• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    Volgens mij ben ik doorgedrongen tot mijn ouders. Als ik wil werken is het sowieso hier met de honden, ik ben überhaupt niet in staat iets anders te doen volgens mij. Maar mijn ouders snappen nu gelukkig wél dat ik ooit op mezelf wil. En dat ik daar wel een inkomen voor nodig heb of zij moeten dan de huur betalen oid. Maar pa zag in dat ik serieus ben en vind het gelukkig ook niet meer dan logisch en wil gaan kijken wat de mogelijkheden zijn. Pfiew


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Misschien moet ik uit bad komen en iets gaan doen voor de deadline van morgen......


    Mhm?

    Cipher schreef:
    (...)

    Ze speelt mee in het tweede seizoen van The Exorcist (wbw)

    oooooooooooooooh o.o let's put that show higher on my to watch list!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    And it is hard to dance with a devil on your back —
    so shake him off, oh whoa

    And I am done with my graceless heart —
    so tonight I'm gonna cut it out and then restart
    'Cause I like to keep my issues drawn
    It is always darkest before the dawn


    •

    Wanneer zelfs de verpleegkundige verbaast is dat je hier nog steeds zit weet dat je er al te lang bent. Misschien zo toch maar even tv kijken in de woonkamer want ik sluit me al de hele week op in mijn kamer.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Niet zozeer triggerend maar meer taalgebruik soz ik erger me momenteel behoorlijk hieraan.

    Kun je aub stoppen met zo'n irritant *** aandachts geil kind te zijn?! Niemand wilt je horen zingen. Niemand vraagt om de halfnaakte mensen die je tekent. Niemand vraagt om je selfies. Niemand vraagt om je gejank omdat je het zo veel zwaarder hebt dan iedereen bij elkaar in welke groep dan ook. Je hebt het echt bij me verpest door destijds te liegen over dat je kanker zou hebben en je maakt het alleen naar erger. Rot alsjeblieft een eind op man. Ik snap niet dat mensen überhaupt nog bevriend met je willen zijn. Je hebt niks te bieden.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik ben hier zoveel te moe voor


    "It doesn't matter who you are or what you look like, so long as somebody loves you."

    Waarom zou ik ook eigenlijk?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    ‘Ik wil haar echt geen pijn doen.’ Lolll dan ben je wel verkeerd bezig.


    <3

    oké maar. hoe kom ik uit een cirkel van dingen eindeloos uitstellen? alles wat ik zou kunnen of moeten doen om dat te doorbreken is ook iets wat ik gewoon uitstel? dit is een ding dat misschien toch makkelijker zou zijn als ik niet in mijn eentje woonde want een bepaalde sociale druk zou mogelijk zeer positief zijn geweest de afgelopen... negen maanden of zo

    ik doe letterlijk NIKS en het klinkt erg stom en verwend maar dit is ontzettend naar eigenlijk


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    I cried for like half an hour and now I’m empty but that’s better than feeling replaced so it’s something.


    •

    Ik heb zo'n zin in volgende week qua Comic Con, daarna concert Fall Out Boy en Starset! Ook ga ik mijn haar weer een change geven en ik ben echt superbang maar ook superexcited at the same time!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    I'm so close to crying.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Vandaag was een tegenvaller, verdomme. 😠 behalve dat compliment van de sollicitatie afnemer, toen ze zei dat ze al een positieve indruk van me had terwijl we nog maar net begonnen waren. 😊 Maar eindigen met dat je een fout moet rechtzetten waarvan ik bijna vrij zeker ben dat ik die niet heb gemaakt, maar wel moet doen omdat het onder mijn code is gemaakt.. Nee, hier ben ik echt niet blij mee. 😠

    [ bericht aangepast op 23 maart 2018 - 0:23 ]


    Ik wil een tuin vol egels