• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    Liar.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    asdfghjkl


    Mhm?

    Hopelijk geen gedoe vandaag..


    Ik wil een tuin vol egels

    Fucking shit anxiety


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    I really don't wanna feel like this anymore.


    The truth is out there.

    vraag me niet of ik het zie zitten. Het enige dat m’n hoofd nu doet is “AAAAAH STRESSSS”.


    You can't keep dancing with the devil and ask why you're still in hell

    I'm so fucking annoying and literally a waste of space.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Waarom liegen mensen om dingen gratis te krijgen, daar krijg ik het van. 😡 Teleurstellend dat mensen dat doen.. Dat koppel zal niet arm zijn geweest (anders ga je ook niet overnachten in een viersterrenhotel) en die man kreeg zijn kamer al gratis door de luchtmaatschappij. Gisteren grof tegen mij doen en vandaag excuses aanbieden en zeggen dat mijn collega zei dat je een fles gratis mag pakken? Ik ken haar en ze zou dat zo nooit doen. :’) Nice try, maar nee. 🖕🏼


    Ik wil een tuin vol egels

    Waarom is er in hemelsnaam nog geen Temptation island-topic?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Wel niet wel niet euhm

    School eindelijk gemaild vandaag. Kennelijk was het 'neem contact op binnen twee weken anders zijn we genoodzaakt je van school te verwijderen. Dus ik heb nu opgeschreven hoe ik me voel maar ik vraag me af of ze het begrijpen. Het helpt echt niet dat ook iedereen daar een man is en ik zowat de enige vrouw in mijn jaar ben. Sowieso had ik liever mijn problemen besproken met een vrouwelijke docent, of is dat heel raar?


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Lmao Jace is op z’n minst nog een beetje aardig. De rest zijn echt huppelkutjes. Hope they will shut up forever.


    i wanna die with you once or twice.

    oh my god ik wil student-adviseur worden help ik wil dat HAHAH geef mij die positie


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Oké maar het is wel echt een opluchting om zo'n hoog percentage te hebben voor mijn ict examen na dat klote rechtexamen. Ik kan tenminste ict wel. :W


    — Inner peace, it's hard to find. —

    New York is geboekt aaah so stoked