• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    Kori schreef:
    If you have problems with me, just fucking tell me. I'm sorry but.. just tell me.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Muziek en zon, cake in de oven en een mooie avond in het vooruitzicht. Today is a good day.

    God, ik ben oprecht zo opgelucht dat het zo goed begrepen wordt. Mewh, maar aan de andere kant ben ik nog steeds bang om te rouwen omdat het voelt alsof ik dat recht niet heb omdat ik haar niet zo goed kende... afijn, ze weten het in ieder geval.


    i wanna die with you once or twice.

    i luv me babygurl so much <3 best girlfriend i could ask for

    [ bericht aangepast op 20 maart 2018 - 15:25 ]


    all because i liked a girl

    Vanavond naar Marissa Meyer // I’m so fucking excited.


    Dude, als je wilt dat ik vanalles vertel, doe dat zelf ook dan, duh.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    SOS DIT WAS NIET WAT IK BEDOELDE DOEI IK WIL NIET AFSPREKEN HELP VERDORIE
    *DUIKT WEG*


    i wanna die with you once or twice.

    Haaaa. If only you'd want me I'd give you all you are asking for. Alas, ik ben niet die chick. Je wil me wel, maar niet op die manier waar je het steeds over hebt... Funny thing.


    The truth is out there.

    Lol fandom baffles me sometimes


    There is freedom in the dark.

    Pijn is een illusie. Pijn is een illusie. Pijn is een illusie.


    You can't keep dancing with the devil and ask why you're still in hell

    Als ik ho roep, betekent het dat er post weg gaat die nog niet is na gekeken. Maar tuurlijk ga gewoon lekker de band verder laten lopen.


    Physics is awesome

    Hoera, het boek is uit


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Altijd hetzelfde gezeik, ik ben een moeilijke eter, wanneer accepteer je dit nou eindelijk? En wanneer begrijp je eindelijk dat ik iets juist niet ga proeven als je het praktisch onder mijn neus schuift op een onverwachts moment? Ik ben verdorie geen vijf jaar meer. Ja, ik zou meer groenten en fruit moeten eten, dat je er iedere keer over begint en dan begint te zeiken, helpt echt niet.

    Overigens negeer je volkomen dat ik meer water drink en minder cola probeer te drinken.


    Physics is awesome

    We zijn echt niet streng genoeg. Ik ben hier zo teleurgesteld in. Die meiden hoorden hun geld niet terug te krijgen, verdomme. ZE NAMEN HET BRANDALARM AF. ZE WISTEN DUS HEEL GOED DAT ROKEN VERBODEN WAS EN HADDEN DE INTENTIE DAT TOCH TE DOEN. Daarbij is de boete normaal €250 en hadden we enkel €45 aangerekend. Echt waar, waarom geven we aan zulke kut mensen toe?? Ik snap dat je het moe wordt doordat ze je stalkten met 17 telefoontjes en je daarna nog met een nieuw nummer belden omdat je hen had geblokkeerd, maar toch NEE IS NEE. Nu hebben we hun stalkersgedrag beloond ook nog. Ik had de politie erop af gestuurd. Ik word zo boos en teleurgesteld dat we zo vaak toegeven aan respectloze rokers. Ze scheldde m’n collega uit aan de telefoon. Zulke mensen verdienen het niet. :(


    Ik wil een tuin vol egels

    Babe I love you, but stop trying to fit into smalls and extra smalls when even I don't fit in them.


    kindness is never a burden.