• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    J0Y schreef:
    Waarom is er in hemelsnaam nog geen Temptation island-topic?

    YES PLS


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Dit nagging feeling is zo rot. Ik heb zo hard al gejankt vandaag en ik weet als ik zo in bed lig dat de tranen weer komen en ik jank om iemand die me hard genaaid heeft. Lekker weer. Ik zou me er niks van aan moeten trekken maar ik ben gewoon zo alleen. Alles lijkt zo voorspoedig te gaan bij anderen en ik dobber maar rond in niemandsland.


    The truth is out there.

    ik weet echt niet hoeveel langer ik dit kan volhouden. Ik wil geen pillen, geen gesprekken. Het is goed voor mij, het is klaar. Als ze dat nou maar eens begrepen. Ik wil niet meer vechten want het is een gevecht dat ik nooit ga winnen. Het voelt echt zo fijn om dit een keer eerlijk te zeggen (of nouja typen).


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Deze onbedoelde documentaire binge waar ik mee bezig ben is super fascinerend en verhalen over apartheid, de holocaust en drugsproblemen zijn enorm belangrijk en zetten me heel erg aan het denken, maar oh hemel, ze zijn ook zonder uitzondering behoorlijk deprimerend. Ik weet dat ik ze er een beetje op uitkies waarschijnlijk, maar bestaan er geen documentaires over like... blije puppy's? Iemand die een goed doel opricht met een happy end? Netflix, help me out here


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Daaamn, ik wil zo graag met deze mensen praten via voice, maar ik ben s avonds zo goed als nooit alleen thuis en stom genoeg durf ik m'n ouders ook niet te vertellen dat ik met zo'n online spel bezig ben en dan dus soms via voice chat met mensen communiceer....


    Stenenlikker

    This is kind of making me emotional.

    //

    Surround me, it's easy to fall apart completely.

    [ bericht aangepast op 24 maart 2018 - 1:15 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik word langzamerhand wel echt gek van mn navel om eerlijk te zijn. Ik wil gewoon op mn buik kunnen liggen zonder dat stekende gevoel.


    This ain't no place for no better man.

    Omygod ik stel me misschien keihard aan maar ik kan dus echt niet tegen de eet/kauw/drink-geluiden van sommige mensen bahbah

    Oke ik heb echt geen energie om te werken, maar daarna heb ik bijna 3 weken vrij dus ik mag niet zeuren. Maar ugh, ik wil niet.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Dus als ik blijkbaar echt moe ben, krijg ik een raar gevoel in mijn neus. Maar waarom dan, vraag ik me af. Soms vind ik mezelf gewoon raar net zoals met dit.


    Physics is awesome

    I'm not allowed to complain in this house. Especially about my studies, because they'll just judge me like they always do...


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Eens kijken of het klaar maken van draadjesvlees voor mij is weggelegd
    Zo moeilijk zou het niet moeten zijn..

    //
    Ik voel me de hele week al raar..
    Het gevoel is zo vaag dat ik het niet eens echt kan beschrijven..


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Prim schreef:
    ik weet echt niet hoeveel langer ik dit kan volhouden. Ik wil geen pillen, geen gesprekken. Het is goed voor mij, het is klaar. Als ze dat nou maar eens begrepen. Ik wil niet meer vechten want het is een gevecht dat ik nooit ga winnen. Het voelt echt zo fijn om dit een keer eerlijk te zeggen (of nouja typen).


    You can win this, sweety. Whatever you're going trough right now, don't forget, you're the sperm that won. You won once, now you can do it again!



    Hope this made you smile a bit (heart2)

    [ bericht aangepast op 24 maart 2018 - 15:05 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    what if i disappeared? how many of you wil actually cry? how many will try to look for me? i think only two friends and maybe three will actually cry and look for me. i’m so done with the fakers.


    all because i liked a girl

    fuck man. fúck. dit had ik niet aan zien komen


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.