• Iedereen kan wel zaken bedenken waar hij/zij zich aan ergert.
    Like: een bijna leeg pak melk/sap/wat dan ook terugzetten in de koelkast, collega's die van alles op jouw bureau laten slingeren in plaats van op hun eigen, enz..

    Hierbij dus Het Grote Ergernissen Topic om al je ergernissen en irritaties te delen.
    Misschien ben jij niet de enige die zich ergert aan mensen in de supermarkt die niet het scheidingsbalkje neerleggen als al hun boodschappen zijn uitgestald op de band.

    Klaag je maar raak, zou ik zeggen!

    [ bericht aangepast op 17 maart 2018 - 21:10 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Famke Louise.
    Ik vind haar muziek niks, haar videoclips niets, en haarzelf als artiest ook niet. Misschien is het een hartstikke leuke meid, maar ze straalt gewoon zoveel leegte uit in haar video's en haar muziek gaat naar mijn mening nergens over, en wordt gewoon snel in elkaar geflanst. Althans, zo voelt het voor mij.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Mijn OV struggles:

    * Wanneer je buschauffeur 2 minuten later vertrekt dan eigenlijk de bedoeling was en JE DAARDOOR VET IN DE STRESS SCHIET WANT DAT KAN JE JE OVERSTAP KOSTEN.
    * Wanneer verkeerslichten steeds op rood springen als je bus eraan komt, TERWIJL JE EEN OVERSTAP MOET HALEN.
    * Wanneer er van die mensen zijn die op hun dooie gemak een buskaartje gaan kopen en daar 10 minuten over doen, dan nog een praatje maken met de buschauffeur en vervolgens naar een stoel ergens achter in de bus schuifelen, zodat de buschauffeur niet gelijk op kan trekken. DOOR HET GETREUZEL VAN ZULKE PERSONEN MIS IK MIJN OVERSTAP HALLO.
    * Wanneer je in de bus zit en zoals altijd je OVERSTAP moet halen, maar ineens duiken overal auto's op die de weg blokkeren, vuilniswagens die random vuilnis op gaan halen voor de bus of tractors die zo sloom rijden als de t*ring en lekker voor je bus blijven zitten op een smalle weg, zodat de bus niet in kan halen. Je raadt het al: IK MIS MIJN FREAKIN' OVERSTAP.


    Mensen.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Mensen die zonder te kijken oversteken en dan nog verontwaardigd kijken als ik bel. Sorry, maar jij loopt bijna onder mijn fiets en niet andersom.

    Scooters/brommers die je niet aan hoort komen en ineens langs je schieten. Iets langzamer rijden kan echt geen kwaad.


    Physics is awesome

    de becam reclame

    you need to die


    oi, suzy

    Stroud schreef:
    Mensen die zonder te kijken oversteken en dan nog verontwaardigd kijken als ik bel. Sorry, maar jij loopt bijna onder mijn fiets en niet andersom.


    (Als je een voetganger die voor jouw fiets springt aanrijdt op een fietspad zijn zij wettelijk de schuldige, ha)

    OT:
    Moe zijn door ziekheid. Ik had vrij vandaag. Ik wou schrijven vandaag. Ik kan alleen mijn ogen niet openhouden maar tegelijkertijd ook niet slapen. HOE.


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    Oneerlijkheid.


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    AriChibi schreef:
    (...)

    (Als je een voetganger die voor jouw fiets springt aanrijdt op een fietspad zijn zij wettelijk de schuldige, ha)

    OT:
    Moe zijn door ziekheid. Ik had vrij vandaag. Ik wou schrijven vandaag. Ik kan alleen mijn ogen niet openhouden maar tegelijkertijd ook niet slapen. HOE.


    Dat wist ik niet. Maar het is gewoon irritant dat mensen nog geen eens kijken en ervan uit gaan dat je wel remt. Ik let goed op in het verkeer zodat ik niemand aanrijd, dan kunnen voetgangers op hun beurt toch ook wel even uit kijken?

    O en automobilisten die niet stoppen voor een zebrapad vind ik ook zo irritant. Ik snap best dat men haast heeft, maar ik steek juist bij een zebrapad over om ongelukken te voorkomen.


    Physics is awesome

    Mantis schreef:
    Dat Utopia doorgaat. Ik heb zo'n hekel aan het programma.

    Na aflevering 1 was ik er al klaar mee. :')

    Sankofa schreef:
    Temptation Island en de hype er omheen. Lekker met z'n allen kijken hoe relaties sneuvelen. Fucking kansloos.

    Ik hou echt zo niet van dat soort programma's...

    Chilton schreef:
    * Wanneer je buschauffeur 2 minuten later vertrekt dan eigenlijk de bedoeling was en JE DAARDOOR VET IN DE STRESS SCHIET WANT DAT KAN JE JE OVERSTAP KOSTEN.
    * Wanneer verkeerslichten steeds op rood springen als je bus eraan komt, TERWIJL JE EEN OVERSTAP MOET HALEN.
    * Wanneer er van die mensen zijn die op hun dooie gemak een buskaartje gaan kopen en daar 10 minuten over doen, dan nog een praatje maken met de buschauffeur en vervolgens naar een stoel ergens achter in de bus schuifelen, zodat de buschauffeur niet gelijk op kan trekken. DOOR HET GETREUZEL VAN ZULKE PERSONEN MIS IK MIJN OVERSTAP HALLO.
    * Wanneer je in de bus zit en zoals altijd je OVERSTAP moet halen, maar ineens duiken overal auto's op die de weg blokkeren, vuilniswagens die random vuilnis op gaan halen voor de bus of tractors die zo sloom rijden als de t*ring en lekker voor je bus blijven zitten op een smalle weg, zodat de bus niet in kan halen. Je raadt het al: IK MIS MIJN FREAKIN' OVERSTAP.

    Ik moet altijd op Amsterdam Sloterdijk overstappen van de trein op de bus (heenweg) of andersom (terugweg).
    Deze week twee dagen achter elkaar gehad dat de trein te laat Amsterdam Centraal binnenreed, waardoor ik mijn overstap op een bepaalde trein naar Sloterdijk miste.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Als meisjes hun vriendje "daddy" noemen. Kotsneigingen. En gross.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Shadowsinger schreef:
    Als meisjes hun vriendje "daddy" noemen. Kotsneigingen. En gross.


    DIT ik begrijp die hele hype niet en het klinkt zó verkeerd


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Plagiaat schreef:
    (...)

    DIT ik begrijp die hele hype niet en het klinkt zó verkeerd


    Ik snap het ook oprecht niet. Ik vind het haast disturbing.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mensen die gewoon een average 4 zijn, en met snapchatfilters van zichzelf een 10 maken en hier legit mee opscheppen en trots zijn


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    FireKeeper schreef:
    Mensen die gewoon een average 4 zijn, en met snapchatfilters van zichzelf een 10 maken en hier legit mee opscheppen en trots zijn


    HAHAH me oeps


    Heaven is a place that we all have

    Maraj schreef:
    (...)

    HAHAH me oeps


    Tsss, y u like this :(


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"