• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    We all just want to go away.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    mag ik alweer terug naar NYC :ccccc


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Waarom heb ik 1 collega die gelijk mijn hele dag kan verzieken? (no_chears)


    Life is a beautiful struggle

    Kori schreef:
    tbh im tempted to like not wear 2b to comic con cause i feel like certain people would kind of hate me for it but ugh idk man. Mayne I shouldn't even have bought it.

    Noooooo, why? Omdat er al andere 2B's zijn en ze willen de enige zijn? Want dat is gewoon vet asociaal man...


    Deep inside, I've never felt alive

    This fam tree is gonna take a while...


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Tbh what's the point? Maybe I should follow that gut feeling I've had and just... I shouldn't be here anymore.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Eigenlijk wil ik er gewoon mee stoppen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ik ben niet racistisch, maar ik ben na het lezen van dit soort dingen ook niet verbaasd dat mensen het wel zijn...


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    I really really need to pee


    Deep inside, I've never felt alive

    Ledecky schreef:
    Ik ben niet racistisch, maar ik ben na het lezen van dit soort dingen ook niet verbaasd dat mensen het wel zijn...

    Mensen zeggen altijd dat de media dingen expres in een slecht daglicht zetten, maar in mijn job kom ik met heel veel nationaliteiten in aanraking en vind het jammer om te zeggen, maar we hebben wel veel meegemaakt waardoor ik racisme begrijp. En ik vind het zo hypocriet dat de mensen die over het algemeen veel racisme meemaken racistische doen tegen anderen. Dit merkte ik vooral in Antwerpen.
    Natuurlijk weet ik ook wel dat niet iedereen zo is en heb ook toffe collega’s en vrienden van die nationaliteiten. Voor hen vind ik het echt jammer dat dingen worden veralgemeend door de rotte appels.


    Ik wil een tuin vol egels

    M'n groepje is niet op komen dagen - wat een verassing


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Omg ik wil schrijven maar damn study comes first


    oi, suzy

    Kori schreef:
    tbh im tempted to like not wear 2b to comic con cause i feel like certain people would kind of hate me for it but ugh idk man. Mayne I shouldn't even have bought it.


    Idk who or what you're talking about, but please know that I don't mind at all. Just do whatever you're comfortable with please. There are plenty of other 2b's around, so really, one more or less doesn't even matter. It never should even matter what you want to cosplay.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Hmmm volkoren kaastosti! Het is veel te koud voor koud eten.
    Waar blijven mijn ouders though...


    At the end we're all cursed

    Dat was rustig... had meer volk verwacht. Komaan Leuvense studenten, kom dat bloed geven :p

    [ bericht aangepast op 19 maart 2018 - 16:27 ]


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.