• Iedereen kan wel zaken bedenken waar hij/zij zich aan ergert.
    Like: een bijna leeg pak melk/sap/wat dan ook terugzetten in de koelkast, collega's die van alles op jouw bureau laten slingeren in plaats van op hun eigen, enz..

    Hierbij dus Het Grote Ergernissen Topic om al je ergernissen en irritaties te delen.
    Misschien ben jij niet de enige die zich ergert aan mensen in de supermarkt die niet het scheidingsbalkje neerleggen als al hun boodschappen zijn uitgestald op de band.

    Klaag je maar raak, zou ik zeggen!

    [ bericht aangepast op 17 maart 2018 - 21:10 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    FireKeeper schreef:
    (...)

    Tsss, y u like this :(


    it's uplifting


    Heaven is a place that we all have

    Mijn vader vind het leuk om mij voor lul te zetten bij elke monteur die langs komst.


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Het kind dat naast me zit en heel niet sociaal aan het doen is -_-


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Verwende, arrogante en dan ook nog verschrikkelijk brutale kinderen, die opmerkingen maken, waar bij mij op die leeftijd werd gevraagd of ik wel goed snik was. (en ben, want ben nog steeds een kind)


    Never look back, unless it is to see how far you've come.

    Mensen die achter je rug om praten over jou dat je achterbaks bent omdat je achter iemand zn rug om praat....

    [ bericht aangepast op 15 april 2018 - 20:16 ]


    Little do you know

    Moeders deed een beetje te veel sambal bij de boontjes. Mijn maagzuur groet u.


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    Stroud schreef:
    Mensen die zonder te kijken oversteken en dan nog verontwaardigd kijken als ik bel. Sorry, maar jij loopt bijna onder mijn fiets en niet andersom.

    Scooters/brommers die je niet aan hoort komen en ineens langs je schieten. Iets langzamer rijden kan echt geen kwaad.


    Geloof me, het is erger als je autorijd.
    Ik zit altijd schreeuwend achter het stuur "WIL JE DOOD OFZO?!?!?" met mn hand op de toeter...
    Overstekende fietsers, voetgangers terwijl jij aan komt is zóooo stressvol. Ik krijg de schuld PLUS het schuldgevoel! Helaas al 1 keer fout gegaan -.- (godzijdank dat ik enorm langzaam reed) mensen denken dat ze koning zijn...
    mijn toeter is mn beste vriend ;D
    En de mensen naast mij doof... kinderen in mijn auto zetten terwijl ik rijd is ook niet goed, teveel nieuwe scheldwoorden die ze gaan leren, heheh...

    [ bericht aangepast op 15 april 2018 - 20:20 ]


    Little do you know

    Ik erger me aan collega's die willen dat je ze helpt, maar als je ze goededag zegt, er geen hoi van af komt :')

    [ bericht aangepast op 17 april 2018 - 11:22 ]


    Life is a beautiful struggle

    Collega's die altijd vervanging nodig hebben, maar nooit eens voor jou invallen


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Collega's die alleen maar nonchalant zeggen dat ze er niet kunnen zijn, vervolgens niks regelen en dan ook echt niet op komen dagen :')


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    Wanneer je een afspraak moet doorsturen maar die persoon ineens de benen neemt en zn eigen gang gaat


    Life is a beautiful struggle

    Wanneer mensen problemen maken om de kleinste dingen, zoals boos worden omdat een bepaald artikel niet op voorraad is in de winkel. Echt, geniet van het feit dat die kleine dingetjes jou zo kunnen irriteren en je geen verschrikkelijke dingen aan je hoofd hebt die jouw hele leven omgooien, jouw levensgeluk kapot maken en jouw kijk op de wereld voorgoed veranderen.

    Ja, ik kijk naar jullie, achterlijke klanten die bij mij bijdehand komen doen.


    ars moriendi

    Nog een flinke opdracht af moeten maken maar de hele les verspilt met het kijken van een stomme film zonder toegevoegde waarde terwijl ik mijn tijd kan gebruiken


    "It doesn't matter who you are or what you look like, so long as somebody loves you."

    Sneeuw in april. 🙃


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Plunkett schreef:
    Sneeuw in april. 🙃

    Waat? Sneeuw? Waar? Hier in de randstad schijnt het zonnetje for a change.


    ars moriendi