zo streng waren betreft bepaalde regels die het niet leuk maakten. Daarvoor moet je mij niet pushen, ook al weet ik echt wel dat je het goed bedoelt en wrs ook gwn iets beters wil voor me, maar laat me voor iets gaan dat ik echt wil. Niet omdat ik snel iets anders moet vinden.. Alvast bedankt voor je begrip.


    Ik wil een tuin vol egels

    OMYGOD IK HEB EEN NINTENDO SWITCH GEKOCHT. Feestje. FeeeeestjE. Doei geld, hallo dagenlang gamen.


    The truth is out there.

    Oké oké! Dit gaat spannend worden, maar tegelijkertijd zo leuk! Yaay! Daarnaast ook blij dat ik mij zo goed in mijn vel voel na een lange tijd. ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    Stress. STRESS. Fucking hell. En het ding is dat ik van de stress hoogstwaarschijnlijk een paniekaanval of black-out ga krijgen en daar krijg ik nog meer stress van en het is een vicieuze cirkel en fuck.


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Shawn's nieuwe nummer - holy moly


    There are poems inside of you that paper can't handle

    I'm mad and annoyed. Beter laat iedereen mij verder gewoon met rust vandaag want ik zit nu al aan mijn tax van asociaal gedrag dat ik kan tolereren zonder te flippen.


    At the end we're all cursed

    Eindelijk, de hoofd- en nekpijn zijn voor het grootste gedeelte weg. Vannacht was super kut. 😞


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Vandaag zit niet mee. :’) en de regen helpt ook niet.. ik heb straks maar een uur of zo om die beurs te bezoeken en daarna moet ik weer op tijd ergens anders zien te geraken. En oh, daarna weer vanavond werken, pff. Ben toe aan vrijdag en zondag. 😅 daar kijk ik nu meer naar uit.


    Ik wil een tuin vol egels

    Ew nog tot 6 les (no_chears)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Wauw zonder je begeleiderster en dan gaan ze flink tekeer. :'D Gelukkig, is het goed gegaan en had ik toch een beetje hulp. Maar dit is zeker goed voor mijn ontwikkeling. :Y)


    One Who Travels A Higher Path.

    BWAHBWAHBWAH, mijn schoenen zijn bijna klaar
    IK BEN ZO FUCKING BENIEUWD NAAR HET EINDRESULTAAT OMG


    Deep inside, I've never felt alive

    Autsj.


    Ik wil gewoon pitten :c


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik ben gisteren meer dan 20 uur wakker geweest dus je kan mijn rug op met je gezeik. Alsof jij perfect bent en alles goed doet. Zo laat je het wel doen voorkomen, maar zo is het niet. En als je, je moet afreageren dan niet op mij.


    Physics is awesome